2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Goedemorgen allemaal!

Wat een raar weer he? Het kwam hier net echt keihard met bakken naar beneden en nu is het weer helemaal zonnig. Ik vind het altijd wel mooi hoor, de herfst, kan echt genieten van al die gekleurde blaadjes. Wandelweer!! (en jaja, daarna aan de warme chocolademelk met slagroom natuurlijk, heerlijk toch, herfst??)

Mimpje, alweer iets zonniger? Zag op de mail dat jullie goed op zoek zijn naar een oplossing. Gaat vast goedkomen! Hoe is het met Mimp-man? Is hij erg zielig of valt het mee? Ik moest woensdag al naar Mimptown, trouwens. Heb je niet gezien

Ellein, is het gelukt met het nietsdoen, of heb je uiteindelijk toch nog van alles gedaan?

OGG, sorry, geen ervaring met de voetenzak! Er zat er standaard 1 in de Teutonia en we hebben (nog?) geen tweede nodig.

Gisteren is trouwens bij de post mini's lekker warme pakje gekomen wat ik besteld had bij Slingomama, ben er helemaal blij mee. Lekker warm voor in de wagen, maxi cosi, of draagzak. En het ziet er erg schattig uit

MissC, meisje heeft weinig last van de prikjes gehad dus? Stoer kind! Ik ben erg benieuwd wat de osteopaat jullie zal brengen.

Jobje, we zijn eindelijk naar Harry Potter geweest. De film die jij noemde klinkt erg mooi ik zeggen (heb 'm even opgezocht). Het heeft bij ons een tijd geduurd voordat mini om 20.00 uur ging slapen. Lange tijd bleef de periode tussen 20.00 en de late voeding erg lastig. Totdat plotseling die late voeding er af ging en mini doorkreeg dat ze gewoon om 20.00 al lekker moest gaan slapen. En wat heerlijk is dat zeg, als je plotseling je avonden terug krijgt... dat gaf mij echt weer gevoel van vrijheid. Ik hoop voor jullie dat dat ook niet te lang meer gaat duren! Oh ja, de puzzel is klaar! Me gisteren even kwaad gemaakt

Teddy, goed dat je er op tijd achter kwam, van die trekhaak! Oeps! Zou toch zonde geweest zijn. Vervoeren jullie mini op de fiets eigenlijk in een fietsstoeltje? Neem je die dan mee, of zijn die ook gewoon te huur? Dat vroeg ik me trouwens af: mag mini in een fietsstoeltje zodra ze op zichzelf los zitten kan, of al zodra ze goed in een kinderstoel zitten kan? Want die van ons moet van los zitten nog steeds niks hebben maar zit in de kinderstoel gewoon keurig rechtop, hangt niet ofzo. Wat goed trouwens dat ze al los loopt met haar loopkar!! Jee zeg wat een snelle Jelle! Kan me voorstellen dat je supertrots bent! Heeft Teddyman het laat gemaakt? Katertje...??

Floortje, wat fijn dat er nu goed nieuws te melden is. Ik ben echt enorm blij voor jullie!! En nu duimen we verder dat deze stijgende lijn zich voortzet, niet alleen voor je familie maar voor het gehele pakket. Het is jullie zó gegund dat er nu eens een tijd alleen goed nieuws te melden valt!!

Nou, dan even een verslagje van gisteren. Het meisje kwam sympathiek over. Nog wel jong, maar wel 'netjes' zeg maar. Ze loopt momenteel stage bij een gastouder en heeft ook stage gelopen op een kdv en is echt dol op kinderen. Wel viel me op hoe jong 17 (bijna 18) eigenlijk nog is. Wat klink ik bejaard als ik dat zeg he?? Maar ik moest wel even slikken bij de gedachte om mijn kind bij haar achter te laten. Maar goed, het is in eerste instantie de bedoeling om gewoon eens in de buurt naar de kroeg te kunnen of bij vrienden wat te gaan drinken en haar te laten bellen als Michmeisje wakker mocht worden, dus dat zou toch moeten kunnen lukken....

Al was dat allemaal nog wel bedacht vóór de film Gisteravond at mijn moeder hier, samen Michmeisje naar bed gebracht, die was bek af dus ging meteen lekker slapen. Mijn moeder installeerde zich hier voor de buis, we hebben haar nog op het hart gedruk níet meteen bij mini te gaan kijken als ze ging huilen en ons te bellen als ze echt hysterisch zou worden - in de overtuiging dat dat niet zou gebeuren, want mini wordt tegenwoordig 's avonds nooit meer wakker (pas 's nachts, en alleen als ze ziek is). De film duurde 2 uur en drie kwartier (wat is dat toch, dat afschaffen van die pauze... ik sta na 2 uur echt op knappen hoor!!), na dik 2 uur ging mijn telefoon.... mini was al ruim 3 kwartier compleet overstuur aan het krijsen en mijn moeder zat met haar handen in het haar. Kortom: we zijn naar huis gegaan. Mini bleek nog voor de film begonnen was al wakker geworden te zijn. Na een tijdje huilen is mijn moeder naar boven gegaan en heeft haar wonder boven wonder kunnen troosten en weer in slaap gekregen. Maar een uurtje later werd mini schreeuwend wakker, zat (!) rechtop in bed en was volledig overstuur, hikken, snikken, schreeuwen, over de rooie. En heel bang naar mijn moeder kijken. Ze heeft met haar gelopen, een flesje gegeven, in de wagen heen en weer gereden, het mocht allemaal niet baten. En zodra ik haar, eenmaal thuis, overnam was ze meteen stil. Naar bed gebracht, diep in slaap, geen kik meer gegeven. Oooh mijn moeder vond het zó vervelend dat ze ons gebeld had, maar ze wist het niet meer. Gezien het stemgeluid van mijn dochter kan ik me dat goed voorstellen!!

Voor zover ons avondje bios! Vanmorgen werd mini hoestend en proestend wakker (ze rochelt nog steeds) met lekkere slijmplekken in haar bedje. Gedronken en na het drinken kwam de hele zooi er in een paar enorme golven uit, met dikke proppen slijm erbij. Zij, ik, ons bed: compleet doorweekt. En daarna bleef ze steeds kokhalsen, haar maag is leeg maar er komt steeds nog wat slijm. Ze was helemaal slap en moe en is meteen weer in slaap gevallen. Arm meisje :( :( Ik had zo met haar te doen.... en nog hoest en proest ze. Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen, ik hoop dat het rochelen over gaat. En dat de melk straks binnen blijft!

Goed! Een heel epistel. Maar zo zijn jullie weer helemaal op de hoogte van de stand van zaken in huize Mich

Fijne dag allemaal!
Michigan wat vervelend dat jullie avond zo moest eindigen, maar het begin is er toch? Kan me wel voorstellen hoor dat zo'n meisje wat vreemd voelt hoor. Kwestie van proberen.

Ik dacht altijd dat je mini in een fietsstoeltje kon doen als ze los kunnen zitten. Zo'n fiets gaat natuurlijk best heen en weer en dan moet ze wel in evenwicht blijven natuurlijk. Stoeltje huren we daar. Kost 3 euro zag ik.

Mini heeft heerlijk geslapen bij opa en oma. Vanmiddag nog een verjaardag.

Tot later
Je hebt gelijk hoor, het begin is er. De eerste 10 minuten van de film waren in 3D en dat vond ik echt heel indrukwekkend moet ik zeggen!! Was gewoon echt genieten om daar met z'n 2en in een enorm grote maar lege bioscoopzaal te zitten

De fles is er hier net weer in z'n geheel uitgekomen. Echt hele plassen achter elkaar. Meisje voelt zich niet fijn! En net een luier, het heeft nog nooit zo gestonken, echt waar. Onverteerde boontjes en aardappelpuree.... :puke: Misschien zat dat haar dwars?

Veel plezier vanmiddag Teddy!
hey meiden,

Michigan wat vervelend dat mini zo overstuur was. Ach arme jij en arme mini. Hoop dat ze zich snel weer beter gaat voelen.

Teddy en terecht een trotse mama! Wat knap zeg!

Veel plezier op de verjaardag.

Ik ben kapot, heb een verschrikkelijke nacht gehad. Mimpjeman heeft heel veel pijn, en kon dus niet slapen. Toen hij eenmaal sliep begon mini te huilen. Hij had het koud. Mini sliep en manlief had pijnstillers nodig....en helaas werd mini om half 6 alweer wakker. Doet ie anders nooit...

Ik wilde nog roepen; "en ik dan???" Maar dat doe ik wel over twee weken als manlief weer goed kan lopen.

Fijne dag meiden ik ga brood smeren voor mijn mannen.

Liefs
lMichigan je moet je meisje ook geen rauwe bonen geven, dat weet je toch

Hoop dat ze nu wat opknapt.
Zo meiden, net de mail even bijgelezen en daarna hier, maar ben nu de helft al kwijt. Even wat ik me nog kan herinneren:

Mimpje, wat een ontzettend zware nacht voor jou zeg! Ben je vanmiddag even lekker plat gegaan? Moet zwaar zijn zeg, een zielige man en een mopperende mini. Sterkte de komende twee weken!

Michigan, dan zit je ook niet lekker meer bij zo'n film. En je was nog wel zo heerlijk positief! Oef, jouw mini heeft echt enorme last van eenkennigheid zeg. De oppas wordt nu heroverwogen begrijp ik?

Onze mini gaat ook nog niet zelf zitten en als ik haar neerzet blijft ze niet de hele tijd zitten maar gooit ze zich na een tijdje naar achteren. Maar toen ik bij het cb was zeiden ze dat ze op zich wel stevig zit en daarom wel kleine stukjes in de fietsstoel kon. Veraman heeft dat tot nu toe 2 keer gedaan, ik nog niet. Ik heb het idee dat het wel eens heel lang kan gaan duren voor ze zelf het initiatief neemt om te gaan zitten. We oefenen ons gek, maar ze vindt kruipen veel leuker. Ook oefenen we met optrekken aan de bank. Met een beeeeetje hulp lukt dat en dan staat ze ook heel enthousiast te schreeuwen. Geweldig vindt ze het... Maar zelf doen? Ho maar!

Wat zielig zo'n zieke meid. Dat slijm op het matrasje komt me bekend voor, ik kan haar bedje tegenwoordig elke dag verschonen. Hopelijk knapt ze snel weer op!

Teddy, wow, wat is die kleine meid van jullie snel zeg! Helemaal zelf lopen! Wat goed. Ik heb het idee dat het bij onze mini wat langzamer gaat omdat ze erg lang is. Dat maakt haar wel wat instabieler denk ik. Zou dat kunnen? Natuurlijk heeft ieder kind zijn eigen tempo, maar ik heb het idee dat haar lengte ook wel meespeelt.

Voor de rest van de meiden even een zwaai!

Hier gaat het melk drinken steeds slechter. Ze begint eigenlijk al te huilen als we de fles tevoorschijn halen. Ik heb het nu geprobeerd in een oefenbeker, maar ook dat blieft ze niet. Met moeite krijgen we 300-350 ml per dag bij haar naar binnen. Verder drinkt ze ook niet veel vocht (ongeveer 100-125 ml per dag), dus ik begin soms een beetje paniekerig te worden. Ze moet het vocht echt uit fruithapje, yoghurt en eten halen. Vanochtend had ze wel een volle plasluier, maar vandaag heeft ze enkel 180 ml pap gedronken. En een fruithapje waar 100 ml sap inzat. Maar ja, die zuivel he?

Net hebben we de halve H en M leeggekocht. Mini is klaar voor de winter! Alleen nog even lekker warme slofjes vinden. Bij de P. hadden ze van die mini "uggs" als sloffen. Maar die zaten niet goed. Jammer hoor!

Zo, ik ga nog even wat doen voor de kleine weer wakker wordt.
Aloha!!

Ik ben weer veilig thuis, maar met een enorme jetlag. Ik kom morgen bijkletsen maar nu
Zo, wij zijn weer terug van het pannenkoekenrestaurant. Daar hoef je je tenminste niet druk te maken om het feit dat je met een kinderwagen binnenkomt en het voelt toch als uit eten. Was echt relaxt! Vantevoren nog even lekker in de bossen gewandeld en daarna toen we terug liepen naar de auto was ze echt aan het schaterlachen als ik ineens bochtjes ging maken met de kinderwagen. Zo leuk, dat ze zo hard lacht met zoveel geluid. Dat doet ze echt pas sinds kort en alleen als ze iets heel erg leuk vindt. Jobman en ik lagen helemaal dubbel om haar.

Rossia, welkom terug! Goede vlucht gehad? Lekker bruin? Slaap maar lekker en ik ben benieuwd naar je verhalen!

Mimpje, wat een zware nacht heb je gehad. Als je slecht slaapt is het leven ineens niet meer leuk. Ik hoop dat Mimpjeman snel opknapt en dat mini vannacht beter slaapt.

Michigan, heel stoer dat jullie naar de film zijn geweest hoor!! Jammer dat jullie hem niet af hebben kunnen zien, maar dus toch wel genoten. Wel zielig voor je moeder, maar zij kan er ook niks aan doen. Heb je in boeken of op internet gelezen hoe lang zo'n eenkennige fase kan duren? Lijkt me wel lastig...

En zielig hoor dat spugen en slijm.

Vera, lekker geshopt dus. Wat lastig dat ze geen melk meer wil. Hoe zou dat komen?

Floor, ik las je goede nieuws op de mail. Wat ben ik blij voor jullie! Eindelijk eens goed nieuws.

Teddy, wat kan jullie mini al snel lopen zeg. Echt gaaf! Om trots op te zijn! Was ze met alle motoriek vroeg? Zoals grijpen en zitten en zo?

Ellein, jij vroeg waarom mini pas om 23 uur gaat slapen. Nou, ze gaat eigenlijk gewoon tegelijk met ons naar bed en wordt om half 9 weer wakker als wij ook opstaan. Soms slaapt ze 's avonds nog wel een uurtje in de wagen hoor, maar overdag heeft ze niet echt een ritme. De ene keer slaapt ze veel, de andere keer weinig. Zou dat kunnen, dat ze straks nog maar 4 flessen ipv 5 drinkt en dan al om half 9 naar bed of zo, zodat ze dan 12 uur slaapt? Zou wel lekker zijn, maar het is ook wel gezellig hoor 's avonds met haar op schoot op de bank.
sorry meiden, kom morgen met jullie kletsen. heb drukke dag gehad, mini is van slag en ik ben een beetje moe.

dus even een voor iedereen
toch maar even bijgelezen:

michigan wat naar dat mini zich niet zo lekker voelt. hoe is het nu? heerlijk he die lange avonden voor jezelf? vond het ook ene verademing

zuster mimpje hoe is het nu? beetje kunnen bijkomen van de zware nacht?

vera die ontwikkeling kan ineens heel snel gaan. mini kon dingen ook ineens van de een op andere dag. heb vaak gelezen dat alle kindjes zich in een andere volgorde ontwikkelen. de een kruipt en staat, de ander krijgt heel vroeg tandjes en praat misschien eerder, is geen pijl op te trekken . hier kan mini dus nog steeds niet terugrollen, ben ook maar gestopt met oefenen, ze weigert. ach het zal vanzelf wel een keer lukken denk ik.

Wat dat drinken betreft: kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. af en toe wat kleine slokjes water tussendoor en haar plasluiers in de gaten houden. misschien heeft het cb tips voor je?

jobje wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben met z'n 3tjes.

fijn he?

goed nu echt onderuit op de bank
Nou, hier ook een klein ziekenboegje. Veraman is niet lekker, buikgriep denk ik. Mijn buik is ook druk aan het rommelen maar ik hoop dat het mij bespaard blijft. De kleine heeft binnen een paar uur 3 poepluiers geproduceerd en de inhoud wordt steeds dunner (sorry meiden). Haar boventandjes staan echt op het punt door te komen (al een hele tijd...) dus ik dacht dat het daarvan was. Nu begin ik te twijfelen. Nou ja, afwachten maar...

Rossia, welkom thuis!!! Wat zal jij moeten omschakelen naar dit donkere, gure weer! Kom maar even lekker bij. Heb je genoten?

Jobje, klinkt leuk, jullie dagje. Grappig he, als ze zo hard aan het lachen zijn. Ik vind het zo vertederend.

Onze mini heeft ook geen vast slaapritme overdag. Maar 's avonds gaat ze wel op ongeveer dezelfde tijd slapen. Meestal rond 8 uur, na de laatste fles. Dan maken we haar om ongeveer 7 uur 's ochtends wakker of ze is net wakker. In het weekend om 7:30. Ik vind het ook heerlijk dat we de avond weer een beetje voor onszelf hebben, kun je tenminste weer eens een film kijken ofzo (was ons plan voor vanavond tot Veraman ziek naar boven verhuisde....).

Teddy, inderdaad, die ontwikkeling is zoooo verschillend. Ik maak me er ook niet echt druk om. Onze mini rolt ook nog steeds niet terug. Nou ja, soms in de box continue. Maar op de grond durft ze het niet denk ik. Ach, we zien het wel.

Mini heeft net nog ongeveer 120 ml melk gedronken, hoera!! En net na het eten nog iets van 75 ml vocht en 100 ml kwark. Vanmiddag heeft ze nog 70 ml melk gedronken. Dus in totaal toch zo'n 475 ml zuivel vandaag. Gelukkig.

Misschien heeft het wel met haar tandjes te maken. Dan is zo'n speen niet echt een fijn gevoel denk ik. Die 75 ml verdund sap heeft ze uit de oefenbeker gedronken. Dat ging best goed. Al nam ze soms zo'n grote slok dat het door haar neus terug kwam. Ze moest er zelf erg hard om lachen, hihi.
Hi meiden!

Even een egoberichtje. Kom net terug van de huisartsenpost. Mini bleef vandaag alles er heel hard uitspugen, wilde alleen maar slapen en had geen plasluiers. Voor de zekerheid even gebeld met de huisartsenpost en we moesten meteen langs komen, ook gezien de verhoging die ze al 2 weken heeft. Gelukkig is er van uitdroging nog geen sprake, maar we moeten het scherp in de gaten houden. Vannacht en morgen steeds een paar slokjes aanbieden en laten zakken, geen grote golven melk tegelijk aanbieden. Morgen zou het dan beter moeten gaan, zo niet, dan maandag weer naar de huisarts. Ook moet het maandag klaar zijn met de verhoging en moet de temp echt onder de 37.5 blijven, het duurt nu te lang volgens deze arts. Ze zei, dat als we na het weekend wel weer naar de arts moeten, we niet vreemd op moeten kijken als de neusamandelen er uit moeten. Heb ik niet echt op doorgevraagd, maar dat vond ik eigenlijk nogal typisch, volgens mij is dat wel heel snel, of niet? Ik bedoel: ze is nu 2 weken aan het snotteren en slijmen maar volgens mij hebben alle ukjes dat, is het alleen vervelend dat ze er niet doorheen lijkt te komen. Paar dagen flink ziek en koorts en dan weer opknappen. Maar goed, ga niet op de zaken vooruit lopen, dat zien we dan wel weer!

Nu lekker even de benen omhoog voor de buis, om een uur of 11 meisje weer wakker maken voor een beetje melk.

Tot morgen, slaap lekker allemaal!

(jullie wel, haha )
Och michigan, wat een zorgen toch weer om jullie meisje zeg! Hopelijk knapt ze snel een beetje op. Hebben jullie ORS? Dat kun je haar geven zodat ze iig niet uitdroogt. En die neusamandelen eruit lijkt me ook wat snel, maar tsja, een arts heeft er wel voor gestudeerd, dus we mogen er van uit gaan dat die er wel verstand van heeft, toch?!

Goed, manlief is naar de voetbal en ik heb de hele avond staan strijken. Niet echt mijn 'perfect picture' van de zaterdagavond, maar goed, we kunnen het maar weer gehad hebben. Nu ben ik wel nogal gaar, dus ik ga net als Teddy even verder met bankhangen.
Oeh Michigan, dat klinkt niet fijn. Wij geven net als OGG ook ORS als de kleine diarree heeft of kans heeft uit te drogen. En ja, ik vind neusamandelen ook wel erg snel. Onze kleine is ook continue verkouden, snotterig etc etc, Geen koorts, dus we zijn er nooit mee naar de arts geweest. Anders misschien een second opinion vragen als ze het wel willen doen? Kan nooit kwaad lijkt me. Ik heb het blindelings vertrouwen in artsen een beetje verloren de afgelopen jaren...
Hang ze OGG!! Niet echt een romantische avond achter de rug dus, maar vast wel een nuttig gevoel, toch? We hebben inderdaad ORS, en ook maar bisolvon gegeven tegen de hoest. En nu ga ik ook écht de laptop uit doen (michman begint licht geïrriteerd te kijken )

x!
Vera, slaap lekker!
Jij ook Michigan!
Truste meiden!
Jeetje michigan das ook wat. Ik hoop van harte dat mini na het weekend weer is opgeknapt.

Fijne nacht gaat dat worden. Tis voor een goef doel gelukkig
goedemorgen allemaal

michigan hoe is de nacht gegaan? ondanks het steeds eruit moeten toch een beetje kunnen slapen? hoest met meisje?

rossia al wakker? ben benieuwd naar je verhalen en de foto's natuurlijk. hoe gaat het met seabert(a)?

hier een redelijke nacht gehad. mini werd om 3.15 wakker en vond het toen wel gezellig in bed. beetje kletsen, beetje klauteren, maar ze was ook moe en dus ook huilen tussendoor. Heb haar maar even uit bed gehaald, schone luier gegeven en toen weer lekker ingestopt. na een klein protest is ze toch weer gaan slapen en werd om half 8 wakker vanmorgen.

Teddyman is ervan overtuigd dat mini papa zegt. het is eigenlijk papapapaaappp, maar goed teddyman is trots en dus is haar eerste woordje papa. jaja...nou we zullen zien. ik ben nog druk aan het oefenen op mama. mammmmmaaaa, mammmmaaa....
Zo, even bijgelezen en zal nog even reageren op al jullie kletserijen....

Ellein, Hoe gaat het nou? Lees allemaal gebroken nachten. Waarschijnlijk als ik verder lees, misschien weer beter nieuws. In ieder geval vast even een dikke !! Heb je genoten van je niets doen dag vrijdag?

Michigan, is mini weer helemaal beter. Toch echt zielig als ze zo ziek zijn he. Ben je zelf ook weer helemaal opgeknapt? Wat goed dat je pakketje bij je vriendin zo goed is gevallen. Even een lichtpuntje in moeilijke tijden. Hahaha Michigan, wat een jubelstemming had jij. Klinkt weer heel positief. En dan een avondje bios, waarvan je denkt dat het geen kwaad kan. Jeetje, wat zal je moeder zich verdrietig gevoeld hebben dat ze mini niet heeft kunnen troosten, maar kennelijk aal het spugen te lezen zit er echt even iets niet lekker. Heel zielig. Binnenkort nog een keer proberen en dan gaat het vast beter.

Teddy en Mimpje, zijn jullie er al uit met de namen?

Teddy, Terschelling geboekt? Met de auto over is inderdaad heel erg duur, maar kan heel handig zijn met mini, helemaal als het pet weer is. Lekker hoor Terschelling. Is echt zo leuk daar. Oh lees nu dat je inderdaad de auto niet mee neemt. Goede oplossing zo. En hoera voor mini. Ook weer een beetje gegroeid. Leuk dat soort voetbalfeestjes. Heb er vroeger ook heel veel van gehad, voor de mannen heel gezellig, maar voor de vrouwen als de mannen het iets te gezellig beginnen te krijgen, weer wat minder. Had hij hoofdpijn de volgende dag? Wat goed dat mini zo lekker loopt achter haar kar en dat op mooie roze schoentjes....

Maki, nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van minimaki!!! Hoop dat je er een groot feest van hebt gemaakt en dat het een super dag met 1 grote kaars op een taart is gezet.

Missc, Hoe gaat het met Mini Missc, zo te lezen schijnt ze iets beter te slapen? Gelukkig zijn de aften weer bijna weg. Echt zielig als ze zo'n pijn eraan hebben.

Mimpje, hoe gaat het met mini bij de osteopaat. Zie je nog steeds veel verbetering? Lees wel een verbetering in zijn gewicht. Al is het minimaal het is toch groei, hoera!! Hoe is het nu met mimpje man? Extra zielig nu hij even niets kan doen of valt het mee??

Floor zo jammer dat de familie het allemaal niet zo begrijpt of wilt bespreken. En dan het slechte en goede nieuws wat ik las op de mail. Het is echt zo oneerlijk verdeeld over de wereld, maar heel blij om te lezen dat het voor alsnog zo goed is afgelopen. Nogmaals een dikke dikke !!

Jobje, wat enorm schattig dat mini zelf moet huilen als je niet snel genoeg met een nieuw hapje komt. Echt super hoor dat het zo goed gaat. Ben zo blij voor jullie. En gister lekker pannenkoeken gaan eten. Super leuk. Zo te lezen gaat het echt super goed met haar.

Gorgi, wat leuk om weer even wat van je te lezen. Fijn dat alles zo goed gaat. Het is zo heerlijk om lekker met alles bezig te zijn en lekker te knutselen aan de babykamer. Leuk zo'n zwangerschapsfotosessie. Zet je er wat foto's van op de mail? Kom je eigenlijk naar onze meeting?

Bep, een werkster. Wat een luxe!! Ik zit er ook steeds meer aan te denken, maar ga eerst even kijken hoe ik het zelf kan oplossen als ik straks minder ga werken.

Vera, lekker geshopt. Goed bezig. Super dat mini zo goed bezig is alles te ontdekken en zo heerlijk slaapt. Dat is toch echt een troffee!! Wat vervelend dat melkdrinken nu ineeens niet zo gaat. Misschien even overleg met een lactatiedeskundige of is dat alleen voor borstvoeding. Ben daar nog niet zo in thuis.

Angel, nog van harte gefeliciteerd!!! Ik heb gelezen op de mail dat jullie er een hele gezellig dag van hebben gemaakt. Klein, maar fijn en toch ook een beetje romantisch. Echt super!! Nogmaals gefeliciteerd.

Teddy en OGG, leuk zo'n mini meeting op Terschelling.

En dan nog OGG, GEFELICITEERD! Ik las het goede nieuws op de mail. Wat ontzettend leuk voor jullie zeg! Meer zeg ik er niet over, want dat mag niet hier op het forum !

Ik heb de mail even snel gescand, want het is echt te veel omdat allemaal bij te lezen. Hoop niet dat jullie dat erg vinden.

Ik heb echt klokje rond geslapen vannacht en voel me nog moe. Moet zeggen dat ik erg veel moeite heb gehad met het tijdsverschil. Zowel heen als terug, maarrrrrrrr het is wel de moeite waard. Ik zal binnenkort wat foto's op de mail te zetten. Het was een heerlijke vakantie. Lekker genoten. Seabert heeft het ook heel goed gedaan, al was in de zon liggen echt te warm. Dus lekker onder een parasolletje en veel zwemmen. Daarnaast veel gezien en gedaan en vooral lekker gegeten. Op en top vakantie dus.

Ga nu even lekker douchen en eens kijken of ik zin heb om een vakantiewasje aan te zetten.....
Hee Rossia, weer lekker bijgelezen zo te zien. Rot he, zon'n jetlag? Ik ben heeeeel benieuwd naar de foto's.

Nu even ego: hier is het een ziekenboeg. Manlief heeft vannacht om het uur overgegeven en de kleine wil nu behalve melk ook niks anders meer eten of drinken. Ze heeft met moeite wat banaan gegeten en begon net na een paar stukjes boterham en wat slokjes karnemelk hartverscheurend te huilen. Nou, ik ook. Ik ben doodop van vannacht (ik heb ook niet veel geslapen) en nu komt alles op mij terecht natuurlijk. Niet fijn als de kleine ook niet lekker is. Ze liggen nu te slapen dus ik ga maar snel de keuken soppen, dan is dat gedaan.
Hey meiden,

Rossia welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt,rust maar lekker uit van de reis en het tijdverschil.

Teddy mini gaat kletsen dus, knap hoor! volgens mijn vader kan mini al opa zeggen. maar dat doet hij alleen als ze samen zijn met niemand anders in de buurt. Jaja.....

Vera bah wat een ellende, ik weet precies hoe je je voelt.

Hier ging de nacht voor manlief stukken beter, mini is weer eens verkouden en wordt vaak wakker tussendoor. Ik hoef niet bij hem te kijken maar wordt wel wakker van zijn mini huiltjes.

Pfff ben het wel weer zat, zuster mimpje spelen.

Hoop voor je dat je toch nog een fijne zondag hebt, zuster Vera :-)

Michigan zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen? En hoe is het nu met mini?

Ga even een broodje aan de patient brengen en dan kom ik weer terug.

Liefs
vera de keuken soppen? Dat kan wel wachten hoor, zou ook een dutje gaan doen, beetje bijslapen van vanacht. morgen weer een dag hoor.

rossia!! gezellig dat je er weer bent

wij zijn inmiddels uit de namen, staat ook ergens tussen de stapel mailtjes.

ik verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden en daarna gaan de regenjasjes de deur uit. jippie! vind het wel spannend maar ook superleukk. Zal mij benieuwen...

vanmorgen een heel stuk met mini gefietst. was lekker weer. heerlijk in het zonnetje. vind het trouwens wel een gemartel met de buggy op de buggydrager te krijgen. Wat een ellende. In je eentje is dat bijna niet te doen. Had thuis mini in de box gelaten en toen pas in het stoeltje gezet, maar dat kon op de terugweg natuurlijk niet. We waren ff naar de kinderboerderij gereden. Daar de fiets heel stevig in het fietsenrek gezte, mini in het stoeltje in haar winterpak en toen met veel gevloek en geweld het ding vastgekregen. maar geloof dat ik het helemaal fout doe, ga er maar eens op googelen. dat moet makkelijker kunnen.

zo ga er maar eens een romantische komedie ingooien. mini slaapt en teddyman is weg. dus rijk alleen

tot later
Ach Vera toch. Wat een ellende. Al die zieken in je huisje. Ik zou ook even lekker een dutje gaan doen ipv de keuken soppen. Dat kan morgen ook nog.

Hahaha, Opa zeggen waar steeds niemand bij is. Daar zou ik ook mijn twijfels over hebben hihi. Wel schattig dat Opa dat zegt. Hoe is het met de patient.

Teddy, er al uit dus met de namen. Heb ik dan denk ik overheen gelezen. Ga de mail nog eens scannen, want ben wel nieuwschierig. Lekker ervaring zo'n stukje fietsen ! Zo te lezen moet het inderdaad makkelijker kunnen. Veel plezier met de film. Welke ga je kijken??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven