Orde van het Open Kruis
vrijdag 6 november 2009 om 19:54
Ik lees net op het topic van Min dat er behoefte is aan een klooster voor Vivazusters die het even helemaal gehad hebben met mannen. De ideeën om dit vorm te geven zijn veelbelovend en ik zet mezelf alvast maar op de wachtlijst, als ik zo vrij mag zijn. Ik ontferm me graag over de kruidentuin en/of de moestuin. Welke afdelingen zijn er nog meer? Moet ik nog een gelofte o.i.d. afleggen?
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 6 november 2009 om 23:27
vrijdag 6 november 2009 om 23:56
Het is wel een Agnostisch klooster natuurlijk. Daar bidden we al dan niet eventueel misschien wellicht naar iemand of iets om van alles en nog wat, Dus (ipv Amen).
Omstebeurt wordt er voorgelezen uit de Thora, de Koran, de Bijbel, de Donald Duck en de Penthouse.
En als we stout zijn geweest mogen we zelf een gepaste straf verzinnen.
Omstebeurt wordt er voorgelezen uit de Thora, de Koran, de Bijbel, de Donald Duck en de Penthouse.
En als we stout zijn geweest mogen we zelf een gepaste straf verzinnen.
zaterdag 7 november 2009 om 00:41
quote:Bonny82 schreef op 06 november 2009 @ 23:06:
Spijker
Zullen wij dan een therapeutisch spreekuur inlassen na dat van Minny?Doen we! Wel bij kaarslicht natuurlijk, aangezien ik me verre moet houden van elektriciteit vanwege de verleidingen van moderne communicatiemiddelen!
Spijker
Zullen wij dan een therapeutisch spreekuur inlassen na dat van Minny?Doen we! Wel bij kaarslicht natuurlijk, aangezien ik me verre moet houden van elektriciteit vanwege de verleidingen van moderne communicatiemiddelen!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 7 november 2009 om 00:49
zaterdag 7 november 2009 om 00:58
quote:Digitalis schreef op 07 november 2009 @ 00:53:
Hm, ik vind zo'n kerkgenootschap ook wel wat. Meer zingeving enzo.
Ik word enkel wel erg vaak in verzoeking gebracht door mannen. Is zo'n ding met dichtklappende haken voor in m'n vagina een goed plan?Of gewoon zoiets?
Hm, ik vind zo'n kerkgenootschap ook wel wat. Meer zingeving enzo.
Ik word enkel wel erg vaak in verzoeking gebracht door mannen. Is zo'n ding met dichtklappende haken voor in m'n vagina een goed plan?Of gewoon zoiets?
I only get one shot at life - so I shoot to kill