Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Goedemorgen Lys, Steph en alle anderen.

Saai hoor, DE meeting...

Steph, allebei gave bestemmingen. In '95 wilde ik een weekje weg, stedentrip of zo, tijdens mijn laatste stage. Het werd IJsland en daardoor zit ik nu eigenlijk ook hier...
Ik ga mijn lieve vriend ff saai wakker maken en dan boodschappen doen, ook al zo saaaaaaaaaaaaai.

Vanmiddag ben ik terug.
Boodschappen doen is ook saai. Heb ik gelukkig al gedaan. Ik ga nu ubersaai m'n oudpapier weggooien en dan direct door om saai te shoppen.

Ik ben vanmiddag ook weer saai terug (hoop ik).
Goedemiddag ik ben zo saai dat ik niet naar de meeting (dit keer) ga. Maar het gaat gezien alle saaie postings erg gezellig worden. Veel plezier voor wie gaat en ik hou het forum wel bezig Op een zeer saaie manier natuurlijk.

Saaie zaterdag he.
Zo'n verschrikkelijk saai in Reykjavík. Heb een alternatief voor een polscorsage gevonden en een grote bloem voor in m'n haar (volgende week saai feest van het ziekenhuis...)
Is daar makkelijk het Noorderlicht op kaart te verkrijgen of moet dat saai ergens anders worden gevonden?

Dushi, vind je het niet jammer zo'n giga meeting en dan niet gaan?
*ik ga Lys ff sms-en.......*
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 15:27:

Is daar makkelijk het Noorderlicht op kaart te verkrijgen of moet dat saai ergens anders worden gevonden?

Dushi, vind je het niet jammer zo'n giga meeting en dan niet gaan?Shit, vergwten kaarten te kopen. Er zijn er genoeg met het noorderlicht. Zal ik er een aantal naar je opsturen??
Jaaaaaaaaaa, die vind ik zo mooi en dan stuur ik de leukste kaart die in mijn woonplaats te koop ik op (al heel vaak als favoriet gekozen).
Wil je er een paar van dezelfde kaarten of is eentje van ieder genoeg??
Ik heb er hier nog 5 (verschillende) liggen.
Als het goed is heb je een vriendjesverzoek van me gekregen..
Ja, ik heb je ook nog geaccepteerd wat saai he.
Van welke kaarten hou jij van? Ik wil ze wel alle 5 hoor. Ben niet hebberig.......Nee, eentje is genoeg.
Ik vind alle kaarten saai (ik geloof dat we op het verkeerde topic zitten), een multiview is altijd goed maar een calendercard vind ik ook erg leuk. Ik ben blij met alles (als het maar saai is).

Wil je een beschreven kaart of eentje zonder tekst en in een envelop (dit is een eenmalig aanbod).
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 16:27:

Ja, ik heb je ook nog geaccepteerd wat saai he. Ben je niet goed bij je hoofd of zo???
quote:snjokorn schreef op 31 oktober 2009 @ 16:33:

[...]

Ben je niet goed bij je hoofd of zo???Nee, daarom is het gekkenhuis hier ook schuin tegenover, lekker dichtbij.
Als het over de kaarten gaat dan doen we dat maar lekker saai in de mail lekker heet en geil
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 16:44:

Als het over de kaarten gaat dan doen we dat maar lekker saai in de mail lekker heet en geil Als je zo doorgaat moet ik je een officiele waarschuwing geven voor het niet saai genoeg zijn.....
sorry saaie Juf.
Ik ga lekker saai taco's koken en in mijn saaie eentje op eten onder het saaie damesschaatsen. Hopelijk komt Bart snel met commentaar..............Mart is giga saai.
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 17:17:

Ik ga lekker saai taco's koken en in mijn saaie eentje op eten onder het saaie damesschaatsen. Hopelijk komt Bart snel met commentaar..............Mart is giga saai.

En als Ria dan haar nietszeggende commentaar voor zich houdt dan kan het best nog wel níet saai worden.

Ik denk dat ik maar eens zuurkoolstamppot ga maken. Heb nog 1 rookworst.....
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 17:16:

sorry saaie Juf.Regels zijn regels hier op het saaie topic hoor. 't Is maar goed dat de anderen niet online zijn.
quote:snjokorn schreef op 31 oktober 2009 @ 17:20:

[...]

Regels zijn regels hier op het saaie topic hoor. 't Is maar goed dat de anderen niet online zijn.Je hebt ook saai gelijk hoor, ik ging ff in de normale giga uitgeschoten modus,sta nu weer op saai.
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 17:21:

[...]

Je hebt ook saai gelijk hoor, ik ging ff in de normale giga uitgeschoten modus,sta nu weer op saai.Oke, zand erover (en maar hopen dat de anderen geen zin hebben om alles terug te gaan lezen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven