Zaterdagavond
zaterdag 17 oktober 2009 om 23:45
quote:Zazana1985 schreef op 17 oktober 2009 @ 22:47:
@yette: Hoe oud zijn ze?
Ze zijn 8 en 10 en die film is voor 12+. Van mij zouden ze hem pas hebben mogen zien als ik hem zelf had bekeken en goedbevonden. Maar goed, volgens mij viel het wel mee. De nazorg was overduidelijk een smoes, nog even gezellig doen omdat ze me de hele dag nog niet hadden gezien. Na een minuut ging het alweer over de glazen prik die ze hadden mogen drinken en de diepvriespizza's die ze hadden gegeten.
Lekker verantwoord zo'n dagje met je vader
@yette: Hoe oud zijn ze?
Ze zijn 8 en 10 en die film is voor 12+. Van mij zouden ze hem pas hebben mogen zien als ik hem zelf had bekeken en goedbevonden. Maar goed, volgens mij viel het wel mee. De nazorg was overduidelijk een smoes, nog even gezellig doen omdat ze me de hele dag nog niet hadden gezien. Na een minuut ging het alweer over de glazen prik die ze hadden mogen drinken en de diepvriespizza's die ze hadden gegeten.
Lekker verantwoord zo'n dagje met je vader
zondag 18 oktober 2009 om 00:03
zondag 18 oktober 2009 om 00:38
quote:Kunstomized schreef op 18 oktober 2009 @ 00:03:
Ik verveel me.. Hang op de bank met inet op mn iphone, hondjes worden uitgelaten door een strontchagerijnige vriend en ik kijk ondertussen comedycentral. Niet echt een topavond dus.
Kopjes thee met donuts zijn helaas niet echt bevredigend moet ik zeggen
waarom is je vriend chagrijnig?
En de nacht is nog jong, je kán er nog op uit, hoor!
Ik verveel me.. Hang op de bank met inet op mn iphone, hondjes worden uitgelaten door een strontchagerijnige vriend en ik kijk ondertussen comedycentral. Niet echt een topavond dus.
Kopjes thee met donuts zijn helaas niet echt bevredigend moet ik zeggen
waarom is je vriend chagrijnig?
En de nacht is nog jong, je kán er nog op uit, hoor!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 18 oktober 2009 om 01:15
zondag 18 oktober 2009 om 02:17
zondag 18 oktober 2009 om 02:22
zondag 18 oktober 2009 om 07:50
Heeft iemand toevallig het programma gezien: Bouw je droomhuis? Jeetje mina, wát een huis bouwden die 2 piloten samen...pfff, ik zou er niet willen wonen, alles zo groot, strak en wit...en goed beveiligd uiteraard! Zelfs 1 speciale kamer ingericht voor de huisdieren (mét badkamer!).
Toevallig was ik aan het zappen en kwam daar dus terecht...
Toevallig was ik aan het zappen en kwam daar dus terecht...
zondag 18 oktober 2009 om 09:16
zondag 18 oktober 2009 om 09:27
quote:Kunstomized schreef op 18 oktober 2009 @ 02:17:
@bgb
Naast het feit dat ik thuis zit met een zogenaamde burnout en daardoor blijkbaar niet de gezelligste ben, heb ik denk ik weer iets verkeerd gezegd ofzeuw. Hij is thuisgekomen en zonder wat te zeggen gaan slapen... Pffff sorry voor de 'drama'
Wat doe je voor werk desteny?
beveiliging dus,naast mn werk in de zorg
beterschap met je burn-out (ik weet hoe het voelt!!,ervaringsdekundige)
@bgb
Naast het feit dat ik thuis zit met een zogenaamde burnout en daardoor blijkbaar niet de gezelligste ben, heb ik denk ik weer iets verkeerd gezegd ofzeuw. Hij is thuisgekomen en zonder wat te zeggen gaan slapen... Pffff sorry voor de 'drama'
Wat doe je voor werk desteny?
beveiliging dus,naast mn werk in de zorg
beterschap met je burn-out (ik weet hoe het voelt!!,ervaringsdekundige)
zondag 18 oktober 2009 om 21:33
zaterdag 24 oktober 2009 om 21:15
En vandaag alweer zaterdagavond!!!!
Wat hebben jullie vandaag gedaan???
Of wat gaan jullie nog doen???
Ik heb vandaag met mijn "schoon zus" een kadotje gekocht voor de tante van mijn vader die morgen haar 80e verjaardag viert.
We hebben wel goeie contacten in de familie. Dus ook wij werden voor die feest uitgenodigd.
Verder huisvrouw gespeeld. En nu tv (Ik hou van holland) kijken met een kop T.
Wat hebben jullie vandaag gedaan???
Of wat gaan jullie nog doen???
Ik heb vandaag met mijn "schoon zus" een kadotje gekocht voor de tante van mijn vader die morgen haar 80e verjaardag viert.
We hebben wel goeie contacten in de familie. Dus ook wij werden voor die feest uitgenodigd.
Verder huisvrouw gespeeld. En nu tv (Ik hou van holland) kijken met een kop T.