Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
@Beb, en vanavond ga jij het lekker vertellen tegen je zussen!!! Dat wordt 1 groot gegil wsl, ist niet? Heel veel plezier iig!
Hmmm,lekker vlokken op je brood Ugg!

Moest je zo lang op de trein wachten?? Storing ofzo? Klote is dat.

Ik ben net bij de vlk geweest, ben niet blij: ze schat Mini op 9 pond (echt mini is ze dus niet) Aaaah, dat wilde ik helemaal niet weten!!!

Beb, doe mij wat zand om mijn kop in te steken?
Mundy: Ken je het merk Mamaliscious? Die jassen zijn niet zo heel duur. En anders weer doorverkopen na je zwangerschap?

Naalden zijn klote trouwens.... ik weet niet wat ik erger zou vinden, die prik of het boren. Sterkte iig! Gaat je lief wel mee trouwens?

FM: we hebben je al een tijdje niet gezien volgens mij? Waar hang je uit? Alles bien?

Maris: wat leuk dat alles er nu is! Ga je binnenkort foto's plaatsen?

Bebje: Leuk nieuws vertellen vanavond.... veel plezier!

Jippie en Poes: hoe gaat het met jullie? Ik denk echt constant aan jullie, hoe geweldig is het om je kleintje nu echt in je armen te hebben?

Hoop dat alles goed gaat met jullie!
Een 9 ponder, Akka, toe maar! Ik heb een bergje zand naar je verstuurd... niet meer aan denken, maakt niet uit, komt goed, je kan het! Gelukkig dat wel alles goed was! Ja, er was 1 of ander logistiek probleem... Ik heb lekker zitten beppen gelukkig, anders was het stoom uit mn oren gekomen denk!
Ja Akka, Mamaliscious ken ik wel, dan moet ik daar eens bij gaan kijken dus!

Lief gaat niet mee, dan zou hij vrij moeten nemen voor mijn tandartsbezoek, dat is ook weer een beetje overdreven Nog een half uurtje en dan met klamme handjes, een omkerende maag en een te snel kloppend hart richting meneer de tandarts...
@mundy: hebben ze bij jouw tandarts van die speciale verdovingen (klein prikje en dan paar knijpjes om de verdoving leeg te knijpen)? die vind ik namelijk wel te doen

(en hier spreekt een ervaringsdeskundige met in 5 jaar tijd 4 tandartsen, ontelbaar hoeveelheid gaatjes, 3 wortelkanaalbehandelingen en 2 kronen, etc.)

@akka: zo, 9 pond, dat is geen kleintje meer (ongeveer het gewicht van een poes)!

@loesssie: veel succes vanmiddag!

Zouden jullie trouwens een stagiaire (1e jaars) bij je bevalling willen hebben die toekijkt? Ene kant vind ik het goed om mee te werken aan iemands opleiding, andere kant vind ik het moeilijk inschatten of je op zo'n moment aan zo'n extra (jong!) iemand bij je bed behoefte hebt. Ik moet er geloof ik over nadenken en doorgeven of ik dat goed vind.
Oeps dubbel

au mini-muca, laat m'n ingewanden beetje heel graag!
Bij ons praktijk is ook een stagiaire, heb gezegd dat ik haar er niet bij wil hebben. Dat wordt me veel te druk.

Zelfde geldt voor stagiaire van de kraamzorg, die wil ook niet bij de bevalling hebben. Wel tijdens de kraamweek trouwens. al begin ik daar nu ook weer over te twijfelen... ons huis is niet zo groot en ik ben erg op mijn privacy gesteld. Lastig..
ja, met kraamzorg heb ik het zelfde gezegd: niet bij de bevalling, wél in die eerste week. extra paar handen is wel handig misschien, maar aan de andere kant hele tijd 'vreemden' over je vloer als je net een kind hebt is misschien ook niet zo fijn...
Hmmm... lastig, ik geloof niet dat ik daar op zou zitten te wachten in mn eerste week van mn nieuwe leventje. Bij de bevalling zou het me niet uitmaken, dan ben ik wsl zo van de kaart dat het me allemaal niks meer uitmaakt wie er helpt en meekijkt.

@Mundy, viel het mee?

@Yaelle, hoe gaat het meid? Hoe was het?
quote:muca schreef op 15 oktober 2009 @ 13:55:

@akka: zo, 9 pond, dat is geen kleintje meer (ongeveer het gewicht van een poes)!

Nog zwaarder dan onze poezels, die wegen hooguit 3,5 kg!
@Akka: 9 pond, das een flinke meid hahaha. Komt goed hoor!!!!

Ik zou ook geen stagaire willen ook niet in de kraamweek. Ik wil dan graag een ervaren iemand. Het is toch al een hectisch gebeuren. Bij de bevalling zou ik het misschien iets minder erg vinden.

Kamertje is nog lang niet klaar. 1 muur is antraciet, de rest wit. Tapijt wat er in komt is ook antraciet. Gordijnen worden turquoise met een lime kleurige bies. Boven het bedje komt een tekst uit een songtekst in Lime. Boven het badje sticker met vogeltjes in turquoise en waarschijnlijk boven de comode lime kleurige ruitjes behang en daarop een wandrek wat bij de commode hoort. Maar we moeten eerst kijken hoe we de meubeltjes neer gaan zetten. En dan kijken hoe we het verder aankleden. En natuurlijk maak ik dan foto's maar gaat nog weken duren hoor.

@ugg: Ik pink vaker een traantje weg dan echt huilen zeg maar. Maar heb dat altijd gehad. Heb ik van mijn vader die heeft dat ook heel erg hahah.
O ja mijn poes weegt 5 kilo, dus minder dan mijn poes, valt mee toch!
Mijn katten wegen 7 kilo, die kleine dikke aapjes van me!

Klinkt echt heel erg leuk Maris! Ben benieuwd. Ik denk dat wij ook iets gaan doen met antraciet... Verder nog geen idee, maar genoeg tijd om daar nog over na te denken...

Sooo Mundy, ze houden je lang vast daar op die stoel!
Bij de VK geweest: ze schat zo'n 7 pond, netjes hè? mijn katertjes wegen ieder bijna 5.

@yaelle/loesssie/mundy: allemaal spannende dag - hoe was het?
Jouw katertjes zijn schatjes Muca, zijn dat siamezen? Netjes hoor, 7 pond! Alles verder goed met mini? En nu maar wachten...

Ik ben trouwens superduper blij! Ik was nogal benauwd hoe het verder zou gaan met mn werk als ik minder zou willen gaan werken maar dit is nu echt helemaal top opgelost! Ik mag 3 of 4 dagen gaan werken, wat ik wil en er komt wel iemand als commercial assistant (dat doe ik er nu naast, dus dat verlies ik, maar dan kan ik overheen komen) en zij neemt dus de dagen dat ik vrij ben, de secretariele zaken over! Ik was namelijk bang dat ze er hier een nieuwe fulltimer bij zouden zetten en dan ik de shitklusjes kon gaan opknappen. Maar dit is helemaal super! Ben echt blij, ik blijf gewoon eerste aanspreekpunt en hou mn eigen desk. Nu nog ff goed nadenken of ik 3, 3half of 4 dagen wil gaan werken.
@Ugg: We brengen nu iets meer kleur in het kamertje omdat we anders bang zijn dat het veel te sjiek is. En dat vinden we wel mooi, maar het moet wel een baby-kinderkamer blijven. Dus ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat.

En super van je baan!!!

@Yaelle en Loessie: Hoe is het met jullie?

@Muca: 7 pond daar teken ik voor.

Ik heb weer zo'n last van mijn blaas. Non stop het gevoel alsof ik ontzettend moet plassen. Ook lopen is verschrikkelijk. Dan wordt het alleen maar veel erger. Moet dan zelfs stil staan zodat het wat zakt.

Ook nu ik stil sta af en toe steken in mijn blaas en volgens mij verlies ik ook wat druppeltjes. Ik weet dat ik tot nu toe niets te klagen heb, maar dit is echt te erg. het voelt voor mij alsof ik de hele dag mijn plas aan het ophouden ben.
Je hebt toch geen blaasontsteking Maris?

Wij houden ook van strak maar het kinderkamertje mag van mij ook wel lekker vrolijk. Er is zo'n wandbehang/poster oid met schaapjes, die vind ik geweldig!
@Akka: 9 pond is bijna geen mini meer..... Pittig.

@Muca: 7 pond, netjes!

@Ugg: Katten van 7 kilo stuk?! Denk dat ik daar bang voor ben

Fijn dat je nog een beetje flexibel bent in de uren die je wil gaan werken. Goed gevoel! Enne, gewoon je eigen desk is wel relaxed!

@Mundy: Hoe was de tandarts? Mee gevallen??

@Maris: Meubeltjes binnen, wat leuk! Ben nu al benieuwd naar de foto's.

@Loessie: En? Weet je al wat meer?

@zwangeren die winterjas zoeken: Op Marktplaats vinden jullie misschien een mooie jas voor weinig! Enne, je kan hem gewoon weer verkopen toch als jullie mini's er zijn?
@Yaelle, lief dat je op iedereen reageert hoor, maar hoe is het gegaan vandaag? Je moest toch naar hospital??
Mijn katermans is nogal groot van stuk, en pushjka is klein maar nogal een dikkiedik! Krijg gelijk zin om ze te besnuffelen....
Oké meissies!

Dan mijn ziekenhuis bezoek van vandaag; Ik ben BLIJ!

Eindelijk, Eindelijk, Eindelijk ben ik doorverwezen naar de mk poli in het ziekenhuis waar ik patient ben.

Wat een opluchting, voelt bijna als een bevrijding! Onvoorstelbaar. Dat dit niet eerder kon zeg, Pffff......

Maar oké niet meer terug kijken alleen maar vooruit.

Ik heb een goed gesprek gehad, al mijn ongenoegen geuit over mijn oude gyna. En: Ik heb niet gehuild

Gelukkig! Heb toch het idee dat huilende mensen minder serieus genomen worden.

Ik kan direct na mijn vakantie terecht op die poli, dat is wel prettig! Het voelt heel goed nu en nu ben ik blij, maar het is natuurlijk nog maar een heel mini stapje in de goede richting. Nu gaat het eigenlijk pas beginnen.... Dat vind ik dan wel weer moeilijk, dit jaar heeft al zoveel energie gekost. Maar oke, positief blijven, vooruit kijken!

Er is wel een grote kans dat ze nooit wat vinden...

Daar denk ik dan nog maar even niet aan.....

We hebben besloten om toch ook maar door te gaan met proberen zwanger te worden, misschien werkt dit positieve nieuws daarin door. You never know!

Ben nog wel een beetje bang dat een volgende zw weer in een mk eindigt natuurlijk, maar probeer ik niet aan te denken.

Ik voel me nu goed, kan de hele wereld weer aan dus moeten we nu ook even doorzetten.

Er is altijd een kans dat mijn lichaam het ineens wel goed gaat doen. Duimen dus, kaarsjes branden, bidden, hopen, maar ook een beetje genieten van wat de rest van het leven te bieden heeft zoals vakantie

We kunnen allebei niet wachten en kijken er zó naar uit! Veel plannen en lekker genieten van elkaar!
Oh meis, ben zo blij voor je! Eindelijk een positief bericht! Wat fijn dat je direct na je vakantie al terecht kunt. Zit hier met tranen in mn ogen, ben echt zo blij voor jullie. Eindelijk iemand die jullie begrijpt en wat knap dat je niet gehuild hebt! Bikkel! Ik snap de angst voor wat er komen gaat, maar hopelijk komt het allemaal goed... En ik ben heel blij te lezen dat jullie gewoon stug verder gaan met het proberen van een kindje te krijgen! Mss idd dat deze positieve vibe zn uitwerking heeft op ook andere dingen!!! X
Yaelle, supersupersuper, kei, mega fijn dat er eindelijk naar je geluisterd is en dat je eindelijk bent doorverwezen naar die poli!

Hopelijk kom je erachter waardoor het steeds misgaat. Maar eerst een meer dan verdiende vakantie voor jullie saampjes!

Lekker van het weer, de zon, de zee, strand, lekker eten én elkaar genieten!

Zaterdag vlieg je toch? Heerlijk zeg!
Muca: 7 pond klinkt een stuk beter!

Ik vraag me trouwens toch wel af hoe ze dat door je buik heen kunnen schatten.... misschien heb ik wel gewoon véél vruchtwater?

Mooie poezels heb jij inderdaad! Speciaal merk?

Het is trouwens niet om te lachen hoor, die 9 pond. Het houdt me echt de hele dag al bezig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven