Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Heul efficient Remma. Naar welke film zijn ze?

Wij moeten zo naar kinderverjaardag maar de kinderen hangen lam op de bank, waren ook allebei in slaap gevallen in de auto.
Naar uh

Up
up?

hoe vinden ze de film? en goed gescoord, hoor, Remma; lekker!

hier vanmiddag met vader naar boer geweest. Borer had nog een flink gat in de kop, maar zag er verder wel goed uit

hoe was kinderfeestje, Pammie?

hier twee enórme druktemakers, pa die TV kijkt en Sokman die eten kookt. en die Pa terugbrengt, zodat ik aan de wijn kan (of het verstandig is, is evend e vraag)
Ze vondem em leuk, maar ze vonden het vooral leuk om naar de film te gaan

Ach, soms is niet verstandig zijn, het leukst Fijn trouwens dat wond van broer er goed uitzag. Hechtingen er al uit?
ja, hechtingen zijn er uit.

Zo, Pa is weer weg, Sokman is 'm wegbrengen, kinders op bed en ik ga zo weer eens lekker in mijn Mileniumboek duiken
Up heb ik laatst in het vliegtuig gezien. Vond ik best leuk.

Na de onrustige nacht van gisteren wil ik eigenlijk alleen maar slapen nu, maar er is nog een klein jongetje helemaal niet van plan te gaan slapen...
quote:citronella schreef op 27 november 2009 @ 20:24:

Mamasé mamasa mamazaklamp bumba.

die is echt leuk Citro

Remma, ik had vrijdag ook iets te veel wijntjes gedronken, maar dat was in de tapasbar alhier met Koekerd. Dus ik denk niet dat ik op jouw feestje was. En mijn zusje zal het ook niet geweest zijn want die lijkt helegaar niet op mij.

Heb nog nooit zelf pepernoten gebakken, maar als het zulk plakdeeg is dan begin ik er ook maar niet aan. Moet eigenlijk nog wel wat bakken voor het Sinterklaasgebeuren van groep 3 vrijdag maar heb er nie zo'n zin in.

Wat las ik verder ook weer allemaal. Weet het al niet meer. O ja, Hotwheels-racebaan 3x. Niet handig. Ik moet ook nog beginnen met de inkopen, maar we hoeven niet zoveel. Valt trouwens wel tegen met de koopavonden deze week; alleen donderdag en vrijdag zag ik. En donderdag kan ik nooit. Kun je me uitleggen hoe je dat doet Remma, in anderhalf uur plus laarzen?

Heb nog wat wasjes in de pijplijn.
Ik wist ook wel dat je het niet was Koek Anders had jij mij nl ook wel herkend.

Hoe ik dat doe? Hmm, ik heb ze 1 voor 1 bij me geroepen. Met de blokkerspeelgoedgids bij de hand. Toen heb ik ze een lijstje laten maken en vanmiddag ben ik, samen met onze oppas, die me graag wilde helpen, dus naar de blokker gegaan. Allebei een mandje en laden maar. Nog even naar de Intertoys voor iets wat niet bij de Blokker lag. Op terugweg kwam ik langs een nieuw schoenenwinkeltje. Even rondneuzen, ach, wat een leuke laarzen, en niet duur, even passen, als gegoten, en voor ik het wist stond ik bij de kassa
Ik kom morgen wel weer buurten dames, ik heb ook nog een was in de pijplijn, en daarna ga ik naar bed, had afgelopen nacht ongeveer net zo'n nacht als Miffy. Mandarijn was misselijk (ik denk van alles wat ie gegeten had op de verjaardag, eerlijk gezegd ) en de hele nacht aan het piepen.

Morgen ga ik na het werk naar een concert niet al te dichtbij, dus probeer op het werk even bij te lezen.
Efficient Remma

Ik denk dat we toch maar eens heel hard na gaan moeten denken wat we gaan kopen voor ze, het kopen zelf zal het probleem niet zijn, het verzinnen wel.

Ik heb trouwens vandaag al een kerstkrans voor op de deur gekocht en kerstboomlampjes, we waren bij het tuincentrum. Had bijna ook de kerstboom al meegenomen (nu is er nog veel keus) maar daar ben ik psychish nog niet aan toe.
ah, zo simpel
dat was dus een reactie op Remma haar Sinterklaas-inkoop-procedure.

Bji ons is ook eerder het probleem wát we gaan kopen dan het kopen zelf. Als ik ze een Blokker folder geef dan willen ze namelijk de hele folder hebben. Weet ik uit ervaring.
Slim Remma, maar is het niet een béétje doorzichtig..? Es had trouwens dezelfde truuk gleuf ik.

Ik bedenk het lekker zelf, want anders willen ze inderdaad alles hebben. Het was trouwens niet 3x dezelfde HotWheelsracebaan en aan Pamman's schuldbewuste hoofd te zien 'had hij 'em vooral gekocht omdat hij het zelf leuk vond. Nu wordt 'ie geruild voor de Hotwheels garage.

We hadden toen we terugkwamen van verjaardag een banketletter met gedicht voor de deur liggen. Ik geef veel van Mannies kleren aan straat- en gastoudergenootje van net iets kleiner. Dit was als dank, hartstikke leuk.

Verjaardag was gezellig maar vooral Mini was dood- en doodmoe en zij heeft vooral op mijn schoot gehangen. Thuis wilde ze ook helemaal niets eten en om half 7 lag ze te slapen. Gister sliepen ze laat en vanmorgen om kwart over 6 had Mannie haar al weer wakker gemaakt.

Ik ga nu ook naar bed. Nog even fijn in mijn boek lezen (De Waterspuwer nog steeds..).

GuteNacht!
Hoe bedoel je, te doorzichtig? Ze moeten toch sintlijsten maken anders weet die beste man niet wat ze hebben willen.
En ja ze willen alles hebben. Maar ik heb ze al verteld dat Sint je

nooit alles geeft en uit de lijst kiest. En dus heb ik thuis een voorselectie gemaakt. Weten zij veel.
ik ben echt verslaafd aan millenium-deel-1. Ik wil weten wie het gedaan heeft, en als ik nu doorga met lezen, weet ik dat vermoedelijk om 4 uur vannacht. mar dfat wordt me een beetje te gortig.

wat lief van die banketletter! altijd leuk, zo'n blijk van waardering.

Poek bladert hier geregeld de Intertoys-gids door en ook zij wil alles hebben. dus wij hebben het zelf bedacht. Had ik al verteld dat er gisteren een rij tot achter in de winkel stond bij de Intertoys?

morgen vrij, maar 's middasg naar het CB voor die vermaldeijde ogenterst en 's avonds naar de dierenarts voor jaarlijke prikkenronde kat. niet echt relaxed dus.

trusten!
Wat lief trouwens van die banketletter. Altijd leuk.
Oo das niet handig idd dan Sok. Ik heb em geleend van iemand maar vanwege d it soort dingen bewaar ik em tot de kerstvakantie
Zal ik 't verklappen?

Ik heb thuis SpiekPiet geïntroduceerd, die Piet houdt alles in de gaten. Ze zien hem zelfs op het dak zitten

Ik had vanmiddag een afspraak bij de huisarts maar die heb ik maar afgebeld, kan niet weer eerder weg op 't werk. Staat nu volgende week woensdag, tijdens school.

Nu wat doen, later.
moggû.

het is mooi weer vandaag! weliswaar koud, maar altijd beter dan die regen en die wind. weer eens rustig naar school gelopen.

Slof en ik zijn lekker samen; hij is aan eht spelen en ik ben nuttige dingen aan het doen; was opvouwen, schimmel wegpoetsen, oud papier opruimen. hoe nuttig.
Schimmel wegpoetsen? Ik heb vrijdag nog 2 lades van de keuken gepoetst, dan maar niet alles tegelijk.

Het is inderdaad lekker weer, jammer dat ik de hele dag binnen moet zitten.

Mijn ak-verhaal: goed nieuws, het was allemaal in orde
heb trouwens gisteren met Poek tot twee keer toe domino gespeeld. ze begrijpt de regels en vindt het ook leuk (behalve dat ze persé wil winnen) alleen had ze bedacht dat ze emt de kaartjes ook 'voetstappen' kon maken, zodat de kaartjes door het hele huis lagen.

Maar goed; je moet een kind niet remmen in zijn of haar fantasie, begreep ik afgelopen zaterdag uit de Volkskrant.
fijn! dan geeft die afspraak van jou toch wat minder stress, denk ik zo?

Schimmel heb ik alleen weggepoetst bij de keukenramen, klusje van 5 minuten.
Ik had niet echt stress, het was meer dat dit de druppel was om die afspraak nu eens echt te gaan maken.

Leuk hé, als ze ineens iets snappen :-)
Gelukkig, Pammie, dat het in orde was. Nu jouw afspraak nog. Weet je van wie de letter kwam? Leuke manier wel om je te bedanken.

Pluis sliep vannacht voorbeeldig, maar het buurmeisje van 1 was compleet hysterisch. Ondanks dat we best dikke muren hebben, werd ik er om 12 uur, om 2 uur, om 3 uur en om half 7 gewoon wakker van. Weer een gaapdag dus.

Sok, jij hebt dus ook een "douwer" die met speelgoed iets anders doet dan de fabrikant bedacht had? Ik vond het eigenlijk een stom stuk, klonk vooral als een juffrouw met een bureautje die handig gebruik gemaakt had van haar connecties bij de krant.

Sintshoppen bij de Blokker, dus? Ik vind blokker eigenlijk een stomme winkel, maar het klinkt wel heel efficient, Remma's aanpak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven