Mode & Beauty alle pijlers

de mooiste vrouw...

17-11-2009 17:04 109 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dit is de mooiste vrouw AMSTERDAM - De mooiste vrouw van Nederland is een combinatie van Doutzen Kroes, Carice van Houten, Touriya Haoud, Daphne Bunskoek, Hanna Verboom en Tara Elders.

Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.

Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste vrouw vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.

In het gezichtenlab van de universiteit werden de gezichtskenmerken van de zes mooiste mannen en vrouwen gemeten en met een speciaal computerprogramma samengevoegd tot de perfecte gezichten.

Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.
Alsof ze niets beters te doen hebben... Maar ik vind het resultaat weinig bijzonders. Vind ik helemaal Doutzen mooier.
...
Gaaf je ziet er idd heel wat gezichten in terug!

Mooie vrouw(en) idd
Huh, hoe komen ze aan mijn foto??!! Vind er nu weinig bijzonders van overblijven , dit terwijl ik de genoemde vrouwen stuk voor stuk allemaal erg mooi vind.
Sluit me bij Queenie aan. Helemaal doutzen is veel mooier. Al zou ik met bovenstaand uiterlijk ook behoorlijk tevreden zijn. Mijn boerenplofkop is er niets bij.
Een soort nep-Anna Drijver dus...?

Ik vind haar ook mooi, al zie er Doutzen niet echt in, mms de ogen.
Ik vind haar eigenlijk vrij standaard.
Wonderlijk dat dit het eindresultaat is van geknutsel met zoveel prachtige vrouwen. Voor mij persoonlijk is het dan kennelijk toch iemands (fotografisch)charisma dat de doorslag geeft.
Mooi!
Ik zie vooral Dafne Bunskoek. Vind het maar een doorsneevrouw, niets mis mee maar ook niets leuks aan.
He, dat ben ik!

Tis maar waar ze zich mee bezig houden.
quote:Nastik schreef op 17 november 2009 @ 17:56:

He, dat ben ik!

Tis maar waar ze zich mee bezig houden.

Ik vind al deze vrouwen ook mooi. Maar het het 'gemixte' resultaat vind ik ook erg mooi hoor!
quote:gussie schreef op 17 november 2009 @ 17:04:

Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.ik vind r vooral smalle wangen hebben
@digitalis Ik zie vooral ook veel Daphne

nee blrugh Anna Drijver..
Ik moest al eerste aan Carice van Houten denken. Vind deze mix ook niet zo, erg ingevallen bekkie.
prachtig!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Niet bijzonder...

Dus eigenlijk ben ik een mix van allemaal mooie mensen? Dat bekt toch lekkerder dan een saaie muts
quote:domnaiefmutsje schreef op 17 november 2009 @ 18:30:

Niet bijzonder...

Dus eigenlijk ben ik een mix van allemaal mooie mensen? Dat bekt toch lekkerder dan een saaie muts Niet zeuren, volgens mij is er op het héle forum nog nooit iemand zó vaak gewezen op het feit dat haar nick ab-so-luut niet representatief is .
quote:twinkeling schreef op 17 november 2009 @ 18:31:

[...]

Niet zeuren, volgens mij is er op het héle forum nog nooit iemand zó vaak gewezen op het feit dat haar nick ab-so-luut niet representatief is .

*klok klok*

(Das die pauw vanuit mijn achterste)

Wat een prutonderzoek.

De respondenten geven toch aan dat ze of Daphne, of Carice, of Doutzen, of whoever de mooiste vrouw vinden. Nogal vreemde conclusie om dan te stellen dat een mix van al die dames resulteert in de allermooiste vrouw.

Als bij een onderzoek wordt aangegeven dat mensen of jam, of leverworst, of pindakaas het lekkerste broodbeleg vinden, dan wordt toch ook niet geconcludeerd dat een mengeling daarvan het ultieme smeersel voor op brood is?
Een mooi regelmatig gezichtje maar ik zou er niet naar omkijken als ik haar tegenkwam. Het straalt niets 'eigens' uit, typisch een 'compromishoofd' denk ik.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:domnaiefmutsje schreef op 17 november 2009 @ 18:36:

[...]

*klok klok*

(Das die pauw vanuit mijn achterste)

Allemaal mooie mensen èn een pauw...
@ Elynn, in het artikel staat dat eerder uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mensen een samengesteld gezicht mooier vinden dan één enkel gezicht.

Voor wat betreft je broodbeleg... brrrr .
quote:twinkeling schreef op 17 november 2009 @ 18:39:

[...]

Allemaal mooie mensen èn een pauw... Best vol zo....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven