Mode & Beauty alle pijlers

de mooiste vrouw...

17-11-2009 17:04 109 berichten
Alle reacties Link kopieren

Dit is de mooiste vrouw AMSTERDAM - De mooiste vrouw van Nederland is een combinatie van Doutzen Kroes, Carice van Houten, Touriya Haoud, Daphne Bunskoek, Hanna Verboom en Tara Elders.

Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.

Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste vrouw vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.

In het gezichtenlab van de universiteit werden de gezichtskenmerken van de zes mooiste mannen en vrouwen gemeten en met een speciaal computerprogramma samengevoegd tot de perfecte gezichten.

Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.
En dit is de mooiste man, uit datzelfde onderzoek:

AMSTERDAM - De mooiste man van Nederland is een combinatie van Michiel Huisman, Arie Boomsma, Daniel Boissevain, Alain Clark, Ruben Nicolai en Chris Zegers.

Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.

Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste man vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.
...
Gastvrijecombinatievanallemaalmooiemenseneneenpauw past zeker niet in het wachtwoordveld. Om over Naarcomplimentjesvissendegastvrijecombinatievanallemaalmooiemenseneneenpauw maar te zwijgen .
quote:queenie1 schreef op 17 november 2009 @ 18:44:

En dit is de mooiste man, uit datzelfde onderzoek:

[afbeelding]

AMSTERDAM - De mooiste man van Nederland is een combinatie van Michiel Huisman, Arie Boomsma, Daniel Boissevain, Alain Clark, Ruben Nicolai en Chris Zegers.

Ook prachtig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Grappig dat ze zo goed bij elkaar passen. Meneer en Mevrouw Vleesch noch Visch.
Die man vind ik al leuker. Alleen had 'ie dan als mooiste man zijnde wel mooiere ogen mogen hebben. En wat mannelijker wellicht. Hm. Als ik zou weten dat het een intelligente perverse grappige vent was dan zou ik hem wel (x) geschikt vinden.
Excuus, niet goed gelezen. Ik moet mezelf maar 's achter dat beeldscherm vandaan gaan sleuren en 's wat gaan eten.
Jezus! Dat is mijn gezicht!!!

(zou dat effe grappig zijn, dat je zo jezelf herkent uit zo'n computergemaakt gezicht )

Ik kan me voorstellen dat dit de mooiste vrouw is omdat ze geen één onregelmatigheid heeft, maar eerlijk gezegd maakt dat haar ook een saaie vrouw. Ik vind al die individuele vrouwen die genoemd zijn leuker om naar te kijken dan deze mooiste vrouw. Eerlijk waar.

Dat die kerel wallen heeft snap ik niet, dat heeft met perfectie toch niets te maken?
Wat me trouwens wel fascineert is dat ze ongelijke wenkbrauwen heeft
Wel frappent dat iedereen zich herkent in het gezicht. Zou dat nu ook biologisch te verklaren zijn of is dat omdat er 'mooiste' boven staat ipv 'profiel van een pedo'?
Overigens herken ik mezelf er niet in. Heb wel een symmetrisch gezicht.
quote:Margaretha2 schreef op 17 november 2009 @ 18:50:

Dat die kerel wallen heeft snap ik niet, dat heeft met perfectie toch niets te maken?

dat zijn toch geen wallen...

Dit zijn wallen ;
quote:Digitalis schreef op 17 november 2009 @ 18:52:

Wel frappent dat iedereen zich herkent in het gezicht. Zou dat nu ook biologisch te verklaren zijn of is dat omdat er 'mooiste' boven staat ipv 'profiel van een pedo'?Ik kies voor optie B.
quote:twinkeling schreef op 17 november 2009 @ 18:46:

Grappig dat ze zo goed bij elkaar passen. Meneer en Mevrouw Vleesch noch Visch.Smaken verschillen .....ik zou het op beiden goed kunnen, hoor
quote:Digitalis schreef op 17 november 2009 @ 18:52:

Wel frappent frappant dat iedereen zich herkent in het gezicht. Zou dat nu ook biologisch te verklaren zijn of is dat omdat er 'mooiste' boven staat ipv 'profiel van een pedo'?

Ikke niet hoor!

(of zou dat komen omdat er niet "lelijkste" boven staat? )
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 17-11-2009 18:57
Reden: digi had een typfout nanananananaaaaaaaaaa haha
% gewijzigd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2009 @ 18:54:

Smaken verschillen .....ik zou het op beiden goed kunnen, hoor Tja, als jij dit soort wallenfoto's uit je privécollectie kunt trekken snap ik dat wel .
Ik herken mezelf touwens ook niet. Werkelijk de enige overeenkomst is de haarkleur. En die heb ik uit een potje .
Ik herken de oren Ik heb andere wenkbrauwen, andere ogen, andere mond, andere haarkleur...wellicht omdat het gehalte 'uberblond en Hollands' wel erg hoog is (muv Haoud)? Snap ook niet dat die vrouwen zijn gekozen. Als het onderzoek door FHM was gedaan had je een andere dame gezien.
Mamalief, grrr! Ik ben dan ook niet perfect en ik tik ernaast. Moet ik de karwats pakken?
quote:twinkeling schreef op 17 november 2009 @ 18:56:

[...]

Tja, als jij dit soort wallenfoto's uit je privécollectie kunt trekken snap ik dat wel .

Nou, ik ben oprecht benieuwd wat voor heerlijks jullie allemaal op de bank hebben zitten als dit geen smakelijke meneer is in jullie ogen.

By the way ; mijn man vond samengestelde vrouw een " leukkie" , maar toen ik hem een plaatje van Touriya

liet zien vond hij die toch een stuk leuker
Oh, ik zou het er wel op kunnen hoor. De Liefde van mijn leven heeft veel weg van Youp van het Hek. Nou, dan kan je het op het merendeel van Nederland wel uiterlijktechnisch . Maar dat is toch heel iets anders dan dat je iemand qua uiterlijk heel bijzonder vindt?
Ik vind Touriya ook leuker dan de compositie! Voor de rest vind ik de dames niet zo leuk moet ik bekennen. Maar Psycologie Magazine he, dat wordt gelezen door intelligente vrouwen en die kiezen geen Katja Schuurman.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 november 2009 @ 19:00:

[...]

Nou, ik ben oprecht benieuwd wat voor heerlijks jullie allemaal op de bank hebben zitten als dit geen smakelijke meneer is in jullie ogen.

By the way ; mijn man vond samengestelde vrouw een " leukkie" , maar toen ik hem een plaatje van Touriya

[afbeelding]

liet zien vond hij die toch een stuk leuker

Inderdaad. Ik vind die 6 vrouwen echt allemaal een stuk mooier als dit in elkaar gefabriceerde portret.

En wat die kerel betreft, mijn vent is echt vele malen knapper, al zeg ik het zelf
...
quote:Digitalis schreef op 17 november 2009 @ 19:03:

.... en die kiezen geen Katja Schuurman.

Terwijl die pas écht supermooi is!

Mooier dan Torya et al.
quote:Digitalis schreef op 17 november 2009 @ 19:00:

Mamalief, grrr! Ik ben dan ook niet perfect en ik tik ernaast. Moet ik de karwats pakken? Oeh jaaaah
Wel jammer dat wij blondjes weer niet of nauwelijks mee mogen doen in de Parade. Ik weet namelijk zeker, dat als je Bo Derek mixt met Kim Basinger, Karen Mulder, Scarlett Johansson en Heidi Klum, je pas écht een lekker wijf krijgt
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven