Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Goedemorgen!

Zez, hopelijk heeft de kleine nu een betere nacht gehad! Beterschap!

Iedereen al in de startblokken voor de meet?
Goedemorgen,

Ja ik zit al klaar!

Ik moet nog even uitvinden of er op het treinstation bewaakte fiets stallingen zijn.

Dan ga ik met mijn fiets in de metro, scheelt me op de terugweg 15 minuten lopen.

Was is opgevouwen, vaatwasser staat aan en misschien ga ik nog even een stukje lopen.

Zus, hoe is het nu met de kleine?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Goeiemorgen!

Z& Z , hoe is het nu? Arm kleintje

Zoeb, lang leve mobiel internetten, dat gaat altijd 2x bij mij

Lijstje voordat mijn huis bezichtigd wordt

- boodschappen

- stofzuigen

- wassen

- even naar de stad

- luieren (toch nog ergens deze week)

Fijne dag!

Trouwens Jonna, waar ben je? en Allis, hoe is het nu?

En met Druif?
Tsss, maar goed dat ik nog even keek op de site van de ns, zie nu staan dat er aan het spoor gewerkt wordt tussen mij en de halte voor zoeb. Ga dus nu maar met de auto naar het volgende station, dan in de trein en naar zoeb.
Idd maar even goed dan ja

Jij, Zoeb en Gold hebben mail via hyves!

Goeie reis alvast!
zeg ik zit bij de kapper en kom niet meer thuis. Haarverven was vannacht een beetje mislukt zodat ik alsnog naar de kapper moest.
ik hoor het wel van rainz. En dat was ook de reden dat ik hier kwam kijken. Ik hoorde van de kapster van de treinvertraging.
Mogu Dames,

Mijn moeder is vannacht opgenomen in ziekenhuis dus plannen gaan niet door vandaag

Later meer nieuws
Jeetje Coebergh, wat een schrik!

Hopelijk straks idd meer nieuws!

Zoeb, sterkte met je haren!
Jeetje Coebergh!
Nik, wat leuk dat je toch komt!
Ja, ik moet een broek ruilen, dat kan ik dan net zo goed in D H doen!

Ik ben alleen wel vroeg en snel weer weg.
Coebergh, wat schrikken! Hopelijk val alles mee
Fuss, ik heb mijn data voor een bezemmeet ook doorgegeven, maar een beetje onder voorbehoud omdat we eerst maar eens moeten kijken hoe het leven met een baby is
Coebergh, ik hoop dat het iets is waarvan ze beter kan worden

Anderen: have fun!
coebergh dikke knuffel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Coeberg weet je al iets meer? Dat is schrikken zeg.
Coebergh wat schrikken zeg

Iedereen die gaat meeten: veel plezier!
Zo daar ben ik weer!

Mijn moeder heeft een longontsteking en vermoeden van Mexicaanse griep.Omdat ze copd heeft hakt dat er even goed in.Ze ligt nu op een gesloten afdeling en mag alleen bezoek van mijn vader of van mijn broertjes en mij.Moeten ons dan verkleden en mondkapje voor(lijken wel marsmannetjes)

Gelukkig valt het dus best mee,paar dagen medicijnen en dan moet het beter gaan,Maar schrikken is het wel!

Nu even bijlezen...
Was gelukkig niet al teveel om bij te lezen,dames zijn natuurlijk allemaal naar de grote meet...beetje laat maar toch,veel plezier!!

ZeZ,hoe gaat ie met kleintje?hopelijk iets beter nu de druk eraf is.

Ik ga nog even proberen te slapen.Hele nacht doorhalen lukt me niet meer:)
Fijn dat het met een paar dagen medicijnen beter zal gaan maar lijkt me desondanks toch heftig.. welterusten!
Zusenzo hoe gaat het bij jou?
Pestgriep. Het zal je maar gebeuren dat je iemand verliest aan een griepje.

Beterschap voor je mams, ze is nu in elk geval in goede handen.
Het stomme is dat de ha gistermiddag nog bij haar geweest is en die vond het niet alarmerend genoeg..terwijl ze het toen al erg benauwd had.Hij had zelfs geen medicijnen voorgeschreven.In het ziekenhuis vonden ze dat wel erg raar.

He Mamz,ik lees net dat je eigenlijk ook wel wilde gaan naar de meet maar niet kan ivm oppas.Het is dat ik nu nog in de lappenmand zit maar mocht je in de toekomst nog eens oppas nodig hebben mag je jouw mannen wel hier brengen hoor!Heb jij ook eens wat voor jezelf.
Echt eng hoor, Coebergh.

Je bent lief!

Ik had natuurlijk ook eerder kunnen plannen Al heeft vaste oppas een huwelijksfeest, dus dan valt er ook niet heel veel vooruit te plannen.

Mis wel een mama of zus of papa die hartelijk zegt 'kom, breng ze maar als je dat nodig hebt'. Niet eens geprobeerd hoor bij mijn moeder. Hoop dat ik dat later met mijn kinderen echt hartelijker aanpak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven