Wat lief!

21-09-2009 15:18 104 berichten
Wanneer riep jij voor het laatst tegen je partner: "Wat lief!" en wat was de situatie?

Naar aanleiding van mijn eigen 'wat lief!'-moment van gisteravond:

Ik ging naar vriendlief toe omdat we elkaar de hele week niet gezien hadden en ik dit weekend geen tijd had voor hem, alleen zondagavond. Ik zou tegen kwart voor negen bij hem arriveren. We hadden afgesproken dat we de hele avond voor onszelf zouden hebben (geen tv, geen 'even nog iets afmaken', volledige toegewijde aandacht.)

Hij had gezegd dat ik maar zo snel mogelijk moest komen, en toevallig kon ik een trein eerder pakken, dus arriveerde ik om kwart over acht. Had netjes gesmst dat ik eerder was, maar geen reactie (maar dat gebeurt wel vaker).

Ik belde aan en vriendlief deed de deur open met een verschrikt hoofd en een 'Je bent te vroeg!'

Wat bleek? Hij had mijn sms niet gezien en had dus gerekend op half negen. Hij was druk bezig met het schoonmaken van de badkamer (was ivm met verbouwing nog één grote zooi de laatste maanden), zodat we vanavond samen in bad zouden kunnen. En inderdaad, om half negen kwam hij me uit de woonkamer halen en was het bad vol, de kaarsjes aan en was er thee. In het kader van elkaar toegewijde aandacht geven.

Ik vond dat zo ontzettend lief van hem! Jullie dus ook zulke momentjes?

(Ook in het kader van: het is niet allemaal kommer en kwel op het Viva-forum )
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 22 september 2009 @ 20:29:

[...]Ikke, maar jouw buuf uiterlijk wil ik ook wel typefoutje gemaakt Keessie!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ach nee, ik ben niet zo Kersig. Laat mij maar gewoon Keezig
Gelijk heb je Kees, lekker wijf Jij de vent, ik de looks. Ook mooi. Denk ik.
Vanmiddag had vriend de hele gangkast met alle schoenen en jassen helemaal opgeruimd, daar hik ik al weken tegenaan. Hij keek er heel trots bij. Toen riep ik: wat lief!

T is maar klein, maar ik waardeer het enorm, we zijn blij met alle kleine dingetjes die we voor elkaar kunnen doen. Ieks, dat klinkt zoet, maar ik ben nog nooit zo blij met iemand geweest
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Very Cherry schreef op 22 september 2009 @ 20:16:

Waarom nou weer met betrekking tot een partner? Beetje jammer weer. Alsof andere mensen niet lief kunnen zijn.

Omdat ik al genoeg relatiesores op deze pijler zie, en ik wel wat vrolijks wilde zien. Zo vreemd is dat toch niet?

Maar voel je vrij om het over iemand anders te schrijven.
quote:Very Cherry schreef op 22 september 2009 @ 20:16:

Waarom nou weer met betrekking tot een partner? Beetje jammer weer. Alsof andere mensen niet lief kunnen zijn.

Toen ik net mijn fiets op slot stond te zetten, met een verhitte kop, net terug van de sportschool, hing er een vrouw van middelbare leeftijd, die ik niet ken, over haar balkon naar me te kijken, en die zei ineens uit het niks; "Ik vind jou echt zo'n mooie meid met zulk geweldig haar, ik moet altijd naar je kijken als je langsloopt". Ik vrolijkte helemaal op, en zei "Dank u wel, wat lief dat u dat zegt!"

Partners, pfff. Who needs them?

VC, jij hebt ook echt een mooie bos haar (van wat ik van de foto kan zien dan).

Maar inderdaad, partners....wat moet je ermee
Wat word ik toch blij van al deze lieve verhalen.

Oreoman geeft mij elke keer als we s'nachts tegelijk wakker zijn een paar kussen. Moet wel toegeven dat ik er nu op ga slapen:-) , zo fijn om die kussen te krijgen.

En overdag is hij ook (meestal) erg lief.
quote:Chardonnay schreef op 22 september 2009 @ 22:04:

[...]Maar inderdaad, partners....wat moet je ermee
Ik was van de week naar de dietist - heel vervelend allemaal. Daarna kwam mn vriend naar me toe met een doos chcolade, met de boodschap: omdat ik zo blij ben dat het zo goed tussen ons gaat en dat we nog steeds zulke leuke dingen doen samen! (*krijgt weer vlinders*). Helaas: de dietist had me net verteld dat ik geen chocola meer mag! :(
Everything happens for a reason
Vanmiddag nog; man wilde stiekem de afwas alleen doen omdat hij weet dat ik er een hekel aan heb.
Deze morgen... vriendje staat samen met mij op, een uur en een half voor hij eigenlijk uit z'n bed moet, om de auto reeds op te warmen tegen dat ik moet vertrekken. Zo lief!!!
De mijne is alweer van twee jaar geleden (en vriend = nu ex), maar zal me altijd bijblijven:

Ik lag 8 dagen in het ziekenhuis in een andere stad, na operatie (keelamandelen), enorme buikinfectie opgelopen. Vriendlief kwam elke dag na zijn werk met de bus dat hele pokke-eind naar me toe, en gaf me iedere keer een kus (da's lef, want ik stonk een partij uit m'n muil...)

En hij deed zo zijn best om het huishouden te regelen, en was erg trots daarop. Toen ik thuiskwam bleek dat onze nieuwe kitten de hele week het dieetvoer van de kater had gekregen, en ALLE planten waren dood...

Maar mij was ie niet vergeten, dus dat was LIEF
Ik ben vaak laat uit van school en moet dan vaak een half uur wachten op de bus (in de kou). Maandag stond Mister Immortal opeens op het station met de auto op me te wachten, terwijl ik misschien nog net de bus had kunnen hebben! Dat vond ik zo lief...
eergisteren toen mijn partner voor de 3e week vrolijk begon met klussen 's morgens vroeg in ons nieuwbouwhuis omdat hij niet één keer heeft gemopperd tijdens al het klussen!
Zondagavond, toen hij ineens aan kwam met 2 bordjes, verpakt in plastic met daarin een o-ver-heer-lijk zelfgemaakt puddinkje. Had ie speciaal voor me gemaakt.

Zo lief!
Na een tijd pesten en kietelen, zei mijn vriend opeens bloedserieus: ,,Dat ik jou nog maar heel lang zo aan het lachen mag maken, want je lacht zo ontzettend leuk." Dat vond ik ook lief :D
Ik trek mijn woorden van de eerste pagina terug. Die van mij is helemaal niet lief.
Toen ik terug kwam van een zakenreisje had hij rozen door het hele huis neergezet. Wat lief!!
Word helemaal warm van dit topic

Ook wel een beetje jaloers en verdrietig, omdat ik niemand heb die dit soort lieve dingen voor mij doet
Hey Leaf, dan moet je iets liefs voor iemand anders doen. Daar word je net zo blij van!
quote:Chardonnay schreef op 22 september 2009 @ 22:04:

[...]

VC, jij hebt ook echt een mooie bos haar (van wat ik van de foto kan zien dan).

Maar inderdaad, partners....wat moet je ermee Nou, ik weet wel wat, hoor.
quote:swirly schreef op 20 oktober 2009 @ 13:32:

Ik trek mijn woorden van de eerste pagina terug. Die van mij is helemaal niet lief.??? huh, hoe bedoel je??
Toen ik dat schreef was ie nog lief. Daarna heeft ie wat gedaan wat niet zo lief is.
Mijn vriendje heeft zomaar, helemaal uit zichzelf, 2 concertkaartjes besteld voor de band waar we al lang naar toe willen! Jeej!
Ik zeg iedere dag dat hij lief is, maar vorige week zei ik echt 'Wat lief!'

Ik zit nog een paar weken in het buitenland en mis hem erg. Hij had dvdtjes opgestuurd met allemaal lieve verhaaltjes erop geschreven. Dat vond ik wel heel lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven