Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Heb bloed gedoneerd, kwam goed terug op 1 ding na.... een of ander hormoongehalte. Vervolgens moest ik plasje inleveren en óók nog een heel etmaal verzamelen. Ome dokter is morgen weer aanwezig dus zal ik hem vast wel spreken.

Over anderhalve week vervelend onderzoek bij hem (en 5 dagen van te voren beginnen met "dieet").
Ooh oke dan ben ik weer op de hoogte. Bloed voor de vampieren, plas voor de zeikerds en nog dieeten ook. Het zit je niet mee he! Niet eens saai meer te noemen Hoop dat uiteindelijk alles goed is. En dat het hormoongehalte ook weer normaal kan worden.
Ik vond mezelf inderdaad een zeikwijf zondag

Als er maar wat aan gedaan kan worden vind ik het wel best.

Dieet bestaat (voor zover ik het kan beoordelen) uit beschuit (wat een straf), snoep staat ook op de "groene lijst" (big smile). Ik moet nog wel even zeker weten of en welk fruit ik mag eten (anders is het wél een straf...).
Oi mij straf je ook met fruit of nee verbod op fruit. Ik vind dat verrukkelijk!

Beschuit valt nog wel te doen. Mag je ook een bouillon ofzo? Anders wordt je een tikkie flauw?
quote:Dushi74 schreef op 12 november 2009 @ 21:31:

Oi mij straf je ook met fruit of nee verbod op fruit. Ik vind dat verrukkelijk!

Beschuit valt nog wel te doen. Mag je ook een bouillon ofzo? Anders wordt je een tikkie flauw?

Bouillon mag ook en volgens mij ook kaas (geen pindakaas maar ach). Ik ga het wel overleven denk ik (genoeg vet om op te teren).

Gisteren de hele dag last van m'n buik gehad, heb toen ook bijna niets gegeten, was het prettigste en ik leef dus nog...
Jammer dat de zomer weer voorbij is, ik vind perziken, nectarines, pruimen en al het zachte fruit zoooooooo lekker.
Had dus eigenlijk met Lys mee naar de andere kant van de wereld gemoeten om daar flink fruit te vreten.....
Ik herinner me nog hóe lekker de tomaten waren daar. At ik op brood zonder iets anders erbij.
quote:snjokorn schreef op 12 november 2009 @ 21:39:

Had dus eigenlijk met Lys mee naar de andere kant van de wereld gemoeten om daar flink fruit te vreten.....De tomaten smaken altijd lekkerder in zonnige landen. Tenminste bedoel waar er meer zonuren zijn dan hier in kikkerlandje.
quote:snjokorn schreef op 12 november 2009 @ 21:38:

Jammer dat de zomer weer voorbij is, ik vind perziken, nectarines, pruimen en al het zachte fruit zoooooooo lekker.Check, check, check, en bramen, frambozen, druiven (zonder pit als saaierd een vereiste) en zo kan ik nog wel doorgaan...echt heerlijk.
KERSEN (sorry dat ik schreeuwde maar kon mezelf niet inhouden).

Vanochten ananas gegeten. Was ook yummie.

Vorige week voor het eerst deze herfst mandarijntjes gekocht. Smaakten ook naar meer (beetje zuur zoals ik ze het lekkerst vind).
Kersen zijn nu niet lekker meer, hier in kikkerlandje dan. Die zijn van de zomer weer ontzettend lekker. Ananas is zeker jummie.

Beetje zuur, sappig en zonder pitten please als het kan. Dan zijn pandarijntjes echt lekker ja!
Kersen vallen onder de noemer zomerfruit. Anders zijn ze inderdaad niet lekker.

Pándarijntjes, waar komt die verbastering vandaan. Pitloos is wel een vereiste ja.

Ik heb ook wel eens het idee gehad dat je MissMara Mandarijn noemde maar dat las ik dan verkeerd, het was Maradijn of Maramijn ofzo...
Ik noem ze nu ff pandarijntjes. Voor mij zijn dat dus pitloze mandarijnen.

Ik noem Mara wel eens MaraMijn of Maramandarijn (die laatste komt uit de crea brein van Lyzard)
Ik vind het wel een saai lief woord. Vanaf nu hier de officiele naam op dit topic, goed??
Is goed hoor alles mag he zolang het wel saai is!
Er zijn nu trouwens wel een heleboel mega-saaierds hier op het forum he. Laten zich dagenlang niet zien.

(hoelang blijft Lyzzzzz weg?)

Het is inmiddels vrijdagochtend daar aan haar kant van de wereld.
Lyzard is 5 weken saai afwezig. Best lang...
Die neemt het er van zeg. Lekker hoor. Moet eigenlijk ook wel voor zo'n lange reis en groot land.
Lijkt me ook wel ja. Dit land staat wel op mijn reiswensenlijstje.
quote:Dushi74 schreef op 12 november 2009 @ 22:45:

Lijkt me ook wel ja. Dit land staat wel op mijn reiswensenlijstje.

Ben er geweest maar wil wel terug als ik de lotto gewonnen heb...

Ga zo naar eens naar bed. Morgen weer saai werken.

Trusten.
Weltrusten Snjookje. Heule fijne dromen over het winnen van de saaie loterij en dat je dan maar heerlijke wereldreizen mag maken.
Ik ben weer saai wakker. Niet gedroomd over het winnen van de lotto (niet dat ik weet in ieder geval).

Nog 8 uurtjes werken en dan is het weer weekend.
Mijn handwerk...

Je handwerk ziet er goed uit Snjookje. Een prachtige vlinder!

Ik ben saai klaar voor het weekend. Boodschapjes zijn binnen dus ik hoef niet meer de regen in. Ben dr helemaal klaar voor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven