Wie snapt dit?

10-10-2009 00:05 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Heb tijd terug man leren kennen, zijn 5 keer op leuke date geweest. Hij was nog niet heel lang terug alleen. Ik was ook niet meteen hoteldebotel van hem (mss ook wel uit zelfbescherming), maar er begon wel iets te groeien bij mij de laatste dates.

Nu merkte ik dat hij de laatste week wat anders reageerde dan anders. Toen ik hem erover aansprak, bleek hij iemand anders leren kennen te hebben en iets pril te hebben. 'AU'! Ok, hij was eerlijk (had ik ook gevraagd), maar kwam wel ff hard aan.

Dacht van 'he's just not that into you', jammer, proberen zo vlug mogelijk te vergeten. Heb hem ook gezegd dat het hier dan stopte voor mij.

Maar nu heeft hij mij vandaag al verschillende berichten verstuurd:

-hij heeft ontzettende leuke tijd met mij gehad

-hij kan mij bijna alles vertellen

-hij heeft mij graag

-hij wil dolgraag contact houden

-hij gaat mij missen

??? Heb er nog niet op gereageerd, maar wat moet ik daar op zeggen?

En als ik erover nadenk, zijn wij zaterdag nog de hele dag samen op stap geweest, terwijl hij toen dus blijkbaar al bij die ander was.

Moet zeggen dat zijn berichten mij echt in verwarring brengen. Wat bedoelt hij hiermee? Voel mij enerzijds wel serieus afgewezen en heb het er ook wel wat moeilijk mee, aangezien we echt heel leuk contact hadden.
Hij ziet je als een goede vriendin denk ik
Kan begrijpen dat het hard en pijnlijk is aangekomen. Maar als je zelf eens na gaat, wil jij een man die je op de 2de plaats zet?

En wanneer je zegt dat het op deze manier ophoudt, hij dit soort dingen gaat sturen zodat hij een kans heeft om van 2 walletjes te eten?

Laat je niet belazeren hoor! Ik snap je gevoelens voor deze man, maar als hij op deze manier iets wil beginnen met jou, klopt dat van geen kanten.
Hij denkt waarschijnlijk "warm" houden.
Ik zou eens aan hem vragen wie hij eigenlijk het liefste heeft.
jij bent het paar oude schoenen dat hij nog niet weggooit als hij nog geen nieuwe heeft. Je bent goed genoeg als er niemand in de buurt is om hoteldebotel van te zijn, maar hij is niet hoteldebotel van jou. Wil je nog meer horen?
Wat betekent "Hij heeft me graag"? In the pocket??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Eens met Mocy en Dropje. Hij wil zich nu richten op die ander maar mocht dat niets worden dan wil hij ook weer bij jou aan kunnen kloppen.
quote:Very Cherry schreef op 10 oktober 2009 @ 00:50:

Wat betekent "Hij heeft me graag"? In the pocket??Hij heeft haar ook graag erbij, kan je lekker afwisselen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
'Hij heeft mij graag' is Belgisch.

Verder zou ik het lekker afkappen. Hij heeft al gezegd dat hij een ander heeft ontmoet, dus ik zou niet op de tweede plaats willen komen.
Hij zal wel denken: Als het met die andere vrouw niets wordt, heb ik altijd nog iets achter de hand...

Voor die eer zou ik bedanken dus...nergens meer op reageren!
Hij is er nog niet over uit wie van de 2 hij nou eigenlijk het leukste vindt.
Je kan na 5 dates van niemand houden!

Dan ben je verliefd OF niet verliefd.

en ik vrees voor TO dat in haar geval het laatste opgaat.

En dan is de keuze aan haar, vrienden of niets...

(en als ik verliefd zou zijn en de ander niet op mij zou ik persoonlijk voor het laatste gaan)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hij heeft me graag is idd Belgisch. Volgens mij betekent het 'hij houdt van me of hij vindt me leuk'.

Ik denk dat het een variant is van: 'ik zie u graag', wat in het Nederlands 'Ik hou van je' betekent.

Maar ik ben een Nederlandse, dus als er een Belgische dame is die dit beter weet dan hoor ik dat graag.
Ik zou behoorlijk boos worden van die berichten want je kan er inderdaad niks mee. Misschien is hij het leed aan het verzachten, misschien wil hij je warm houden, misschien voelt hij zich schuldig, who knows. Maar iets "pril hebben" met een ander betekent voor mij einde verhaal en ik zou hem zeggen dat ik dan ook niet meer op dit soort berichten zit te wachten.

Moving on, ook al moet je even slikken van teleurstelling. Aan het lijntje gehouden worden is nog erger.
Hij voelt zich schuldig denk ik, en hij wil hiermee zijn schuldgevoel afkopen.

Jammer dat het zo is gelopen..
Meid, bij uit de buurt blijven!!!!

hij is met jou nog een dag op stap geweest, terwijl hij al een ander had ontmoet?!?!?!? Heeft TOEN ook niets gezegd!

In ieder geval is hij niet helemaal exclusief op jou gefocust. er is nog een ander, waar hij in principe voor kiest. Het lijkt erop dat hij jou ook niet helemaal wil los laten... maar voel je je daar niet te goed voor, de tweede viool spelen?!?!?!?

deze man is niet helemaal oprecht, volgens mij, zou ik ook niet als gewone vriend willen hebben. Denk ook niet dat dat jouw bedoeling was met de dates....
Hey,

Bedankt voor de reacties. Ben idd. Belgische

Heb gezegd tegen hem dat ik hier geen zin in had (vriendschap) en dat ik geen contact meer wou.

Weet nu helemaal niet meer wat ik moet denken, maar volgens mij is hij vanaf vandaag weer single, net tegoei ;p.

Hij zit nog op profielsite bij mij en zag net dat hij daar op zoek was naar nieuwe mensen (datingsite die daarop staat). Vond ik al wat gek. Nu heeft hij daar ook ineens een fragment van youtube opgezet wat ik zo geweldig vind.

Maar ga er verder mijn hoofd niet meer over breken!
Goede beslissing Daisyyke. Na alles gelezen te hebben denk ik dat hij eerder uit was op een vriendschap en miss meer dan dat als het hem uitkomt maar dat moet je maar net willen. Wil je dus blijkbaar niet dus goed dat je hebt aangegeven dat je ermee stopt. Ik hoop dat je volhoudt en dat je snel iemand anders, veel leukers tegenkomt die wel voor 100% voor je gaat
Het zou me niks verbazen als het hem met die ander toch niet was geworden en hij ging kijken of jij dan misschien nog belangstelling had.. Maar het blijft speculeren he? Misschien ziet hij wél in dat hij een vergissing heeft gemaakt. Vraag is of jij daar dan nog op in wil gaan? Vind altijd dat wij de situatie maar moeilijk kunnen beoordelen vanaf de buitenkant hoor..
De man is vrij duidelijk:

Hij ziet je als een vriend, en niet als een vriendin.

Dat steekt hij niet onder stoelen of banken, dus dat 'reserve houden' is niet het geval.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand (zeker een man niet, sorry voor het generaliseren) na 5 dates zó zn best doet om alleen maar vrienden te willen zijn met iemand. Kan me bijna niet voorstellen dat hij geen hidden agenda heeft. Of zijn bedoelingen zuiver zijn of niet dat weet ik niet maar puur vriendjes zijn lijkt me gewoon sterk.
quote:wieweet72 schreef op 10 oktober 2009 @ 12:44:

[...]

Het valt mij op dat er meestal vrij slecht word gedacht over de mannen, wel jammer.

Ik kan na 1 date soms al wel een klik hbben met een vrouw dat ik hoop altijd vrienden te kunnen blijven. Terwijl ik niet altijd denk aan een relatie met die persoon danDamn Right
Meteen dat nummer van Clouseau in mijn hoofd 'zie me graag, ik heb je nodig'!
het is hier binnen beter dan buiten
Bedankt voor de verdere reacties.

Merk dat ze wat uiteenlopend zijn .

Achja, kan zijn dat hij mij als gewone vriendin zag, maar dat had hij dan ook gewoon mogen zeggen. Hij stuurde ook de hele tijd: 'lieveke hier en lieveke daar', ...

Neem het hem wel wat kwalijk dat hij niet gewoon gezegd heeft dat hij iemand had, dat ik er om heb moeten vragen. Daardoor denk ik soms wel dat hij op 'safe' gespeeld heeft.

Maar door nu en niet te fel meer bij stilstaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven