3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
Weet je het boeit me nu niet meer zoveel en ik ben er redelijk door gehard, maar heb er geen last van in mijn dagelijkse leven hoor, dit is nog peanuts dan.

Maar daar hebben we het nu niet over, ik heb lekker gegeten en jullie.
Nog niet, man komt zo thuis met mijn sla

Ik zit nu wel te knorren maar hij is er al bijna gelukkig.
ik ben nog soep aan het eten en die is erg lekker al zeg ik het zelf
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hallo meiden.. wat heerlijk zeg.. ik had wat bij te lezen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zal ik jullie ook wat te lezen geven .....

mini is naar papa.. en ik heb nu heerlijk 3 dagen rust
Qau eten niets bijzonders.. het kliekje van gister die ik nog met ex moest delen ook :(
Nu zit ik heerlijk stout binnen te roken..... voelt echt als gna gna gna naar ex
nah kan die griet van um hem niet voederen?
4 op een rij
hoi Roos....

Nee is goed voor mini als zij ziet dat papa en mama normaal doen en kletsen enzo...

Anders kan er een loyaliteitsprobleem bij haar ontstaan
Het voelt ook niet verkeerd hoor.. ik ben heel rustig nu... heb het gewoon geaccepteerd als een feit.. we gaan uit elkaar... klinkt simpel... zo is het natuurlijk niet...maar ik heb doordat ik nu effe geen werk heb hele dagen de tijd om na te denken en vooruit te kijken.... en ik ben een zeer positief ingesteld mens...

Elluk nadeel heb zijn voordeel niet waar?
ik moest wel lachen want zij is vegatarier.. en ik had toevallig een vegatarisch gerecht vanavond.. hihiihi kreeg hij weer geen vlees!
oh en had ik al verteld dat ik dinsdag een sollicitatiegesprek heb in mijn eigen branche.. via lief vriendje uit mijn oude netwerk.. gaaf he!
duh 5 op een rij...ik ga even buurman lezen jullie hebben mij nieuwschierig gemaakt!
quote:Bianca40 schreef op 13 november 2009 @ 18:00:

Oh maar dan hebben we Appeltje nodig, want die moet de volgende openen!

Volgens mij komt het omdat we geen permissie-secretaresse meer hebben! Iedereen komt en gaat maar wanneer ze wil, schandalig!Ik ben er weer!!
ah ok, als het voor Mini is..... en jij je er niet al te rot onder voelt, vind ik het ook goed

jeeeejj ik ga heel hard duimen voor je
Ik ben voor O&N vanavond!

Want dat betekend dat het gezellig gaat worden hier vanavond!
uh, Appeltje, lief stukkie fruit van me, heb je gezien hoeveel postings we dan nog moeten?
Beetje optimistischer Roos!
Wat voor soep heb je gegeten?
wortel/knolselderij/kippesoep
Apart!
Ik drink mijn warme chocomel even op, en ga daarna even bankhangen bij vriend en hond.

Tot later!
Zo ben d'r weer, de nasi was lekker.

Weet je, ik ben er erg van slag van geweest. Ik heb hierdoor een tijdlang weer last gehad van mijn hyperventilatie. Ik had het ook nooit verwacht. Ik vind mezelf nl. niet moeders mooiste en heb niet het idee dat ik mannen aantrek. Ik ga met de meeste mannen kameraadschappelijk om, zo ook met hem. Ik hou van een foute mop en kan ook grof uit de hoek komen. Verder raak ik makkelijk mensen aan maar daar zit niets achter.

Het ergste vond ik nog dat ik mijn onschuld richting onze mannelijke vrienden een tijd kwijt geweest ben. Ik durfde ze niet meer aan te raken uit angst dat ze er wat achter zouden zoeken. Ik heb ook een tijd om erkenning gevraagd, zo van: ik lok toch niet uit hè als ik dit of dat doe of zeg.

Gelukkig ben ik er redelijk overheen gegroeid, af en toe, als manlief me onverwacht beetpakt om een knuffel te geven of iets anders dan wil ik nog wel eens een lichte hyper inschieten. Gelukkig komt dat maar heel weinig voor.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ben ik alleen? Ga ik even voor 4 op een rij
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven