3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 13:59
quote:Alixz schreef op 14 oktober 2009 @ 13:53:
Mogelijke onderwerpen voor ruzie:
Het befaamde tandpasta-dopje
Ik ben de chaoot bij ons in huis, hij is juist netjes
Schoonmaken
Doet hij grotendeels als ik op zaterdag in de winkel benZin beginnen met: Jij doet ook altijd/jij zegt nooit
dan pakt ie een biertje en zegt: lekker ding ben je, wil je ook wat drinken?Vragen: Schat, heb ik hier een dikke kont in?
Dan zegt ie: ja, maar ik hou wel van een beetje kontGa je nu alweer voetballen, sport kijken, bier drinken, met je maten uit ipv goede seks met mij te hebben?
dat zegt ie: als ik klaar ben met voetballen, sport kijken en bier drinken dan krijg jij met mij goeie seks (mits je klaar bent met msn-en, forummen en internetten)
Waarom praten we nooit, ik heb zoiets van: waarom praten we nooit?
Succes, Bianca!
Mogelijke onderwerpen voor ruzie:
Het befaamde tandpasta-dopje
Ik ben de chaoot bij ons in huis, hij is juist netjes
Schoonmaken
Doet hij grotendeels als ik op zaterdag in de winkel benZin beginnen met: Jij doet ook altijd/jij zegt nooit
dan pakt ie een biertje en zegt: lekker ding ben je, wil je ook wat drinken?Vragen: Schat, heb ik hier een dikke kont in?
Dan zegt ie: ja, maar ik hou wel van een beetje kontGa je nu alweer voetballen, sport kijken, bier drinken, met je maten uit ipv goede seks met mij te hebben?
dat zegt ie: als ik klaar ben met voetballen, sport kijken en bier drinken dan krijg jij met mij goeie seks (mits je klaar bent met msn-en, forummen en internetten)
Waarom praten we nooit, ik heb zoiets van: waarom praten we nooit?
Succes, Bianca!
woensdag 14 oktober 2009 om 14:02
Hij reageert altijd (nog steeds) net anders dan ik verwacht of hoop. Dus ik kan ook nooit eens een lekkere discussie voor mezelf voorbereiden, omdat ik hem absoluut niet kan sturen in een gesprek. Bij mn ex kon dat wel, die kon ik vangen op zn eigen woorden, als je hem maar de goeie kant op stuurde.
woensdag 14 oktober 2009 om 14:04
Het enige wanneer wij echt goeie ruzie kunnen hebben is als we allebei teveel gezopen hebben en daardoor verschrikkelijk eigenwijs en gevoelig zijn. Als hij dan met een frons in zn wenkbrauwen naar me kijkt, dan vind ik dat ie nors doet, hij vindt van niet, hij vindt dan dat ik zeur enz enz enz
En ja.. dan vliegt het huisraad weleens door de kamer
En ja.. dan vliegt het huisraad weleens door de kamer
woensdag 14 oktober 2009 om 15:43
Hoi Floor,
Zeg, als je nouom 15:10 terugkomt in een topic waar zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goed voor is gezorgd, dan kan je toch wel meer uit je toetsenbord persen dan 3 berichtjes? Komop meid, stort je hart uit!
Zeg, als je nouom 15:10 terugkomt in een topic waar zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goed voor is gezorgd, dan kan je toch wel meer uit je toetsenbord persen dan 3 berichtjes? Komop meid, stort je hart uit!