Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Dolphine, welkom thuis! Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad!!! Klinkt echt als een top vakantie!!! 28 graden is echt "minder" ja... whoehahahaha!!!

Nu ga ik opschieten moet naar werk, tot later!

Wow Dolphine, het klinkt echt als een vakantie om jaloers op te zijn!! Minstens 28 graden, mennnn, wat heerlijk zeg!

Ik geloof het graag, dat jullie poepiebruin zijn! En wat een gave hotelkamer was het, echt ideaal als je met meerdere mensen op vakantie bent. Ik hoop voor je dat je dat heerlijke zomer/vakantiegevoel nog eventjes kunt vasthouden. Ik wil ook weer dat lekkere zomerse bruine tintje..whehhheh..hihi.

Fijn dat je er weer bent!

Oef Theetje, wat een tijd vanmorgen..Werk ze vandaag!

Kheb nog een hele bult strijk liggen, maar kan me er nog niet toe zetten. L. was er net eventjes moest nog formulier invullen voor levensverzekering, ff mee geholpen. Vanmorgen wat broeken uit mijn kledingkast uitgezocht en een aantal weggedaan. Echt broeken van 100 jaar geleden ongeveer, modelletje wat echt niet meer kan. Ik ga nu even lekker wat bank hangen en lezen, heb een spannend boek, Snel geld heet het en is geschreven door een zweedse advocaat. Snoeihard, over de drugswereld, maar goed!

fijne zondag allemaal!

Hihi scarlet, ik heb het geprobeerd om dat vakantie gevoel nog even vast te houden. Maar helaas lag er natuurlijk een gigantische vakantie was en strijk, waar ik nu al een gedeelte van weggewerkt heb.

Vanmorgen ook opoe op bezoek gekregen. Op zich wel gunstig, na de vakantie en dan is het met de bruiloft weer voorbij, maar ik heb er flink last van. Erge buikpijn vandaag en vanaf gisteren ook al hoofdpijn. Maar goed, het schijnt erbij te horen.

Zoonlief zou eigenlijk dit weekend bij zijn vader zijn, maar die heeft via sms laten weten dat het niet kon dit weekend. Eerst volgende mogelijkheid dat hij vrij is is weerken van 6 november. Dat is dus mooi balen voor hem. Ik vind het wel best en voor de kleine man is het beter om thuis even bij te komen, morgen begint de school immers weer.

Hij heeft vandaag lekker buiten gespeeld met het buurjongetje. Dat jochie stond hier voor de deur vanmiddag met een dvd van spiderman. Mijn bek viel open, het jochie is 4 en die films zijn voor 12 jaar en ouder. Zoonlief mag er niet naar kijken van mij en hij kwam dus doodleuk vragen of hij film kwam kijken. Mooi niet dus.

Ben ik nou echt zo ouderwets of is dit bezopen? Die leeftijdsgrens staat er toch niet voor niks op zeker?

Maar goed, het zal wel aan mij liggen dat die moeder dat goedkeurt, ik kan er met de pet niet bij.

Theetje, jij moest vroeg vandaag zeg. Lekker gewerkt?

Hihi scarlet, altijd een goed gevoel he om je kast zo op te ruimen.

Ik ga bankhangen, met paracetemol en een kop warme thee, hopenlijk zakt de buikpijn dan wat.
Haaii meisjes!

Even heel kort, want heb wrs straks geen tijd meer, voorlichting op school over overstap 4 mavo naar 4 havo, moet nog boodschappen doen, bleehhh!

Vanmorgen vlakbij kantoor een lekker band, meennn, ik had um helemaal zitten, het regende ook nog. Maar gzd heb ik superlieve collega's die mijn band geplakt hebben (mannen natulijk!! hihi) Ik kan het zelf (als het echt moet) ook wel, maar ben er uuuuuuren mee bezig, dus dit was wel heeeeel fijn, had anders naar huis moeten lopen, naar fietsenmaker, leenfiets etc. etc.

Wrs tot morgen!
Sorry meisjes, ben strooooooontttt verkouden, koorts, beroerd als een hond. Wel gewoon aan het werk geweest vandaag, nu ff aan de bel met Daan, zij is ook al ziekjes. Zodirect onder de wol met koppie thee. doei doei
Nou nou meiden, wat is dit nou? Diaantje en theetje ziekjes.... Beterschap meiden, lekker onder de wol en vooral aan jezelf denken en vooral goed uitzieken.

Oh jee scarlet een lekker band. Gelukkig vlakbij je werk. En gelukkig van die aardige collega's in de buurt, hihi ben je toch weer mooi mee geholpen.

Best spannende avond dus, ben benieuwd.

Mijn eerste werkdag was ronduit strond vervelend. Ben tot 2x toe voor niks naar een afspraak gereden. Daar baal ik zo van he, dat mensen gewoon niet thuis zijn. GRRR en als het nu nog naast de deur was, maar beide keren was gewoon ruim een half uur rijden. Echt zonde van mijn tijd hoor.

Die afspraak van vanmiddag die niet thuis was, was in utrecht. Ik ben toen onder werktijd even de stad ingegaan.Moest namelijk nog schoenen voor de bruiloft.

Heb echt hele leuke zwarte gevonden met een hak en een bandje over de wreef. Ben er erg blij mee en zo de verloren tijd toch nog een beetje nuttig besteed.

Morgen ook helemaal volgeboekt, 5 afspraken.... Pffff

Maar goed, het is maar werk he.

Moet morgen de kapper nog bellen. Heb vrijdag een afspraak om half 12, maar we worden om half 1 al verwacht voor een gezamenlijke lunch, met alleen de naaste familie. Dan krijgen we ook de corsages.

Proberen dus om de afspraak wat te vervroegen.

Nou meiden, fijne avond en voor de zieken, nogmaals beterschap.
ff snel moppies.

ben helemaal de sjaak opnieuw...behoorlijke griep,koorts hoesten etc.

wou dolph even welkom thuis heettten en jonnie gegeliciteerd met het goede bericht van je pa.

als ik mij weer beter voel,meld ik mij hier.

ga wel werken as woensdag..meiden kost me te veel geld,..die heks houdt het anders nu wel in die 70% en dan ben ik financieel helemaal de Sjaak...

tis niet anders,

dikke kus

Tsjonge, ziekenboegie hier zeg!

Theetje en Daan, beterschap girlies! Echt k*t Daan, dat je nu weer niet lekker kunt uitzieken. Probeer in elk geval wanneer je thuis bent je rust te pakken he!

pfff,balen Dolphine, stond je weer voor een dichte deur. Maar nu gelukkig wel lekker geslaagd voor schoenen, dus is het toch nog ergens goed voor geweest..haha.

Komt die bruiloft al zo dichtbij joh? Ik had het idee dat het nog even duurde, maar ja, de tijd gaat ook zo verrekte snel!

En wat betreft die DVD van Spiderman...groot gelijk hoor, dat je die kleine man daar niet naar laat kijken. Die leeftijdsgrens staat er idd niet voor niets op en nu zijn er natuurlijk altijd kinderen die al meer dingen durven of wat dan ook, maar daar gaat het in dit geval helemaal niet om, vind ik, of het te eng is of zo, maar dat soort dingen hoeven ze nog helemaal niet te zien.

Nou, de voorlichtingsavond was in die mate verhelderend, dat zoonlief gelijk van het idee afgestapt is om na de mavo de havo te gaan doen, whoehaha! Ze hebben het absoluut niet rooskleurig gebracht, wat natuurlijk goed is en toen hij hoorde hoeveel tijd hij er kwijt mee zou zijn, extra lessen beginnen volgende week al en natuurlijk volop bezig voor zijn examen..nee, dat lijkt hem niets (en ik denk ook niet dat het iets voor hem is). Bovendien moeten ze ook een motivatiebrief schrijven, dus waarom ze perse de HAVO willen doen en tja, een heel goede motivatie heeft hij niet. Wat hij wil (maar ja, eigenlijk weet hij niet precies wat hij wil en dát was nou net niet een goede reden om HAVO te gaan doen, damn) kan ook via MBO traject, heeft ie geen HAVO voor nodig.

Wat wel leuk was, was dat de teamleider van bovenbouw HAVO mijn oude leraar duits was, waar ik les van heb gehad toen ie net voor het eerst bij ons op school was. Was toen heel verlegen en bleu en had best moeite met orde houden etc. Ik vond het altijd een aardige vent, was sowieso altijd erg braaf, hihi (ik). Nu, zo'n 25 jaar later, is het echt een charmante, vlotte, geestige vent zeg! Zachte g, hij kwam uit Limburg ja, ook al zo charming, denk trouwens dat ie nu zo midden 50 is ofzo.Toen heel dun, nu redelijk gevuld, wat een verschil, haha, maar erg goed opgedroogd. Leuk om te zien!

Het is zo zoetjesaan weer bedtijd...slaap lekker!

En nogmaals beterschap meisjes!

Hallo!

De laatste en de eerste..Hoe is het met de zieken?

Zoonlief net zijn griepprik gehaald, die heeft ie tenminste binnen en dan 10 nov. voor de 1e mex. prik.

Ik heb helemaal nix te melden eigenlijk, haha.

Gewoon lekker gewerkt vandaag.

Dolphine, hoe was je dag gevuld met afspraken?

Kristen, hoe gaat ie?

Ik ga een beetje de rommel opruimen hier, das wel weer nodig..

doegie!

Hoi hoi,

Hihi scarlet, het heeft dus in ieder geval duidelijkheid gegeven voor zoonlief. En als ik het zo lees geef ik hem groot gelijk ook. Dan maar geen HAVO, er zijn ergere dingen tenslotte.

Hier een drukke dag achter de rug, maar wel lekker gewerkt. Gelukkig waren nu wel al mijn clienten thuis. Al heb ik de laatste wel even gebeld, normaal gesproken ga ik daar op vrijdag heen dus ik had al zo'n vermoeden dat die meneer het vertegen zou zijn. En ja dus.... haha

Ondertussen hier druk met de foto's van de vakantie op de laptop zetten. Gaat erg traag moet ik zeggen. Maar goed ik heb de tijd.

En ja scarlet, de bruiloft is vrijdag al. Schiet al op dus.

Vrijdagochtend om half 9 eerst naar de kapper, kon gelukkig de afspraak nog verzetten.

Hoe is het in de ziekenboeg? theetje, diaan, knappen jullie al een beetje op?

En kristen, hoe is het met jou?

Ik verder niet veel te melden, alles gewoon lekker z'n gangetje en druk as usueal.
Alsof je niet bent weg geweest hè Dolphine, ZUCHT zo gaat het altijd als je op vakantie bent geweest....

Ik nog altijd zo verkouden als wat en van die koorts vlagen, wel gewerkt vandaag maar pffff wat een dag, opoe kwam ook weer langs dus zal me morgen wel helemaaaal niet fijn voelen. Is altijd het ergst tweede en derde dag. Kan zelfs niet lekker bank hangen of in bed blijven want morgen komen ze hier alle ramen vervangen, ze staan al om 07.30 uur voor de deur!

s'Middags moet ik onderdelen ophalen voor m'n toet, die was afgekeurd, helaas. dat zou me een diikke drie honderd euries kosten, maar gelukkig kan X het zelf en dat scheelt een hoooppp centjes. Volgende week gaat ie voor de herkeuring...

Wat leuk hè vrijdag de big day, Dolphine, en gelukkig dus op tijd gave schoenen gescoord en de kapper kunnen verzetten! Hoe gaat je knulletje? Strak in pak of gewoon lekker vlot maar netjes? Heeft ie wel eens een bruiloft meegemaakt?

Scar! ja dat is wat zeg dat ze zo'n hele motivatie moeten schrijven, dat schijnt hier op school ook zo te zijn. Duurt nog ff gelukkig. wat geinig dat je dan na jaaaaren weer zo'n oud leraar tegen komt! maar goed voor jouw zoon en jou dus alles verhelderend, maar het wordt dus mbo begrijp ik. heeft ie echt geen idee nog? lastig idd ja op die leeftijd zulke beslissingen moeten maken.

Nou meiden ik duik m'n bedje in, Ik kan niet meer. ben zo brak.

Fijne dag morgen.
Hallo, hallo,

Hier helaas ook een fikse tegenvaller met de auto.

Hij is in juli gekeurt en dat heeft met toen flink wat duiten gekost. Vandaag ging ik voor de wintercontrole, kwamen ze weer met een hele waslijst aan dingen, oa een nieuwe radiateur. Ruim 500 euro zou het me gaan kosten. Ik wordt helemaal gek van dat ding, dat geld heb ik helemaal niet. En zonder auto kan ik helaas ook niet.

Heb nu het lijstje ff aan een moeder op school meegegeven, haar man is ook automonteur en ze zou navragen wat het bij hem gaat kosten.

Zucht......

De hele ochtend van mijn vrije dag dus in de garage doorgebracht.

nu ff het rijk alleen, en zo zoonlief ophalen bij een vriendje en naar de voetbaltraining met hem.

Hai allemaal

Wat een schitterend weertje he! Het lijkt haast wel lente, zo zacht als het is. Echt genietuh!

T'is toch eigenlijk wat he Theetje, kun je niet eens lekker ongestoord ziek zijn..Komen ze alle ramen ineens vervangen? Je hebt wel giga mazzel met het weer! En oooo wat een mazzel weer, dat X zo handig is..(heb j'um destijds daarop geselecteerd?? whoehahaha!!), anders kostte het je weer klauwen met geld, die auto.

Zoonlief heeft in zoverre geen idee van wat ie wil, dat hij nu wel weet dat hij niet iets met ICT wil gaan doen (wat ie vorig jaar nog in zijn hoofd had en dat het waarschijnlijk een opleiding met economie zal worden. Daar kun je ook heel veel kanten mee op, bijv. sociaal/juridisch, of P&O, salarisadm. etc.

Maar wat exáct weet ie nog niet. Nou ja, hij heeft nog even tijd..voor 1 maart moeten ze aangemeld zijn. En er komen nog een aantal voorlichtingen aan, dus ach..het zal wel loslopen.

Jij ook al zo'n pech met de auto Dolphine..pfff, wat een kostenposten zijn het dan toch he! Maar ja, je kunt idd niet zonder, hopelijk valt het mee met de kosten bij die ouder..

En vrijdag is de grote dag! leukleuk! Hoe gaat de dag er eigenlijk uit zien? En ja, hoe gaat de kleine man gekleed?

Hopelijk hebben jullie dan ook zulk superweer!

Ik ga zo even het knijnenhok verschonen, heb lekker de boel opstaan voor hachee, mmmmmm, heb er zo'n zin an!!

Oh ja, trouwens weer een superlekker nieuw geurtje geroken: Prada Amber. Heeeerlijk poederig/zacht geurtje voor de winter (niet zacht in de zin van zoetjes of lieflijk, maar meer zo'n knuffelgeur). Ik rook het gisteren bij een collega, beetje patchouli achtig (maar dan anders, hihi) en vandaag had zij het meegenomen zodat ik het op kon spuiten. Alleen een beetje op de polsen, vanmorgen om 8.30 en het ruikt nog super.

Voor als ik weer es een nieuw geurtje wil..

Ik ga weer an die arbeit..

Theetje (en Daan natuurlijk ook), beterschap meid!

Ohhhhh jongens wat een dag weer zeg! Kwaaaaad dat ik was op die KUT ramenzetters!!! Echt van die boeren! Staan idd stipt om 07.30 uur op de stoep. Goedemorgen jongens, bakkie koffie? Koekje erbij? Je kent dat wel. Gasten gaan aan het werk, paar uur later, jongens nog een bakkie? Tuurlijk wel! Weer paar uur later, nou we zijn klaar hoor, we gaan weer. Ik naar boven, alles, echt alles, onder de stof en zaagsel!!!! Niet een beetje, nee gewoon één grote puinzooi. Spijkers in vloerbedekking laten vallen, onderdelen van oude ramen en schroeven etc. zó uit het raam in m'n tuin geflikkert. Dus ik zeg tegen die gasten; ja maar dit kan niet, dit vind ik echt niet netjes. ja maar mevrouw we hadden het afgedekt, afgedekt? dat kleine stukje laken noemen ze afdekken!!! En we hebben het al opgeveegd met de stoffer. Ik zeg jongens dit is niet normaal. Alles kon ik gaan stoffen en zuigen, bedden verschonen etc etc. gewoon één grote puin zooi. Ik zeg, joh een schilder dekt toch ook alles netjes af en plakt het dicht met tape? ja maar mevrouw als we daar aan gaan beginnen zijn we uren bezig. Ik zeg ja jij bent lekker, nu ben ìk uren bezig.

HEEL DIEPE ZUCHT! ben dus hele middag aan de poets en was geweest. Later die auto onderdelen nog gehaald, die is X er nu in aan het zetten. I ga aan eten beginnen zo. Méééén was me daggie wel weer.

OH jemig dolphine, wat KUT zeg. Maar zijn dat echt allemaal dingen die nù persé gedaan moeten worden voor de winter? Er zijn toch wel dingen die wel ff kunnen wachten of zo? Wat een geld kosten die kut auto's ook hè. X heeft voor mijn auto onderdelen besteld van een ander merk, dus wel nieuw en voor mijn merk auto maar niet van dàt merk. Bijvoorbeeld, een koplampunit kost orgineel 147 euro, maar van ander merk 40 euro. dat scheelt toch enorm veel geld. Misschien dat dat voor jou ook wat is?

Hoezo heb jij de boel openstaan voor hachee, Scar? Snap er niks van. Hihi stikt dat enorm of zo? Ik weet wel dat ik het ooit eens gegeten heb maar het erg vies vond.

Hmmm dan is dat luchtje wat je beschrijft een beter plan. Ik moet binnenkort maar weer eens naar beverwijk, daar kosten de luchtjes meestal maar 30 euro. En van de week is mijn luchtje opgegaan, ik had gucci. Ook zooooo lekker.

bedankt voor de beterschappies, ga nu ff eten maken.

Whoehaha Theetje LOL!!

Ik dacht eerst da'k een typfoutje had gemaakt (de boel openstaan voor hachee) maar ik had getypt: de boel OPSTAAN voor hachee, daarmee bedoel ik dat ik het vlees en de uien op een sudderstandje had staan..Whahahahaha!!!

Vin' jij dat vies??? Meid, zoooooo zaaaaaalig! Maar zoonlief lust het ook niet hoor.

Wat een lui zeg, die ramenzetters..kvind het behoorlijk asociaal dat ze zo'n rotzooi hebben achtergelaten. Wel heel goed dat je je mond open hebt gedaan! Maar ja, jij de hele middag an de poets, dat was niet de bedoeling! Je moet ook nog lekker bijkomen, weetjenogwel?

PFFFFFF, whoehahahahahaha! Wat een muts ben ik, ik had dus niet goed gelezen, te snel nog even wat willen tikken hier voordat ik met het eten ging beginnen.Ook niet terug gelezen dus, hihi, gek dan hè dat ik het niet snapte, whoehahahaha en ben niet eens blont. Maar dat klopt toch wel? Dat is toch die meuk met gehakt balletjes? Oh nee dat zijn capucijners, dat deed mijn moeder vroeger met gehakt balletjes en in één van die gerechten ook laurierblad, YAK!!!!! Ik lust het allebei niet hoor!

Ja en dat bijkomen...... pfffff vraag me soms af wat dat is...... Morgen een avonddienst, dat wil zeggen eerst weer naar zo'n training van werk, worden we morgen in afgetoetst, praktisch en theoretisch en dan daarna ingepland voor buitenwerk MAARRRR; ben wel DRIE hele dagen vrij het weekend!!!!! Dat is dus een lekker vooruitzicht!
ola,

Tja ik weet niet of het echt kan wachten theetje, er moet een nieuwe radiateur in. Daarnaast moet bij de linkervoorband iets vervangen worden, maar dat onderdeel kunnen ze niet los krijgen dus dat betekend dat de hele as vervangen moet worden. Hij schijnt naar links te trekken,dus hij moet worden uitgelijnt en er moeten nieuwe ruitenwissers op. Dat valt mee zou je zeggen maar alleen voor de ruitenwissers rekent de garage al 50 euro. Ik hoop dus echt dat die man het goedkoper kan doen, maar dat hoor ik morgen.

Zoonlief heeft voor de bruiloft een mooie spijkerbroek, beetje skinny model en daarop een poloshirt met lange mouw en een brede paars/grijze streep. Staat hem heel gaaf.

Dat paars in zijn shirt zit ook in mijn jurkje dus we matchen ook nog.

Ik heb geprobeert om hem in een overhemd te krijgen, maar dat vond hij echt niet mooi.

Oh theetje ik vind het beide heerlijk. Zowel hache als chiliconcarne (dat bedoel je denk ik). En gelukkig vindt zoonlief het hier ook allebei heerlijk.

Hihi scarlet, genoten van de hache?

en jouw knul dus waarsschijnlijk richting economie. Best spannend lijkt me die keus die ze nu al moeten gaan maken.

Ik weet niet wat ik gedaan heb maar ik heb zo'n pijn op mijn voet. rechtervoet en de pijn zit aan de buiten en boven kant. Kan er bijna niet op lopen. Niet echt handig als ik vrijdag op hakken moet. het is ook blauw en dik, maar geen idee waar het vandaan komt.

Ik ga lekker koppie thee zetten.

Fijne avond allemaal
Hoi allemaal!

Het laatste halfuurtje voor vandaag..Pff, de dag kruipt om zeg.

Niet omdat ik nix te doen heb, maar op de één of andere manier gaat het zooooo langzaam!!

Ik zit hier bijna alleen, R. zit hier wel maar is ook druk aan het tikken, dus dat schiet ook niet zo op..Hebben al even gebabbeld en lolletjes gehad, maar nu is ie erg druk..

He Dolphine, wat raar én naar van je voet? Is het vandaag al wat beter? Dus jij en zoonlief zijn eigenlijk ook nog een soort ton sur ton morgen? Gaaf! kan me best voorstellen hoor, dat ie niet in een overhemd wilde..dat zit toch lang niet zo lekker als een polo. Klinkt echt goed hoor, jullie outfit!

Weet je al meer over je auto?

Mocht ik je niet meer "spreken" hier, heeeeel veel plezier morgen, geniet er lekker van!!

Oh ja, de hachee was heeeeerlijk, vanaaf lekker nog een kliek!

T'is niet met balletjes nee, theetje, hachee..stukjes rundvlees en dan in een soort saus met heel veel uien, laurierblad, kruidnagel (maar ik gebruik gewoon een pakje hoor! doe er wel extra laurier en kruidnagel in) en dat eet je dan oorspronkelijk geloof ik met rode kool, maar nu ook vaak met rijst of aardappels. Die mag ik natuurlijk nu niet, dus ik eet alleen de hachee zelf. mjammie.

Wat heb jij weer een superdrukke dag gehad vandaag zeg, eerst een training en dan ook nog avonddienst..Je moet wel erg gek zijn op je werk zeg..(maar dat ben je ook he..hihi).

Een 3 daags weekend??? Nee zeg, bel de krant....LOL

Oh trouwens de gezamenlijke borrel komt eran! 24 november hebben we een afscheidsfeestje van een collega en we zijn allemaal uitgenodigd. Kweet nog niet of R. ook gaat, ga ut even vragen..momentje..

Hmm, hij weet nog niet of hij dan kan. Als hij kan gaat ie, zei hij. Vroeg wel gelijk of ik ging. (en achteraan of mijn naaste collega's gingen). Afwachten dus maar..

Nou, de tijd gaat zo zoetjesan richting 17.00 uur..ga zo langerzamerhand (heeeeel langzaam) afsluiten hier.

Fijne avond.
Hallo, hallo,

Ik zet morgen de auto even neer bij de vader van een klasgenootje van zoonlief. Die gaat er dan even naar kijken of het echt allemaal nodig is. Hij vroeg zich trouwens wel af of er gouden ruitenwissers opzaten.... hihihi.

Morgen de grote dag ja, spannend hoor. Het is de eerste van de familie. Morgenochtend ga ik eerst naar de kapper. Dan moeten we om half 1 verzamelen bij de ouders van de bruid,voor een lunch. Vervolgens trouwen ze om 4 uur op het oude stadhuis hier op het dorp. Dan moeten we weer terug naar houten voor het diner.

En vanaf 9 uur is het feest. Na het diner breng ik zoonlief naar zijn vriendje. Gelukkig hoeft hij zaterdag pas om 1 uur te voetballen, thuis, dus dat komt goed uit voor deze keer.

Ik ga me nu ff aan de afwas wagen.
meiden ga door mn bedje in..was in slaap gevallen op de bank.

helemaal kapottinof ..maar wou Dolphine even een hele fijne dag morgen wensen .

hoop morgenaaf even te schrijven,moet wel tot8 werken..

kuzz,Daan
Wat een prachtige dag vandaag! Zeker één om in het huwelijksbootje te stappen Dolphine. Zooo je broer heeft echt mazzel! Ik hoop dat jullie er enorm van genieten!

Hmmm die reactie van die vader over je auto ruitenwissers is er één waar je al iets geruster van wordt zeg. Nu maar hopen dat het bedrag fors lager wordt.Je zou ook nog eens kunnen informeren bij Eddy Vos automaterialen. Gewoon even bellen en vragen wat zo'n radiateur kost voor jouw auto als je 'm daar zou halen en dat het dan niet specifiek ook van dat merk hoeft te zijn.

Daan nog niet bijgekomen wijfie? En maar werken voor dat takkenwief... Nog twee dagen mop dan weer ff bijtrekken.

Scarlet, ja ik vind m'n werk erg leuk maar de planning is niet echt om over naar huis te schrijven hoor, dat is soms gewoon kut. Na die training niet meer echt gewerkt, was enorm uitgelopen nl. Wel geslaagd voor de praktijk, maar daar achteraan wilden ze toch nog even snel die theorie aftoetsen. Die moet ik nog een keer overdoen. Maar was niet de enige. Ach en het komt toch elke keer weer terug.

Jipiieeee, die borrel komt dus al snel, hahaha, moest wel lachen dat je het even ging vragen.... Wel handig!

Ik heb vandaag het laatste onderdeeltje voor m'n toet bij een garage opgehaald. Dat was nergens te krijgen maar toet moet maandag wel voor de herkeuring. Dus heb ik elke FIAT garage in de omgeving gebeld en er was er eentje die had 'm maandag voor me en kostte 60 euro en bij een ander, thank god, kon ik 'm direct halen en kostte 42 euro. Dus die heb ik direct opgehaald, dan kan X 'm dit weekend helemaal in orde maken. Belachelijk hè, zelfde onderdeel, orgineel merk, allebei FIAT dealer en dan scheelt 't nog zoveel geld. Oplichters!!

Net ff bij m'n mams geweest, ff bakkie gedaan, en ff gekletst en nu moet ik eigenlijk nog ff boodschappen doen, maar ja A) ik heb geen zin en B) ik heb geen idee wat ik eten wil vanavond.

ZUCHT! Nou ja ik ga daar maar eens over nadenken onder het genot van koppie thee en, heel slecht maar zooooo lekker, roomfondant in mokka smaak.

Haaaiii meissies!

Jaaa, echt mooie weer vandaag he! Toen de mist eenmaal opgetrokken was hier dan..

Ook nog een groot feest dus Dolphine, leuk! Ik hoop echt voor je dat je auto voor minder gefixed kan worden, maar idd, het commentaar van die vader horende moet dat haast wel!

Geniet van vandaag he!

Jouw auto dus ook binnenkort weer helemaal tiptop Theetje, pfff, wat een verschil in prijs zeg! Wel fijn dat je het gelijk kon halen vandaag. Ja, die planning bij jullie is niet altijd even lekker he, da's wel vervelend. In elk geval geslaagd voor de praktijk, hoeraa, gefeliciteerd! Die theorie komt ook nog wel..

Weet je ondertussen al wat je eten gaat vanavond? Het gaat hier een "fout" weekend worden (fout voor mij dan). Kheb er zoooo'n zin in en er is lekker schaatsen op tv en morgennacht wrs honkbal kijken, het wordt regenachtig en windy...Ik ga straks lekker spaghetti maken, morgen pannenkoeken bakken en natuurlijk ook nog het nodige te snaaien, pepernoten (ook in chocola), MMMMMM! Ik heb me heilig voorgenomen om het echt alleen dit weekend te doen, daarna moet het weer afgelopen zijn, maar gewoon even weer lekker veel koolhydraten, whoehaha!! Als je het dan toch fout doet, dan maar in 1x goed! Ik had ook ergens gelezen dat het misschien wel goed is weer even totaal iets anders te eten, omdat je lichaam nu zo gewend is aan die weinige koolhydraten en dat het afvallen daarom nu zo langzaam gaat (eindelijk weer een kilo eraf, 16 nu). Whahaha, daar bedoelen ze uiteraard niet mee je compleet te buiten gaan, zoals ik nu wel een beetje ga doen, dat weetikookwel hoor!

Ik ga even een wasje ophangen, zal wel niet veel meer drogen nu.

Prettige avond!

hallo meisjes,

We hebben een super dag gehad gisteren! En ze waren prachtig, zowel mijn broertje als schoonzus en die 2 meiden. Die hadden dezelfde jurk als moeders aan, zo schattig 2 mini bruitjes....

Ik zal jullie later nog wel even een foto mailen van het mooie stel.

Zoonlief kan elk moment thuis gebracht worden en dan gaan we ons weer klaarmaken voor de voetbal.

Kom hier later nog wel even.

Fijne zaterdag.

Goeiemiddag!

Saai en grijs hier, maar nog geen regen gezien..

Ik ben benieuwd naar een foto Dolphine! Je hebt in elk geval een topdag gehad, mooi! Hoe is het gegaan met de voetbal?

Daan meissie, ik hoop dat je nu een beetje aan het bijkomen bent en niet weer van hot naar her aan het rennen bent?

Kristen, heb je het toch opgegeven bij ons? Jammer..:(

Ben lui, vannacht tot half 4 honkbal gekeken, daarna trok ik het echt niet meer hoor, ben naar bed gegaan. zoonlief is blijven kijken, heeft dus helemaal niet geslapen, vlgs mij gaat ie straks wel instorten, whoehaha. Maar het schijnt alsnog een mooie wedstrijd geworden te zijn, dus ik ga nu zo lekker de herhaling kijken.

Fijne zondag

Hallo, hallo,

Gisteren een erg lui dagje gehad. Na de voetbal (zoonlief heeft trouwens met 6-2 gewonnen) lekker naar huis gegeaan en helemaal niks meer gedaan. Zoonlief was bij een vriendje van zijn elftal spelen, kon dus even lekker een middagje bijkomen.

Vandaag al weer vroeg op pad. Eerst zoonlief naar zijn vader gebracht, daarna naar amsterdam, want de wedstrijd van het jaar stond op het programma. Jullie snappen dat mijn dag niet meer stuk kan.

Daarna zoonlief weer ophalen om vervolgens in een verschikkelijke drukte terug naar huis te gaan. hele A2 stond vast. We reden om kwart over 4 weg en waren pas om 10 voor 7 weer thuis. pffff

Gelukkig wel net op tijd voor de samenvatting op tv.

Nu ligt kind op bed, maae hij werkt nog niet erg mee. Zucht...... heeft het weer eens op zijn heupen.

Scarlet tot half 4 honkbal gekeken? snap dat je dat op een gegeven moment niet meer trekt. Zou er denk ik ook de brui aan gegeven hebben. En ook niet zo gek dat je dus lui bent vandaag.

En diaan, ben je nog naar die amsterdamse avond gegaan, of heb je lekker rustig aan gedaan?

Nou meiden, ik ga een bakkie thee zetten.

fijne avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven