Mexicaanse Griep - Verzameltopic!

18-11-2009 21:36 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens de stortvloed aan topics over de mexicaanse griep zullen alle topics in deze pijler gesloten worden (onderin de lijst terug te vinden).

Dit topic is voor alle opmerkingen, vragen, plaatjes of wat je dan ook verder nog maar kwijt wilt over de MG.

Alle nieuw geopende topics zullen zonder aankondiging gesloten worden!
Yeah! goed plan five
Dat autotopic hoort hier toch niet????
voor 5 !
quote:Zamirah schreef op 18 november 2009 @ 21:40:

Dat autotopic hoort hier toch niet????quote:Viva Angel5 schreef op 18 november 2009 @ 21:36:

Dit topic is voor alle opmerkingen, vragen, plaatjes of wat je dan ook verder nog maar kwijt wilt over de MG.Alles mag hier Zam!
Buenos noches!

Buen plan ángel.
por ahora dormir bien y sano de nuevo mañana
quote:floor72 schreef op 18 november 2009 @ 22:57:

por ahora dormir bien y sano de nuevo mañanaJaaaaa, ik weet het antwoord op jouw MG topic, Si, je gaat spaans praten van de Mexicaanse griep!
Ik krijg straks de spuit

Denk laat het jullie even weten. Zal ik mijn sombrero opdoen als ik 'm ga halen?
DTEEZ!
Zou ik zeker doen, om in de stemming te komen
Ik heb gisteren spuit1 gehad en 's avonds een pijnlijke arm maar verder niets.
Loopt wel storm dit topic
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ja, kan je nagaan hoe onzinnig die andere topics dus eigenlijk waren.
Precies
quote:Zamirah schreef op 18 november 2009 @ 21:40:

Dat autotopic hoort hier toch niet????Ik snap het ook niet. Waarom staat dit topic niet in Gezondheid?

Een collega en een leerling bij mij op school hebben de Mexicaanse griep gehad. De collega heeft nog wat restverschijnselen, maar voelt zich dusdanig goed dat hij weer kan lesgeven.
World of Warcraft: Legion
Mijn huisarts neemt de Mexicaanse griep niet zo serieus. Ze heeft haar praktijk versiert, compleet met sombrero's, tortilla's, sfeermuziekje. Ik moet zeggen dat ik dat echt ontzettend lollig vind.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 20 november 2009 @ 10:18:

Mijn huisarts neemt de Mexicaanse griep niet zo serieus. Ze heeft haar praktijk versiert, compleet met sombrero's, tortilla's, sfeermuziekje. Ik moet zeggen dat ik dat echt ontzettend lollig vind.

Dat is humor!

Ik ga maandag de prik halen. En 's avonds gaan we nachos eten, met gehakt, ui en heeeeeel veel kaas uit de oven. Lekker vet en zó passend
quote:AlettaJacobs schreef op 20 november 2009 @ 10:22:

[...]

Dat is humor!

Ik ga maandag de prik halen. En 's avonds gaan we nachos eten, met gehakt, ui en heeeeeel veel kaas uit de oven. Lekker vet en zó passend Ook heel lollig inderdaad. Ik was al fan van m'n huisarts, maar nu kan ze niet meer stuk! Volgens mij is het ook de enige manier om te zorgen dat men niet compleet hysterisch reageert. Het gebruik van humor neemt spanning weg, denk ik.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ik heb de mexi griep gehad, betekend dit dat ik de griep nu niet meer kan krijgen?

Mijn huisarts neemt de Mexicaanse griep niet zo serieus. Ze heeft haar praktijk versiert, compleet met sombrero's, tortilla's, sfeermuziekje. Ik moet zeggen dat ik dat echt ontzettend lollig vind.Ik ook. Ik vind dat er al te veel paniek is om de Mexicaanse griep, zelfs al behoor ikzelf tot de risico-groep.
World of Warcraft: Legion
quote:Flashy schreef op 20 november 2009 @ 10:39:

Ik heb de mexi griep gehad, betekend dit dat ik de griep nu niet meer kan krijgen?Het virus kan nog muteren, als dat gebeurt zou je hem weer krijgen. Anders is het niet zo waarschijnlijk. Congrats met je voorlopige immuniteit!
quote:AlettaJacobs schreef op 20 november 2009 @ 11:30:

[...]

Het virus kan nog muteren, als dat gebeurt zou je hem weer krijgen. Anders is het niet zo waarschijnlijk. Congrats met je voorlopige immuniteit! Maar dat geld toch ook voor iedereen die nu een prik krijgt? of niet?
quote:Flashy schreef op 20 november 2009 @ 11:57:

[...]

Maar dat geld toch ook voor iedereen die nu een prik krijgt? of niet?Ja, dat geldt ook voor de prikkers. Niets is zeker en zelfs dat niet (oh, ik raak er helemaal Vondeliaans poetisch van )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven