Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Yellie, ik weet precies welke chocolaatjes jij bedoelt, maar ik weet niet meer hoe ze heetten :(

heerlijk waren ze in ieder geval
Waren het trouwens niet gewoon chocolaatjes van Cote D'or??? Volgens mij stond er namelijk een olifantje op
quote:fanatic schreef op 20 november 2009 @ 16:03:

Waren het trouwens niet gewoon chocolaatjes van Cote D'or??? Volgens mij stond er namelijk een olifantje opjaaaaa, nu je t zegt... er stond idd een olifantje op hahaha dat was ik vergeten, ik herinnerde me alleen nog de smaak en de verpakking maar hoe heten ze nou he? lollll
Ja Yellie, hoe ze heten weet ik dus ook niet meer, heb het al geprobeerd te googlen... maar volgens mij waren ze dus gewoon van dat merk...

Ik weet de smaak ook nog helemaal, bizar he !!!
Toverballen van vroeger, zo heerlijk maar tegenwoordig niet meer hetzelfde.

Beef chimichuri van Knorr, nergens meer te vinden..
De vegetarische braadworsten zijn uit de AH's in mijn buurt verdwenen!
Summerxx : Volgens mij heb ik bij de Xenos een paar weken geleden nog Beef Chimichurri zien staan !!
quote:fanatic schreef op 20 november 2009 @ 20:09:

Ja Yellie, hoe ze heten weet ik dus ook niet meer, heb het al geprobeerd te googlen... maar volgens mij waren ze dus gewoon van dat merk... Heetten ze niet gewoon mini bonbonbloc? Ik kan ze me ook nog wel herinneren!!
Die chocolaatjes waren echt heerlijk!!

Ze waren van Bonbon Bloc en ze heetten..... Twins!!

Ik weet nog nog dat ik toen ik jong was chemisch blauwe waterijsjes at in de vorm van een haai, zo lekker!

En wat ik ook niet meer kan vinden, Philadelphia mierikswortel.
Oeps, Philadelphia al genoemd zie ik.
Witte tikkels zijn nog wel te koop. Bij Sligro iig.
Fortis et liber
Ze zijn wel nog te koop, maar (zeker in België) moeilijk te vinden: witte rittersport met hazelnootjes. Mjam!
Is Ritterrsport niet gewoon verkrijgbaar bij Kruidvat?
quote:Brummetje schreef op 14 maart 2008 @ 19:41:

Niet iets wat uit het schap is, maar ik vind het jammer dat ze hier geen spezi verkopen (oke je kan het zelf maken, maar dat is nooit échte spezi).

En nog iets wat in Oostenrijk gedronken word: soort van appelsap met koolzuur erin. Weet niet meer hoe dat heet.

@ Micksel: Taste break(?) komt mij niet bekend voor de naam.

Almdudler.

Mss mosterd ...
ow ik ken het als apfelschorle. Appelsap met Spa Rood werkt ook
quote:fruitcocktail schreef op 23 november 2009 @ 19:13:

Die chocolaatjes waren echt heerlijk!!

Ze waren van Bonbon Bloc en ze heetten..... Twins!!Echt? Die naam zegt me niks... toen ik googlede kon ik zo snel ook geen afbeelding vinden. Ik vraag me af of we wel hetzelfde bedoeld hebben.
Niet zo zeer superlekker, eerder superhandig voor mij

Nescafe goud sticks cafeinevrij!

Mag geen cafeine, dus ideaal als ik ergens ben dat ik mn eigen koffie bij me heb. Om de hele tijd met een pot rond te lopen vind ik ook zo wat.. maar overal uit de handel gehaald
Voor degenen die de winner taco missen, heb ik misschien goed nieuws.

Bij de Duitse Aldi (süd) heb je in het diepvriesvak "nep winner taco's liggen". Het enige nadeel is dat je dicht bij de Duitse grens moet wonen of er op vakantie naar toe gaan ;).
Jaah Almdudler, lekker! Wij sloegen dat altijd groot in wanneer we uit Oostenrijk kwamen.

Maar Almdudler is niet gewoon Appelsap met prik hoor, want wij hadden ook pakjes Almdudler zonder prik en dat smaakte heel anders dan gewoon appelsap.

Volgens mij zitten er kruiden in ofzo
Ik lees net dat Almdudler sinds 2008 bij Jumbo verkrijgbaar is! Jeeeh, ga van het weekend meteen even kijken.
Niet alle voorgaande posts gelezen hoor..... maar het lijkt wel alsof alles wat ik lekker vind verdwijnt uit de AH......

ooit had je in het vriesvak hele lekkere vegetarische burgers, met zo'n kroketachtig korstje er om...ze konden gewoon in de koekenpan.... verdwenen dus....een andere supermarkt verkocht ze nog een tijdje maar inmiddels ook niet meer.... ook had je in het vriesvak een gemengde groentemix waar een saus bij in zat .... veel vrienden waren er gek op.... ook weg...volgens mij van iglo een italiaanse pastaschotel zonder vlees (dacht tortellini)....heerlijk was ie....zelfs de vleeseters misten niets...ook verdwenen...
nee twins zegt mij ook helemaal niks maar ja, een andere naam weet ik ook niet dus, dan dopen we ze maar als twins, hihihi

wel leuk he als zoveel mensen met je meedenken,

groetjes yellie
Ik zag nog ergens staan...weet niet meer welke pagina dat het was dat deze ook gemist werd:

Ik ga soms naar mijn familie in Polen en daar worden ze wel nog gewoon verkocht. Mocht er iemand geinteresseerd zijn hoor ik het wel Ik wil best een doos meenemen
ow AriMa zeg dat maar niet te hard

Almdudler klinkt goeoed!
Almdudler en Apfelschoirle (in Oostenrijk bekend als Obi gespritzt of ook Apfelsaft gespritzt) is echt totaal verschillend hoor.

Almdudler is een kruidenlimonade: https://www2.almdudler.com/index.php?lang=at&showpage=

En Apfelsaft gepritzt is niks anders als appelsap met spa rood/soda. (verhouding ongeveer 60 % appelsap, 40 % water)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven