de mooiste vrouw...
dinsdag 17 november 2009 om 17:04
Dit is de mooiste vrouw AMSTERDAM - De mooiste vrouw van Nederland is een combinatie van Doutzen Kroes, Carice van Houten, Touriya Haoud, Daphne Bunskoek, Hanna Verboom en Tara Elders.
Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.
Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste vrouw vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.
In het gezichtenlab van de universiteit werden de gezichtskenmerken van de zes mooiste mannen en vrouwen gemeten en met een speciaal computerprogramma samengevoegd tot de perfecte gezichten.
Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.
dinsdag 17 november 2009 om 18:13
dinsdag 17 november 2009 om 18:31
quote:domnaiefmutsje schreef op 17 november 2009 @ 18:30:
Niet bijzonder...
Dus eigenlijk ben ik een mix van allemaal mooie mensen? Dat bekt toch lekkerder dan een saaie muts Niet zeuren, volgens mij is er op het héle forum nog nooit iemand zó vaak gewezen op het feit dat haar nick ab-so-luut niet representatief is .
Niet bijzonder...
Dus eigenlijk ben ik een mix van allemaal mooie mensen? Dat bekt toch lekkerder dan een saaie muts Niet zeuren, volgens mij is er op het héle forum nog nooit iemand zó vaak gewezen op het feit dat haar nick ab-so-luut niet representatief is .
dinsdag 17 november 2009 om 18:36
Wat een prutonderzoek.
De respondenten geven toch aan dat ze of Daphne, of Carice, of Doutzen, of whoever de mooiste vrouw vinden. Nogal vreemde conclusie om dan te stellen dat een mix van al die dames resulteert in de allermooiste vrouw.
Als bij een onderzoek wordt aangegeven dat mensen of jam, of leverworst, of pindakaas het lekkerste broodbeleg vinden, dan wordt toch ook niet geconcludeerd dat een mengeling daarvan het ultieme smeersel voor op brood is?
De respondenten geven toch aan dat ze of Daphne, of Carice, of Doutzen, of whoever de mooiste vrouw vinden. Nogal vreemde conclusie om dan te stellen dat een mix van al die dames resulteert in de allermooiste vrouw.
Als bij een onderzoek wordt aangegeven dat mensen of jam, of leverworst, of pindakaas het lekkerste broodbeleg vinden, dan wordt toch ook niet geconcludeerd dat een mengeling daarvan het ultieme smeersel voor op brood is?