2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Hoi allemaal,

Wil iedereen een heel goed weekend wensen. Ik ben net thuis van werk en het regent echt hard...bah!

Teddy: voor het schema. Ik heb op 2 dec weer controle. Afgelope woensdag was ik geweest en alles gaat nog steeds goed. De kleine ligt al in de goede positie en daalt ook wat in. Ze maken op 2 dec nog een echo-foto om te kijken of mijn placenta niet voor mijn baarmoedermond ligt. Maar waarschijnlijk niet, zegt de gyn.

Verder nog steeds bezig met het kamertje. We hebben een Anne Geddens behang besteld, maar dat was al twee weken geleden en we hebben het nog steeds niet. Gister de winkel gebeld, maar die wacht op de levering uit Belgie. En Anne Geddens behang gaat uit de handel en ze hadden nog 5 rollen liggen. We hebben er maar 2 nodig. Laten we hopen dat die er nog zijn, anders moeten we opzoek naar iets anders. We hebben besloten om alleen de scheidingswand te behangen.

Teddy: spannend dat testen. Wens je veel geluk zondag. Lukt het jou om zo lang te wachten?

Groet,

Gorgi
Missc, lastig he weer een heel nieuw ritme vinden. En tja lekker die tranen laten vloeien als je je kindje voor het eerst naar de kdv brengt. Dat lijkt me ook een hele stap. Ben benieuwd hoe het is gegaan. En wat heerlijk dat hardop lachen. Genieten!!!

Teddy, wat is het resultaat van mini. Ben je blij of verdrietig, omdat ze toch toen je even niet keek haar mooie krullen te kort hebben geknipt. Oh jij stiekemerd!!!! Nu met spanning op naar zondag. Ben zo benieuwd of je collega gelijk krijgt.

Maki, fijn weekend voor jou ook!!

Ellein, wat een knap kind heb jij. Wat enorm super hoe uk speelt, slaapt en begrijpt hoe dingen moet. Een klein bolleboosje. Heeft hij dat fietsje voor zijn verjaardag gekregen?

Floor, heb je veel kindjes aan het huilen gemaakt met de prikken? Heb je verhaal van de buurman gelezen, wat een h#fter. Veel plezier op de bruiloft. Het wordt vast heel gezellig.

Jobje, droog over is niet gelukt zeker he. Het is hier ook echt heel vies weer. Ik zou in de rij van Floor gaat staan Jobje. Dan zou ik me zeker geen zorgen maken en weet je wie je verrot kan schelden als het zeer doet (grapje Floor)

Gorgi, wat fijn dat alles nog zo goed gaat. Super dat het al goed ligt en zelf al aan het indalen is. Ben benieuwd wat de echo foto zegt. Klinkt heel schattig het Anne Geddens behang. Ik duim voor je mee dat het snel geleverd wordt.
Rossia hihi ach een beetje schelden mag wel hoor. Ik heb nog geen kindjes gevaccineerd het begint maandag pas. Vandaag een heel schema gehad, pfff er komt nogal wat bij kijken hoor.

Hier is het ook rotweer echt niet leuk voor die bruiloft zeg. Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik aan moet doen, pffff lastig hoor.
hoi hoi

mini heeft een keurige coupe nu. niet teveel afgehaald, alleen het bossie pluis. Ze vond het erg leuk. mooie hoge stoel met een stuurtje, leuke cape met een giraf erop. mini was helemaal gelukkig. Daarna even boodschappen gedaan bij de AH en daar was toevallig een kinderfotograaf. naja maar gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt, alleen had mini daar geen zin in. Ze keek wat beduusd. de fotograaf deed het ook niet leuk. ze gaf mini een speeltje en pakte het vervolgens af zodat mini het zou volgen, maar dan begin ze juist te huilen. niet handig dus. uiteindelijk wel wat foto's kunnen maken, maar ik hield het snel voor gezien. een huilende mini in de supermarkt is niet de bedoeling

gorgi hopelijk gaat het behang nog binnenkomen. fijn dat alles goed gaat. wanneer ga je je voorstellen op de mail?

jobje zou toevallig zijn als je bij floortje geprikt gaat worden.

oh denk trouwens niet dat testen zondag nog nodig is. volgens mij is er een menstruatie in aantocht. we geven de moed nog niet op, maar verwacht toch wel ongesteld te worden morgen. Was ook wel heel gaaf geweest als het in 1 ronde raak was geweest.
Oh sorry Floortje, ik dacht dat je al een paar dagen geprikt had, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen.

Teddy, een mooi bossie pluis. Ze was dus erg in haar nopjes op de kapperstoel. Ben benieuwd naar het resultaat. Ik zal het zondag zien. Rare fotograaf en dan straks zeker heel voor heel veel geld verkopen? Oh, dat zou jammer zijn zeg. Last van buikpijnen??
stonden inderdaad behoorlijke prijzen in het foldertje rossia. de basisfoto kost 2,50 dus das nog wel leuk.

heb wat buikpijn en wat donkere afscheiding af en toe,

heb ontzettend veel zin in zondag. zo leuk om jullie allemaal eens echt te spreken,. OGG heb ik natuurlijk al eens gezien.

Nu nog de vraag, wat doen we aan? mini in een leuk jurkje of toch maar in haar spijkerbroek zodat ze lekker kan banjeren? denk het laatste. ikzelf kijk wel wat er boven in mijn kast ligt. ik neem wel mijn fototoestel mee . kunnen we mooi een groepsfoto maken en de spelende mini's vastleggen. Mini is erg kusserig de laatste dagen dus alle mannen: pas maar op! goh zijn maar 2 kereltjes. nou die hebben de dames voor het uitzoeken. toch maar een jurkje voor mini dan?
zo floortje is gepoetst en gepolijst nu op naar de bruiloft, vind zelf dat ik er wel ok uitzie.

Ben ook naar de kapper geweest en heb een nieuwe vlotte coupe. Nou ja dat zullen jullie zondag wel zien!!

Teddy balen dat het voelt dat je ongesteld gaat worden, ik hoop voor je dat het loos alarm is.

x Floortje
2,50 is nog wel te doen inderdaad. Eerst maar eens kijken of ze echt leuk zijn.

Oh ja, dat is wel een voorbode ja.

Ik moet zeggen dat als ik eraan denk dat ik een beetje nerveus wordt voor a.s. zondag. Het is zooo spannend. Het is inderdaad wel een overkill aan meisjes, dus als je je slag wilt slaan dan een jurkje, maar zo'n spijkerbroekje is ook heel stoer!! Fototoestel gaat inderdaad mee.
Floortje, veel plezier.
floortje veel plezier vanavond?

kan er ook een spijkerjurkje van maken natuurlijk he rossia. van allebei een beetje
Oh ja, dat is helemaal goed! Stoer en Sexy
Ben ik ook weer eens! Net was zo leuk! Veraman bracht mini naar mijn werk omdat hij naar een feestje ging. En wat was ze lief. Iedereen was helemaal gek van haar. Er werd zelfs gezegd dat ik haar voor commercials kan inzetten omdat ze zo mooi is. Trots, trots, trots!

Teddy, wat is er gebeurd met je telefoon? Word nu wel een beetje nieuwsgierig!

Wat goed dat mini zich zo goed heeft gedragen bij de kapper. Ben benieuwd naar haar nieuwe coupe.

Die foto’s van de AH... tja.... Ik heb het ook gedaan. Was gelijk de laatste keer. Mini-Vera stond ook nergens lachend op. Ik zal je alvast voorbereiden: de foto die je krijgt, daar zijn ook pasfotootjes van gemaakt (a 9 euro voor een velletje). Verder zijn er allemaal foto’s van 13x18 die je kan kopen voor minimaal 16 euro (per stuk!). En ze hebben ook al 2 foto’s op canvas afgedrukt. Misschien dat je dan denkt: o, wat zonde als ik ze niet neem....

Ik voelde me in ieder geval best schuldig om te zeggen dat ik ze niet wilde. Uiteindelijk heb ik alleen de pasfoto’s genomen... *schaam schaam*

De moed nog niet opgeven he? Geen bloed, houd moed! Wat ik me afvraag... sta je er nu anders in omdat je weet dat je zwanger kan worden? Ik bedoel, de eerste keer weet je dat niet. Er lijkt mij minder druk op te liggen, of ben je nog net zo teleurgesteld?

Mimpje, leuke fietstassen op de kop getikt? En verder ook nog geslaagd? Wij moeten ook nog op zoek naar autostoeltjes. Welke hebben jullie? Is het zo erg met Mimpman?

Rossia, goed nieuws dat het weer beter met je gaat. Ik wilde bijna vragen wanneer we weer een buikupdate krijgen, maar dat is niet nodig! Die zien we zondag wel.

Missc, zwaar he de combi werken en moeder zijn? Het gaat wel wennen, maar vooral als je moet kolven is het extra zwaar. Bij mij ging het ook bergafwaarts met de productie toen ik moest kolven. Vervelend ook van die kloven en plekken.

En, hoe ging het wennen? Moeilijk he, om haar achter te laten daar?

De migraine is weggebleven. Bij mij duurt een menstruatie wel ruim een week, dus dat duurt nog even.

Wat leuk dat mini nu al hardop lacht.

Ellein, heerlijk dat jullie uk zo goed in zijn vel zit. Kun je van genieten he? Grappig dat hij met fiets en al door de kamer springt. Ik zie het helemaal voor me.

Jobje, je weet straks wie Floor is dus je kunt gelijk naar haar toelopen voor de prik.

Floor, hopelijk is de bruiloft leuk. Wat een dag om te trouwen, met dit weer. Maar ja, eind november heb je een kleine kans op een stralend blauwe lucht...

Gorgi, goed te horen dat alles goed gaat. Hopelijk is het behang op tijd. Heb je al besloten of je je bekend gaat maken op de mail? Ben erg benieuwd!

Ik denk trouwens dat ik mini zondag een praktisch broekje aandoe. Moet ze de mannen maar verleiden met haar grote blauwe kijkers. En ook ik neem mijn fototoestel mee. En het statief. Kunnen we een mooie groepsfoto maken. O ja, is het een idee dat iedereen wat speelgoed meeneemt?
Same story as ever...te laat, dus te moe om te reageren. Wilde eerder komen kletsen, maar toen belde mijn moeder en nu is het opeens een uur later en dus erg bedtijd...

Morgenavond is manlief naar de voetbal, dus dan kom ik lekker bijlezen!
Hey meiden,

Hier ben ik ook nog even, goed geslaagd vandaag. Een buggy, toch voor de quinny zapp gegaan, was een goede aanbieding en erg makkelijk op de fiets.

Moest hem wel inleveren, sinterklaas was mee shoppen en dus krijg ik hem pas op 5 december

Autostoeltje heb ik nog niet gekocht, we gaan voor de romerking plus. Maar heb gehoord dat hij misschien wat lastig in onze auto zit dus wil ik hem eerst uitproberen.

De kleren voor mini liggen ook al klaar, hij gaat dames versieren zondag. Ik neem ook een speelkleed mee, wat doen jullie met je wagen? Ik weet niet of mini wil slapen, dus dan is de wagen wel makkelijk.

Floortje fijn feest!

Teddy doe maar een banjer jurkje, ik ben dol op meisjes babies dus dan wil ik ook jurkjes zien.

Vera een fotomodel in de dop dus? Leuk leuk, ben zooo benieuwd naar jullie allemaal. Heerlijk.

Ik ga nu naar bed, morgen ook een high tea dus moet fit zijn.

Liefs
vera wat leuk zeg die complimenten. en ik had die prijzen ook al zien staan hahah nou ga geen 99 euro betalen voor een canvas doek.

ik ben niet extra teleurgesteld. wel vind ik het uiteraard jammer. op zich heb ik geen haast, maar aan de andere kant kan het me niet snel genoeg gaan. Wel is mijn cyclus nu korter dan voorheen, weer iets om rekening mee te houden.

oh en vera zal je mijn telefoon-probleem zondag vertellen.

had het eerst hier getypt, maar toch maar verwijderd....

ok een jurkje dan speciaal voor mimpje en natuurlijk mini-minpje.

ik neem sowieso wat speelgoed voor mini mee. En ook de wandelwagen. neem aan dat ze niet de hele middag wakker blijft dus kan ze daarin een uurtje tukken als ze dat wil. Er is ruimte voor, dus gaat ie gewoon mee.

slaap lekker allemaal!
anoniem_62387 wijzigde dit bericht op 20-11-2009 23:10
Reden: misschien iets te herkenbaar
% gewijzigd
Ogg, hier hetzelfde, ook te laat...

Mini heeft net het bad met jobman erin ondergepoept, haha, was een leuk gezicht. Daarna maar snel verder gedoucht.

Verder ook hier nieuwe vaardigheden: ze is een paar dagen geleden voor het eerst van buik naar rug gerold en vandaag ook andersom. Zd oefent de hele dag.

Heb ook zin in zondag! Neem ook de kinderwagen mee. Mini is ook al in de versierstemming, maar ze heeft natuurlijk veel concurrentie...

Teddy, balen van het bloed... Geen testje meer dus zondag.

Zwaai naar iedereen, morgen wat langer voor de grote dag.
Vera, wat gaaf al die complimenten. De foto's zijn altijd mooi, dus ben benieuwd hoe mini irl is. Wat een goed plan dat jij mooie foto's maakt zondag. Staan we er allemaal goed op! Vindt het wel moelijk wat ik Seabert nu moet aantrekken

Heeft de veraman een leuk feestje gehad?

OGG, lekker geslapen?

Mimpje, goed geslaagd dus. Jammer dat je het tijdelijk hebt moeten inleveren aan Sinterklaas. Nog gen leuke fietstassen gevonden?

Teddy, dat is inderdaad wel iets om in de gaten te houden. Korte cyclus betekent eerder Hoe is het vandaag? Is het al doorgezet?

Jobman was aan de beurt zo te lezen hahaha. Best grappig dat soort ongelukjes. Was Jobman ook zo aan het lachen?

Ik heb een druk dagje vandaag. Ga op pad voor gordijnen voor mini en daarna 2 feestjes. Dus wie weet tot vanavond en anders tot morgen!!!
rossia zet seabert maar een dikke muts op en een sjaal om, want tis best frisjes....

hier nog niet echt doorgezet, maar aan mijn buik en rug te voelen gaat dat wel gebeuren.

jobje hihi lekker 2x in bad voor mini dus. en wat goed dat ze aan het rollen is geslagen.
Goodmorning!

Rossia ik heb geen fietstassen gekocht,met de drager van quinny kan ik maar aan 1 kant een fietstas, en die heb ik nog! Veel plezier vandaag met de gordijnen en feestjes.

Jobje wat knap van mini! Lekker rollen.

Teddy balen, maar weer snel op naar de volgende rond.

Heel vervelend maar ik heb vandaag een high tea....geloof niet dat het erg goed gaat met mijn dieet
veel plezier vandaag mimpje!

gisteravond mini om half 8 in bed gelegd.vanmorgen om 8 uur flesje en toen was ze zo moe dat ik haar weer in bed heb gelegd en nu slaapt ze nog steeds. naja ze zal het wel nodig hebben. wel ongezellig zo 's morgens alleen beneden.
Meiden, ik heb jullie gemist!! Man man wat een volle week. Wel leuk hoor, maar ik heb me heel stevig voorgenomen weer een goede stap terug te doen. Ben geen avond thuis geweest geloof ik.... en overdag ook erg druk. Vandaag heerlijk uitgeslapen. Alles gaat hier prima! Moet nu alleen gaan bijlezen vanaf 136 dus dat bijlezen en -schrijven zal wel weer in etappes gaan.

Tot later! Heb trouwens enorm veel zin in morgen!!
hey meiden

zo ik heb de bruiloft overleefd. Was niet mijn feestje hoor, geen dansvloer alleen maar zitten, heeeel veel stukjes en vooral praten praten praten. Maar de bruid en bruidegom waren stralend en het is hun dag!! Dus als zij het zo willen is het goed.

Ben wel op tijd weer weg gegaan, de enige die ik kende zijn mijn oud-collega's en dat ligt toch een beetje gevoelig. Nou ja op tijd 23.15 dus valt nog mee.

ik vind het wel spannend morgen hoor, pfff ik ben eigenlijk helemaal geen held met dit soort dingen. Nou ja zal vast wel goed komen toch.

x Floortje

ps ik neem de doptone mee hoor!
Floortje de avond weer overleefd en nu op naar morgen! ik ben ook best een beetje zenuwachtig aan het worden, allemaal mensen die ik niet "ken" maar vind het ook wel weer erg bijzonder.
Goedemorgen!

Teddy, balen zeg dat het nu echt in aantocht is. Op naar de volgende ronde... of misschien niet...

Jobje, haha, hier heeft mini dat ook een paar keer in de tummytub gedaan. Gelukkig niet als wij er zelf bij zaten.

Rossia, oeh, nu ben ik niet alleen zenuwachtig voor de meeting zelf, maar moet ik ook nog presteren met fotograferen. Ik hoop dat ik een paar mooie foto's kan schieten. Een groepsfoto pakt altijd mooier uit als je zelf kan bepalen hoe hij ingekaderd wordt, dan dat je het een serveerster vraagt. Dus het statief staat klaar.

Veraman was laat thuis, dus volgens mij was het gezellig. Veel succes met de gordijnen en veel plezier op de feestjes.

Mimpje, lekker 2 high teas in 1 weekend. Mmmmm.... Ook hier gaat de kinderwagen mee. Alleen mini wil daar nooit in slapen dus jullie hebben kans op een hoop gegil. Ach, we zien wel.

Hee Michigan, loop jezelf niet voorbij he? En je hoeft niet op alles te reageren hoor. Gewoon lekker relaxed lezen...

Floortje, klinkt niet echt als een spetterend feest. Maar goed, je hebt het overleefd gelukkig.

Volgens Veraman ben ik ook lichtelijk nerveus voor morgen. Ik schijn er steeds weer over te beginnen. Ik moet trouwens nog even uitzoeken hoe lang het rijden is. En bedenken hoe ik het dan ga doen met de boterham en het flesje van mini.
Nog even een vraagje, zijn jullie na 10 maanden overgestapt op opvolgmelk 3? Ik ben er nu mee begonnen, maar het lijkt dikker te zijn dus met speen 3 heeft ze moeite. Dus ik ging even googelen, lees ik dat het afgeraden wordt door artsen en cb's. Er schijnt gewoon meer zoetstof in te zitten waardoor het overstappen op gewone melk (na 1 jaar) moeilijker wordt. En dan blijf je dus langer opvolgmelk kopen. Tja... nu heb ik net 2 pakken in huis gehaald...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven