LGZW Deel V
donderdag 22 oktober 2009 om 11:39
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
NaamLeeftijdKind
nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!
22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!
23 januariHartje!
Pienienimie moet
alleen nog even
draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!
12 februariHartje!
Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!
25 februariHartje!
Elevmeis is 3Sjip311Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat
geboren! Sproet31121 mei Sproetekind
geboren! Dufty32210 juli Duftyboy
geboren!
Duftygirl is 3South29114 juli Southmini
geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje
geboren! Lalie2713 aug Laalbaby
geboren! Luaska3114 aug Luusbaby
geboren! Minie2313 sep Miniemeisje
geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje
geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley
geboren!
zondag 29 november 2009 om 12:30
Duft, daar heb je wel gelijk in, de doekjes van de P*mpers zijn inderdaad aan de vochtige kant...Vanochtend Jeetje ook even in zijn blote kont laten liggen om de boel goed te laten drogen, maar ik vind ze wel beter schoonmaken dan die van Zw*tsal.
Beng, als je ze niets vind, dan neem ik ze wel over hoor
Pienie, ik ben heel de avond bezig geweest in de keuken om alles schoon te maken
Neeeeeee natuurlijk niet gekke meid, toen Jeetje sliep was alles binnen 10 minuten aan de kant... En van die Newborn luiers kun je wel een aantal pakken kopen hoor...tenzij je een heel groot kind op de wereld gaat zetten Ik had ook al een pak met maatje 2 in huis, want er zit voldoende "overlap" in qua grootte...maar maatje 2 droeg hij pas na een aantal weken.
En wat lief al die complimenten over mijn eigenste kleine Jeetje... ik ben ook supertrots op hem!
Ik wil V. ook nog een keertje zien, en Luba ook...
Beng, als je ze niets vind, dan neem ik ze wel over hoor
Pienie, ik ben heel de avond bezig geweest in de keuken om alles schoon te maken
Neeeeeee natuurlijk niet gekke meid, toen Jeetje sliep was alles binnen 10 minuten aan de kant... En van die Newborn luiers kun je wel een aantal pakken kopen hoor...tenzij je een heel groot kind op de wereld gaat zetten Ik had ook al een pak met maatje 2 in huis, want er zit voldoende "overlap" in qua grootte...maar maatje 2 droeg hij pas na een aantal weken.
En wat lief al die complimenten over mijn eigenste kleine Jeetje... ik ben ook supertrots op hem!
Ik wil V. ook nog een keertje zien, en Luba ook...
zondag 29 november 2009 om 12:32
Trouwens Duft, ik voelde me de dag na de vaccinatie ook niet lekker...Echt spierpijn door mijn hele lijf...ben 's avonds gewoon in een warm bad gaan zitten, de volgende dag was het over...maar ik voel nog steeds de plek waar ze de prik gezet hebben.
Ben zowat blij dat Jeetje deze vaccinatie niet heeft gekregen...stel dat hij er zo'n last van gehad zou hebben.
Ben zowat blij dat Jeetje deze vaccinatie niet heeft gekregen...stel dat hij er zo'n last van gehad zou hebben.
zondag 29 november 2009 om 12:32
En het regent ineens praktische tips. Zo leer je nog 's wat op de zondagmiddag. Denk dat ik voor Weleda of Natusan verzorgingsproducten ga. Als het maar niet te sterk ruikt. Chemische luchtjes vermengd met poep en pies vind ik heel naar... Beetje vergelijkbaar met sterk geparfumeerde deo vermengd met transpiratie. Dan stink je nog harder dan puur natuur.
Welke luiers hebben jullie en waarom? Ik hoor goede verhalen over kruidvatluiers maar ook over de Lidl/Aldi bijvoorbeeld. Denk dat ik Pampers met plasindicator voor de eerste week/weken doe en dan overstap op een goedkoper alternatief.
Welke luiers hebben jullie en waarom? Ik hoor goede verhalen over kruidvatluiers maar ook over de Lidl/Aldi bijvoorbeeld. Denk dat ik Pampers met plasindicator voor de eerste week/weken doe en dan overstap op een goedkoper alternatief.
zondag 29 november 2009 om 12:35
zondag 29 november 2009 om 12:36
Tot nu toe hebben wij pampers, omdat ik daar heel veel bonnen van had, en ze altijd wel in de aanbieding zijn. Tot nu toe geen klachten, ze houden alle ellende goed tegen
Hoor vaak dat andere merken dikker zijn, en het dus meer geprop is tussen de benen. Ouders van nu heeft pas een luiertest gedaan, zowel wegwerp als katoenen luiers, en daar kwamen de c1000 luiers als de beste uit. Heb ze zelf nog niet geprobeerd.
Hoor vaak dat andere merken dikker zijn, en het dus meer geprop is tussen de benen. Ouders van nu heeft pas een luiertest gedaan, zowel wegwerp als katoenen luiers, en daar kwamen de c1000 luiers als de beste uit. Heb ze zelf nog niet geprobeerd.
zondag 29 november 2009 om 12:39
zondag 29 november 2009 om 13:37
Duft, ik ben inderdaad a de prik ziek geworden. Maar ik denk dat het van Luba afkomt. Mijn prik was dinsdag, woensdag begon Luba te hoesten en te snotteren, vrijdag begon mijn keelpijn en nu ben ik gewoon beroerd (zwaar vol hoofd, snot-verstopte neus).
Ik heb AH doekjes (was een voordeeldoos. Ik vind ze wel prima (hoewel pampers beter schoonmaakt), maar zo vaak heb ik die doekjes niet nodig.
Ik heb me trouwens altijd afgevraagd waar die plas-indicator nou zat? Weet iemand dat? Want ik heb hem nooit gezien.
Hihi, ik ben trouwens ook benieuwd naar Jeetje! Ventje is immers net zo oud als Luba.
Qua luiers zijn we toch nu maar permanent gegaan voor pampers. Vindt deze toch het prettigst, qua droogheid van binnen, maar t is ook niet zo'n prop tussen de benen. Maar ik heb nog nooit c1000 luiers gebruikt. Kom daar nooit, maar wordt nu wel benieuwd.
Ik heb AH doekjes (was een voordeeldoos. Ik vind ze wel prima (hoewel pampers beter schoonmaakt), maar zo vaak heb ik die doekjes niet nodig.
Ik heb me trouwens altijd afgevraagd waar die plas-indicator nou zat? Weet iemand dat? Want ik heb hem nooit gezien.
Hihi, ik ben trouwens ook benieuwd naar Jeetje! Ventje is immers net zo oud als Luba.
Qua luiers zijn we toch nu maar permanent gegaan voor pampers. Vindt deze toch het prettigst, qua droogheid van binnen, maar t is ook niet zo'n prop tussen de benen. Maar ik heb nog nooit c1000 luiers gebruikt. Kom daar nooit, maar wordt nu wel benieuwd.
zondag 29 november 2009 om 13:46
zondag 29 november 2009 om 13:55
Wij gebruiken dan wel een doekje, gewoon om de boel even lekker op te frissen daar beneden. Ik trek zelf na het plassen ook niet zomaar mijn broek weer omhoog.
Chiek, de laatste keer bij het CB woog ze 4500 gram. Zal nu tussen de 4800-5000 wegen denk ik. 9 december gaan we weer wegen en meten. En chocochiek?
Chiek, de laatste keer bij het CB woog ze 4500 gram. Zal nu tussen de 4800-5000 wegen denk ik. 9 december gaan we weer wegen en meten. En chocochiek?
zondag 29 november 2009 om 14:10
Hier ook een gezellig avondje achter de rug. Zwager vierde zijn verjaardag, was een gezellig feestje. Veel mensen gesproken die ik al lang niet meer gezien had. Werd ook veel te laat, iets teveel wijntjes en Mardmeisje kwam veel te vroeg en wilde voor het eerst in haar carriere niet meer goed slapen Krengetje...
Pien en Laal wat klinkt jullie avondje gezellig! En wat kan Jtje al veel (sorry, ik vind jeetje teveel denken aan Ojeetje, dus los het even zo op ). Mardmeisje vindt zitten ook geweldig en probeert het ook zelf, maar het lujkt nog niet echt. Ze vindt dat wel een grote grap dus ze raakt nog niet echt gefrustreerd (is waarschijnlijk net zo fanatiek als haar moeder in dat soort dingen, als in niet dus ). Ze rolt wel gezellig om van haar buik naar haar rug, maar ze vindt het op haar buik (gelukkig) ook wel heel gezellig dus ze blijft vaak ook zo even spelen.
Beng die pampers doekjes is Mardmeisje allergisch voor, vanwege die grote hoeveelheid lotion erop denk ik (en ik had al de sensitive), ik vind ze ook iets te grof. Die zwitsaldoekjes zijn flexibeler. Ik heb daar ook de sensitive van, die ruiken eigenlijk gewoon fris en verder nergens naar. Durf ook niet zo goed over te stappen op een ander merk omdat dit nu goed gaat. Wij halen dus grootverpakkingen in de aanbieding of bij de Makro.
Over die luiers, ik had 1 pak gratis in maatje 1 (zat in zo`n doos) zonder plasindicator, daarna nog 1 pak gekocht daar zat ie wel in en ik vond het wel handig. Helaas was mevrouw dikbil daarna klaar voor maat 2 en daar zit ie sowieso niet in. Nu zit ze trouwens alweer best lang in maat 3....
Lieverds wat een heftige verhalen allemaal de afgelopen dagen, wat laat voor de grouphug dus daarom een nahug voor jullie allemaal.
Pien en Laal wat klinkt jullie avondje gezellig! En wat kan Jtje al veel (sorry, ik vind jeetje teveel denken aan Ojeetje, dus los het even zo op ). Mardmeisje vindt zitten ook geweldig en probeert het ook zelf, maar het lujkt nog niet echt. Ze vindt dat wel een grote grap dus ze raakt nog niet echt gefrustreerd (is waarschijnlijk net zo fanatiek als haar moeder in dat soort dingen, als in niet dus ). Ze rolt wel gezellig om van haar buik naar haar rug, maar ze vindt het op haar buik (gelukkig) ook wel heel gezellig dus ze blijft vaak ook zo even spelen.
Beng die pampers doekjes is Mardmeisje allergisch voor, vanwege die grote hoeveelheid lotion erop denk ik (en ik had al de sensitive), ik vind ze ook iets te grof. Die zwitsaldoekjes zijn flexibeler. Ik heb daar ook de sensitive van, die ruiken eigenlijk gewoon fris en verder nergens naar. Durf ook niet zo goed over te stappen op een ander merk omdat dit nu goed gaat. Wij halen dus grootverpakkingen in de aanbieding of bij de Makro.
Over die luiers, ik had 1 pak gratis in maatje 1 (zat in zo`n doos) zonder plasindicator, daarna nog 1 pak gekocht daar zat ie wel in en ik vond het wel handig. Helaas was mevrouw dikbil daarna klaar voor maat 2 en daar zit ie sowieso niet in. Nu zit ze trouwens alweer best lang in maat 3....
Lieverds wat een heftige verhalen allemaal de afgelopen dagen, wat laat voor de grouphug dus daarom een nahug voor jullie allemaal.
zondag 29 november 2009 om 14:11
Ik gebruik ook doekjes bij een plasluier hoor, urine bijt toch in je huid? Wil liever niet dat ze enge uitslag krijgt...
Ga het op de opvang vragen tzt, neem toch aan dat ze dat daar ook wel doen?
Mini, meisje woog afgelopen donderdag 4950, ze heeft ten opzichte van de vorige keer echt een groeispurt gehad (ik denk omdat ze eerst 1 fles per dag kreeg, en nu 3)
Hoeveel voedingen krijgt minimeis nu per dag, en welke hoeveelheid? Hier zijn het flesjes van 135 ml water met 4,5 schep poeder (zelfbedachte tussenstap)
Ga het op de opvang vragen tzt, neem toch aan dat ze dat daar ook wel doen?
Mini, meisje woog afgelopen donderdag 4950, ze heeft ten opzichte van de vorige keer echt een groeispurt gehad (ik denk omdat ze eerst 1 fles per dag kreeg, en nu 3)
Hoeveel voedingen krijgt minimeis nu per dag, en welke hoeveelheid? Hier zijn het flesjes van 135 ml water met 4,5 schep poeder (zelfbedachte tussenstap)