Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaiiii!

Leuk project, P? Da's een hele goeie reden, leuk, van harte!

Bah, het is weer bijna avond, zie ertegenop, want de avonden zijn hijg, puf en steun..... naja, heb wel al lekker waxinelichtjes aan zo met die storm

Morgen weer controle.
(oja en ik wil nu gewoon eindelijk eens die leuke geboortekaartjes versturen!!!)
.
.
.
.
quote:punkertje25X schreef op 18 november 2009 @ 17:43: *bezig is* Pokkezooi het wil niet en het lijkt nérgens op

Aaaah vervelend dat het ff niet wil! Mss tóch even aan de kant leggen en later weer oppakken, als dat kan...

quote:Hoezo zie je tegen de avonden op Jac? Dat je dan de drukte van de dag gaat voelen?

Nou, 's avonds ben ik een wrak, echt. Heb dan veel indalingssteken en last van mijn buik, kind wordt dan druk en ik krijg huilbuien van de stress.... loop ook constant naar de wc, zoveel druk voel ik, zeg maar. Niet meer leuk.

En ik wil gewoon een ouwerwetsche flinke stevige 'dichtbijknuffel' van man en da past niet meheheeer
Traag forum, dubbel geklikt, even eentje wissen
.
.
.
Dag meiden!! Even een snel berichtje:

maw: een fijne dag allemaal en voor allemaal even een snelle Ik moet zo namelijk alweer weg!!
Pfff wat een schrik... steekt die bengel daarnet, zonder te kijken, zijn hand in een schaal waar een waxinelichtje in ligt te branden...

Helemaal niks gebeurd, doordat ik er helemaal panisch op reageerde *bloos*

Hij helpt me de laatste dagen gezellig met kaarsjes aandoen (grotere lichamelijke inspanning trek ik niet ) en hij wilde het lege hulsje pakken (maar ik was hem dus voorgeweest)

brrrr... goed gegaan gelukkig!
O en zwaai allen! Er is weer mooi gereageerd!

Kindje ligt helemaal vast in bekken nu (vibi), dus ik hoop dat ik vanavond stekenvrij ben
quote:punkertje25X schreef op 19 november 2009 @ 11:03:

Handig op de intertoyssite: bij de poppenkleertjes is het afwachten welke je krijgt wordt assorti geleverd. Lekker handig Ik heb van het weekend bij de Action poppenkleertjes gekocht voor ¤2,09! Scheelt aanzienlijk en veel setjes! Roze en lichtblauw. Misschien voor jou leuke tip?
En zo ongeveer dezelfde boodschap als NIWGN.

Haai! Zwaai! Baai!

Dalijk eerste ouderavond van Daphne. Voel me helemaal 'groot'. Zo van later als ik groot ben moet ik ook naar ouderavond van kind
.
.
Voor 45 cm poppen. Hier ook aan de babyborn.

Ik vind die poppenkleertjes altijd zo duur... Krent dat ik ben. Maar dit was leuk. Heb gelijk vijf setjes meegenomen. Broekjes met shirtjes en een mutsje.

Was stoer, ouderavond. Ze hadden een film gemaakt van de kindjes, dus we hebben even meegekeken hoe de kindjes daar de dag doorbrengen. En gebladerd in haar plakboek
.
.
Goedemorgen allemaal!!

Ook goeiemorgen, vandaag 38 wkn en ik zie dat het al 23 nov is, jippie!!

P, heeft je bruisende gevoel nog iets opgeleverd?

NIWGN, hoe ist?

DDDJ, hoe ist met jou?

A-tje, nog leuke verhalen over B-tje?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven