Saai!
zaterdag 31 oktober 2009 om 10:03
zaterdag 31 oktober 2009 om 14:15
zaterdag 31 oktober 2009 om 15:47
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 15:27:
Is daar makkelijk het Noorderlicht op kaart te verkrijgen of moet dat saai ergens anders worden gevonden?
Dushi, vind je het niet jammer zo'n giga meeting en dan niet gaan?Shit, vergwten kaarten te kopen. Er zijn er genoeg met het noorderlicht. Zal ik er een aantal naar je opsturen??
Is daar makkelijk het Noorderlicht op kaart te verkrijgen of moet dat saai ergens anders worden gevonden?
Dushi, vind je het niet jammer zo'n giga meeting en dan niet gaan?Shit, vergwten kaarten te kopen. Er zijn er genoeg met het noorderlicht. Zal ik er een aantal naar je opsturen??
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 31 oktober 2009 om 16:33
Ik vind alle kaarten saai (ik geloof dat we op het verkeerde topic zitten), een multiview is altijd goed maar een calendercard vind ik ook erg leuk. Ik ben blij met alles (als het maar saai is).
Wil je een beschreven kaart of eentje zonder tekst en in een envelop (dit is een eenmalig aanbod).
Wil je een beschreven kaart of eentje zonder tekst en in een envelop (dit is een eenmalig aanbod).
zaterdag 31 oktober 2009 om 16:53
zaterdag 31 oktober 2009 om 17:19
quote:steph schreef op 31 oktober 2009 @ 17:17:
Ik ga lekker saai taco's koken en in mijn saaie eentje op eten onder het saaie damesschaatsen. Hopelijk komt Bart snel met commentaar..............Mart is giga saai.
En als Ria dan haar nietszeggende commentaar voor zich houdt dan kan het best nog wel níet saai worden.
Ik denk dat ik maar eens zuurkoolstamppot ga maken. Heb nog 1 rookworst.....
Ik ga lekker saai taco's koken en in mijn saaie eentje op eten onder het saaie damesschaatsen. Hopelijk komt Bart snel met commentaar..............Mart is giga saai.
En als Ria dan haar nietszeggende commentaar voor zich houdt dan kan het best nog wel níet saai worden.
Ik denk dat ik maar eens zuurkoolstamppot ga maken. Heb nog 1 rookworst.....
zaterdag 31 oktober 2009 om 17:21
zaterdag 31 oktober 2009 om 17:24