Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ben in totaal naar 6 locaties geweest en vooral de laatste was super. In de kerk met lekker muziek en cocktails, heerlijk...

Ben naar Hermitage, hortus, foam, mediametic, nieuwe kerk geweest.

Volgend jaar weer!
Klinkt goed.

En is je Vodka al op . Ik ga zo ook maar even een sigaretje roken. (wat zijn nachtdiensten af en toe slaapverwekkend)
Jij moet nog 2,5 uur, dus hoe bedoel je nog even?
Nee, heb nog een halve fles maar ga zo wel slapen. Anders is het niet zo gezelllig voor mijn man morgen.
Hoe zo nachtmensen???

Er zijn helemaal geen nachtmensen hier.............
Behalve ikzelf natuurlijk
Zielig zou ik zeggen........................
Present!
Nog maar 2 uur inmiddels.

Zijn zo voorbij voorbij (positief blijven denken).

idd weinig nachtmensen te bekennen hier.
Ah, ladybug, ik tot 7.00
Vanaf 6 uur gaat de tijd vliegen joh, en dat is het al bijna...
Jij dus ook nachtdienst? Waar werk je?

Idd vanaf 6 uur gaat het heel snel, dan moet ik ook nog wat dingetjes doen dus dat scheelt altijd wel weer.
Ook vpk, soort van dan... En dat vanaf 6 uur dingen doen herken ik nog van mijn tijd in het ziekenhuis inderdaad, dan is de aflos er voor je het weet!
Wel lekker dat je dan tot 7 uur werkt. De dingetjes die ik om 6 uur moet doen stelt trouwens niet veel voor (lees: mijn troep afwassen en het bureau schoonmaken). Ik werk ook niet in een ziekenhuis.

Maar een beetje een rustige nacht gehad? En hoevel moet je nog?
Ik is is er ook....kan niet slapen...heb 2 uur liggen woelen :(
Ik had er maar 1... Lekker he? Ook nog supergezellig met leuke collega's en lekkere hapjes (je moet er soms een feestje van maken...) En jij?
Waarom lig je te woelen? Wat zo heerlijk is aan deze zondagochtend, is dat het een beetje guur weer is, het is nog donker en je mag vast nog even je bed in... Lekker warme melk maken, een snuifje frisse lucht uit het raam en heerlijk weer onder de wol....
Ik weet het niet ik kon maar niet in slaap vallen, en ben eigenlijk niet meer moe, wat wel een beetje raar is. Maar ja, wachten dat ik weer wat moe wordt denk ik maar en dan de dekentjes erbij nemen op de bank, daar val ik dan wel beter in slaap meestal, raar maar waar.
Lief zijn vooor jezelf en lekker warm onder je dekentje dan... Slaap lekker!
Zo ver is het nog niet
Paloma, ik moest in totaal 3 nachten, nu nog 1 te gaan.

Waar ik nu zit zit ik alleen, mijn andere collega's zijn wel met meer, 1 heeft mij even afgelost zodat ik daar even kon zitten.

Ik moest dus zorgen voor mijn eigen hapjes vanacht (m&m's, en snoepjes. Nachtdiensten zijn niet goed voor mijn lijn ).

Vervelend AriMa dat je niet meer in slaap kunt komen, beker warme melk met honing werkt soms goed. Hopelijk kan je straks nog even slapen, anders wordt het wel een lange dag...
Ja inderdaad Lady-bug, ik denk dat jij na je werk wel gelijk de luikjes dicht doet :-)

Gelukkig dan maar dat mijn dochter bij mijn ex is en pas rond 16 uur komt, kan ik tenminste nog wat uurtjes pakken in de ochtend...nou ja zo dalijk dus haha
O ja heerlijk! Straks snel naar huis en dan lekker mijn bed in, terwijl mijn collega's de dag beginnen met slaperige ogen. Dat is zo fijn aan de nachtdienst. En inderdaad: heel slecht voor de lijn vaak!
AriMa maak er lekker gebruik van dat je straks nog even lekker kan slapen (doe ik ook, mijn kids zijn bij opa en oma aan het logeren. En mijn man heeft zo een vroege dienst).

Hopelijk kan je zo nog een beetje slapen.

Slapen is bij mij na de nachtdienst nooit een probleem, heerlijk om straks lekker rustig thuis nog even wat te kunnen drinken. Dan lekker naar bed toe, misschien nog even lezen en dan heerlijk slapen!!!

Geweldig idd om te zien hoe sommige collega's 's ochtends vroeg binnen komen.
Voor jullie zit de rit er in ieder geval bijna op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven