Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Lieve schat, ik ga ook naar bed. Ik moet nog wat slaap inhalen. Morgen ben ik weer all yours, ben kindloos in de ochtend. For now:
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Pammeke

En Miffy

Nee, dat was nou nog wel een grapje, miffy
Het is nog erg vroeg, maar toch even snel een voor Remma (weet niet precies wat er allemaal besproken is, maar klinkt niet fijn).
kan niet mobiel huggen, maar ik geef je er wel 1, Remma. niet leuk! herken het overigens ook wel een beetje, jammer genoeg. lees later wel beter bij
Remma, hoe is t?
Ik zit aan de koffie. Lekker rustig.

Hoe is het Remma?

Ik moet van mezelf allemaal dingetjes doen maar ik heb eigenlijk geen zin. Eigenlijk wil ik terug naar bed. Eigenlijk.

Mannie mag trakteren in de klas volgende week. Ben benieuwd hoe hij het vindt. Ik heb wel met de juf afgesproken dat hij niet de fullblownfeestversie krijgt, denk dat hij dat nog niet helemaal trekt, al die aandacht
Ik ga weer aan de koffie. En aan de strijk. Vouw is al weg en was draait.

Traktatie voor Mannie is geregeld, de dame van de taartworkshop bakt muffintjes voor me en zorgt voor groene icing en een voetballetje en dan maak ik er voetbalmuffintjes van. Keileuk.

Tijdens de strijk ga ik nadenken over het verlanglijstje van de kleine man. Hij heeft gelukkig nog niets
Remma zal ik wat opschonen?

Vanmorgen zijn man en Mandarijn met mij meegegaan met de trein, Mandarijn was nog nooit met de trein geweest, en hij vond het super, de "toeketein ; tjoeke trein"

klinkt crea Pammie, voetbalmuffinnetjes..
Icing erop smeren en een voetballetje erin prikken is nou niet bepaald crea hoor Citro

Wat lief dat Mandarijn het zo leuk vond in de trein

Wat deed jij trouwens in het emmer-topic?
oeps, betrapt..

ik vind het idee crea
Pammie, da's niet handig, eerst vouwen en dan strijken

Wat gezellig, de hele citrusfruitfamilie in de trein (tsjbe-tsjbe zegt Pluis).

Emmer topic???
Idee had ik uit een boek, maar heej, beter goed gejat dan slecht bedacht

Mif,
Oef. Ben net wakker. Mini sliep bij me immers, maar hij sliep niet en dus ik ook niet. Maar hij wilde wel naar school. Prima, maar dan duik ik weer mijn bed in..

Het gaat wel goed hoor meiskes. Dat wat ik gisteren zei is uiteraard niet nieuw voor me.:)
Lekker dat je een beetje kon bijslapen.
vag. verz. = emmer

misschien niet nieuw, maar ik vind altijd, als je het opschrijft is het wel opeens heel echt
Ja, dat wat Citro schrijft, dat wilde ik ook zeggen. Het maakt het zo echt.
Ja, dat klopt. Dat had ik ook gisteren. Maar het maakt ook dat het uit je hoofd is qua malen enzo. Dat is wel even lekker
Heb een beetje een baaldag: ik ga onmiskenbaar weer ongesteld worden. Weer een maand verder dus. Als ik dit voorjaar geen miskraam gekregen had, was ik nu ongeveer uitgerekend geweest, nu wordt het al minstens ergens volgend jaar zomer. Het duurt me allemaal veel te lang, en ik vind het echt niet leuk dat het leeftijdsverschil tussen Pluis en de nog te verwekken tweede steeds maar groter wordt. Ondertussen heb ik ook nog bijna continu vage buikpijn die ik voor de curettage niet had, en dat vertrouw ik niet helemaal. Vanmorgen

heb ik dus maar eens het ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week.

Remma, ik zal straks mijn berichten van gisteren wat opschonen.
Miffy.

Ik had het me al een paar keer afgevraagd idd: hoe het er voor stond. Verstandig van de afspraak.
voor Miffy. snap dat je baalt. Leeftijdsverschil hoeft geen probleem te zijn en heeft absoluut voordelen, maar ik begrijp je heel goed.
Mif. Heel moeilijk dit, als je je liefste wens zo steeds uitgesteld wordt.

Ik ga een bakje lekkers maken voor de kindjes. Mini heeft de hele middag gespeeld bij een vriendje en ging net zelfs huilen omdat ze dacht dat ik boos op haar was (een unicum op zich )

Mannie en ik hebben gymschoenen gescoord, joegee. Bristol had ze wel. En ook nog met 50% korting.

Ik ga eten koken ook, vroeg eten en vroeg naar bed. Man gaat overwerken dus daar hoeven we niet op te wachten.
Pluis is weer boos aan het zijn in zijn bed (alweer een behoorlijke tijd) en ik vertik het op de stoel naast zijn bed te gaan zitten, wat hij eigenlijk wel van mij wil. Ik heb even niet zo'n zin in een krijsend kind, en man is de hort op. Iemand een idee waar zijn uitknop zit?
Die doet het niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven