Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
En je hebt het prima opgelost volgens mij!
Wanneer krijg je de uitslag van de examens Elessie?
En nu ga ik nog even snel wat nuttigs doen !
Alle reacties Link kopieren
ben toch blij dat ik geen koter heb met 'breathholding spells'! zonder is hier al vermoeiend genoeg. Ik merk ook dat ik deze leeftijd veul leuker vind; je hebt zoveel meer interactie

heb vanmorgen neiuwe schoenen voor Poek gekocht (laarzen waren hier een dusdanig drama dat ik het school en de NSO niet meer kan aandoen ) en cadeautjes voor zuslief en zwaag

nu tuig weer naar school brengen
heb net een uur puingeruimd in de speelgoedkast. resultaat: 1 plastic tas voor de kringloop, 2 tasjes voor de vuilnisbak, een boel naar boven en een opgeruimd gevoel
Ik was vannacht overvallen door een koppijnaanval en ben daarom vandaag thuisgebleven. Nadat ik de kinderen naar school had gebracht, ben ik mijn bed ingedoken en heb ik tot 1 uur vanmiddag geslapen.

Het schoot me onlangs nog door mijn hoofd, SOkje, hoe h et met de laarzen van Poek ging. Maar niet beter dus. Dan zijn nieuwe schoenen idd de beste oplossing. Wel jammer.

Nog gecondoleerd met oudtante, Anky.

O dat is een hele dikke pfieuw, Pammie. Van gastoudertoestand .
Remma. Hoe is het nu?
Hè jakkes Remma, dat klinkt helemaal niet fijn.

Goed bezig Sokje, soms kan opruimen zo lekker zijn!

Hier weer een dagje knutselen achter de rug (kijkdoos gemaakt met Sien, was heel leuk, alleen Maby is een ongeleid projectiel met knutselen) en daarna nog gym Sien. En toen had ik het wel weer gehad, dus ik stort mezelf zo weer in bed. Morgen nog een dag cursus geven en dan heb ik het weekeinde weer gered.
Hier is het al weekend en morgenavond ga ik lekker bij mijn beste vriendin logeren samen met nog een andere vriendin. Heb er zin in!
Hier ook al weekend. Morgen Limoen weer oefenen op school, heel handig, maar zowel Limoen als Mandarijn hebben iets op school/PSZ waarbij een ouder verwacht wordt en ook nog allebei tegelijk, dus we verdelen de taken maar, moet man maar een uurtje later gaan werken, het is voor allebei nog zo nieuw dat ik ze niet als enigst kindje zonder ouder wil laten zijn.

We zouden morgen naar Glow (soort licht en designgedoe) gaan, maar ik twijfel nog, wordt wel laat voor de kindjes, heb er wel zin in, dus misschien toch maar doen, als ik ze allebei naar bed kan krijgen 'smiddags.

Ik denk/hoop dat Limoen heel blij zal zijn met haar kadootje, ze was weer aan het klagen dat de prinsessenverkleedkleren bij gastouder veel mooier zijn dan bij ons en dat zij ook zulke kleren wil

Pittige tante, die Maby, maar da's geen nieuws

Balen Sok, dat het niets geworden is met die laarzen. Nieuwe schoenen dan maar.

Remma, sterkte met de hoofdpijn.
Is Limoentje ook morgen jarig?

Ik heb vandaag een bedrijfsongeval gehad, een punt van een ordner keihard in mijn zij (don't ask), bloedde behoorlijk en doet nu nog pijn.
nee, nee, volgende week pas..

jeetje, agressieve ordner dan

Man liet mij net zien dat je op google earth tegenwoordig ook op straatniveau kunt kijken, dus niet van bovenaf. Hij tikte ons eigen adres in en zag onze auto in de straat staan, best wel creepy eigenlijk, dat google earth.
Die punt is ook precies in een moedervlek gekomen, zag er heel raar uit.

Dat lijkt me ook creepy ja, geen prettig idee dat iedereen je voordeur kan bekijken.
klinkt als Pijnlijk, Pammie, ordner in zij en zeker als het gaat bloeden. ik zal niet vragen hoe het komt (maar ben wel nieuwsgierig )

Sokman is de hort op vanavond en ik had de TV voor mij alleen. heb Andere tijden' zitten kijken (over de 'Wende') en op de Belg een documentaire over micro/polynesie of hoe dat ook mag heten. van beide erg onder de indruk, op een heel verschillende manier.
Goedemorgen Anky!

En arme Pammie met ordner, klinkt niet lekker!
Oei, dat is met recht een bedrijfsongeval Pammie. Het klinkt in ieder geval pijnlijk. Hoe bevalt je nieuwe werk eigenlijk? Ben je al een beetje gewend?

Oja, nog even Miffy gedag zeggen !

Bijna weekeinde! Ik kijk er naar uit. Ot en Sien ook, want ze mogen zaterdag intocht op TV kijken. SInds onze DVDspeler gesneuveld is (en we te lui zijn om een nieuwe te kopen) kijken ze eigenlijk nooit meer TV, dus dit wordt een feestje voor hen (TV kijken en dan ook nog overdag). Hier blijven we thuis maar een beetje kwakkelen: A-man was zelfs zo verkouden dat hij gisteren naar de dokter is geweest (daar komt hij echt nooit) en die schreef AB voor. Heeft volgens mij weinig zin, want hij is gewoon zwaar verkouden, hoest veel, maar heeft geen/heel weinig koorts en ook geen zere holtes. Hardnekkig virus dus en geen bacteriële ontsteking. Maar ik mag me met medische dingen nooit bemoeien, dus ik houd wijselijk mijn mond .

Nu kinderen uit bed vissen en brood smeren. A-man moet vandaag weer met Maby naar ziekenhuis Verweg om operatie te bespreken. Nou doe ik stiekem dat soort dingen liever zelf, maar ik heb hem een lijst met mijn vragen gegeven, dus het moet goed komen.
Ai Pammie, klinkt naar.

Anky en Miffy, dat zijn toch geen tijden meer. Pfoe.. ik vond Mandarijn vanmorgen al vroeg met zijn 6 uur.

Anky, muts, dat je liever zelf met Maby naar arts gaat maar kan het me wel voorstellen hoor. Als man gaat geef ik hem meestal ook een lijstje mee, of ik neem van te voren door wat ie niet moet vergeten te vragen.

Beide kindjes zijn weer onder de pannen op school en PSZ, en ik heb boodschappen gedaan, bedden verschoond, was er in. En nu even koffie, daarna nog stofzuigen en dan kan ik ze weer ophalen. Wel kort, dat ochtendje voor mezelf oh was is klaar, eerst die maar even ophangen.
Mogge, ff snel want moet zo alweer weg kindjes halen (nu nog op werk).

Goed nieuws! Mijn neefje is gistermiddag geboren, alles helemaal goed en compleet. Hij heet Alek en het gaat goed met iedereen. Voor wie (iets) meer wil weten verwijs ik naar Vrouwonline, ik ga nu racen.

Kuskus voor allemaal.
Gefeliciteerd met verse neefje! Leuke naam ook.

Ik had een erg uitputtende ochtend met mijn zoon. Hij heeft het halve winkelrondje de boel bijelkaar geschreeuwd, hij luistert totaaaaal niet en zeurt alleen maar om snoep (of, als hij wat krijgt, om nóg meer snoep). En dat begon vanmorgen om 6 uur al (we kunnen handjes schudden Citro). Maar goed. We hebben wel boodschappen gehaald, een cadeau voor jarige neef gescoord, was gedraaid, opgeruimd, vaatwasser uitgeruimd, 2 bakken tiramisu gemaakt en de pasta voor vanavond.

Mini moet weer naar school. Later.
Ik heb ze allebei plat, hopelijk gaan ze allebei slapen, want we gaan nog even de stad in vanavond. Met de bus, eerst naar de mac, daar zijn ze nog nooit geweest dus ik ben benieuwd of ze de happymeal lusten man komt daar ook heen, en dan de lichtjes bekijken.

Jij bent ook lekker druk geweest vanmorgen Pammie..

Es, gefeliciteerd met nieuwe neefje!

Ik ga gauw weer wat doen, nu ze nog even in bed liggen
Gefeliciteerd, Es, en race ze

Citro, dat ik nu steeds zo vroeg post, heeft te maken met wat ik vorige week in de AK schreef. Is maar tijdelijk, Anky is de enige muts voor wie de dag echt altijd midden in de nacht begint.

Twee bakken tiramisu, Pammie? Wat ben je allemaal van plan?

Ik ben een beetje moe. Eens kijken of het lukt dit weekend een beetje bij te slapen.
Och natuurlijk Miffy helemaal niet aan gedacht.. alles goed?
Het zijn niet 2 bakken eigenlijk; het is een bakje, voor hier thuis. En een bak, voor vanavond met mijn vriendinnen

Hoe is het daar Mif?

Zijn ze gaan slapen Citro?

Vanmiddag ook nog actief met was draaien/vouwen/strijken. Mannie was lekker zelf aan het spelen. Nu is het beste vriendje van Mini hier. Ik ga mijn spullen pakken, ik vertrek naar Mifstad zodra Pamman thuis is.
Dag meisjes, bis morgen!
bis morgen Pammeke. Veel plezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven