**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
sax: sterkte meissie!!! Dat bijtanken is wel een goed idee....heb ik ook een nacht mogen doen....voelde me daarna een stuk beter........

lies aan het knuffelen met man????
Miniemeis draagt nog maat 56. Soms iets te kort bij haar beentjes, maar zeker niet te krap. Hier dus een slank modelletje met lange benen. Hoop voor haar dat dat zo blijft. Haar vader is ook slank en lang (85 kg bij 1.92 m), dus het kan wel. Haar moeder is een gezellig propje.
Oef Sax! Je mag hem ook wel hier brengen voor een paar uurtjes, precies wat Bieteltje zegt. Misschien de kleine even bij je (schoon)moeder achterlaten?
Ik vind dat ik het niemand kan aandoen om op saxbaby te passen. Hij is nu niet bepaald gezellig. Ik denk dat je helemaal stapelgek wordt als het niet je eigen kind is. Het is nml niet gewoon huilen, maar echt krijsen. Later kan ik hier vast wel om lachen toch?

En, Lynx, past de kleding?

Wij gaan vanmiddag naar een andere wagen kijken. Mijn Phil&Teds is in principe verkocht voor 670 euro! Daar moeten we toch wel een andere wagen voor kunnen vinden. We hadden bij saxzoon de Joolz, die beviel erg goed maar er kan geen buggyboard achter. Nu zag ik dat die met dat zitje wel kan, maar dan kan je de voetrem niet meer gebruiken en dat lijkt me ook niet echt praktisch. Toch nog een beetje babyshoppen, leuk!

Arme Mama_D. Kunnen jij en je man de nachten niet afwisselen of geef je BV? 4 Nachten niet slapen houdt niemand vol. Ik hou het al bijna niet vol met alleen overdag huilen (hoewel dat nu al 3 weken duurt!).

Ik denk dat het nog wel een tijd duurt hoor Choca, voordat je dochter alleen de trap af kan. Of je moet het haar op d'r billen aanleren. Gek dat je je wel beter voelt, maar nog steeds verhoging hebt.

Staat er nog iets op je bankreken ing Bieteltje na die beurs?
Lieve saxmania: Onze meid heeft de eerste 10 weken alleen maar gerkijst. het is idd geen huilen, maar echt krijsen... Ze sliep gelukkig wel na 5 weken door en dus konden we ons zo opladen voor de volgende dag. Wij zijn toen naar een osteopaat gegaan en na 3 maanden ging het redelijk tot goed.(toen moest ik weer aant werk, joepie )

Wij hebben haar wel "uitgeleend" soms... dan konden we even heerlijk rustig de dag beginnen en hadden we ook weer meer rust om met haar bezig te zijn.

Gewoon doen hoor als er iemand in de buurt is die dat wil en kan!!

enne, lekker ff geld uitgeven vanmiddag! ben benieuwd voor welke wagen je gaat!

Choca: balen zeg, nog steeds koorts. wel lekker dat je mannetje je lekker liet rusten gister. En hier zou ik het ook wel fijn vinden als mn meisje zelf naar beneden kan lopen, maar zie dat nog niet zo snel gebeuren hoor.... verschonen enzo, doe ik beneden want anders ben ik de hele dag aant heen en weer rennen met 2 kids in de luiers...

mama-D: wat zei de dokter?

Bieteltje: die slofjes van bambolino? kun je die ook op internet krijgen? ik zoek ook wat want waarschijnlijk ga ik ze straks met de fiets naar het kdv brengen. heenweg lopend met meid voorop en mannetje in de draagzak. had al even gegoogled maar kon alleen slofjes met een "puntmuts" vinden...

Vanavond gaan ze voor het eerst slapen bij mn schoonouders. Ze gaan proeflogeren, want wij gaan over 2 weken een weekendje weg met zn tweeen. Vind het best spannend!

Wij gaan naar een concert van harmonie waar ik bij speel ( vanaf volgende week weer aktief, heerlijk) en denk dat we daarna nog een borrel doen. Morgenochtend even boodschappen doen en dan weer lekker de kindjes ophalen!!!

x
Wij gaan de bv (gedeeltelijk) afbouwen en laten de voeding van 3 uur vervallen voor een fles. Vandaag is de eerste dag, maar ik begin toch aardig vol te lopen moet ik zeggen... En bah bah bah ik moet zo weer naar de uni. Ons meisje is vandaag voor het eerst een hele dag op het kdv, maar ik ben om 12 uur wel even live gaan voeden omdat ik door kloven/spruw niet goed (lees: pijnloos) kan kolven.
Lieve meiden, bedankt voor alle felicitaties . Gisteren een lekker relaxed dagje gehad en vandaag met vriendlief en zoon even gaan winkelen. Pfft voelde me voortaan doodongelukkig in m'n kleren, echt een slons voor mijn gevoel.

Deze week voor het eerst weer bij de dietiste geweest en het resultaat is wederom dat ik meer moet gaan eten. Vooral de ochtend is erg belangrijk omdat je dan je spijsvertering goed op gang brengt. Dus naast 2 volkoren beschuiten ook nog een boterham en een beker melk. Sporten is niet perse belangrijk, minimaal een half uur per dag lopen met die kleine is ook goed (dus voor de niet sporters onder ons is dat een uitkomst )

Sax , ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt, hier overdag een mopperkontje die continue bezig gehouden wil worden. Ik ben werkelijk waar gesloopt. Maar ook hier het aanbod om je die kleine man even uit handen te nemen zodat je kunt bijtanken.
Hey dames,

Even een hele andere vraag. Wil me zo graag eens weer leuk kleden en nu heb ik een heel leuk grijs wollen jurkje. Maar hoe en met wat combineer ik dat?

Wil ook wel weer eens een hippe mama zijn :-) en morgen shoppen. Dus tips zijn welkom.
Even een kort berichtje van mij. Ben echt doodop, ga zo lekker mijn bedje induiken.

Als eerste een voor Sax. Ik leef echt met je mee meid. Wat ontzettend vermoeiend zeg. Ik raad je ook echt aan om de kleine even een dagje bij iemand te brengen. Dat kan echt geen kwaad en zij houden het heus wel een dagje vol dat gekrijs.

Silje heeft twee slechte nachten gehad. Zo sliep ze twee nachten helemaal door en zo slaap ze ontzettend slecht. Vannacht kwam ze zelfs zowel om 02.00 als om 04.30 voor een flesje, dat heeft ze echt nog nooit gedaan. Twee keer drinken in een nacht. Ook overdags heeft ze nu alleen van die hazeslaapjes.

Vandaag ben ik naar de jongegezinnen beurs geweest met mijn vriend. Ik vond het erg leuk en ben een beetje losgegaan met alle aanbiedingen. Heb een draagdoek gekocht van draagdoek.nl ben benieuwd, volgens mij is die erg comfortabel. We zullen zien. Heb ook een diaperchamp gekocht daar, die wilde we zo ie zo aanschaffen. Daar was die 10 euro goedkoper. Wordt echt gek van die luierstank in de vuilnis thuis. Verder nog wat kleine dingetjes aangeschaft. Erg leuk dat shoppen

Nou, ben ik bekaf dus ik ga mijn bedje opzoeken. Reageer later op de rest.

Truste meiden!
Mamasax, ben benieuwd hoe het is bevallen de eerste avond en nacht zonder kids.

Hoe gaat het nu op het KDV Minie? Ik weet nog van mijn oudste dat ik het in het begin ook zo moeilijk vond (en nog weleens als hij er een "afscheidsdrama" van maakt), maar echt: het went!

Kwimmie, heb je moeite met ontbijten dan? Ik kom wel aan 2 uur lopen met de kleine in de draagzak (daar is-ie redelijk rustig). Dus mijn zoon helpt me gewoon bij het afvallen

Lynx: mooie laarzen en een brede riem + leuke ketting

Ohoh, nog iemand bankroet door de beurs, hahahaha.

Meiden bedankt, voor het aanbod om saxbaby een paar uurtjes over te nemen, maar ik doe het jullie echt niet aan We tobben vrolijk (nou ja, vrolijk?) verder.

Ben wel helemaal blij met de wagen die we hebben gekocht. De Joolz (die hadden we bij saxzoon ook al) in combi met de kid-sit. We hebben de wagen in een stoere jeansuitvoering. Saxzoon vond de kid-sit helemaal geweldig en stal de show in de winkel (mama's hart smolt). Hij was ook nog eens op voorraad dus morgen maar eens uitproberen. De Phil&Teds is ook al afgehaald net, dus dat ruimt lekker op!
Goeiemorgen!

***klaagmodus aan***

Liselotte is aardig opgeknapt gelukkig en heeft goed geslapen, alleen man ging gisteravond nog wat drinken met een vriend en komt dus rochelend en naar bier stinkend thuis. Ik ben nog steeds moe (de afgelopen 3 dagen ook niet bijgeslapen overdag) maar werd dus vannacht een paar keer wakker door hem. Pfff en uitslapen vandaag zit er dus echt niet in, hij is gewoon niet wakker te krijgen dus ik zit alweer met 2 aangekleden kinderen beneden de troep op te ruimen. Word er soms zo flauw van...En vanavond heeft hij oppas geregeld en wil hij mij gezellig mee uit nemen, terwijl ik eigenlijk niks liever wil als heel vroeg naar bed...

*** klaagmodus uit***

En nu word ik weer geroepen door Melle, kom snel weer reageren op jullie!

Oja de dokter zei dat ze een virale infectie heeft die we kunnen bestrijden met van die astma puffers, dat hebben we niet gedaan. Gewoon heel veel troosten en veel de borst aanbieden en vandaag is ze al en stuk vrolijker gelukkig!

Nu echt aan de slag hier tot later!
voor MaMa_D. Hier gaat vriendlief vanavond naar een houseparty in de Heineken Music Hall dus dat gaat vannacht niet veel beter zijn hier.

Sax misschien dat andere voeding een idee is? Mijn mama heeft toentertijd mijn broertje bij de dokter afgegeven en gezegd dat die m maar moest houden, hij had er toch al 5 dus die ene zou het verschil niet maken. Nou dat deed de dokter niet (heel gek hihi) maar hij heeft wel geluisterd en gezegd ga maar eens andere voeding halen (wat van het CB absoluut niet mocht) en vanaf dat moment heeft ie niet meer gehuild en was het een ander kind.

Ow zoon huilt, kijk of ik later nog kan reageren en anders een fijne dag allemaal
Goedemorgen dames!

Hier een vrolijke choca want ik ben weer beter! Ik doe rustig aan vandaag (lees: ik mag niet naar buiten van manlief) maar heb iig geen koorts meer en voel me stukken beter! Ook de pijn in m'n rug is weg :-)

En ik heb goed geslapen (Tom dus ook ): voedingen om 22.30-4.30-8.00 en elke keer meteen slapen behalve na die van 8u want toen lagen we met z'n vieren naar de kids-top-20 enzo te kijken!

Arme Sax, ik wil ook echt wel keertje paar uur komen oppassen... Heb ik bij vriendin (met echte huilbaby) ook wel eens gedaan en dat ging me goed af. Daarna nog meer respect voor vriendin gekregen. Echt wel heel zwaar! Bij haar kindje zijn ze er na een paar maanden achter gekomen dat ie verborgen reflux had (dus zonder spuwen maar wel met pijnlijk maagsap in de slokdarm dat ie dan zelf wegslikte). Nu liefste kind vd wereld trouwens / oh nee, dat zijn die van ons natuurlijk :-)

Bieteltje, welke doek had jij nu gekocht? Ik vind m'n draagdoek.nl niet zo fijn ivm uitzakken en jij had een geweven toch?

Oh, het is alweer voedertijd! Tot zoooo!
Mama_D, geef die vent van je een schop onder z'n kont! Beetje gaan zuipen, terwijl jij al 4 nachten op rij flink gebroken nachten hebt. Als je het echt niet ziet zitten om een avondje uit te gaan, zou ik dat gewoon zeggen en lekker vroeg je bed in duiken. Avondje uit is anders toch gedoemd te mislukken en dan kun je de oppas beter vragen als jij weer fit bent.

Kwimmie, ik gebruik al hypo-allergene voeding van begin af aan en om nou over te gaan op niet hypo-allergene voeding lijkt me niet de weg. Meestal doe je het nml andersom: bij problemen stap je over op HA.

Wij zijn nu dus ook met medicijnen gestart voor (verborgen) reflux Choca, dus wie weet. Alleen spuugde hij vanochtend na dat drankje zijn volledige fles eruit (inclusief de medicijnen denk ik dan). Hij deed dat ook altijd met de infacol, dus het zal mij benieuwen of het überhaupt lukt die medicijnen in zijn maag te krijgen Fijn trouwens dat je je weer beter voelt!

Wilde ik vanmiddag heel trots met mijn nieuwe wagen en de kid-sit de stad in, is het me hier toch een zeikweer, bleh! Hopleijk knapt het zo wat op. Hmmmm, ik hou het kort want saxbaby zet het weer eens op een krijsen. Later!
Haha visje ook naar de beurs geweest......echt een vreselijk risico haha. De draagdoek van punt nl is inderdaad een fijne doek om mee te beginnen hoor. Merkte dat Sander er ook heel erg rustig van wordt.

Choca: ik heb nu een draagdoek van Didymos (de indio blauw/wit) en ik ben er echt heel heel erg blij mee. Maar er is op het forum ook een speciaal draagdoeken topic (nieuwe is pas geopend) klik anders ff op mijn vergootglas onde avatar, dan heb je de shortcut naar het topic. Ik heb hele veel aan het advies van de dames daar gehad. En de doeken zijn wel duur, maar op het dragen-en-voeden.nl heb je ene doekenmarkt waar je (na aaanmelding) echt de prachtigste geweven doeken kunt kopen (tweedehands, maar dat zie je echt niet hoor) Wil zelf ook nog heel graag een neobulle of een storchenwiege (altijd handig een reserve doek, want Sander heeft de didy ondergekotst)

Sax: Heerlijk dat je een mooie nieuwe wagen hebt en dat Saxzoon de kidsit zo fijn vind. Moet eerlijk zeggen dat ik de P&T nog niet veel als dubbel heb gebruikt omdat ik de draagdoek heel veel gebruik. Vind het zo balen dat minisax zijn draai nog niet heeft gevonden. hoop dat je snel een oplossing vind en hij snel helemaal happy wordt.

Mama-D, stappen en drinken mag, maarrrrrrrrr snurken en niet wakker worden??? Wraakwraakwraak zeg ik.

Ook hier heeft vriend al een feestje achter de rug maar stond 's nachts wel klaar voor het flesje (omdat hij toen toevallig net thuis kwam haha.

Vriend is nu een weekend vissen en was Sander donderdag helemaal lief met slapen (07:0 -01:20-07:00, vannacht was het jengelen van 23:00-00:20, toen fles, 05:00 weer wakker en 07:00 weer wakker. Slaap nu een nachtje bij mijn ouders en ga dan morgen lekker met Wessel zwemmen.

Hij helemaal blij, was hij toch al want hij mag in zijn grote deryan tent slapen (mag nog niet in groot bed en ledikant is door Sander ingenomen) Hadden al een klein tentje die overal mee naartoe gaat (ipv campingbed) en nu dus ook de grote versie en dat is wel heul stoer vind Wessel.

Nou, ga nog even op doekenjacht hihi
Gisteren met de nieuwe wagen en de kid-sit de stad in geweest. Zoonlief bleef wel 500 m op de kid-sit zitten en wilde toen "zelluf lopen". Voorkorte stukjes is het helemaal prima, maar als ik echt langer met hem de stad in wil (of in zaken met breekbare artikelen ) gaat het hem niet worden. Ik overweeg dus een buikdrager aan te schaffen, zodat mijn oudste in de wagen kan en saxbaby in de buikdrager.

Misschien een domme vraag Bieteltje: de winter komt eraan en dan loop ik zelf dus in een vrij dikke jas (ja, ben een koukleum). Draag je een buikdrager (of doek, maar ik denk dat ik voor zo'n ergonomische buikdrager zou gaan, want dat lijkt me praktisch voor een onervaren buikdrager) dan over je eigen jas? Ideaal trouwens hè, die Deryandingen. Hebben hem zelf ook voor als we gaan kamperen.

Dat brengt me op een ander dilemma: vakantie. Ik kan in de zomervakantie naar een cursus in Zuid-Afrika en dit combineren met een vakantie. Saxbaby heeft dan al zijn DKTP- inentingen gehad (en die andere die altijd gecombineerd wordt), dus wat dat betreft zouden we als gezinnetje kunnen gaan. Ik denk echter dat het zonde van het geld is, omdat je altijd met de slaapjes van de kids zit en saxzoon en lang vliegen is ook niet echt succesvol. Er is nagenoeg geen tijdsverschil dus wat dat betreft zou het geen probleem zijn. Normaal gaan we altijd met de vouwwagen weg en de laatste keer vond saxzoon dat echt geweldig. Dus misschien is dat wel beter, maar Afrika lijkt me zo super...... Daarbij komt dat ik een cursus heb gedaan van 12x3 dagen en het is dus een update van deze cursus. Ook wel weer erg leuk om alle medecursisten weer te zien. Misschien is het slimmer om eerst te kamperen en dan zelf naar Afrika te gaan, maar zonder kinderen?!?!?!?! Lastig hoor.
Ik zou zonder kinderen gaan

Heb je wel verdiend tegen die tijd!

Wij gaan overigens ook. Er dan WK in Zuid-Afrika van de zomer. En manlief kan het ook combineren... maar wel alleen met mij Wij laten de kids ook thuis. Gaan lekker samen een weekje. Ook nog als een soort huwelijksreis want die hebben we nog niet gehad!
Is trouwens wel grappig Lies, eerst stond die updatecursus in een andere maand gepland (ik meen juni), maar het Duitse voetbalteam had het hele resort afgehuurd in die periode. Vandaar dat het verplaatst is naar augustus. Ik weet niet of ik het naar mijn zin heb een week zonder kids. Ben er nog niet over uit.
Trouwens.. buiten het feit dat het natuurlijk gewoon geweldig is om naar Afrik te gaan, vind ik het voor kleine kinderen ook gewoon niet "handig". Net wat je zegt: het is harstikke duur en die kinderen willen slapen, zwemmen en met vriendjes spelen. Die gaan net zo lief een ddagje naar de dierentuin

Ik denk dat je dan zelf ook niet veel ziet van Afrika. Ik vind het wel een reis die je lekker uit moet buiten en zoveel mogelijk moet kunnen zien en meemaken daar.

Kinderen vinden kamperen veel leuker. Zelfs die van mij nog. En dat zijn al tieners Hoewel ze wel baalde dat ze niet mee mochten naar Zuid-Afrika.... Maar ja... ... ze komen echt niets te kort.....
Kklopt Sax.. het is juni en juli WK daar.

Zulke dingen komen niet vaak op je pad Sax. Met 2 handjes aanpakken en lekker van genieten.
Wow wat heerlijk zo'n vakantievooruitzichten! Ik weet niet wat ik zou doen: denk dat ik nog niet zo lang zonder m'n kindjes kan ( schaamsmiley)

Meenemen zou goed moeten kunnen maar weet niet waar je ergens zit en of je daar leuke resorts hebt? Vliegreis is voor jongste gratis en oudste is toch nog niet volle prijs? Is wel een lange vlucht maar als je twee weken blijft is dat wel te doen toch?

Wij weten nog niet wat we gaan doen - zoals al eerder gezegd wil schoonmoeder met ons twee weken naar Griekenland maar daar zijn we nog niet over uit (lees: ik wil niet maar we hebben het er nog niet echt goed en uitgebreid over gehad) - ik wil eigenlijk wel paar weekjes weg. Dit jaar niet geweest dus wil komend echt wel gaan. We denken zelf aan zuid-Frankrijk ofzo...iemand goede ervaringen?

Vanochtend weer fit wakker ondanks wat dingen vannacht. Tom weer heerlijk geslapen gelukkig: 21.30-04.30-8.30 en meteen weer slapen na het drinken, joehoe! Toen Tom net sliep om 4.50 werd dochter gillend wakker, haar maar in bed genomen maar dan slaap ik toch altijd minder goed.. Vantevoren zo rond 3u was ik al eens helemaal nat wakker geworden - echt badend in het zweet - bleh - en om 6u had ik het weer. Heb gewoon twee keer een nieuwe pyjama aangedaan. Geen koorts meer trouwens, wel vreemd en irritant dat zweten!

Vanochtend naar schoonouders geweest, was wel ok deze keer.. Heb gezegd dat hond op de gang moest blijven en toen ging het goed met dochter (superbang voor t grote/drukke beest), ze vinden dat niet leuk maar jammer dan hè? Halen ze toch opeens die hond weer de kamer in dus dochter meteen gillend op schoot. Dus ik boos gezegd dat ze hem toch maar echt in de gang moeten laten en dat werd niet zo gewaardeerd, maar gelukkig viel man me bij

Verder was het weer allemaal hetzelfde liedje, we waren blij dat we om 13u weer naar huis konden ivm slaapje dochter.

Nu ligt iedereen behalve ikzelf te pitten, kan ik lekker wat lezen en iphonen!

Gisteren lekker dagje gehad en gezellig avondje met z'n 2en, manlief had kaasjes gehaald en we hadden nog olijven en prosecco: mmmm! Was erg gezellig zo helemaal met z'n tweetjes en niets hoeven maar gewoon lekker bankhangen...

Vanavond lekker sport kijken en dan BZV, kijken jullie ook?

Handig forum van die draagdoeken Bieteltje! Ik ga denk ik voor zo'n ergonomische zoals de Manduca of de Mei Tai. Man wil niet knopen maar 'm wel gebruiken Wel jammer dat je op die dragen en voeden site alleen maar naar tweedehands doeken kan kijken als je een mnd lid bent - wil niet zo lang wachten!

Zag trouwens op een andere site dat ze ook draagdoekjassen en poncho's hebben! Zag er gezellig warm uit..

Kwimmie: was jouw vriend vanochtend ook zo gezellig als die van mamaD?

MamaD: mannen!! Heeft ie vandaag wat meer gedaan en ben je nog weggeweest gisteren?

Ik merk dat het weer voedertijd is: tot vanavond!
Lies ik ben jaloers hoor, lekker met het WK in Zuid-Afrika zitten. Gaan jullie ook een wedstrijd bezoeken?

Sax, ik ben het helemaal met je eens wat betreft die hypo allergene voeding en toch ga ik morgen een nieuw pak normale voeding halen. Wij geven Finn iedere voeding 150cc en toch is hij na een voeding niet tevreden, hij blijft huilen en nog meer geven vind ik wat overdreven. Zou ook liever bij de HA blijven, vooral ook omdat ik wat allergieen heb, maar ga het toch proberen. Vertelde het verhaal namelijk aan mijn broer en schoonzusje en die riepen meteen ga normale voeding halen. Blijkt dat zij hetzelfde hebben meegemaakt met hun kleine meid, na een dag normale voeding hadden ze een compleet tevreden kind en zo ook bij vrienden van hun. Ik ga jullie op de hoogte houden van het resultaat Ow enne Zuid-Afrika zeker doen hoor, zoals Lies al zegt zo'n kans krijg je niet vaak.
Mwah hij probeerde wel zo ongezellig te zijn, maar dat was snel over toen ik zei dat ik al een week zo moe was als hij nu en ook maar door moet gaan .
Hihi Kwimmie: goed bezig!!

@ sax: weet jij of het slecht is voor de tanden als je met twee jaar nog steeds een dentalspeen hebt? Dochter gebruikt 'm alleen tijdens het slapen...

Eigenlijk niet veel te melden, ga proberen te slapen... Trusten en een rustige nacht gewenst!

X
Wat ga jij laat naar bed choca?? Ik lig er echt voor 10 uur in, anders trek ik het niet hahahaha. Zal de leeftijd zijn :(

Gisteren druk dagje gehad. Verjaardag van dochter en man gevierd. was wel heel gezellig, maar ook heel druk.

Half 10 laatste fles, toen 1 uur (veeeeeeel te vroeg bah!!) toen half 6, 7 uur eruit voor de andere kinderen en meneer ligt nu nog heerlijk te slapen. Ga zo ff lekker douchen en dan even werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven