Naambord voordeur

26-10-2009 00:03 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een leuk naambordje voor mijn huis waar ik naast de namen van mijn vriend en mijzelf ook de namen van mijn dieren op kwijt kan met daaronder een afbeelding van een honden- en kattenpootje.

Weet iemand een goed adres of website waar ik mooie bordjes kan vinden of laten maken?
quote:permanentia schreef op 26 oktober 2009 @ 00:19:

[...]

Wat gebeurde er wanneer je je hond riep in het park?

Ik floot altijd!

Toenmalige man riep wel altijd heel overtuigend HELP!!!!!!!!!!!!!!
quote:floor72 schreef op 26 oktober 2009 @ 00:22:

[...]

Ik floot altijd!

Toenmalige man riep wel altijd heel overtuigend HELP!!!!!!!!!!!!!!talutalu talutalu!!!!
quote:permanentia schreef op 26 oktober 2009 @ 00:23:

[...]

talutalu talutalu!!!!:rolf:
quote:floor72 schreef op 26 oktober 2009 @ 00:25:

[...]

:rolf:

* zucht *

Opnieuw....

Vrees dat TO not amused is met deze reacties, maar kan me (bij wijze van uitzondering) helemaal aansluiten bij de reacties.

Sorry TO.
quote:Yoerie schreef op 26 oktober 2009 @ 00:03:

Ik zoek een leuk naambordje voor mijn huis waar ik naast de namen van mijn vriend en mijzelf ook de namen van mijn dieren op kwijt kan met daaronder een afbeelding van een honden- en kattenpootje.

Weet iemand een goed adres of website waar ik mooie bordjes kan vinden of laten maken?Ja, ik! Ik ken iemand die het zelfs helemaal naar eigen wens schildert, kost iets van 40 euro. Alles kan erop. Vraag de angels maar om mijn adres met referte aan dit topic!
Als ik katten had die de no-no's zouden heten, zou ik ze wel op het bordje zetten. (Gaat nu plannen bedenken om mijn vriend toch over te halen om katten te nemen... wordt heel moeilijk, ik had hem bijna zover met een aanlooppoes-die-toch-geen-aanlooppoes-bleek-te-zijn Nu dus maar een eigen setje "aanloop"poezen uit het asiel halen )

Anyway, ik drijf wat af: Enkel als je katten de nono's heten of iets anders wat net zo cool is, dan mag je ze op je bordje zetten. In alle andere gevallen, zijn huisdieren op je naambordje STOM
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alleen pootafdrukjes vindt ik wel een beetje magertjes, deze zijn toch veel leuker?

bij houtennaamborden.nl kun je portretten van je dieren op het naambordje laten schilderen:

In 3D!

OMG, dit is toch überlullig! Sorry dat ik het zeg, maar dan ben je het niveau van een driejarige nog niet te boven!
quote:iris1969 schreef op 26 oktober 2009 @ 00:37:

OMG, dit is toch überlullig! Sorry dat ik het zeg, maar dan ben je het niveau van een driejarige nog niet te boven!

ging jij niet slapen?

*lig helemaal dubbel van de postings hierboven*
Als je huisdieren hebt met een korte levensduur (wandelende takken ofzo) kun je het beste kiezen voor een naambordje met plakletters. Dan kun je de namen nog eens wisselen.
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 26 oktober 2009 @ 00:43:

Als je huisdieren hebt met een korte levensduur (wandelende takken ofzo) kun je het beste kiezen voor een naambordje met plakletters. Dan kun je de namen nog eens wisselen.

Of je geeft ze gewoon elke keer dezelfde naam. Ik heb als kind drie achtereenvolgende hamsters gehad, Knofje 1, 2 en 3.

(was niet zo'n creatief kind...)
Hoewel, Knofje 1 heette natuurlijk niet Knofje 1. We wisten pas dat hij Knofje 1 was geweest toen we Knofje 2 hadden.
Misschien op een hippe dakpan laten schilderen?
Wat wilde ik nou toch typen?
Stonden de Knofjes ook op jullie naambordje?

Mijn ouders wilden zelfs hun kinderen niet op hun naambordje...

Zou ik het daar met mijn therapeut over moeten hebben?
Bij ons stond nog heel ouderwets alleen mijn vader op het naambordje. Moe, broer, zus, Knofjes en ik, geen van allen stonden we aangekondigd naast de brievenbus.
TO staan de huisdieren eigenlijk ook op het huur-/koopcontract van het huis?
Wat is er nou mis met alleen het huisnummer?

Wil ik weten wie er allemaal in dat huis wonen, nee.
Thanks Muis! Ik zal je adres opvragen. Helemaal leuk als het een origineel beschilderd bordje wordt.
Zo'n naambordje kan natuurlijk ook ter inbraakpreventie dienen.

Familie De Jong

Rex de Duitse Herder &

Killer de pitbull
TO is iig niet onder de indruk van de algemene mening dat het een echte nogo is.
Ik vind het wel stoer dat TO er niet op reageert en alleen de enige reactie op haar vraag er uit pikt!

Overigens, mijn ouders hebben zo'n 'leuk' naambordje, met Donald en Katrien erop geschilderd (en heten ze Donald en Katrien? Nee... dus WAAROM????). Ze staan nu wel bekend als opa en oma Duck op het dorp, dus dat is dan wel weer grappig
Om een kort verhaal lang te maken...
heb je al een gluurpop?

daar weet ik nog wel een adresje voor.

En zelf maken?

Als je naar een hobbywinkel gaat kun je te kust en te keur spullen kopen om je eigen naambordje te fabrieken.

Of een mooie foto op plexiglas laten afdrukken en daar (op de foto) de namen bij zetten?

en dan heb je ook nog dit soort sites natuurlijk.....
Vreselijk truttig. Absoluut niet doen nee..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven