Nationale Joggingbroekdag!!!
zondag 11 oktober 2009 om 10:20
zondag 11 oktober 2009 om 16:10
quote:Mevrouwdekees schreef op 11 oktober 2009 @ 16:06:
[...]
Maar dan moet ik:
Onder dekentje vandaan
Opstaan
Naar boven lopen
Joggingbroek pakken
Spijkerbroek uitdoen
Joggingbroek aan
Weer naar beneden
en dan pas weer op de bank onder mijn dekentje.. vinnik wel veel werk
Bovendien heb ik net een vers kopje koffie van Kees gekregen
Tssss..da's niks! Heb je niet gelezen wat ik allemaal moet gaan doen..? Boehoeee!
En ik ga NU opstaan, douchen en mijn joggingbroek omruilen voor een spijkerbroek
[...]
Maar dan moet ik:
Onder dekentje vandaan
Opstaan
Naar boven lopen
Joggingbroek pakken
Spijkerbroek uitdoen
Joggingbroek aan
Weer naar beneden
en dan pas weer op de bank onder mijn dekentje.. vinnik wel veel werk
Bovendien heb ik net een vers kopje koffie van Kees gekregen
Tssss..da's niks! Heb je niet gelezen wat ik allemaal moet gaan doen..? Boehoeee!
En ik ga NU opstaan, douchen en mijn joggingbroek omruilen voor een spijkerbroek
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 11 oktober 2009 om 16:12
quote:La Vie en Rose schreef op 11 oktober 2009 @ 16:10:
[...]
Tssss..da's niks! Heb je niet gelezen wat ik allemaal moet gaan doen..? Boehoeee! Nee, heb niet eens het hele topic gelezen, lui he?
En ik ga NU opstaan, douchen en mijn joggingbroek omruilen voor een spijkerbroek Kun je mij gelijk die joggingbroek ff aangeven dan, hoef ik niet op te staan
[...]
Tssss..da's niks! Heb je niet gelezen wat ik allemaal moet gaan doen..? Boehoeee! Nee, heb niet eens het hele topic gelezen, lui he?
En ik ga NU opstaan, douchen en mijn joggingbroek omruilen voor een spijkerbroek Kun je mij gelijk die joggingbroek ff aangeven dan, hoef ik niet op te staan
zondag 11 oktober 2009 om 16:19
quote:appeltjesgroen25 schreef op 11 oktober 2009 @ 15:24:
[...]
Kan best in joggingbroek!
Ga ik zo ook doen.
Ben ondertussen al geweest, inderdaad in joggingbroek
Wat misschien nog erger is, mijn joggingbroek is van Playboy (staat op de zijkant van broekspijp). Ik die er vandaag echter alles behalve Playboy uit
[...]
Kan best in joggingbroek!
Ga ik zo ook doen.
Ben ondertussen al geweest, inderdaad in joggingbroek
Wat misschien nog erger is, mijn joggingbroek is van Playboy (staat op de zijkant van broekspijp). Ik die er vandaag echter alles behalve Playboy uit
zondag 11 oktober 2009 om 16:39
quote:Mevrouwdekees schreef op 11 oktober 2009 @ 16:12:
[...]
Kun je mij gelijk die joggingbroek ff aangeven dan, hoef ik niet op te staan
*gooit haar joggingbroek op de bank van Mevrouwdekees en mompelt iets van: lui beest*
Maar ehm, ik kom dus net uit de douche, helemaal fris en heb gewone kleren aan. Ik moet zeggen, eigenlijk is dat toch ook wel lekker.
[...]
Kun je mij gelijk die joggingbroek ff aangeven dan, hoef ik niet op te staan
*gooit haar joggingbroek op de bank van Mevrouwdekees en mompelt iets van: lui beest*
Maar ehm, ik kom dus net uit de douche, helemaal fris en heb gewone kleren aan. Ik moet zeggen, eigenlijk is dat toch ook wel lekker.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 11 oktober 2009 om 16:45
zondag 11 oktober 2009 om 18:33
Zeg Collie, met jou hond kun je geen joggingbroekendag hebben hoor. Of je moet in JB je hond uitlaten of je partner opdracht geven.
Dat laatste heb ik namelijk gedaan met onze BC. Manlief met fiets en hond weg gestuurt en ze kwamen allebei doornat terug. Hond gaf er niets om, man vond het minder leuk. En ik zit nog steeds in JB.
Dat laatste heb ik namelijk gedaan met onze BC. Manlief met fiets en hond weg gestuurt en ze kwamen allebei doornat terug. Hond gaf er niets om, man vond het minder leuk. En ik zit nog steeds in JB.
zondag 11 oktober 2009 om 23:39
Half Nederland loopt dus in een joggingbroek slash pyjamabroek slash huispak rond op zondag?
Dat kan ik écht niet. Het eerste wat ik 's ochtends doe is de douche in. Misschien mijn mail nakijken, maar zodra mijn slaapkamerdeur eenmaal open gaat (maximaal een kwartiertje nadat ik wakker ben), is de badkamer de eerste bestemming. Ook in het weekend. Na het douchen wil ik gewoon het huis uit kunnen. Een joggingbroek héb ik niet eens. En dus zit ik nu in een nette zwarte broek met witte blouse te forummen. Tja.
Dat kan ik écht niet. Het eerste wat ik 's ochtends doe is de douche in. Misschien mijn mail nakijken, maar zodra mijn slaapkamerdeur eenmaal open gaat (maximaal een kwartiertje nadat ik wakker ben), is de badkamer de eerste bestemming. Ook in het weekend. Na het douchen wil ik gewoon het huis uit kunnen. Een joggingbroek héb ik niet eens. En dus zit ik nu in een nette zwarte broek met witte blouse te forummen. Tja.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
maandag 12 oktober 2009 om 12:48
Ik heb niet alleen joggingbroekendag, er zijn ook activiteiten de rest van dde week waar ik mijn joggingbroek voor aantrek. Sporten uiteraard, maar ook het huis schoonmaken ga ik niet in mijn gewone kleren doen, daarna ga ik altijd douchen en doe dan mijn gewone kleren aan. ´s avonds na een uur of half 9 ga ik naar boven en doe ik mijn joggingbroek weer aan, onder de deken, heerlijk!!! Dan kan ik me pas echt ontspannen.
maandag 12 oktober 2009 om 13:02
Daffodil, hier een medestander! Ik hou er op de een of andere manier helemaal niet van om er onverzorgd bij te lopen, dus aan mijn billen geen joggingbroek, behalve tijdens het sporten. Eerlijk is eerlijk, nu ik doordeweeks altijd "in pak" ben, is het voor mij al een ultiem genot om gewoon een spijkerbroek aan te trekken. Die ik dan vervolgens alsnog combineer met nette schoenen en een bloesje en als het koud is, een jasje. Doe ik niets aan, ligt gewoon aan mijn karakter denk ik
maandag 12 oktober 2009 om 13:20
Oh heerlijk...gisteren ook met dat takkeweer. Opstaan, uitgebreid ontbijten dan douchen, haar in een staart en hop tentonderbroek, huispak/joggingbroek/pyjama aan. Fleechevest erop en sloffen. Lekker geen make up...even helemaal niets moeten.
P.S:
Nu heb 2 varianten hoor: het huispak/joggingbroek/pyjama voor als ik echt zeker weet dat er niemand komt.
Ik heb ook een iets luxere variant...die wil ik nog wel eens dragen als een goede bekende (denk: beste vriendin, vader of familie) langskomt. Heb dan wel een makeupje erbij op...dat dan weer wel. Je hebt tegenwoordig hele leuke huispakken of joggingspul.
Bij gewoon bezoek ben ik uiteraard wel "normaal"gekleed..zal dan ook niet snel in dergelijke outfit de deur uitgaan. En als ik vroeger de hele zondag naar mijn ouders ging dan nam ik ook rustig een joggingbroek mee om "lekker te kunnen zitten".
P.S:
Nu heb 2 varianten hoor: het huispak/joggingbroek/pyjama voor als ik echt zeker weet dat er niemand komt.
Ik heb ook een iets luxere variant...die wil ik nog wel eens dragen als een goede bekende (denk: beste vriendin, vader of familie) langskomt. Heb dan wel een makeupje erbij op...dat dan weer wel. Je hebt tegenwoordig hele leuke huispakken of joggingspul.
Bij gewoon bezoek ben ik uiteraard wel "normaal"gekleed..zal dan ook niet snel in dergelijke outfit de deur uitgaan. En als ik vroeger de hele zondag naar mijn ouders ging dan nam ik ook rustig een joggingbroek mee om "lekker te kunnen zitten".
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 12 oktober 2009 om 16:32
quote:emaille schreef op 12 oktober 2009 @ 08:34:
Wat vreselijk voor je Daffodil, zo'n regime.
Haha, ik zit eerlijk waar te gruwelen bij het idee een joggingbroek aan te moeten. Echt, dan zou ik me de hele dag zo sloom voelen.
(Voor degenen die zich zorgen maken: het is niet alsof ik elke zondag de hele dag nuttig bezig ben hoor. Ik zit gerust de halve dag het forummen. Maar wel in kleding waarin ik ook zou gaan werken. En dat terwijl ik helemaal niet zo ijdel ben -- ik ga bijvoorbeeld gerust zonder enige vorm van make-up en haar in een simpele staart naar het werk.)
Ook niet van thuis uit meegekregen: mijn ouders zitten gerust in huispak op de bank. Ik dacht stiekem altijd dat zij een van de weinigen waren die dat deden.
Wat vreselijk voor je Daffodil, zo'n regime.
Haha, ik zit eerlijk waar te gruwelen bij het idee een joggingbroek aan te moeten. Echt, dan zou ik me de hele dag zo sloom voelen.
(Voor degenen die zich zorgen maken: het is niet alsof ik elke zondag de hele dag nuttig bezig ben hoor. Ik zit gerust de halve dag het forummen. Maar wel in kleding waarin ik ook zou gaan werken. En dat terwijl ik helemaal niet zo ijdel ben -- ik ga bijvoorbeeld gerust zonder enige vorm van make-up en haar in een simpele staart naar het werk.)
Ook niet van thuis uit meegekregen: mijn ouders zitten gerust in huispak op de bank. Ik dacht stiekem altijd dat zij een van de weinigen waren die dat deden.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0