Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, zag je antwoord, dank. Ik moet er even over nadenken

En ja, grappig van Gibran, eigenlijk ook wel voorspelbaar . Hele boekje (De Profeet) is trouwens mooi vind ik
Peas on earth!
Ja, al vind ik sommige stukken geloof ik minder, dacht m.n. over religie. Man vrouw relatie stukken wel weer mooi dacht ik. Moet weer eens herlezen, want veel te lang geleden.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik had toevallig een hele lekkere lavendeldouchegel van de Action! (voor een eurootje ofzo )

Ik las ook iets van geurgol.

Vader van ex gister overleden, verdrietig maar hij had erg veel pijn dus voor hem wel beter. Zo sneu voor ex want zijn moeder is 2 jaar geleden overleden, ben je ineens wees.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, ik ben ook niet zo van't geloof, maar op zich vind ik dat Gibran er redelijk 'vrijblijvend' over schrijft, op zo'n manier dat je er nog wel je eigen visie in kunt 'passen'. Dat vind ik er wel mooi aan

Wat verdrietig Vish

Het lijkt me zo gek om ineens een wees te zijn, hoe oud je ook bent

Voor vader van ex misschien wel fijn, want nu geen pijn meer...
Peas on earth!
Peas on earth!
Vish, jee, wat lijkt me dat erg. Gecondoleerd voor ex. En voor jou, kende je zijn ouders goed? Is het ouders van Marlin of andere, leuke, ex die Nemo laatst naar bed bracht?

Ik ben begonnen aan je Ayurveda showergel, Vish, heel erg lekker

Chica en ik hebben een herfstthematutdag samen, Ier en Mier vermaken zich wel. Dus we hebben muffins met herfstblaadjesvormpjes bovenop gemaakt (poedersuiker en echte blaadjes als sjabloon) en schilderijen en slingers met blaadjes

Nu zo avondeten, Ier maakt gebakken aardappels met kipfilet en sperzieboontjes. Heel Hollands
Dat klinkt wel echt herfstig! Goed idee ook, volgende week lekker aan de knutsel denk ik.

En word je er ook een beetje ayurvedisch van ?

Vandaag verjaardag van Klodder gehad (broer van ET), kan er weer een boek over schrijven.

Was idd vader van de leuke, kende zijn ouders behoorlijk goed allebei. Dinsdag wordt hij begraven.
Heel eng trouwens, was net in een ander tijdvacuum terechtgekomen. Rad van Fortuin was op de buis.
Klodder En die nick past wel zo ontzettend goed als ik me de foto's voor de geest haal.

Ga je naar begrafenis? Arme vriend, zo jong en dan wees.
Klodder de broer van ET en boek

Wens ex maar sterkte en voor jou dus ook Ga je er naar toe a.s. dinsdag?

Ik ben altijd al vreselijk Ayurvedisch

Ik ga zo kneuteren met Chica deze vakantie. Echt zin in
quote:Vishnu schreef op 18 oktober 2009 @ 21:20:

Heel eng trouwens, was net in een ander tijdvacuum terechtgekomen. Rad van Fortuin was op de buis.Brrrrrrrrrrr.
Kijk kruispost met Star en zelfde vraag

Hoest met Eetje en Ceetje?
Tijdvacuum
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 18 oktober 2009 @ 21:21:

Ik ga zo kneuteren met Chica deze vakantie. Echt zin in

Ik kan nu niet langer ontkennen dat zwangerschap rare dingen met je doet. Wilde namelijk vragen 'o, heb jij ook herfstvakantie dan?'.\

Zucht
quote:Inad schreef op 18 oktober 2009 @ 21:22:

Kijk kruispost met Star en zelfde vraag

Hoest met Eetje en Ceetje?Ze slaaaaaaaapen
Wat vindt Ceetje eigenlijk van Eetje?
Peas on earth!
Wel een leuk ding geloof ik
quote:Star schreef op 18 oktober 2009 @ 21:25:

Wel een leuk ding geloof ik

En is Chica inmiddels al een beetje gewend aan Miertje? Ze moest even wennen aan't idee dat ie niet meer wegging toch?
Peas on earth!
Officiële naam is Fletse KotsKlodder, echt het was weer om te brullen allemaal.

Ja ga zeker heen, zou gek zijn zonder afscheid te nemen. Heb vriend op dag van overlijden en vandaag ook nog even gezien. Is nu erg druk met regelen begrafenis en terugdenken aan 2 jaar geleden toen zijn moeder ging. De echte ontlading moet nog komen. Dan nog een huis wat verkocht moet worden en alles wat daar nog bijkomt... Ben blij dat ik nu nog vrij ben en kan helpen als het nodig is.
Lief ben je.
Ja klopt
Oh Erwt zeg nog maar tegen Vinyl dat ik niet weet waarom die single moms lopen te janken dat het zo zwaar is hoor. Die zouden ook janken als ze niet single waren. Dus. Ik vind het niet zwaar maar wellicht komt dat nog in de pubertijd. Maar dan zou ik het ook zwaar vinden met partner kan ik me zo voorstellen.
quote:Vishnu schreef op 18 oktober 2009 @ 21:58:

Oh Erwt zeg nog maar tegen Vinyl dat ik niet weet waarom die single moms lopen te janken dat het zo zwaar is hoor. Die zouden ook janken als ze niet single waren. Dus. Ik vind het niet zwaar maar wellicht komt dat nog in de pubertijd. Maar dan zou ik het ook zwaar vinden met partner kan ik me zo voorstellen.

Ik zal het even aan haar melden

Lief trouwens dat je zo meeleeft
Peas on earth!
Vishnu: wat lief van je!!!
Goedemorgen! Hé een special guest in tha house! Ook goedemorgen Vinyl! Ik heb je plannen gelezen. Spannend zeg! Eigenlijk ben jij nu al ´in verwachting´ doordat het in jouw situatie al lang begint vóór de conceptie met voorbereiden, bedenken, regelen, enz.... Succes met alles! Je doet het goed!

Vish, wat naar voor ex.... STerkte, voor jou en voor hem. Fijn dat je naar de uitvaart kunt.

Moest ook erg lachen ok Klodder!

Star, ik kreeg mailtje terug van hippest dat ze iets leuk gaan regelen voor Erwin! Sukkels!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven