De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

succes 12-9!!

Hier ook een strenger beleid. Ik trek die nachten niet meer goed. Slaap ook zo slecht verder na een voeding. Ik heb ook het idee dat ie het niet nodig heeft. Overdag eet hij goed en snachts snackt hij maar een beetje om dan sochtends geen honger meer te hebben Gisterenavond voordat hij ging slapen heb ik hem een fles gegeven, daarna gisterenavond wakker, toen heeft oppas (jeuj wij waren uit eten) hem getroost en weer op bed gelegd, toen om 3 uur wakker, heeft vent hem getroost en op bed gelegd, vervolgens om 630 wakker en heb ik hem gevoed. Hij viel echt aan toen, haha. Hopenlijk gaat het vannacht weer zo goed!

Milena: mama is papa niet bang voor de boze wolf?

Ik:huh??

M: ja als ie op zijn werk is

Man werkt in Den Bosch
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12-9, ben benieuwd hoe Fenne het vannacht doet.

Zal voor je duimen.

De gyn raadde al aan om de zalf te gebruiken die ik voor het eczeem heb gehad.

Dat is een parafine/vaseline zalf, dus glijdt ook lekker.

Haha, die Milena heeft echt humor.
Even snel want moet weer verder met inpakken

Viel erg mee. Ze had om half 8 nog pap gehad. En daarna gaan slapen. Om 1 uur begon ze te gillen dat zo'n 1,5 uur doorging en af toe overging in krijsen. Daarna nog even wat onrustig met af en toe een huiltje en na 3 uur niks meer gehoord tot vanmorgen half8. Waarna ze net een hele boterham en banaan naar binnen heeft gewerkt

Wat een kind zeg.

Zat me alleen wel te bedenken dat we het natuurlijk moeten doorzetten in center parcs, hoop niet dat we buren hebben
12-9 ik hoop voor je dat het kwartje heel snel valt bij haar en dat je lekker kunt genieten van je weekendje center parcs.

Frans, wat grappig van Milena! Is ze weer wat beter te pas?

Hoe ging het afgelopen nachten met Bojan?

Nala, hoop voor je dat het snel beter wordt down under

Hoe gaat het nu met de krampjes?

Amy, hoe was het bij de KNO- arts?

Jac, hoe gaat het met je ? Nog even en dan beginnen we met bouwen van een tribune.

Q, je draai weer een beetje gevonden met je nieuwe job en 2 kids?

Kayleigh, hoe gaat het met solliciteren?

Brabbel, veel plezier dit weekend (je ging toch ook een weekend weg? )

DDDJ, hoe is het met je?

Lang niks gehoord/gelezen van Noa, Stiertje en Universe en Dominica.

Hoop dat het goed met ze gaat.

Even posten
Hier gaat het goed. Heel druk met de opleiding (ib) en nog wat cursussen vanuit mijn werk

En dan nog sint etc.

Net de cadeautjes besteld dus dat is ook weer klaar.

Schoencadeautjes voor morgen hebben we in huis.

Dus dat scheelt morgen weer.

We zijn met Nick gestart met logopedie. Hij spreekt bepaalde letters niet duidelijk uit (zegt vaak een t als 1e letter), praat soms te snel en is daardoor niet altijd goed te verstaan voor anderen.

Tijd terug met de leidster van de PSZ over gehad en die vond het toen niet nodig. Maar bleef het in de gaten houden.

En laatst sprak ze me aan dat ze toch adviseerde om het wel te doen. Hij mocht laatst iets vertellen over de dierentuin, waar we waren geweest. Ze konden hem niet volgen omdat hij zo enthousiast was en dan heel snel begint te praten. Maar toen ze het hem nog een keer vroeg, wou hij niks meer zeggen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Nu 2x geweest en niks schokkends en simpel te verhelpen met wat oefeningen. Ze vonden hem wel wijs

Zo, nu zijn jullie weer wat op de hoogte.

Fijne avond en veel plezier met de intocht van sinterklaas.
Goedemorgen!

Oei man heeft de hele nacht liggen snurken, heeft keel en hoofdpijn en is heel warm. Hmm, hoop dat het allemaal wegtrekt zometeen, heb hem nog maar even laten liggen, en dat het niet de Mexicaanse griep is.

Hera, wat voor oefeningetjes krijgt Nick dan van de logopediste? Jullie zijn er wel snel bij zeg, dan is het vast nog makkelijk te verhelpen.

12-9 Ik hoop dat Fenne het snel door heeft snachts! En ik ben blij dat wij niet dt weekend in een huisje naast jullie zitten

Bojan gaat zooooo goed snachts. Hij krijgt nu om 1900 delaatste voeding, vanochtend kwam ie om 6 uur, maar wilde niet aan de borsgt. Dus zonder eten weer teruggelegd en nu slaapt ie nog
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12-9, veel plezier dit weekend!

Hera, met de krampjes gaat het veel beter.

Ze heeft nog heel af en toe last, maar echt niet meer zo vaak.

Ik dacht vanmorgen ook toevallig aan de meiden waar we niet veel meer van horen.

Ben ook benieuwd hoe het met ze gaat. Vooral met Dominica.

Kijk Frans, dat is nog eens lekker.

Hopelijk blijft Bojan dit zo volhouden!

Meidenavond gister was erg gezellig.

Heerlijk Chinees zitten eten en gezellie zitten kletsen.

Vandaag lekker weinig op de planning. Alleen boodschappen doen.

Dus ik ga verder echt niets doen vandaag! Heerlijk!
Pfff... ben wel ff geschrokken.

Ging net ff kippenpoten halen voor de jongens de aan het werk waren.

Rij ik terug, kom ik Vent met zijn broer tegen. Mijn zwager had een doek op zijn hoofd, dus had al door dat er wat mis was.

Blijkt hij dus een lange stang op mijn hoofd te hebben gehad.

En gingen dus naar de ha-post.

Gelukkig smsde Vent dat ze al aan de beurt waren en dat alles goed gaat.

Maar de schuur lag vol met druppels bloed.

Schoonvader ook gelijk in de stress.

Nu ff afwachten wanneer ze weer trug komen.
Jee nala, dat is schrikken zeg. Hoe is het nu met hem? En wat was er gebeurd?

Ooow wat wat sint leuk! Man is helaas ziek, dus die kon niet mee. Wel mijn schoonzusje en ouders mee. We waren in het dorp van mijn ouders, daar is het heel kleinschalig een sint die alle kindjes een handje geeft en ze kregen allemaal een chocoletter. Leukkkk en MIlena zat zo te genieten, heerlijk! Bojan heeft ook z'n eerste letter gescoord en een taaitaaipop

Ow en MIJN ZUSJE IS ZWANGER!!!! Joehoejoehoe Superleuk nieuws, maar ik mag het nog tegen niemand zeggen. Oeh moeilijk!
Nou, gelukkig viel het mee bij zwager.

Heeft wel 3 hechtingen in zijn koppie en wekker advies voor vannacht.

Hij kreeg een stang op zijn hoofd. Die staan altijd in de vrachtwagen om de veilingkarren te blokkeren.

Frans, wat leuk, je zusje zwanger!

En een geslaagde sint middag dus.

Nu snel weg voor de boodschappies.
Oeh jakkes Nala.... Gelukkig lijkt t mee te vallen!

Frans, is dat dr tweede kindje of is 't een ander zusje? In ieder geval van harte! En nu je mond houden he!
ja tis het zusje wat pas een kindje heeft . Haar zoontje is nu 7 maanden. Zij liever dan ik . Maar ik ben tuuk als trotse aanstaande tante heul erg blij.

Manj is echt ziek. Koorts, koude rillingen, keelpijn, hoofdpijn, overal spierpijn. Klinkt als.... Blegh als mijn kindjes het maar niet krijgen als mijn kindjes het maar niet krijgen, ow als ze het maar niet heel ergkrijgen alszehetmaarnietheelergkrijgenalszehetmaarnietheelergkrijgen
Trouwens beetje stomme vraag denk ik, maar kunnen Milena en Bojan nu wel gewoon naar het kdv? En ik werken? Ja toch?? Als we geen symptomen hebben zijn we toch niet besmettelijk? Of moet ik iets anders gaan regelen?
Bah wat vervelend dat je man ziek is en waarschijnlijk....

Volgens mij kun je gewoon werken. Je bent nog niet ziek (en hopelijk blijft dat zo)

Enne gefeliciteerd.

Gelukkig viel het allemaal mee met je zwager. Was wel even flink schrikken.
Hoi!

Man is al weer opgeknapt, anderhalve dag koorts + algehele malaise. Nu koorts weg. Dus gaat goed!

Kindjes waren zooooooooo moe hier. Milena was gisteren nog bij mijn ouders wezen logeren. mocht tuuk schoen zetten en ze was helemaal blij met haar cadeaus (ohoh mijn ouders, hebben er een my little pony + dvd + chocoladesintje in gedaan).

Ik heb vannacht weer eens een uurtje geslapen en was de hele dag zo chago. Vooral op man . Wel huis helemaal gepoetst, dus dat is lekker ook weer gebeurd. Nu nog ietsleuks zoeken om morgen te doen op school.

Fijne avond allemaal!!
Frans, gelukkig is je mannetje weer beter!

Nog iets leuks gevonden om vandaag op school te doen?

Hier een gezellig weekend achter de rug.

Gister met een collega naar de Backstreet Boys geweest.

En dat was weer helemaal geweldig!

Echt weer jeugdsentiment.

En ze maakten er een onwijs goede show van. Net zoals vroegah.

wel laat thuis, dus vandaag een beetje naar de klote.

Vanmiddag ff bij mijn werk langs geweest. Mexicaanse griep is weer verdwenen, dus durfde het weer aan.

Vanmiddag Esmée voor het eerst ingebakerd. En ze ligt nu al 2 uur aan 1 stuk te slapen!!!!
Gefeliciteerd Frans met je zus, wel snel zeg! Die gaat een pittige tijd tegemoet... Man ook vandaag weer wat meer beter en hopelijk jij een goede nacht achter de rug!

Hera, druk bezig met cursus dus. Nog niet echt iets concreets op nieuwe banen gebied bij mij, ik solliciteer wel op alles wat ik leuk vind, maar nog niet erg veel succes tot nu toe!

12-sept, hoe was het weekendje? Fenne het doorslapen een beetje doorgekregen daar? Of was het te erg voor de buren...

Nala, lekker avondje jeugsentiment gehad dus, en vandaag dus de kater ervan, haha! Vermoeiend werk is dat hè moeder zijn, haha! Mooi dat het met Esmée zo lekker gaat!
Vandaag lekker weekend voor mij, heb een paar lange dagen achter de rug, gevuld met werk en school en een avondje night of the proms (met personeelsvereniging). Dus bijna geen avond thuis... Gelukkig ziet deze week er beter uit wat dat betreft!

Kayleigh heedt vandaag lekker bij oma gespeeld en geknutseld. Detlev en ik hadden een mama-zoon dag, haha. En ik moest naar de tandarts en daar is meneer lekker meegeweest.

Jullie kindjes zijn al wel helemaal druk met sinterklaas zeg, kayleigh eigenlijk nog niet echt. Ik stimuleer het ook niet echt overigens, ze kijkt alleen het sinterklaasjournaal. Vind het nog zo vroeg allemaal. De 28e komt de sint op de buurtvereniging en vanaf dan mag ze d'r schoen zetten enzo. Dan heeft ze de beste man gezien en misschien zelfs nog een handje kunnen geven.

Ik zelf ben al wel druk hoor met alle cadeautjes bedenken en kopen en regelen enzo, haha. Nou ja, we hebben natuurlijk eerst nog iets veel belamgrijkers te vieren en dat is natuurlijk Detlev's eerste verjaardag!!!! Het gaat allemaal zo snel, volgende week is mijn baby alweer een dreumes.... pffff het 1e jaar weer gehad.
Zo we zijn weer thuis. Was erg leuk, we hebben genoten. Ties en Fenne hadden alleen wel beetje moeite met slapen in ander bed. Dus we waren iedere ochtend lekker vroeg wakker en nu dus alles behalve uitgerust:-s . Maar goed, paar dagen ertussen uit geeft je wel heerlijk gevoel.

Fenne vond het zwembad heerlijk, zelfs de glijbaan was genieten. Zondag nog naar Sinterklaas in Venlo geweest. Daar kwam hij aan met grote boot over de Maas, Ties vond het geweldig. En ook Fenne keek haar ogen uit. Ze vond vooral het vlaggetje dat ze kreeg van piet super.

Fenne trouwens maar niet laten huilen 's nachts. Vond ik toch niet zo leuk voor de buren. Maar vanaf vannacht heeft ze weer pech, geen flesjes meer voor Fenne.
12-9, lekker hoor, ff weg geweest.

Kay, fijn weekend.

Esmée ligt weer te slapen! Echt niet te geloven. Ze heeft nog nooit 's avonds zo vast geslapen.

Ga ook iedere keer weer kijken bij d'r.
Succes vannacht 12-sept! Enne leuk dat jullie een gezellig weekend hebben gehad.

Nala, heerlijk zeg dat Esmée zo lekker slaapt, ik hoop een een supernacht voor jullie!
Nou ik ga even op de bankhangen, mannetje is net thuis van zijn werk, dus wel zo gezellig voor hem, haha! Voor straks een goede nacht voor iedereen en tot morgen ofzo maar weer!
Esmée heeft vannacht goed geslapen.

Helaas niet langer, maar wel vaster.

Dus das alvast meegenomen!

Ging vanmorgen met mijn schoonzus en petekind naar een tuincentrum. Kerstshow kijken.

Alleen ons bezoekje eindigde ff anders als dat we wilden.

We hadden bijna alles gezien en toen gingen we Esmée ff verschonen, om daarna d'r flesje te geven.

Dus ik in de wc daar op een opklaptafeltje met verschoonkussen (die aan de muur hing) verschoont.

Ik legde haar erop en na nog geen 5 seconde klapte dat tafeltje weer in! En Esmée viel op de grond.

Mijn ergste nachtmerrie werd werkelijkheid.

Mijn schoonzus is snel iemand gaan halen, want wilde toch ff dat er iemand naar keek.

Gelukkig begon ze gelijk te huilen, maar er kwam ook gelijk een buil op d'r koppie. (begreep naderhand dat dat juist goed is, beter eruit als dat er iets binnen in d'r koppie zit.

Zijn ff gaan zitten om bij te komen en te koelen en gelijk de ha gebeld.

Daar mochten we ff langskomen.

Eerst konden we nog haar flesje geven, dan werd ze misschien al wat rustiger. (en dat was ook zo, na d'r flesje heeft ze niet meer gehuild)

Gelukkig kon er ook alweer een lachje vanaf toen ik d'r in de wagen legde. Dat luchtte wel op bij mij.

Gelukkig kon de ha niets vinden wat er mis was. Ze had een goede reactie van d'r pupillen, reageerde op ons (lag ook weer te glimlachen) en bewoog alles.

Ben met een wekadvies naar huis gegaan. Dus nu iedere 2 uur wakker maken.

Maar men, wat ben ik geschrokken. Voel me ook zo schuldig. Had ik maar goed gekeken hoe die was uitgeklapt. Maja, das nu te laat.

Verder ging het vandaag gelukkig goed met d'r. Ze drinkt gewoon d'r flesjes leeg en slaap goed.

Heel soms huilt ze wel. Maar niets geks of zo.

Denk wel dat ik d'r voor de nacht een zetpil geef, voor het idee.

Misschien heeft ze wel hoofdpijn en dan kan ze vannacht iig goed slapen. (hoop ik dan)

Dus het was me het dagje wel...
Nala dat wekadvies is om te kijken of ze helder blijft reageren en niet wegzakt. Wat dat betreft is het, denk ik, beter om haar juist geen zetpil te geven... Dat werkt immers juist een beetje versuffend, en dat maakt het voor jezelf moeilijker in te schatten of je haar wakker kunt krijgen! Tot wanneer moest je dat volhouden, dat om de twee uur wakker maken?

Als het vanmorgen al gebeurd is heb je de "kritieke fase" al wel gehad... Als je haar vannacht niet meer wakker hoeft te maken is die zetpil natuurlijk geen probleem!

En joh, dit soort dingen gebeuren gewoon. Het is ontzettend schrikken, maar die kleintjes kunnen veel hebben hoor. Voel je niet schuldig!!

Liefs en knuffel tegen de schrik,

Caro
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Ik bedacht het mezelf ook al Caro. Maar thx iig voor het meedenken!

Moet haar vannacht ook nog om de 2 uur wakker maken, dus die zetpil ga ik maar niet geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven