telegraaf fouter dan fout...

16-10-2009 08:40 451 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren wilde ik in de telegraaf een reactie geven op de film van reinout oerlemans, komt een vrouw bij de dokter.

Mijn reactie was dat ik het schandalig vind dat een man zoals Kluun slapend rijk wordt over het leed van zijn vrouw.Zij had kanker, hij gaat vreemd, heeft schijt aan haar gevoelens, zij gaat dood en meneer wordt rijk door een zielig verhaal op te schrijven.

Ik heb van zeer dichtbij kanker en de strijd die erbij hoort meeggemaakt en vindt die Kluun maar een slappe zak dat hij dat niet aan kon.

Blijkbaar is de Telegraaf van mening dat je alleen maar positief mag zijn over Kluun en Oerlemans want mijn bericht werd tot 2 keer toe geweigerd. Echt belachelijk! Ik wist dat ze fout waren maar zo fout????

Hebben jullie hier ook ervaring mee?
.
Ik hoop eigenlijk dat dit een discussie over het boek gaat worden en niet over de schrijver en zijn slechte gewoonten. Zou ik persoonljik jammer vinden.
quote:Isabelle41 schreef op 16 oktober 2009 @ 10:20:

Lindy,

En geen van die vrouwen zoekt de publiciteit op?

Doet Lindy al voor ze.

Waarom zouden ze?

Hang jij een spandoek op als je benaderd wordt door een kerel die een partner heeft?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voor degene die de film wel willen zien op deze site staat de trailer: http://www.komteenvrouwbijdedokterdefilm.nl/
quote:nessemeisje schreef op 16 oktober 2009 @ 10:15:

[...]

Hij gaat zijn goddelijke gang maar, is zijn goed recht, maar ik doe er niet aan mee en lees zijn boek(en) niet. Omdat het verhaal me niet trekt. Omdat ik Kluun een eikel vindt.

En als hij niet vreemd was gegaan? Dan was het boek waarschijnlijk niet interessant geweest en had niemand ooit van Kluun gehoord. Ken je Kluun dan dat je hem zo een eikel vindt?
Perfectionisme is niet perfect...
quote:lindy schreef op 16 oktober 2009 @ 10:20:

[...]

Nog veel leuker als je zou weten wat ik hier niét neerzet.Ik vind dat je dit al niet maken kan, eigenlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2009 @ 10:20:

[...]

ja, maar zij is dood en heiligverklaard, of zoiets.Zo werkt dat inderdaad. Niet alleen bij hen hoor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:lindy schreef op 16 oktober 2009 @ 10:20:

[...]

Nog veel leuker als je zou weten wat ik hier niét neerzet.Jij gaat ervan uit dat mensen jouw geheime info interessant vinden?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 oktober 2009 @ 10:21:

[...]

Ik vind dat je dit al niet maken kan, eigenlijk.Eensch
.
Eens met Bianca.
Ik vind het wel een leuk topic T
quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 oktober 2009 @ 10:19:

[...]

En is dus net zo fout als haar man.Ga ik toch weer over het vreemdgaan beginnen.....maar ze wisten het allebei van elkaar en toch zijn ze bij elkaar gebleven. Hoe kan dat dat fout zijn?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 oktober 2009 @ 10:22:

Ik vind het wel een leuk topic T mja....het vreemdgaan is natuurlijk wel een onderdeel van het boek he
Ik hoef geen namen te lezen hoor. Maar het verbaast mij dat geen van die vrouwen dat in de publiciteit brengt.
quote:lindy schreef op 16 oktober 2009 @ 10:22:

Nou, ik vond het boek wel mooi. Het raakte me, maar dat is ook niet zo raar met zo'n onderwerp. Maar ik denk wel dat met een boek de pijlen verschoten zijn. Hetzelfde vond ik ook met Heleen van Rooijen, De gelukkige huisvrouw is toch haar beste boek, ook deels autobiografisch.Waar Carice van Houten ook de hoofdrol in speelt.
quote:Isabelle41 schreef op 16 oktober 2009 @ 10:23:

Ik hoef geen namen te lezen hoor. Maar het verbaast mij dat geen van die vrouwen dat in de publiciteit brengt.en waarom zouden ze dat doen?
quote:traincha2 schreef op 16 oktober 2009 @ 10:23:

[...]

Ga ik toch weer over het vreemdgaan beginnen.....maar ze wisten het allebei van elkaar en toch zijn ze bij elkaar gebleven. Hoe kan dat dat fout zijn?

Voor hun mss niet, voor mij wel Wat anderen in hun relatie doen moeten ze zelf weten, ik bekijk het vanuit mijn standpunt. En dat is dat vreemdgaan fout is. Punt

Eventuele ziektes van de ander hebben daar niks mee te maken.

Ik hoef geen namen te lezen hoor. Maar het verbaast mij dat geen van die vrouwen dat in de publiciteit brengt.En dan? Dan weet heel NL dat hij vreemd gaat, doet dat afbreuk aan het boek? De enige die daar wat over te zeggen heeft is zijn huidige vrouw lijkt mij...
quote:yathibiyya schreef op 16 oktober 2009 @ 10:21:

[...]

Ken je Kluun dan dat je hem zo een eikel vindt?

Het is een vreemdgaander (dat komt regelmatig terug in interviews, dat is in ieder geval wat bij mij is blijven hangen na het lezen ervan), doet dit nog steeds en is er enigzins trots op. Dat vind ik toch vaak geen leuke mensen nee. Dus ik weet genoeg.

Kun jij er niet van slapen dat ik het een eikel vind?

Ik hoef geen namen te lezen hoor. Maar het verbaast mij dat geen van die vrouwen dat in de publiciteit brengt.Zal ik nu hier eens leuk alle - 'bezette"- mensen die wel eens een toenaderingspoging gewaagd hebben of waarvan ik weet dat ze vreemdgaan bij naam noemen? Met de kans dat hun familie/ vrienden/ bekenden meelezen?
Ik snap je HPL.
quote:nessemeisje schreef op 16 oktober 2009 @ 10:25:

[...]

Kun jij er niet van slapen dat ik het een eikel vind?

Je vindt 'het' een eikel?
Geen idee wat dan de reden zou kunnen zijn Traincha.
Lindy wil even interessant doen.

Even laten weten dat zij en/of haar vriendinnen sms-jes van de schrijver krijgen.

Maar berichtjes van Kluun ontvangen betekent ook dat je je nummer hebt gegeven of niet?

Dan hang je toch vrijwillig de slet uit bij meneer K.?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven