3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
.. echt ongezellig ook..
en wat nou als ik in een vreselijke dip zou zitten?
dan was er mooi niemand om te huggen
terwijl ik altijd iedereen hug..
maar neehoor... ik moet het weer zelf doen
gelukkig heb ik geen dip...
(grinn, voor als de dip nog komt vast een op voorhand)
maar stel... gewoon stel...
hahaha Hoiiiii Thee Hoe is het meid?
vind je het hier ook zo ongezellig rustig?
Zou dit dan het laatste deel van 3000 worden?
quote:Bianca40 schreef op 06 november 2009 @ 16:53:

vind je het hier ook zo ongezellig rustig?

geen idee of het ongezellig rustig is, klikte het per toeval aan terwijl ik ander topic wilde aanklikken (haha, sorry); paar x even 'gespiekt'' maar niet boeiend meer (voor mij). Teveel pagina's met (tel)recordpogingen en lijnen die ik niet kan volgen. Daarbij paar dagen bijna niet online geweest. Andere dingen te doen gehad. Heb btw ook eigenlijk (geloof ik) alleen in 5, 5½ en 6 gepost.

En NU ga ik onder de zonnebank en daarna KEA (koken, eten + afwassen).
heerlijk Thee, geniet ervan!
Misschien (mijn onbescheiden mening) ging het te snel en ging het (vanaf 3e 3000) meer om zo snel mogelijk nieuwe 3000 te halen ipv gezellig kletstopic waar dingen gedeeld werden. Snel succes/scoren is soms ook de reden van succes-einde.

Hoop voor jullie dat het een plek blijft waar jullie je dingen kwijt kunnen.
Mooie woorden van een lieve Thee

Zo hehe alle boodschappen voor nu in huis ..nog effe snel hier spieken en dan eten koken... vanavond kom ik wel weer even spieken

Oh en trots op mezelf...ik had voor bijna 66 euro boodschappen en na de bonuspas nog maar voor 47 eurootjes.. kijk daar word ik altijd heeeeel blij van
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:floor72 schreef op 05 november 2009 @ 23:06:

Héé.. Cé (mag ik je zo noemen?)! Bedankt voor de up-date. Ik heb me echt nog serieus een paar keer afgevraagd hoe het was gegaan.

Terug in anonimiteit is natuurlijk goed! Maarre... echt belangrijke dingen kom je me nog wel ff vertellen toch?

Trouwen, baby's enz...?

Tuurlijk mag je me zo noemen Floor!

Al zullen de belangrijke dingen die je noemt niet van toepassing zijn voor haar, kinderwens is al vervuld met 2 kinderen en ze is al een keer getrouwd geweest en dat was voor haar voldoende....... ze wil alleen nog in zonde samenleven!

Ben dus bang dat er echt geen verder update in zit.
Netjes gedaan Freak, ik zat vanmiddag ff te kijken voor het thuisbezorgen van boodschappen door de Albert Hein... maar dat kost gewoon ongeveer 8,95 bezorgkosten. Wel logisch, maar ik vond het wel prijzig, dus we hobbelen straks zelf wel ff naar de winkel
Goeiedag Dames en heer.
Hoi!
Ik heb vanmiddag even snel de dvd gekocht van LMS. Dus ik ga hem vanavond kijken.
Hey Zwieber, lekker geshopt gisteren?
Ik heb net twee wasmanden opgevouwen
LMS?
quote:zusenzo schreef op 06 november 2009 @ 17:16:

Hey Zwieber, lekker geshopt gisteren?Ja, ging prima. Heb vandaag het gemaakte horloge voor Mr. Zwieber opgehaald, hij ziet er weer uit als nieuw.
Kom je alleen maar dingen meedelen of ook gewoon kletsen, dat laatste vind ik nml zo leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven