LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Zo, Minicaat ligt op bed en ik zit hier uit te vogelen hoe dat webdesign programma van zwager werkt. Hij heeft een site voor me ontworpen, maar is niet zo heel nauwkeurig met tekst enz.. Dus veel spelfouten enzo. Maar hij heeft maar beperkt tijd en daarom duurt het soms echt lang voordat hij er weer tijd voor heeft. Dus heb het programma meegenomen en geinstalleerd en nu eens kijken of ik het ook kan... Hmm. best lastig.

En daarom toch maar even hier. (uitstelgedrag:))

Ha Sproet: Ja, Minicaat is echt al heel bewegelijk en het gaat ook heel hard. Maar dat is nog maar sinds we terug zijn van vakantie. Met 6 maanden werd hij opeens heel druk en kon opeens van alles tegelijkertijd. Daardoor dus ook heel moe 's avonds en daarom gaat hij nu eindelijk om acht uur op bed. Daarvoor altijd dezelfde tijd als wij eigenlijk. En dat ging ook direct heel goed. Maar daardoor dus minder slaap overdag. Ach ja, je kan niet alles hebben toch?

Minicaats schema is best druk nou hoor:

08.00 Fles melk

Doordeweeks meteen uit bed; want naar het kdv of naar het cb of naar babyzwemmen of naar de sportschool omdat mama moet sporten.

10.00 - 11.00 uur Fruithapje (half potje groot of heel potje klein)

12.00 - 13.00 uur fles melk + broodkorstje

13.30 uur slapen

15:00 - 16.00 uur uit bed en spelen

16.00 uur flesje met sap; roosvicee

17.00 uur groentehap (gisteren voor het eerst een heel potje)

19.30 uur: in bad

20.00 uur Papfles met rijstebloem

23.00 uur Papfles van bambix; Avondpapje biscuit

Dus nog steeds een late fles; want durf die er nog niet uit te laten. Ik vind het nog zo weinig wat hij overdag krijgt. Wat melk en een beetje groente en fruit. Voor mijn gevoel komt hij daarmee nooit de hele nacht door en het cb gaf mij daarin ook gelijk. Vooral omdat hij zo actief is en hij onder de gewichtscurve zit, houd ik die fles er mooi in.

Ik wacht wel tot hij overdag wat meer eet en dan ga ik die fles wel weglaten. Is hij ook blij, want ik moet hem er wel voor wakker maken en dat wordt niet gewaardeerd.

Nou, ik buig me weer eens over alle html codes.
Och Caatje, wat ee drukte met jouw kleine man! Ik moet zeggen dat het hij zo wel al heel groot klinkt! Dat is ie natuurlijk ook als topic-oudste-baby! Maar kan me voorstellen dat je het er maar druk mee hebt! Staat ons dus straks dus ook te wachten. Ik geloof ook dat hij nu wel in zijn drukste periode zit, en dan ligt de drukte met name bij jou. Ik geloof dat het straks weer wat gaat afnemen, als ie weer wat ouder is (of jij er aan gewend raakt en een nieuw routine hebt verworven).

Mien mopje! Klinkt zeer pijnlijk zeg... poeh... Die tabletten die ik heb gehad, heten 'cabergoline'. Maar die geven ze alleen bij medische noodzaak en als afbouwen dmv kolven onmogelijk is. Ik denk niet dat ze die jou gaan geven, helaas. Vroeger gaven ze die tabletten heel makkelijk, maar tegenwoordig niet meer. Ik weet eigenlijk niet goed waarom, maar het is natuurlijk geen 'easy' geneesmiddel (dopaminereceptor-agonist). Ik zou inderdaad even een lactatiekundige erbij halen. Ik heb meerdere keren (voor en na bevalling) een lactatiekundige geraadpleegd en het heeft mij niks gekost. Al had het me wel wat gekost, het is zeker de moeite waard (mijn verzekering had het btw ook gedekt, maar dat moet je even nakijken of de jouwe dat ook doet).

Sproetie.... hoe lang nog, voordat je echt weggaat??? Ik moet er veel aan denken de laatste tijd. Ik ga je echt een beetje missen, gek he? Terwijl we er hier op het forum weinig van zullen merken.

Hier is Luusman al weer beter sinds vandaag. Ik ben nog wel ziek maar aan de beterende hand. Ik geloof dat gisteren en eergisteren de ergste dagen waren van de griep, voor mij. Luusbaby heeft nog steeds nergens last van, gelukkig. Oh Duft, dat zou dus kunnen, dat luusbaby daarom nergens last van heeft. Ik heb hem wel namelijk gewoon gekust en geknuffeld heel veel.

Luusbaby slaapt sinds vannacht in een slaapzakje, ipv in zijn pyjama onder een laken en dekentje. Hij woelt zich namelijk onder alle dekens uit. Eerst hadden wij zijn bedje 'hoog' opgemaakt met de 'matrozen-opmaak', maar daar werd ie nu te groot voor, dus hadden we gisteren het bedje weer 'laag' opgemaakt. Vannacht ging luusman hem uit zijn bedje halen voor een fles en toen lag ie overdwars in bed! Zijn lakentje en dekentje lagen nog helemaal strak, alsof ie daar nooit onder gelegen had. Zelf lag hij hélemaal boven in bed, overdwars, met zijn voeten door de spijltjes aan de ene kant en zijn hoofd tegen de spijlen aan de andere kant. Zijn sokjes om zijn handen waren ook uit....dus hoe hij dat allemaal voor elkaar gekregen had... Luusman moest heel hard lachen en ging mij erbij halen. Zo stonden we samen heel verbaasd te kijken naar luusbaby, die overdwars met een big smile in bed lag.

Dus nu ligt ie in een slaapzak, deze heel strak ingestopt aan de onderkant van het bedje (onder het matrasje gestoken en dan tussen het matras en het bed een handdoek opgerold ertussen gepropt). Nu kan hij nergens heen.

Luusbaby is trouwens enorm druk bezig met omrollen de laatste tijd. Het lukt hem nog niet, maar hij gooit wel zijn hele rug om en sinds vandaag gooit ie ook zijn achterste beentje naar voren. Zo ligt ie iig al op zijn zij, maar het echte omrollen lukt hem nog niet.

Oh, as we speak, hoor ik hem door de babyfoon... Luusman is nog boodschappen doen, maar gaat zo met hem wandelen even.
Heeee Chicaatje, tijd niet gezien!

Wat heb je het druk zeg, logisch dat forummen er even bij inschiet.

Poe, zit er eventjes doorheen, ik heb geen idee wat me opeens overkomt maar ik ben al een uur aan het huilen

Gesprek ging heel goed, er zijn wel nog andere kandidaten dus eind volgende week hoor ik meer. Klonk heel leuk allemaal, dus ik hoop dat ik voor een 2e gesprek mag! Meisje vond het prima om even in de opvang te zijn, ze heeft in de box liggen kletsen en gelachen naar alledrie de leidsters Verder geen kik gegeven en ze hoefde zelfs haar speen niet

Vond het wel erg confronterend om daar te lopen, opeens ging het allemaal door mijn hoofd: ik moet straks weer gaan werken, ik moet mijn kind naar een creche brengen waar iemand anders voor haar moet zorgen....

Bij thuiskomst zette ik de tv aan en lag meisje aan mijn borst te drinken, toen keek ik naar haar en ging ik huilen "wat ben je toch klein, wat ben je toch lief..." en op tv zag ik een programma (erik en .... in afrika) waar een hoogzwangere vrouw haar baby verloor en zelf ook overleed.... toen stroomden de tranen helemáál over mijn wangen!

Het gaat me eventjes te snel allemaal denk ik, voel me even heel klote en wil het liefste nooit meer werken en altijd bij mijn kleine meisje blijven!

Gelukkig heb ik nog bijna 2 maanden verlof, maar toch... ik ben even een emodoos vandaag, het is niet anders..
Ach Chiek: Geeft toch helemaal niks dat je vandaag zo'n emodag hebt. Echt niet. Is heel normaal hoor en dat wordt ook weer minder. Had dat ook. Was ook de reden dat ik zo snel mogelijk voor mezelf wilde beginnen zodat ik Minicaat lekker thuis bij mij zou kunnen blijven. Maar goed, hier heb je even niks aan. Je voelt je nu even rot en zeker als je dat programma kijkt. Heb die aflevering ook gzien. Vreselijk!

Maar echt er komt een dag dat je hier zit te typen dat je zo heerlijk uitrust op je werk. Serieus waar...

Wel fijn dat het gesprek zo goed was gegaan en wie weet krijg je deze superleuke baan en zit je kindje zowat naast je! Dat zou nog beter zijn. Kan je gewoon even spieken in je lunchpauze.

Sproet: Ja, het gaat wel hard he? Nog even en dan zijn jullie gewoon weg. Kan je het je al voorstellen of is het nog heel onwerkelijk.

Luus: Bijna beter dus. En je had gewoon mex. griep?

Wel fijn dat Luusbaby dat niet heeft gekregen en gewoon kon teren op zijn immuunsysteem. Vind het wel eng hoor, maar las net dat ze kindjes vanaf 6 maanden wel willen gaan inenten. Ik ga dat maar gewoon doen denk ik.
Even klein ego-bericht:

Luusbaby heeft zich net voor het eerst zelf van buik naar rug gerold!!!!!!!!

Chiekje:
Mientje hoe gaat het? Heb je al een lactatiekundige ingeschakeld? (ik kreeg het niet vergoed trouwens, maar het is een goede investering).

Chiekie, heel begrijpelijk hoor dat je je nu even rot voelt. Het komt wel heel dichtbij zo als je Chocomeisje opeens al een uurtje bij het KDV brengt. En solliciteren tijdens je verlof lijkt me ook wel voor verwarrende gevoelens zorgen. Je bent er echt even 'uit' en nu wordt je weer geconfronteerdmet je 'normale' leven. Maar het went, echt waar! Fijn trouwens dat je gesprek zo goed ging. Nu dus duimen voor een tweede!

Caat je geeft dus nog wel de laatste fles? Ik moet Sproetekind er ook voor wakker maken hoor. Tegenwoordig maak ik hem ook wakker voor de fles van 18.30, want anders slaapt hij door tot 20.30 en dat is dan weer te vroeg voor een hele nacht. Lastig al die tijden. Waarom geef je trouwens roosvice? Adviseren ze dat bij het CB?

Ik ben niet van plan om potjes groente te gaan geven, maar het is wel handig dat ik nu een beetje de hoeveelheid weet (spiek ik wel even in de supermarkt).

Arm Sproetekind. Hij werd net huilend wakker, bleek 'ie te moeten poepen. Hij heeft gisteren banaan gegeten (geen idee hoeveel m'n moeder hem heeft gegeven) en moest echt drolletjes poepen. Maar hij had daarna zo'n vreselijke pijn in z'n buik. Knalrood koppie, tranen, een snotneus en kwijl uit z'n mondhoek. Hij was een half uur lang heeeel zielig.

Luus, wat fijn dat jullie je weer wat beter voelen. Is dus een heftige, maar gelukkig geen langdurige griep. En die Luusbaby! Stoere vent dat hij helemaal niet ziek is geworden.

Ja, onze verhuizing komt opeens heel snel heel dichtbij. Over anderhalve week komt hier de container voor de deur en dan gaan we bij mijn schoonouders logeren voor de laatste 5 nachten. Net kwam dus de woningopzichter langs en als de volgende bewoner accopord gaat, mogen we de vloer laten liggen! Pak van m'n hart en wie weet kunnen we er nog een leuk prijsje voor krijgen. Ze vonden onze woning er heel goed uitzien, heben we dus niet voor niets al die weken staan klussen. De volgende bewoner komt echt in een gespreid bedje!

Ik ga jullie ook missen hoor. Want ook al kan ik mee blijven kletsen, ik ben er natuurlijk niet helemaal bij. En ergens denk ik dat het ook goed zal zijn als ik het in het begin een beetje rustig aan doe hier. Ik moet daar een nieuw leven opstarten en dan is het denk ik ook wel goed als ik het leven hier een beetje los kan laten. Niet dat ik dus afscheid ga nemen (alsjeblieft niet!!), maar als ik daar ook een beetje een leven wil opbouwen dan moet ik me op de dingen en mensen dáár richten. Hier is het zeg maar heel veilig, dus ik moet mezelf ook een beetje pushen om nieuwe contacten te maken. Nou ja, beetje lastig te omschrijven, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Wil jullie in elk geval niet kwijt hoor!
Oja, dit is mijn nieuwe fiets, maar dan eentje van een jaar of 3 geleden. Denk er nog fietstassen en een blond jongetje in een fietszitje bij en het burgerlijk plaatje is compleet!

Hihi, degelijke fiets Sproet! Kan me zo een blond kindje en fietstassen erbij voorstellen... Nja, je kan iig lekker fietsen daar! Fietsen ze ze daar wel eigenlijk? Volgens mij toch niet? Of wel waar jij heen gaat? En anders, ach je bent een Nederlandse, dus da's niet zo gek dan.

Chiekje, wat fijn dat je solli zo goed ging!! Spannend! Wanneer laten ze het weten? En ach... inderdaad confronterend he? Dat je kleine popje even naar de opvang moest. Ze zijn ook nog zo klein... Maar is je opvang al ingegaan daar dan? Ogf kon je haar zomaar eventjes brengen voor een uurtje, omdat ze straks daar toch naar toe gaat?
Ik ben nog steeds helemaal verrukt over Luusbaby's omrollen! Ik wist niet wat ik zag! Hij was natuurlijk al erg druk aan het oefenen de afgelopen dagen en ineens zag ik hem al behoorlijk ver op zijn zij liggen/hangen....en toen ineens: rolde hij door!

Ik stond te juichen hier in de kamer! Luusman stond gehaktballen te draaien en die kwam snel kijken! Hihi! En luusbaby keek ons heel verbaasd aan (waarom wij nou zo hysterisch stonden te doen bij hem)....en vervolgens begon hij ook te lachen. Mooi momentje!
Mooie fiets sproet! En met een lachende sproetekind voorop issie natuurlijk alleen nog maar leuker!

Wat goed dat luusboy al omrolt zeg! Zal hij zelf ook wel verbaasd over zijn, zo van "oh jee, wat doe ik nu?" Leuk hoor!

En nee hoor, ik heb nu nog geen plek voor haar daar, ik heb gelukkig nog 2 maanden verlof en ze staat nu ingeschreven op een ander kdv. mocht ik aangenomen worden zou het natuurlijk wel super zijn als ze daar terecht kan maar zover is het nog niet natuurlijk. Maar voorlopig gaat ze nog helemaal nergens heen en blijft ze lekker bij haar mama (tot ze 21 is )
Leuk Luus! Grappig hè, dat je dan zelf staat te juichen en dat hij zelf niet eens echt door heeft wat hij heeft gedaan.

Er wordt daar wel gefietst, maar vooral recreatief en dan op van die mountainbikes of andere sportieve fietsen (waar dan dus geen kettingkast en spatborden op zitten). Vandaar dat we hier nog maar even fietsen hebben gekocht. Maar ik zal de enige zónder helm zijn (op die paar andere Nederlanders na). Ik ga er voor Sproetekind wel eentje kopen (groeit z'n hoofdje meteen mooi als we veel gaan fietsen ) anders worden we waarschijnlijk uit de ouderlijke macht ontzet. Nee, even serieus. Automobilisten zijn daar echt niet gewend aan fietsers, dus je moet heel goed opletten, want ze slaan zo de hoek om. Dus dat is wel een beetje gevaarlijk. Maar verder kan ik daar prima op de fiets boodschappen doen hoor (vandaar die fietstassen )
Net de persconferentie gezien van de gezondheidsraad. Wij krijgen dus een oproep voor vaccinatie, maar we hebben de griep nu al gehad... Maargoed, we weten niet zeker óf dit de MG was of niet... dus we gaan de vaccinatie toch maar halen.

Volgens mij krijgt alleen minicaat hier zelf een oproep, toch? Die is nét een half jaar nu? Oeh en Sproetekind? Red hij dat nog? Hmm, volgens mij zou hij alleen de eerste prik redden, maar de tweede die daarna volgt niet meer...
Toffe fiets hoor Sproet!

Chiek, fijn dat het gesprek goed ging! Hopelijk krijg je de baan.

Luus, gefeliciteerd met het omrollen van Luusbaby! En waarom krijgen jullie een oproep voor vaccinatie?

Net bij het CB geweest, Miniemeis is geprikt. *slik* Ze weegt nu 4500 gram en is 56,5 cm.
Ik ga morgen nog maar een keer aan de VK vragen over het inenten. Twijfel nog steeds.

Werd net tot mijn grote schrik gebeld door de kraamzorg voor een intakegesprek. Ik heb nog helemaal niks in orde qua kamertje! Maakte niks uit zei ze, gewoon even doorspreken wat ze doen in de kraamweek en evt. vragen van mij beantwoorden en als ik dat wil de uitzetlijst doorspreken van wat nou noodzakelijk is en wat minder. Ze komt volgende week al!
Oh Beng, wat zijn ze snel bij jou! Bij mij (en bij laal ook geloof ik) was de intake as 6 weken voor de uitgerekende datum.

Mien, alle ouders van kindjes onder de zes maanden krijgen een oproep voor vaccinatie van MG. Was op de persconferentie. Kindjes van 6 maanden t/m 4 jaar krijgen zelf een oproep voor vaccinatie.
Mien, wat een toestand met de BV. En je bent echt geen kutmoeder

Chiek, fijn dat je solli zo goed ging! Ik duim me suf voor ronde 2 en een getekend contract met supervoorwaarden. Het is je zooooo gegund!

Sproet, mooie fiets! Daar gaat je image van hippe stadsmoeder. Lekker burgerlijk, niks mis mee!

Caatje, meis wat ben je toch druk. Wij komen daar straks ook allemaal in terecht, dus voel je vooral niet schuldig dat je minder hier bent. Je hebt ook erg veel op je bordje momenteel qua werk etc.

Luus, wat goed van Luusbaby! Leuk dat hij zulke grote vorderingen maakt nu. Terecht dat je trots bent!

Ooooh, wie ben ik nou allemaal vergeten? Heb ik nou op alles van vandaag gereageerd?Voor de rest allemaal iig een dikke knuffel

Neempje, hoe is het met jou? En met je pols?

Duft, hoe is het bij jou?
meisjes. Even kort want ik ben d o o d o p. Elevmeisje kreeg vannacht ontzettende oorpijn (mijn schuld natuurlijk: veel te veel inspanning geleverd op de fiets, half ziekjes, in de kou), heb krap vier uur geslapen in stukjes van maximaal een uur en moest vandaag om half zeven op voor een hele dag staan en 8 presentaties geven waar ik HELEMAAL geen zin in had (en dus ook geen energie). Gelukkig was man thuis en had elevmeisje vandaag overdag geen oorpijn meer, ze ligt er nu al een uur in. Het gaat ook niet bepaald voor de wind met kandidatenzoekerij (mijn voornemen was om ze afgelopen week rond te hebben), dus ik voel me even bah bah bah.

Morgen de derde basisschool (wel heel benieuwd) en de vk (meis gaat mee, voor t eerst), zal haar ook eens vragen naar de vaccinatie, maar ik denk dat ik het sowieso niet doe.

voor chiekie en mien (blijkbaar is het moeder-schuldgevoel-dag, ik voelde me ook flink waardeloos toen ik vanmorgen wegging) en slaap lekker allemaal straks. Mooie fiets, Sproet! Echt een koopje voor 300 piek. Oh en: haai Ca! Leuk je weer te lezen, aan je grote knul en voel je maar niet schuldig (zie je wel, schuldgevoeldag). We vergeten je niet hoor.
Bizar he zo vroeg! Maar 6 weken vooraf is in mijn geval natuurlijk in de kerstvakantie/nieuwjaar. Zal wel hectisch genoeg zijn rond de feestdagen voor de kraamzorgdames. Maar dit is wel heeeeeeeeel vroeg. Ben 28 weken zwanger als ze komt.
Hihihi Beng wat grappig, onze kraamzorg belde ook vandaag. Aangezien het hier alleen in de avonduren kan komt ze pas over 2 weken. Ben ook wel benieuwd wat ze te melden hebben.

Luus wat heb je toch een knappe kerel. En wat fijn dat jullie je weer beter gaan voelen.

Wel goed dat ze al die ouders oproepen. Scheelt toch weer een risico. Hoewel dat bij jullie dus waarschijnlijk al te laat is. Hopelijk houdt Luusbaby zich net kranig als de afgelopen week en krijgt ie het gewoon helemaal nooit.

Oh en Beng ik ben er ook nog steeds niet uit over die prik. Stom he dat je zo kunt blijven twijfelen. Blijf toch meer naar nee neigen.

Sproet snap je gevoel van je leven hier wat los laten helemaal. Heel verstandig ook denk ik. Enne mooie fiets hoor. Ik had weer ruzie met mijn oude Sproetstad barrel maar is gelukkig weer opgelost. Blijf wel geld uitgeven aan dat kreng. Maar hij fietst zo lekker!!

Chiekie wat een tranen. Wel begrijpelijk hoor. Fijn dat je gesprek zo goed ging. Spannend hoor. Stiekem vind ik sollicitaties ook wel een beetje leuk, leuke spanning. Hoe voel je je nu? Weer wat kalmer?

Caat haaaai. Wat een drukte bij jullie thuis zeg. Pffff zo kom je inderdaad niet veel aan jezelf toe of wat voor andere dingen dan ook. Maar goed ook dat zal wel wennen.

Mien hoe is het nu met jou? Kunnen ze je op het CB niet helpen met bv advies enzo? Nou ja ik hoop dat je jezelf geen slechte moeder meer voelt want dat is natuurlijk helemaal niet waar.

Ik heb het trouwens weer een stuk drukker op mijn werk. Dus ik had wel een beetje meegelezen maar kon niet echt hoi zeggen. Maar wel lekker om wat meer te doen te hebben. En nog leuke dingen ook.
Beng, ik snap je angsten maar ik zou wel inenten hoor. Maar dat is mijn persoonlijke mening hierin. Wanneer vaccin's of medicatie echt gevaarlijk zouden kunnen zijn dan wordt het niet gegeven hoor. Dan krijgt het de benodigde registratie gewoonweg niet.

Misschien is het voor mij makkelijk gezegd omdat ik zelf natuurlijk werkzaam ben in geneesmiddelonderzoek en indieningen doe bij de EMEA van onze geneesmiddelen en dus een hoop af weet van medicijnregistratie, maar er is, vind ik, ook vaak een soort onterechte weerstand tegen 'de farmaceutische bedrijven'. Dat is jammer, want als er érgens nauwgezet gewerkt dient te worden (jullie willen niet wéten hoeveel papierwerk het is [mijn werk] en hoeveel controles er op een onderzoek zit) en fouten niet toegestaan zijn, dan is het wel in farmaceutisch onderzoek.
Ik zou me als ik zwanger was ook wel in laten enten, zeker ook omdat ik risicogroep ben en de "gewone" griepprik ook altijd neem. Ga deze week de vaccinatie halen, heb net de persconferentie gekeken en aangezien ze gezinsleden van zuigelingen nu ook adviseren zich in te laten enten, mag man lekker ook (en hij háát naalden )
Ik denk dat ik de inenting ook ga halen. Voor mij kan het geen kwaad en ik ben allang blij dat ze Miniemeis niks inspuiten (behalve de prikken van vandaag, maar goed...). Als zij zelf een oproep zou krijgen zou ik echt heel erg twijfelen, maar nu valt het wel mee.
Waar ik dan wél een beetje mee zit... Luusbaby wordt niet ingeent, omdat het vaccin niet getest is op baby's jonger dan 6 maanden. Maar ondanks dat wij de vaccinatie zelf wel gaan halen kan luusbaby evengoed nog door andere kindjes (of leidsters) op het kdv besmet raken...
Kijk dat vind ik dan raar. Het is niet getest op baby's onder de 6 maanden dus die krijgen het niet. Het is ook niet getest op ongeboren kinderen maar zwangeren zouden het wel 'moeten' komen halen.

Dan kan het nog zo goed geregistreerd en secuur in de gaten gehouden worden maar dit vind ik toch heel erg tegenstrijdig.
Ik ook Pientje. Ik begin weer te twijfelen door de nieuwe oproep, arrgh. En moet ik elevmeis laten inenten? Dikke kans dat ze van de week al een milde vorm gehad heeft, dan heeft ze inmiddels antistoffen. Aan de andere kant droomde ik vannacht dat meis en ik allebei in het ziekenhuis lagen, zij lag te vechten voor haar leven en ik was net bevallen en mocht niet bij haar vanwege gevaar voor mezelf en baby boontje. Als ik zoiets droom wil ik weer alle prikken gaan halen die ik kan krijgen voor ons allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven