Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij is lief aan het spelen of hij slaapt zeker?
Hahahaha.. Nee hij slaapt niet

en hij loopt me ook de hele tijd in de weg, maar toch is hij heel lief
quote:Star schreef op 26 oktober 2009 @ 15:44:

4750, hmmm, knap kut dus. En wat is jullie plan nu?

Hetzelfde als hiervoor, een nieuwe auto kopen. Hebben nog een Passat diesel op het oog, daar wil vent van de week een proefrit in maken.
Ik vind mijn oudste ook lief, hij zei vanmorgen dat hij me mooier vond dan papa. Vond papa ook erg lief

Zou het passen?
quote:mamax schreef op 26 oktober 2009 @ 16:07:

[...]

Hetzelfde als hiervoor, een nieuwe auto kopen. Hebben nog een Passat diesel op het oog, daar wil vent van de week een proefrit in maken.Nee ik bedoelde te vragen (vraag dat dan, muts) of jullie nog aangifte willen doen tegen die mensen?
Heee Mamax, zijn we het een keer niet eens

Nou ik vind het niet erg dat er heel veel mensen afhaken hoor, lekker klein groepje is wel zo fijn.

Ik heb ook een lief kind, oudste slaapt nog steeds en jongste kijkt Dora. Lekker rustig. Maarja, ben benieuwd of ik nog ergens tijd heb om boodschappen te doen, want ik heb een flinke echo in mijn koelkast....
Oh zo, nee dat denk ik niet. Ik denk niet dat wij daar beter van worden, zij hooguit slechter omdat ze dan nog een boete aan hun broek hebben hangen en dochter een overtreding op haar naam.
Ik begrijp toch goed dat je 1950 euro + 4750 euro terugkrijgt? Mamax
Nee, 4750 euro. Als we de auto willen houden krijgen we 4750-1950. Hadden we nog even overwogen, maar voor 2000 euro kunnen we hem echt niet laten maken.
Je bent niet wraakzuchtig, dat siert je Mamax. Hoop dat jullie snel een fijne auto vinden en er nog jaren schadevrij in rondrijden. Hoe is het met je vader?

Ga even de kabouter op bed gooien.
Stelletje kletsers!!

Mal, fijn dat je de kl. geneticus hebt gesproken. Kun je nu weer wat meer slapen?

Compu, wel een vrij duidelijke uitslag als ik het zo lees. Over twee jaar pas, dat duurt dus nog even. Leuke cadeaus heb je voor haar op de lijst staan.

Star, gosje spannend!!!!

Mamax, toch blijft het oneerlijk vind ik. O zo.
quote:Helenita2 schreef op 26 oktober 2009 @ 18:36:

Je bent niet wraakzuchtig, dat siert je Mamax. Hoop dat jullie snel een fijne auto vinden en er nog jaren schadevrij in rondrijden. Hoe is het met je vader?

Ga even de kabouter op bed gooien.Dat siert je inderdaad. Ik zou namelijk wel aangifte gedaan hebben, nu denken ze er wellicht mee weg te komen en doen het een volgende keer misschien gewoon weer, met ergere gevolgen van dien.
Bam, wat heerlijk zo´n lief kind!

Suze, komt dat van jouw melk? Die acne? Ze doet het dus goed zo te lezen! En geef mij zo´n kokende schoonmoeder zeg, heerlijk.
Ik zou ook aangifte hebben gedaan Mamax. Stel dat het toch allemaal niet rond komt oid, dan heb je tenminste nog eea zwart op wit.

Hoe gaat het met je nieuwe job Jinny?
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal zou jij mij misschien op weg willen helpen met verhuiskaartje? Ik heb wel idee en ook al wat gemaakt maar mis nou nét dat leukige eraan
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
O, stuur maar! Heb je al een nieuw huis?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OOOO beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

gefeliciteerd! Is het een leuk huis? Vertel eens wat meer!
Op hyves staan foto's! Het ziet er nog erg netjes uit dus hoef weinig te klussen en kan er bijna zo intrekken!

Ik hoop dat je iets met mijn trieste knutsel kan whahahahaha (behalve janken van het lachen )
Wauw, wat een mooi huis! Netjes hoor! en wat een grote tuin achter!
Ben ook heul bleij nu!
Gefeliciteerd Vishnu! Dat klinkt als een mooi huis. Wanneer kun je er in? Krijgt Nemo een mooie kamer?

Mal, job bevalt goed. Het enige wat wel lastig is is dat je dus op twee afdelingen maar een minibeetje werkt, en dat is lastig combinere. Verder alles oke!
Leuk Nemo, een nieuw huis! Lekker hoor.

Pfff, Anouk zwanger van de 4e. Lekker tempo ook...

Mamax, ik zou ook alsnog aangifte doen hoor. Dan heb je idd eea zwart op wit!

Nou, even uitpuffen op de bank. Ik ben klaar met deze dag

Nadat L vanmorgen zijn bed had ondergespuugd heeft hij vanmiddag in liefs bed geplast. Arm kind hoor, heeft ook koorts. Had het helemaal niet door. Lekker voor vent ook haha.
Slaapkamers zijn wel wat klein maar we hebben een zolder met vaste trap dus daar kan hij dan mooi spelen. Huidige bewoners leveren volgende week maandag de sleutel in dus ik denk dat ik in loop van volgende week erin kan!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven