Good Luck
vrijdag 20 november 2009 om 12:21
Foto Amaal? Ja, we weten het zeker. Anders zouden we zo komen te zitten dat er niks onverwachts moet gebeuren of we hebben een probleem. Zeker met dat hele wel/geen hypotheekrenteaftrek gedoe erbij vind ik het gewoon te riskant. En er komt ook nog een plan 1b, c en d, met dezelfde huizen... Lekkerder om te gaan als we wat opzij gezet hebben, ik al een baan heb en niet op stel en sprong moet zoeken en er wat meer bekend is over de aftrek.
Star, leuke mail
Mal, Maxi en Mini moeten 24 november en 15 december om 15.15 hier in de sporthal om de hoek. Niks te klagen dus. Hoeveel heeft Jonathan er gehad?
Star, leuke mail
Mal, Maxi en Mini moeten 24 november en 15 december om 15.15 hier in de sporthal om de hoek. Niks te klagen dus. Hoeveel heeft Jonathan er gehad?
vrijdag 20 november 2009 om 12:33
quote:mamax schreef op 20 november 2009 @ 12:21:
Mal, Maxi en Mini moeten 24 november en 15 december om 15.15 hier in de sporthal om de hoek. Niks te klagen dus. Hoeveel heeft Jonathan er gehad?Eentje. Hij moet de eerste week december naar de HA, voor de tweede. En dan 4 weken later de gewone griepprik.
Mal, Maxi en Mini moeten 24 november en 15 december om 15.15 hier in de sporthal om de hoek. Niks te klagen dus. Hoeveel heeft Jonathan er gehad?Eentje. Hij moet de eerste week december naar de HA, voor de tweede. En dan 4 weken later de gewone griepprik.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 20 november 2009 om 13:28
quote:Star schreef op 20 november 2009 @ 13:05:
Oooo nee toch.....hopelijk valt het net zo mee als bij Ceetje. Is hij nog wel tierig?
Tierig?
Hij heeft zojuist heel zijn bed ondergekotst. Al denk ik dat het wel komt door het hoesten!
Hij ligt nu op de bank met zijn dekbed en mama's kussen tv te kijken.
zielig hoor!
Oooo nee toch.....hopelijk valt het net zo mee als bij Ceetje. Is hij nog wel tierig?
Tierig?
Hij heeft zojuist heel zijn bed ondergekotst. Al denk ik dat het wel komt door het hoesten!
Hij ligt nu op de bank met zijn dekbed en mama's kussen tv te kijken.
zielig hoor!
vrijdag 20 november 2009 om 13:35