Mode & Beauty alle pijlers

Jimmy Choo H&M

12-11-2009 13:48 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er van plan om zich in de gekte te storten zaterdag, anybody? Wat is jullie tactiek, voor de deur slapen of neem je gewoon een paintballgun mee om tot de eerste 160 te behoren die een armbandje bemachtigen..

Als je geen idee hebt waar dit over gaat:

http://www.hm.com/nl/fashion__fashion.nhtml#/jimmychoo/
Krijg de site zelf wel, maar hiervoor dus niet. Toen was alles helemaal wit, nu in ieder geval nog de H&M site waar ERROR op staat.

Duurt wel lang he? We zijn nu al een kwartier verder.
Dan krijg ik alleen een melding dat het druk in de winkel is en probeer nogmaals.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
heb maar een maat 40 gegokt
heb maar een maat 40 gegokt
quote:DJ Momo schreef op 14 november 2009 @ 10:15:

http://shop.hm.com/nl/cam ... rcoll?category=LS&page=12Zo ver kom ik niet eens. Ik heb een alleen een grote witte pagina met het H&M logo en Oops en een tekstje.
het is mij gelukt... althans.. maat 40 dus. en voor vriendin die op msn zat de rode in 37.
.
Ik kom er ook niet door.
Net even op marktplaats gekeken, de eerste advertenties staan er al.
hihihihi, idd lindy!
Goed joh momo!!!

Hier nog steeds nada!
ik ben er uit
en kan er ook weer gewoon in. jullie nog niet? via shop.hm.com?
zo te zien is alles nog beschikbaar
nope hier lukt het echt niet.
Gelukt! Alleen ze gaan maar tot 40. Heb ze toch maar genomen, misschien vallen ze ruim. Heb jij ook nog verder kunnen scoren DJ?
Mij is het ook gelukt!

Veel te veel besteld, grijze jurk, legging, riem met studs... maar wat ik niet mooi vind stuur ik wel terug.

Succes allemaal!
Oh ben pas 5 min geleden doorgelinkt naar de site, daarvoor liep ik ook steeds vast.
goed malia!

ik heb nu echt geen enkel probleem meer, kan de hele site zien.
Ik kan ook alles zien, en er is ook nog niets uitverkocht. Heb ook die platte sandaaltjes besteld en nog een armband. Ga nu nog even rustig verder kijken.
Ben ziek en vond dat ik dan wel schoenen mocht bestellen, maar kom er nog steeds niet door
En het erge is dat ik nu al 3x iets besteld heb met zo'n designer editie en ik het eerlijk gezegd bijna nooit aanheb... had misschien gewoon beter geweest als ik de hele site niet op kon.

Armband is ook erg mooi, welke heb je? Die zwarte waar je ook die oorbellen van hebt of die zilveren?
Malia, het valt ook vaak best tegen in het echt. Al had ik vorig jaar die stippenshawl gescoord, en daar ben ik nog erg blij mee.

Ik heb die zilveren armband gekocht, en de tregging en riem met studs. Zie het wel als ik het in huis heb of het was is. Kan altijd weer retour.

Riz, kom je er nou al op?
Ben trouwens erg benieuwd hoe het in de winkels was.
Had iemand in de winkel zelf al een armband gekocht? Ik wil zo graag weten wat de lengte van de armband is. Kan iemand me dat vertellen? Bij sommige staat het erbij maar niet bij de leren met studs.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven