LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Pien, komt goed hoor...mocht ik het toevallig een keer zien, dan draai ik gewoon het wippertje van meisjesbaby om...

Luusje slaap lekker mop...hopelijk knap je daar een beetje van op!

Ik wil eigenlijk ook wel slapen, maar nog even wachten...over een uurtje krijgt Laalbaby de fles...
Oh Neem...nou maakt niet uit...gewoon een testje doen! Ik testte ook positief of de dag dat ik ongesteld had moeten worden, ik was feitelijk gezien nog niet eens overtijd...maar voelde me niet zoals normaal gesproken zeg maar...
Ooh Neem, iedereen heeft zo'n goed voorgevoel. Het MOET gewoon zo zijn. Ik heb geen voorgevoel, maar ik ben dan ook niet zo van de voorgevoelens. Ik hoop het gewoon heel erg, telt dat ook?
Ik hoop mee met Beng, ik ben zo onwijs moe dat ik niks meer voel

Ga nu lekker naar bed! Mardmeisje was trouwens helemaal knock out na haar eerste creche dag, ligt vanaf half 8 al uitgeteld in ben en had toen precies tijd voor 3 slokjes, dus ik mag er vannacht nog wel ff uit denk ik
Laal, fijn dat het vandaag alweer wat makkelijker was om te gaan werken. Ben heel benieuwd trouwens naar jouw stiekeme meelees acties. En morgen weer een dagje vrij, dat is erg fijn. Gezellig weer een dagje samen.

Mard, Mardmeisje was vorige week toch ook naarde crèche toen jij moest werken? Of had Mardman toen vrij genomen om haar op te halen halverwege de dag?

Zo, het wordt druk morgen op de tribune. En zo vroeg ook al. Hopelijk is het da nog niet zo koud als vanmorgen. Ik neem wel een thermosfles thee mee.
Trusten mopjes, jullie zijn lief!
Rob was vorige week vrij op dinsdag en donderdag, Loes is alleen even wezen wennen op dinsdag, 2 uurtjes maar. Krijsend
Mard, ik geloof niet dat jij veel warde hecht aan je privacy, maar ik meld toch maar even dat er 2 namen in je post staan

Hoe was haar dagje vandaag verlopen? Minder gehuild? Ik vrees het ergste voor morgen, Sproetekind is echt een beetje van slag de laatste dagen.

Slaap lekker Neem, hopelijk val je snel in slaap, dan is het ook weer snel morgen.
*duim, duim, duim, duim, duim, duim*

Neem, is er al nieuws? Ik zit klaar hoor, met toeters en bellen! Voel me sowieso erg feestelijk met mijn rode badjas en mevrouw stemband haar

Koffie iemand?
Goedemorgen *schuift ook aan op de tribune en deelt even een ontbijtje uit*

Nou Neem kom maar op mop!
Liefjes, helaas... Zo negatief als maar zijn kan

Waarschijnlijk echt door de stress opgehouden want nu lijk ik ineens buikpijn te krijgen! Tssskkk zou verboden moeten worden.

Aan jullie support heeft het iig niet gelegen

En nu ga ik nog harder duimen dat ik in ieder geval wél ongesteld word anders heb ik er nog een zorg bij. Dan is er geen ei geweest of werkt mijn lijf alsnog niet mee met zelfstandig cleanen. Maar die ongesteldheid komt wel denk ik, zit onder de pukkels grrrr

Voel me er wel redelijk okee onder hoor, zou ook echt té toevallig en gaaf zijn als het gelijk gelukt zou zijn.

Werk ze of keutel ze vandaag
Oooooh lieve Neem en

Het komt goed omdat het moet lieverd!
Dankjewel ik weet het...
Klein positief puntje...als je nu gewoon ongesteld wordt, dan begrijpt je lijf in ieder geval wel wat de bedoeling is en dan is de volgende stap echt wel een zwangerschap
Oh Neem wat jammer! Ik had man nog wel gecommandeerd mij een laptop te bezorgen, om op tijd op de tribune te zitten. Maar wel een voorzichtige voor je ongesteldheid, want jeeeej dan had je wel echt een ei!

jammer nemo en
Ach nee toch.....

ik hoop dat je lijf t begrijpt en dat je nu "gewoon" ongesteld wordt vandaag. Sterkte mop, het is toch een enorme teleurstelling....
Ach Neempje! Maar dat ei, díe hebben we wel allemaal gezien hoor!! Die was er écht!

Ik had ook nog eerst twee negatieve testen hoor, voordat ik positief testte. Op woensdagochtend en avond testte ik nog negatief, terwijl op donderdagochtend ineens positief!

Nah eerst maar eens kijken wat je ongesteldheid doet. Anders misschien nog een testje doen over een paar dagen. Welke test heb je gedaan? Die van mij zijn wel 2 jaar over datum hè?
Nemo, weet niet of je op een knuffel van een wildvreemde zit te wachten, maar toch: Erg jammer! Ik hoop voor je dat het ei een eerste positieve stap was en dat volgende 'maand' de volgende positieve stap volgt!
Nog even snel voordat de boel eruit ligt. Neem
Neem, wat onwijs balen!

Maar zolang je geen bloed ziet.... blijft het toch wel een beetje spannend hoor! Wat je zelf ook al zegt, als je ongesteld wordt is dat eigenlijk ook goed nieuws, want dan gaat alles zoals het hoort en ben je vast een van de komende rondes zwanger..

Nog even geduld dus, moeilijk hoor... hoop dat wij je een beetje kunnen steunen in elk geval
Hey, nog steeds geen werkzaamheden?
Ohw... balen Nemovisje!
Ah Neem, wat jammer. Ik zat ook in stilte voor je te duimen hoor en was speciaal even op de tribune geklommen.

Maar als je inderdaad ongesteld wordt, dan werkt alles wel en ben je vast binnen no time zwanger.

Maar ik ga nog even verder duimen dat je te vroeg hebt getest. Ik testte na 3 dagen overtijd ook negatief en een week later pas positief. Dus ik duim nog even verder hoor.
Pfff, nu begin ik ook ziek te worden. Luusman ligt in bed en ik wacht op de thuiszorg. Luusbaby zal ook zo weer komen.

Bah heb keelpijn, hoofdpijn, hoesten en begin me steeds lamlendiger te voelen. Ben zo bang dat ik luusbaby aansteek. Ik kan wel een griepje hebben, luusman ook, maar ik vind luusbaby nog zó klein voor een griepje. Plus, ik heb géén ideeeee hoe ziek luusbaby gaat worden en hoe ik hem moet helpen dan, waar moet ik op letten, wanneer moet je een arts bellen enzo? Ik heb geen idee... ik heb er geen ervaring mee. Vind dat best een beetje eng.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven