Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Nou het gaat in ieder geval goed met alle lijstjes.
Nikki, had ik al gezegd dat ik het zo vreeezelijk leuk vond dat je op ons gewacht had?

Volgende keer blijf je langer hoor!!
Bor dat wil je vast niet. Zo'n gestructureerd Libelle gezin. En dan alleen maar mopperen dat er rommel van de kinderen ligt. Is toch niets voor jou.

Je doet het gewoon lekker. Genieten van het weekend en de kids en dan op maandag gewoon op je gemakkie bijwerken. Tussendoor even forummern en dan de rest van de week lekker aanrommelen.
Boro, ik ben er ondertussen van overtuigd dat dat 'Libelle-gezin' echt niet bestaat. Laat dat dus maar snel los.

Jullie doen het top. Knoop dat maar in je oren.
Wat Zoeb zegt duszzz..

Nou, tante Sjaan, ik heb geen moeite met het maken van de lijstjes, maar het zou fijn zijn als ik ze ook eens afwerkte
quote:Goldielocks schreef op 02 november 2009 @ 09:14:

Boro, ik ben er ondertussen van overtuigd dat dat 'Libelle-gezin' echt niet bestaat. Laat dat dus maar snel los.

Jullie doen het top. Knoop dat maar in je oren.

Dank je

quote:Zoebie schreef op 02 november 2009 @ 09:14:

Bor dat wil je vast niet. Zo'n gestructureerd Libelle gezin. En dan alleen maar mopperen dat er rommel van de kinderen ligt. Is toch niets voor jou.

Je doet het gewoon lekker. Genieten van het weekend en de kids en dan op maandag gewoon op je gemakkie bijwerken. Tussendoor even forummern en dan de rest van de week lekker aanrommelen.

Dit klinkt wel heel erg als mij ja maar ja, dan voel ik me weer zo schuldig he, als ik op zaterdag onverwacht ergens binnen val waar men blijkbaar ook in de weekenden een systeem heeft

Maarre, nou begin ik me wel wat opgelaten te voelen hoor, al die complimenten ;-$ .

Heb trouwens een heerlijk weekend met Vriend gehad. Kriebeltjes en al yay voor de kriebels die met grote regelmaat nog terug komen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jonna, die schop was voor mij?

Oke, dan ga ik maar....
Nog even een bakkie en dan aan de slag *negeert schoonmaakontwijkend gedrag*
Commentaar van James gisteren: "je hebt van alles, maar van nestdrang heb je in ieder geval geen last."
quote:Miss Moneypenny schreef op 02 november 2009 @ 09:20:

Commentaar van James gisteren: "je hebt van alles, maar van nestdrang heb je in ieder geval geen last."

Toen ik zwanger was he, toen zeemde ik 1x per week de ramen, binnen en buiten. En streek ( strijkte ? ) ik al mijn was, inc ondergoed, hempjes, handdoeken en washandjes.

Dat was duidelijk heul erg hormonaal

Oh trouwens, 1 van mijn liefste vriendinnen is zwanger van haar 2e kindje en ze belde gisteren helemaal blij om te vertellen dat ze een dochter krijgt nog een paar maandjes, dan kan ik even babymeisje knuffelen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Haha... leuk Miss...

Hier had het hele gezin last van nestdrang; ik stond met 38 weken (toen gingen we verhuizen) nog een muur te schilderen (op trap!!!), man moest ook nog dit timmeren en dat boren en zelfs de meiden deden op hun manier hun best om het nestje compleet te maken. Erg schattig.
Goh Ja Nik, het was jammer dat we niet wat meer tijd hadden. Zo super dat je had gewacht. Maar het was zo chaotisch bij binnenkomst omdat ik mijn WW verkeerd had en er gedreigd werd dat ik niet binnenmocht. En ik moest ook nog zo nodig plassen (kwam erachter dat ik ook nog op de heren had gezeten) dat ik moest rennen en toen ik terug kwam was je weg. Echt jammer. Volgende keer ben je er gewoon wel hoor.

Bor het leuke is dat ik altijd lang P rijdt als ik naar de familie ga. (Komt door de snelheidscontrole daar bij P)

Zal ik eens afslaan en aankomen?

Ik bedoel de herentoilet hoor.

.
dag dames,

nogmaals wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Een meet een keer in de drie maanden is wel fijn. Dan kan ik met mijn rooster altijd wel wat rommelen. Ik ben natuurlijk wel heel eng

Boro wat jammer dat de zondag zo verliep maar wat ga je er goed mee om en die tip van mamz is een hele goede tip

pips ik ben heel hard voor je aan het duimen.

MissM, fijn dat het met poes weer wat beter gaat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
en de aanvulling

boro een libelle gezin sucks. Wij waren dat ook nooit thuis maar we hadden het tenminste wel gezellig. Ik zat niet op zondag met mijn zondagse kleren en mijn haar in de plooi op de bank maar rende buiten rond.

coebergh, ik hoop dat het meevalt

Hier alles goed helemaal ontspannen door de sauna gisteren. Vandaag kan ik dus weer hard aan de slag

- Wassen

- drogen

- was vouwen

- woonkamer opruimen

- vaatwasser in en uitruimen

- keuken opruimen

- berging opruimen

- badkamer poetsen

- vragenlijsten nieuwe opleiding invullen en laten controleren

- fotoos uitzoeken

willen jullie zorgen dat het droog blijft dan kan mijn was tenminste naar buiten anders staat hij in de keuken
Dat is een mooie lijst Itsme
Jezus Its wat een lijst.
hahahaha tante sjaan en zoeb,

Het moet helaas wel want ik heb een rommel hier in huis daar zeg je u tegen.
Hai lieverds!!

Wat leuk dat de meet zo leuk was!!

Boro, wat heb je het mega-knap gedaan gisteren Ik vind het zo goed dat je toch altijd wel weer tot A door weet te dringen en met hem kunt praten. Petje af hoor!

Pips, hoe is het gegaan??

Ik sta een beetje in dubio. Ben bang dat er een blaasontsteking aan zit te komen, maar tot nu toe gaat het nog wel oké. Ik drink liters water, hoop dat ik het dan "doorspoel". Zal ik voor de zekerheid toch even langs de dokter (voordat het erger wordt), of zal ik het afwachten?
Heb je het vaker gehad Hizzel? Want dan zou ik toch maar naar de HA gaan.
Meurning. Zou Pip al klaar zijn? Nieuwsgierig hoor! Ik begin morgen met rijlessen!

Voor vandaag:

Sollicitatiebrief eruit doen,

rondje woonkamer & Keuken

boodschappen doen

kaartje naar Oma de deur uit

nog een stel rijscholen bellen.
Zo, die vrijstelling is binnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
He he, effe koffiepauze.

Zolderverdieping ik klaar

Slaapkamer kleine TroelaGround Zero is half klaar... Pffff...wat kan dat kind een rotzooi maken! En Alles maar dan ook Alles spaart ze of 'kan ze wel gebruiken' ...Grrr..

Afijn.

Koffie.

Hoe voel je een blaasontsteking aankomen? Geen idee...

Tante Sjaan, moet je zelf ook eens niet aan het werk?

Pihip!! Hoe is't gegaan? Ik heb mijn duimen aan gort geduimd!
Hoera Pips!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven