Good Luck
vrijdag 2 oktober 2009 om 12:03
quote:Star schreef op 02 oktober 2009 @ 11:43:
Crossing Jordan ken ik niet. Castle ga ik maar niet kijken want dat wordt weer een verslaving dan
Ik heb het al druk genoeg met House. En Monk. En Criminal Intent.
House zag er wel goed uit gisteren Zeker weten, hij mag zich wel vaker scheren! Ik vond hem zo aardig wel een beetje eng hoor
Crossing Jordan ken ik niet. Castle ga ik maar niet kijken want dat wordt weer een verslaving dan
Ik heb het al druk genoeg met House. En Monk. En Criminal Intent.
House zag er wel goed uit gisteren Zeker weten, hij mag zich wel vaker scheren! Ik vond hem zo aardig wel een beetje eng hoor
vrijdag 2 oktober 2009 om 13:10
Nu we het over TV enzo hebben, mijn oudste zus wil dat ik verslaafd raak aan 'Twilight', ik heb 2 boeken en een DVD gekregen en die moet ik nog even snel doorworstelen voordat de 2e film uitkomt in de bios want daar moet ik mee naar toe
Dat is een beetje de Amerikaanse tegenhanger van Harry Potter.
Dat is een beetje de Amerikaanse tegenhanger van Harry Potter.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 2 oktober 2009 om 13:26
vrijdag 2 oktober 2009 om 13:42
vrijdag 2 oktober 2009 om 14:03
Schattig. Maar hij is uiteindeljk wel alleen gaan slapen? Laurens is nu bang im het donker. Er staat zo ongeveer een bouwlamp op zijn hoofd gericht en nu is het goed. Wel storend dat hij nu ook niet alleen over de gang durft om naar de wc te gaan, ook al is het licht daar aan. Er zitten namelijk monsters. Maar ik mag ze niet wegjagen, schiet lekker op dus.
Heb hier nu een heel zielig hoopje voor babytv gezet.
vrijdag 2 oktober 2009 om 14:43
Ik vind hem ook net iets te voor Max. Maar met spijkerbroek en gympies wel erg leuk!
Max heeft dat bij tijd en wijlen ook Amalia, dat hij bang is in het donker. Nu met het licht op de gang aan gaat het goed. Moet Laurens er 's avonds wel eens uit om te plassen dan? Max plast voor hij naar bed gaat en dan de volgende ochtend weer.
Max heeft dat bij tijd en wijlen ook Amalia, dat hij bang is in het donker. Nu met het licht op de gang aan gaat het goed. Moet Laurens er 's avonds wel eens uit om te plassen dan? Max plast voor hij naar bed gaat en dan de volgende ochtend weer.
vrijdag 2 oktober 2009 om 14:50
quote:amalia schreef op 02 oktober 2009 @ 14:03:
Schattig. Maar hij is uiteindeljk wel alleen gaan slapen? Laurens is nu bang im het donker. Er staat zo ongeveer een bouwlamp op zijn hoofd gericht en nu is het goed. Wel storend dat hij nu ook niet alleen over de gang durft om naar de wc te gaan, ook al is het licht daar aan. Er zitten namelijk monsters. Maar ik mag ze niet wegjagen, schiet lekker op dus.
Serkte met B! Niks aan zielig hoopje kind.
Moet wel lachen om bouwlamp
Heeft hij al een zaklamp?
Serkte met B! Niks aan zielig hoopje kind.
Moet wel lachen om bouwlamp
Heeft hij al een zaklamp?
vrijdag 2 oktober 2009 om 14:50
Malman vond hem ook heel erg mooi, dus ik heb een goeie koop.
En net 4 pyama's gekocht bij de Zeeman, waaronder 2 flanellen die echt TE schattig zijn voor maar 5 euro per stuk. En de katoenen waren 3 euro per stuk. Ik viel dus weer met mijn neus in de spreekwoordelijke boter.
En net 4 pyama's gekocht bij de Zeeman, waaronder 2 flanellen die echt TE schattig zijn voor maar 5 euro per stuk. En de katoenen waren 3 euro per stuk. Ik viel dus weer met mijn neus in de spreekwoordelijke boter.
Stressed is just desserts spelled backwards