Gladde zolen
zaterdag 7 november 2009 om 19:10
Vandaag was het weer zo ver, leuke laarzen gezien in de winkel, maar met van die supergladde zolen.
Ik zie me dan al glibberen en onderuit gaan op straat als het regent...ik woon in een oude stad met veel kinderkopjes.
Is er een tip om zolen van nieuwe laarzen minder glad te maken, of moet ik echt direct met nieuwe laarzen naar de schoenmaker??
En waarom zit er gewoon niet wat meer profiel op!!!!!!
Ik zie me dan al glibberen en onderuit gaan op straat als het regent...ik woon in een oude stad met veel kinderkopjes.
Is er een tip om zolen van nieuwe laarzen minder glad te maken, of moet ik echt direct met nieuwe laarzen naar de schoenmaker??
En waarom zit er gewoon niet wat meer profiel op!!!!!!
zaterdag 7 november 2009 om 19:29
zaterdag 7 november 2009 om 19:40
Even op een ruwe stoeptegel flink draaien en de gladheid is er van af. En als dat niet genoeg is, even naar de schoenmaker. Als je dat duur vindt, kijk eens rond naar verschillende schoenmakers, er zit veeeeel prijsverschil tussen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross