E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Bij water naar de zee brengen denk ik doorgaans aan iemand die in een sloot pist.
We maken d'r wel een gruwelweek van zo, hè?

Maar inderdaad. David Hasselhof is ook niet my cup of tea. Brrrrr... Ik blijf deze op mijn netvlies houden...

Sorry dus, DS, dat ik je mateloze bewondering niet deel.
Aaaaarrgghhh Q, had je me niet kunnen waarschuwen? Tis maar goed dat ik blind kan typen...

Maar waarom DS zo'n fan is ontgaat me ook geheel...
quote:minny schreef op 13 november 2009 @ 20:55:

Bij water naar de zee brengen denk ik doorgaans aan iemand die in een sloot pist.Daar kun je toch ook behoorlijk natte ogen voeten van krijgen.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit nu hoor, maar wat ik nog intrigerender vind dan het gegeven dat die voeten blijkbaar vochtig zijn, is dat ze blijkbaar dezelfde kleur moeten hebben als de ogen van de vrouw in kwestie. Mijn ogen zijn groen...
Oh sorry, Minny. (Ik zei toch ook iets over gruwelen! )
Q is goed in griezelen deze week. Halloween is er niets bij
Da's ter compensatie van vorige week, toen de heren zo positief opgevallen waren. Dat móet gecompenseerd worden, anders klopt mijn vooroordeel niet.
Hele legitieme reden Q
quote:qwertu schreef op 13 november 2009 @ 21:31:

Da's ter compensatie van vorige week, toen de heren zo positief opgevallen waren. Dat móet gecompenseerd worden, anders klopt mijn vooroordeel niet. Ach, zo'n beetje al mijn vooroordelen over vrouwen daarentegen zijn tijdens en na de meet weer eens danig bevestigd ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
In dat geval snap ik niet dat je niet wat aardiger bent tegen ons.
quote:qwertu schreef op 14 november 2009 @ 10:54:

In dat geval snap ik niet dat je niet wat aardiger bent tegen ons.

Lieverd ik ben haske aardig tegen jullie !

Vrouwen zijn absoluut mijn favoriete andere sexe hoor !! (sorry Boogje )
Ik geef toe, dat ik nog steeds niet snap wat je nou precies bedoelde met "Ik ga toch geen water naar de zee dragen ?". (In combinatie met mijn grapje dus.) Het spreekwoord zegt dat het iets overbodigs doen is...
Zoiets was het ook maar toch: schrap die opmerking maar uit de notulen. Hij zou ook onaardig kunnen worden opgevat en zo was ie niet bedoeld.

(me and my big mouth ... )
Ach je bent heel charmant.
Dat zei ik toch? Klemlullen.
.
noa wijzigde dit bericht op 14-11-2009 14:07
Reden: waarschijnlijk ben ik (weer) onzichtbaar
% gewijzigd
Cum non tum age
Oh en die opmerking over water naar de zee? Ik denk dat DS zijn intentie was om te zeggen dat hij al een heel mooie vrouw aan zijn zijde had. Maar je kunt 'm inderdaad ook wel hééééééééééél anders opvatten.
quote:Donkeyshot schreef op 14 november 2009 @ 11:05:

Lieverd ik ben haske aardig tegen jullie !

Vrouwen zijn absoluut mijn favoriete andere sexe hoor !! (sorry Boogje )

Kreeg een waarschuwing dat iemand mijn naam gebruikte.

Maar geeft niet hoor, DS.. Vooralsnog heeft de vrouwelijke sekse bij mij ook nog het voordeel van de twijfel..
"vooralsnog" ? Er is dus nog hoop voor mij ?

quote:Donkeyshot schreef op 14 november 2009 @ 12:12:

"vooralsnog" ? Er is dus nog hoop voor mij ?

Ik ben niet zo'n star persoon die per definitie dingen uitsluit.. Dus never say never..
quote:qwertu schreef op 14 november 2009 @ 11:44:

Dat zei ik toch? Klemlullen.

Lulklemmen ?

quote:boogje schreef op 14 november 2009 @ 12:14:

[...]

Ik ben niet zo'n star persoon die per definitie dingen uitsluit.. Dus never say never.. Ik ben geen ding !!!
haha.. ik had dezelfde gedachtengang... zat daarnet ook naar plaatjes te zoeken met als zoektekst "penis clamp".. .. dan kom je hele rare besnijdenis instrumenten tegen, dus toen ben ik afgehaakt..
Brrrr ..... dat zijn inderdaad hele nare rare plaatjes Boogje !

NSFF !!!
quote:qwertu schreef op 14 november 2009 @ 11:44:

Dat zei ik toch? Klemlullen. Je kunt je beter klemlullen dan...... je lul klemmen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven