Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Wij hebben hier ziekenboeg en heel vroeg wakker. Ik heb gisteren en vandaag Gijs en Ella's bed al 2-3 keer verschoond en ook dat van ons. Gijs zijn slaapzak heeft ook al meerdere malen in de wasmasjien gezeten.... Ella's pyjama's zaten vanmorgen ALLEMAAL in de was omdat ze er steeds overheen kotst. Nu ligt iedereen te slapen. Hoop dat ze wat opknappen...

Meiden, dit was maar kort!

Lees dat jullie het geweldig hebben gehad bij de musical en wat grappig dat Freek jarig was! Oh en wat een menneke.... 23... ik kan me niet eens meer herinneren dat ik zo jong ben geweest!

Krook; lekker dat het zo lekker gaat!!!
Hè get Ris, wat een ziekenboeg bij jou. Sterkte voor je kids, maar ook voor jou hoor! Met wassen enzo...

@Annie: Wat lekker dat je knullen nog tegelijkertijd gaan slapen. Geniet ervan!

@Krokus: Hoe staat het met je bekkenklachten nu?

Foto maken ging niet door vandaag. Dus na de verjaardag heeft Thijmen eerst lekker geslapen en toen zijn we nog even naar opa en oma gegaan. Jasmijn wilde natuurlijk niet meer slapen dus die heeft een stukje Belle en het Beest zitten kijken. Enge stukjes doorgespoeld

Vanavond ga ik de oppastas inpakken, douchen, tienerclub voorbereiden en dan lekker met de man bankhangen. Rustig aan en vroeg naar bed! Fijne avond allemaal. Als ik het tijdtechnisch trek, kom ik morgen nog even langs.

Groetjes!
merk echt dat bekkenklachten erger worden als ik het drukker heb. Vandaag gezwommen, en iets te enthousiast met Roan gedaan. Vanmiddag naar schoonouders om pizza te eten, werd lief daar ineens een potje beroerd. Overgeven erbij. Dus naar huis, ik Roan alleen doen en dat vind ik best pittig op het moment. Het is geen stilzitter, dus voor ik hem in pyama heb, zijn we heel wat bewegingen verder zeg maar. Nu dus uitgepierd op de bank, lief in bed en Roan ook in bed.

@mmoi, jammer dat foto maken niet doorging. Heb zoiets nog nooit gedaan eigenlijk met Roan. Ben niet zo heel erg van de poseerfoto's. Moet ook bekennen dat we helemaal geen foto's in huis hebben hangen, maar dat komt vooral omdat mijn man dat niet mooi vindt. Heb er nu door dat er een lijstje met allemaal foto's aan de muur komt, maar dat heeft 5 jaar zeuren gekost. Hahaha.

Ow, daar gaat man weer overgeven.... En roan wordt daar weer wakker van. Hij is fijn!!
Wat een zieken zeg! Beterschap voor huize Ris en huize Krokus.

We wilden vandaag de kinderen op de nieuwe tijd naar bed doen, ze gaan de hele week al wat later. Maar toen we om 6 uur nieuwe tijd bij mijn schoonouders wegreden waren ze allebei binnen no time vertrokken.

Hopelijk zijn ze morgenochtend dan niet ook om 6 uur wakker.

Wel lekker want ik heb het idee dat het al best laat is en het is pas half 9.

Ik ben weer lekker So You Think You Can Dance aan het kijken. Wat lijkt het me heerlijk om zo goed te kunnen dansen.
Met mijn manlief ging het vanaf vanmiddag ook niet goed, maar omdat hij geen dikke darm heeft, loopt hij eerder dan gezonde mensen het risico om uit te drogen. Wilde hij rond half 8 eerst nog even aankijken hoe het ging! Ik werd me toch kwaad... zaten we om 10 over half 9 bij de huisartsenpost! Hij heeft al uitdrogingsverschijnselen.... moet opgenomen worden in het zkh waar hij onder behandeling is (en dat is niet hier). En omdat ik me ook niet zo lekker voel.... rijden zijn ouders mee en blijf ik nu thuis. Suikers zijn te laag en voel me wiebel.... als ik moet kotsen.... moet ik ook het zkh bellen (braken = bellen... is zo'n kreet die in mijn hoofd zit). Goh... zou toch ook wat zijn, allebei in het zkh....

Ga nu maar naar bed, wachten op telefoon
Sterkte Ris, ik hoop op een goede nacht voor jullie.
Ik kom ook even binnenvallen.

Ris, sterkte meid!! Spannend en naar allemaal, bah.

Over foto's gesproken; ik heb gisteren een reportage laten maken van Hanna en krijg dinsdag de cd thuisgestuurd met alle foto's (die ik dan dus verder kostenloos, (nou ja, de shoot was duur zat) kan printen voor opa en oma en onszelf etc. Ik ben heel benieuwd of ze leuk zullen zijn en zal ze natuurlijk op mijn Hyves zetten dan.

Krook, jij ook veel sterkte. Het zijn echt de laatste loodjes he. Vervelend dat je pijnklachten hebt. Gaat Roan morgen weer naar het kdv?

Nou meiden, ik ga naar bed. Hier gaat verder alles goed. Vanaf morgen gaan we weer gewoon doen, dan is de herfstvakantie voorbij tenslotte. Ik houd echt enorm van structuur en regelmaat, heeeerlijk.

Lief allemaal en tot binnenkort!
Hoe is het gegaan Ris? Ben jezelf nog een beetje op de been gebleven? En met je man? jeetje zeg, en dat aan het begin van je herfst vakantie. Beterschap meid.

@Krook, Fenna d'r stoel is klaar, dus we kunnen (als het jou uitkomt) komend weekend de maxicosi langs komen brengen (als de ziekenboeg weer op de been is iig) Zal ik hem van te voren nog even wassen, of doe je dat liever zelf? (kan me voorstellen dat je, je eigen geurtje er aan wil...zo'n muts ben ik zelf wel igg)

Mayte heeft behoorlijk last van de "nieuwe tijd" lag gisteren pas om 21.30 op bed en was steeds over buikpijn aan het klagen. ben er al mee naar HA geweest en het is geen blaasontsteking, en verder kon de arts er ook niet veel van bakken. Het lijkt er op dat ze met name buikpijn heeft wanneer ze trek heeft, maar zelfs dan eet ze niet of nauwelijks.

Ze is en beetje van de leg lijkt het wel. Volgende weeek zal het wel beter zijn hoop ik.

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebt gehad bij de musical......voor herhaling vatbaar begrijp ik al.......(en misschien dat ik dan wel mee ga.....alleen al om de voorpret)
@ringel: we hebben zelfs het plan gemaakt om een keer te gaan stappen en er dan een hotelovernachting aan vast te plakken. Dus dan hoef je niet eens mee naar een musical .

@ris: Hoe is 't?

@mirjam: ik ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden.
Ris, jeetje, hoe is het gegaan? Gevaarlijk zeg. Dat doet mij eraan denken om ook maar weer een voorraadje sportdrank in de koelkast te leggen. Ik weet dat daar precies de goede minerralen om normaal gesproken een uitdroning te voorkomen. Maar in het geval van je man...pffff, wat fijn dat jij stand hield!!! Stekte meisje.

Hier geen last van de nieuwe tijd. Ze worden sowieso in het weekend wat later wakker, we hebben de lunch lekker opgerekt (vriendin was op visite met haar zoon en we hebben van 11.00 uur tot 12.00 uur aan tafel gezeten en de jongens lekker naar bed gebracht). Vanmorgen werden ze gewoon om 7.00 uur wakker. Mooi dus.
@ris, wat een gedoe zeg! Hoe is het nu met je man?

@ringel, ik was hem zelf wel hoor. Net zo makkelijk toch?

@annie, roan wel last van het tijdsverschil. Of eigenlijk hebben wij er last van, want hij was al om 6 uur wakker. Hahaha. Hij vond dat helemaal niet erg...

Hier dubbele ziekenboeg, ik ben gisteren ook misselijk naar bed gegaan en tegen tienen kwam bij mij alles eruit. Hele nacht een beetje aan het sukkelen geweest met naar de wc en terug naar bed. Vancohtend zelfs even huisarts gebeld ivm risico mexicaanse griep en hoogzwanger. Omdat het voornamelijk braken en diarree is, gaan ze er niet van uit dat het mexicaanse griep is. Mocht ik morgen niet beter zijn, dan even opnieuw bellen.

@mir, Roan gaat gewoon naar de creche. Vanochtend dus met ingehouden adem een broodje pindakaas voor hem gemaakt en hem naar de creche gebracht. Lief was er nog wat erger aan toe dan ik (vond hij zelf geloof ik, hahaha). Ach, das niet eerlijk, hij wilde wel gaan, maar ik kruip makkelijker nog even in bed als ik thuis kom. Als hij er eenmaal uit is, gaat hij niet weer liggen.

Vandaag dus maar doorsukkelen. Sinds 9 uur niet meer overgegeven, en heb nu een halve appel op en wat druiven.
Sjonge, wat een hoop zieken hier allemaal zeg! Vervelend! Heel veel sterkte allemaal...

Ik moet vanavond ook al de tienerclub alleen doen omdat de andere 2 leiders ziek zijn. Hier in huis is nog niemand ziek gelukkig, maar Thijmen is ook niet helemaal fit. Hij heeft veel geslapen vandaag en is een beetje spugerig. Maar voor de rest gaat het prima hoor. De kids hebben het allebei ook goed gedaan bij de oppas.

Verder weinig nieuws vanaf deze kant. Vanavond dus alleen de tieners doen en dat houd ik lekker kort. Dan kan ik daarna lekker thuis nog even voor de buis.
@krokus: jij ook beterschap!

@ringel: wat doe jij nou op het oktober topic? Ik zag je daar ineens langs komen.

hehehehehe...vriendinnetje bij staan met raad en daad. ze woont te ver weg om live langs te komen, dus dan maar zo!

enneuh....stappen ben ik helemaal voor!!!!!! dusseuh laatr maar komen die data waarop iedereen kan....ik sta met m'n neus vooraan (en het eerst onder de wol...hahahahahahaha)

@Krook, als het jou uitkomt wilden we dan graag komende zondag langskomen om die maxicosi langs te brengen. Hoopdat je, je tegen die tijd beter voelt want dit is ook niks natuurlijk.

Ben benieuwd hoe het met Ris en de ziekenboeg is.....

laters!
@ringel, is prima! Volgens mij heb ik zondag helemaal niets.

Ziekenboeg gaat hier wat beter. Vandaag niet meer overgegeven, ja, vanochtend rond een uur of 9 nog een keer, daarna niet meer. Wat appeltjes gegeten en 2 geroosterde boterhammen. Zou bijna zeggen dat het goed voor de lijn is.

Ben trouwens een stuk minder aangekomen dan bij de zwangerschap van Roan. Nu een zo'n 11 kilo en ben bijna 38 weken zwanger. Bij Roan ben ik rond week 35 of 36 gestopt met wegen, omdat ik toen 17 kilo was aangekomen. Woog toen 97 kilo en wilde niet zien dat ik boven de 100 kilo zou komen. Hahaha.
Ze hebben een geweldig leuk houten school/magneetbord in de aanbieding bij de Hema voor maar 20 euro.

Ik ga hem meteen even online bestellen voor sinterklaas/verjaardag.
Hmmm, Ris is nog niet weer langs geweest, ik hoop dat ze daar aan het opkrabbelen zijn.

Zometeen met mijn apen naar de stad, shirts voor Sverre halen en voor de laatste keer slofjes, zijn volgende schoeisel zal hoop ik echte schoenen zijn.

En de CD van Joseph, bij Mediamarkt hadden ze hem niet, dus dan maar Free Record Shop en VD proberen!!!
@annie: Kan je hem niet bij BOL.com bestellen?
Ik heb hem, (de CD), zit nu weer heerlijk na te genieten!!!

GogogoJoseph!!!!

Verder nog wat leuke shirts gehaald en leuke slofjes van Kruidvat!!!
idd ris nogniet gespot. Hoop dat het meevalt met haar man.

Ik hier inmiddels weer op de been. Lief nog niet echt. Is wel duidelijk aan de beterende hand, want heeft al 2x lopen snauwen. Pfff, vanochtend dus maar even uit huis gegaan.
Krook, fijn dat het weer wat beter gaat. Hoe gaat het met Roan?

Ris, ik hoop dat je snel komt posten..maak me toch een beetje zorgen.

Verder heb ik de cd met foto's thuisgekregen; er staan er een stuk of 6 op mijn Hyves. Leuk hoor, professionele foto's, die zijn toch wel een stuk mooier.
Mirjam, mooi meisje is het toch. De foto's zelf zijn niet helemaal mijn smaak. Vind wat frisser of vrolijker mooier. maar Hannah is een waar model!! Die oegm, wauw!

Risje; hoop zo dat je aan het opknappen bent.

Krook, fijn dat het bij jullie ook weer beter gaat. Geen spierpijn in je buik? Heb ik altijd na een buikgriep door het spugen.

Mats is vanmorgen even bij de dokter geweest; heeft rare uitslag op zijn been. Dokter weet niet wat het is dus die heeft contact opgenomen met de kinderarts en we worden teruggbelt. Bijzonder kind toch, die Mats!!!
duim ook voor Ris......

hier verder alles oke, behalve dat Mayte onuitstaanbaar is.....(met name s'ochtends als ze net wakker is)

Nu is ze een engeltje en hebben we net chocolade muffins in de oven gezet........hmmmmm en dan straks nog een laag glazuur erover heen...helemaal goed.
Goedenavond allemaal!

Hier een slopende dag gehad...sinds Jasmijn geen speen meer heeft, slaapt ze tussen de middag écht niet meer maar ze heeft het eigenlijk nog wel een beetje nodig...dus niet te genieten. Vanavond al voor het eten in bad gezet, toen gegeten en nu ligt ze al een poosje heerlijk te slapen. En Thijmen heeft ook al zo'n rare bui, het is overdag nooit zo'n slaper geweest (alleen toen hij echt nog piep was) maar vandaag heeft hij het gepresteerd om maar 20 minuten op de gehele dag te slapen!!! En hij was vanochtend al om 6 uur wakker!!! Ik heb hem vier keer vruchteloos naar bed gebracht. In bed bleeeeeef hij maar huilen, terwijl hij heel lief en gezellig was als hij bij mij beneden was. Dus maar aan toe gegeven. Vanavond na zijn eten en badje stikte hij natuurlijk wel van de slaap, dus hij sliep kwart over zes ofzo al...hoop dat hij morgen niet weer zo vreselijk vroeg wakker wordt!

@Mirjam: Ik heb dezelfde mening over de foto's als Annie, ze zijn op zich heel goed gemaakt en Hanna is prachtig alleen ik vind het geheel te stijf. Ik zou veel meer kleur en wat 'hipper' willen, zeg maar. Die ogen van Hanna zijn idd prachtig. Ze heeft wel heel fijn haar, of niet? Lijkt me lastig, daar kun je zo weinig mee. Thijmen heeft helemaal geen haar, vind ik ook niet echt leuk, maar ja, wat doe je er aan...

@Ringel: Lekker, muffins! Waren ze goed gelukt, of heb je nog niet geproefd?

@Ris: Ik hoop dat het goed met jullie gaat, maar het is vast geen goed teken dat je hier al een tijdje niet bent geweest...ik duim!

@Annie: Wat is het voor uitslag, ik bedoel, hoe ziet het eruit? Wel vaag idd dat de ha het niet wist! Hopen dat het niet ernstig is.

@Krokus: Hoest met de ziekenboeg bij jullie?

@Pebbles: Heb je het schoolbord nog op de kop kunnen tikken? Hier was het al uitverkocht. Ik heb wel nieuw ondergoed voor Jasmijn en mmman uit het krantje gescoord. En nog wat dingetjes, zoals sokken, rompers voor Thijmen (ook aanbieding), antilekbeker en nog veel meer gekocht bij Hema vanochtend...blijft mijn favoriete winkel!
Nieuwe foto's op mijn hyves!

Vandaag naar het CB met Eva. Ze heeft haar 14 maanden prikken gehad en ze was 74 cm en 8,5 kilo. De arts raadde me wel aan om naar de huisarts te gaan omdat ze iets van astma vermoed. Dacht ik zelf ook al een beetje aan, het zit ook heel erg in de familie. En de arts vond haar ook erg pips (vond ik ook al een tijdje) dus dan meteen even bloed laten prikken.

@mmmoi: ik heb het schoolbord via de site van Hema besteld. Dan wordt hij gratis bij je eigen Hema bezorgd. Misschien dat ze hem daar nog wel hebben.

@mirjam: mooi meisje heb je! Ze is wat blonder geworden toch?

@ris: ik hoop ook dat alles goed gaat bij jullie.

@ringel: hoe waren de chocolademuffins?

@annie: ik ga de cd misschien ook wel halen, het is wel hele leuke muziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven