tattoo,s
dinsdag 10 november 2009 om 17:13
dinsdag 10 november 2009 om 17:16
dinsdag 10 november 2009 om 17:17
dinsdag 10 november 2009 om 17:21
Ik vind ze ook echt helemaal geweldig, alleen ik heb helemaal niks met kleuren tattoo's.
Ik heb er zelf ook 3:
Rechter middel vinger: Chinees teken van Love - deze heb ik samen met mijn moeder laten zetten zei heeft precies het zelfde in teken van onze band.
Onderrug: 3 chineese tekens: Hoop Geloof en Liefde met 3 bloemetjes deze staan voor mijn overleden oma, opa en oom.
Enkel: Tribal achtige vlinder met bloemen enz.
Alle maal in het zwart.
Wil er nog meer, maar weet nog niet wat.
Ik heb er zelf ook 3:
Rechter middel vinger: Chinees teken van Love - deze heb ik samen met mijn moeder laten zetten zei heeft precies het zelfde in teken van onze band.
Onderrug: 3 chineese tekens: Hoop Geloof en Liefde met 3 bloemetjes deze staan voor mijn overleden oma, opa en oom.
Enkel: Tribal achtige vlinder met bloemen enz.
Alle maal in het zwart.
Wil er nog meer, maar weet nog niet wat.
dinsdag 10 november 2009 om 17:27
hallo zo dat gaat snel hier hahah
ja ik heb er zelf ook 3 een op me enkel een roosje in treibel form een tussen mijn schouderbladeren een teken van de hindoe geluk hoop en liefde
en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter p
ja ik heb er zelf ook 3 een op me enkel een roosje in treibel form een tussen mijn schouderbladeren een teken van de hindoe geluk hoop en liefde
en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter p
hallo ik heb dyslexie. dus ik heb schijffouten . helaas kan ik daar niks aan doen ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben
dinsdag 10 november 2009 om 17:28
dinsdag 10 november 2009 om 17:33
quote:pgril schreef op 10 november 2009 @ 17:27:
en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter pIk vind tattoos leuk,heb er zelf 1, maar zoals het hierboven staat vind ik het een verminking...
en een op me pols rooze krans achteg iets met de letter pIk vind tattoos leuk,heb er zelf 1, maar zoals het hierboven staat vind ik het een verminking...
dinsdag 10 november 2009 om 17:34
Ik vind het ook nogal slecht taalgebruik, xxx, maar consequent zulke knoeperds maken, lijkt mij meer een vorm van dyslectie dan des-interesse.
Over tatoeages: Ik heb nog nooit in levende lijve iets gezien, wat ik echt de moeite van het zetten op mijn lichaam waard vond. Maar in een vorig topic waren er een aantal foto's van een Canadese tatoeeerder, nogal abstract en grafisch, die door mijn hoofd blijven gaan. Dat lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst naar Canada...
Over tatoeages: Ik heb nog nooit in levende lijve iets gezien, wat ik echt de moeite van het zetten op mijn lichaam waard vond. Maar in een vorig topic waren er een aantal foto's van een Canadese tatoeeerder, nogal abstract en grafisch, die door mijn hoofd blijven gaan. Dat lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst naar Canada...
dinsdag 10 november 2009 om 17:54