Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Hello!

Eindelijk weer even forumtijd na een veeeuulls te druk weekend... auto moest naar het ziekenhuis, veeel gepoetst, boodschappen, eindelijk nieuwe nachtkastjes gekocht (nieuw bed sinds februari), familiebezoekjes, en gisteravond ge-gourmet met vrienden, vannacht om half 3 thuis... en vandaag weer korfbalwedstrijd. Nu eindelijk lekker thuis met joggingbroek op de bank, wijntje, stokbroodje... mmmmm.

Verder niet zoveel nieuws. Ben druk met het tempen en testen, volgens mij móet er één dezer dagen toch echt eens een positieve ovutest aankomen. We zijn voor de zekerheid vast begonnen met de marathon

Laiverds, heb wel bijgelezen maar even geen puf om op iedereen te reageren. Wel voor iedereen een dikke vette !!
Zo, er is niet veel geschreven vandaag zeg... ons topic was heel ver naar beneden gezakt...

Ik ga zo lekker een warme douche nemen en lekker naar bed.

Morgen mijn laatste werkdagje... (wat ik echt nog steeds heel vreemd vind) heb me voorgenomen in ieder geval de rest van deze week eens flink op te gaan ruimen want het ziet er niet uit hier en mijn administratie moet ook echt op orde komen.

Hoop wel dat ik beter slaap als vannacht.. had gisteren lekker lasagne gegeten... en vannacht werd ik dus wakker van een enorm blok in mijn maag en ook nog maagzuur erbij. Was echt misselijk en kon niet meer slapen. Voelde me zo zielig lag er van te huilen (gelukkig maar want van huilen val ik meestal weer in slaap) fanatic man is maar even wat water voor me gaan halen, hij vond me ook zielig. En ondertussen was kleine spruit weer bezig met zijn/haar rek en strek oefeningen hihiihi.

Maar goed, welterusten allemaal (al betwijfel ik of iemand van jullie dit bericht nog leest dus in dat geval GOEDEMORGEN!!)
jaaa ik lees hem nog hoor fanatic! Wat rot dat je je zo vervelend voelde. Effe lekker uithuilen is dan wel fijn toch. En een lieve vent heb je.

Ik duik mijn bedje in, bis spater!

doeii
EBP, yeah!
fan, veel plezier op je laatste dag!

rain, sterkte bij het prikken!

beck, vandaag nekplooi! succes!
Hoe was je welnessweekend Beck? Lekker bijgekomen? En hoe staat het met de huizenkijkers??

Fan, wat kan je je dan zielig voelen he, hahah. Heb ik ook als me ik ziek of misselijk voel Je laatste werkdag!!! Kan me voorstellen dat dat heeel apart is!

GW, hoe is het met je a-bei? Nog veel last van?

En hus, jouw verkoudheid al wat minder??

Poll, hoe is het met jou? Hoop dat je nog iets meer wilt vertellen over je ervaring bij de fp....

Ik ga werken -maar geen zin, dus hoop dat jullie me een beetje af komen leiden...-
Ohw jah Rain & Beck, good luck!!!
goodmeurning! ff koffie halen en dan kom ik op mijn gemak bijbeppen!
2x
twee keer, beck? mag ik dan 1 kopje, voel me nog steeds een zombie, en hier is de koffemachine kapot

Denkbeeldige koffie!
Hallo!!!!

Ik ben er ook weer! En weer een beetje zenuwachtig want moet inderdaad zo even bloed laten prikken. En ik ben niet zo'n grote held met naalden zeg maar....

Becky, inderdaad, hoe is het nu? Beetje opgeknapt weer?

Moom, jij dus nog steeds een kater? Hahaha. Fijn he die maandagmorgen! Sterkte vandaag en dat zonder koffie...

Mariss, geen zin? Hoe kan dat nou? Wordt weer zo'n WOG dagje denk ik zo!

Fanatic, succes met je laatste dagje. Zal wel een aparte bedoeling zijn.
Proost Beck

Heb weer genoeg van die 'koffie' gehad dit weekend...

Was wel grappig, ik riep altijd dat ik aaal die do's & dont's voor zwangeren wat overdreven vind... en dat ik -misschien- best nog wel eens een wijntje zou drinken als ik zwanger zou zijn. (I know, makkelijk praten als je niet zwanger bent, ben er nu zo mee bezig dat ik me volgens mij net zo hard aan aaaal die regeltjes ga houden als het eindelijk eens zover is) Nu heeft vriend vorige week op tv gezien dat bij een slok alcohol de hartslag van de baby direct daalt, en dat zelfs één slokje al erg slecht is voor het kind. Kwam ik thuis, eerste wat ie zegt: als jij zwanger bent, drink jij geen druppel alcohol!! Eehh... huh?!?

Vonkwellief

Trouwens, niet zwangeren, slikken jullie nog steeds elke dag braaf foliumzuur?? Ik moet eerlijk bekennen.... ik niet.
tnx beck

ja, marriss. nog steeds...

vriend net met zijn goede gedrag bij HA. wordt ie er gewoon weggestuurd. ja, laat gyn dat maar doen, anders raakt het wellicht kwijt, of ze twijfelen aan de uitslag en dan moet het nog een keer.
Even een vraagje tussendoor (zat gister met vriend over namen te kletsen)... als jullie de naam Justin lezen/zien, zou je die dan uitspreken als Justin of als Djustin?
ik antwoord even op haaif
Hahaha Moom, waar háál je ze toch weer vandaan...

Stom van die HA zeg!! En sneu voor vriend... lijkt me best een drempel voor mannen.
ach, mannen moeten zich niet aanstellen. die kunnen nog in de privacy of hun own home een kwakje produceren. wij moeten benen wijd en eendebek en inwendige echo's doorstaan.
Djustin.....(is eerste ingeving)

Oh Moom, wat weet je dat toch weer heerlijk te imschrijven met die eendebek enzo. Pfff, wordt er nu al weer misselijk van.

Maar goed, ik ga me eens aankleden en dan ga ik naar het ziekenhuis. Tot straks.

succes rain!
Rain succes! Gewoon de andere kant opkijken hoor als die naald in de buurt komt, dan is het zo voorbij!

En Fanatic jij ook succes met je laatste werkdag!

Marriss, die verkoudheid is helaas heel hardnekkig. Heb man vandaag maar eens naar de huisarts gestuurd want die is nu al anderhalve week echt ziek. Heet antibiotica gekregen voor een luchtweginfectie.. Ojee.... de vorige keer toen hij antibiotica kreeg bleek hij allergisch daarvoor en zat hij van top tot teen onder de uitslag, en jeuken!! Dus hij weer terug, moest hij toch die antibiotica blijven gebruiken en kreeg hij van een soort anti tabletjes mee voor als hij in shock zou raken en dan moest ik hem naar de eerste hulp brengen zeiden ze. Zegt manlief ook nog "oke dat is goed" Dus ik zeg "pardon??? Hoezo in een shock, wordt 'ie vanzelf wakker van zo'n shock of moet ik elk uur de wekker zetten, dit kan toch niet de bedoeling zijn zeg..." Toen hebben ze toch maar een andere soort antibiotica gegeven... pfff.

Maar goed en bij mezelf is het ook nog niet over, al gaat het overdag wel beter. Maar 's nachts he...

Wat een huisarts zeg Moom, die heeft wel vertrouwen in zich zelf als hij/zij er al vanuit gaat dat het of kwijt raakt of toch niet goed is... sjonge.

Mijn eerste idee is trouwens ook dat ik de naam zou uitspreken als Djustin.
Ben ik weer! 7 buisjes afgenomen maar ik leef nog....

Sjesus Husky, dat klinkt niet best. En wat doen mannen toch raar dan he? Is goed, zeggen ze dan. Tja...Nou, je bent er maar klaar mee...
Fan veel geluk op je laatste dag! Hopelijk is it a good one…

Hoe laat is de nekplooimeting Becky? Nog een bod gehad op je huis?

Marriss, ik zal bekennen dat ik ook wel eens eend dagje oversla, vind die tabletjes gewoon ook echt vies! Zit hier hardop Justin en Djustin uit te spreken, en moet bekennen dat ik ook neig naar Djustin…

Moom al een beetje bijgekomen? Wanneer kan vent bij gyn kwakje inleveren? Op de afspraak die jullie hebben staan.

7 Buisjes is best veel Rain, viel het mee of tegen? Had trouwens dit weekend geen tijd meer na de boodschapjes haha…

Arme vent Husky, zou met een dag of drie toch beter moeten gaan nu. Beterschap!

Zo heb net een uur gesport, ga even eten en dan de keet maar weer eens opruimen…

mariss, a-bei zit er nog, maar is niet meer zo pijnlijk gelukkig (maar thanks voor het vragen). Oh en zou denk ik ook Djustin zeggen, vind het daarom ook niet zo'n mooie naam.

Voel me niet helemaal happy, beetje mot met man gehad omdat ik vind dat hij te weinig thuis doet en er zich te makkelijk van afmaakt (zou hij koken gaat hij weer naar de afhaal, man wat was ik pissig).

Ik vond trouwens dat er geen smaak aan de foliumzuur zat, maar ik had van die capsules, mss is dat een optie?

husk, ik had het al eens gevraagd, maar denk dat je er over heen hebt gelezen, maar kom je zaterdag ook? Jij bent de enige die nog niet heeft toe/afgezegd
quote:Erine schreef op 19 oktober 2009 @ 12:17:

Moom al een beetje bijgekomen? Wanneer kan vent bij gyn kwakje inleveren? Op de afspraak die jullie hebben staan.

ja, dat zou dan 10 nov zijn. vind ik stom om daar op te wachten, . zei al (op de mail) tegen vriend dat we mss maar even bij poli moeten navragen. vanavond eens over hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven