Mutsen in de mist
dinsdag 1 december 2009 om 21:32
Tsss, woon je in zo'n proletenbuurt, Pammie?
Pluis heeft vannacht keurig geslapen, en het buurmeisje heb ik ook niet gehoord. Fijn!
Gefeliciteerd, Esmee, met je appartement. Lekker vooruitzicht, wintersport. Ik ben jaloers.
Hoe zou het met Anky zijn? Dat we haar hier nog niet gezien hebben, geeft in elk geval wel hoop dat de operatie gewoon doorgegaan is.
Pluis heeft vannacht keurig geslapen, en het buurmeisje heb ik ook niet gehoord. Fijn!
Gefeliciteerd, Esmee, met je appartement. Lekker vooruitzicht, wintersport. Ik ben jaloers.
Hoe zou het met Anky zijn? Dat we haar hier nog niet gezien hebben, geeft in elk geval wel hoop dat de operatie gewoon doorgegaan is.
dinsdag 1 december 2009 om 21:49
dinsdag 1 december 2009 om 21:54
Balen, alleen de Hema had koopavond, was er van uit gegaan dat de andere winkels meededen, maar dat was niet zo helaas. Nu moet ik donderdag of vrijdagavond nog kadootjes gaan halen. Heb bij de Hema maar voor 1 iemand wat gekocht, ik moet nog voor 3 iemanden. Denk dat Limoen een Duimelijntje Barbie krijgt. En Mandarijn gereedschap. Of misschien toch een houten fornuis voor allebei, maar ik twijfel of de speelkamer dan niet te vol wordt. Goed bezig zijn wij he?
Sorry, ben helemaal niet bijgelezen, ik ga nu een poging doen..
Sorry, ben helemaal niet bijgelezen, ik ga nu een poging doen..
dinsdag 1 december 2009 om 22:07
Ik kijk House. Soort van.
Ik vind het niet erg dat hij naar bed is hoor, hij kon wel wat extra uurtjes gebruiken.
Wij hebben ook een plastic keukentje... heeft Mini gekregen voor haar derde verjaardag en met dat ding wordt echt dagelijks gespeeld.
Balen dat je zo weinig hebt gevonden Citro. Bol zegt dat ze nog voor Sinterklaas kunnen leveren, waarom kijk je daar niet even? Scheelt weer een tripje. In plaats van een keukentje kun je ook een werkbank kopen (die zijn zeker weten van plastic, hoef je daar niet meer over na te denken )
Ik vind het niet erg dat hij naar bed is hoor, hij kon wel wat extra uurtjes gebruiken.
Wij hebben ook een plastic keukentje... heeft Mini gekregen voor haar derde verjaardag en met dat ding wordt echt dagelijks gespeeld.
Balen dat je zo weinig hebt gevonden Citro. Bol zegt dat ze nog voor Sinterklaas kunnen leveren, waarom kijk je daar niet even? Scheelt weer een tripje. In plaats van een keukentje kun je ook een werkbank kopen (die zijn zeker weten van plastic, hoef je daar niet meer over na te denken )
dinsdag 1 december 2009 om 22:12
Wij kijken al weken of zelfs maanden lang oude Lost afleveringen. Er zijn al 5 seizoenen geweest x 24 afleveringen ofzo.. (weet het niet precies). Zelfs House moet er voor wijken. Niet iedere avond hoor, veel avonden ook geen tijd, daarom duurt het zo lang voor we ze allemaal gehad hebben.
Bedankt Esmee, dat helpt
Ik denk wel dat ze ook met de houten variant spelen (en de plastic varianten vind ik inderdaad foeilelijk (oeps, sorry Pammie, jouw bericht stond er net nog niet) maar bij gastouder hebben ze die ook wel, dus tja, daar zijn ze ook 3 dagen in de week. Twijfel twijfel. En ze spelen sowieso ook wel keukentje zonder het fornuis, want we hebben een hele verzameling servies, pannetjes, plastic fruit, houten taartjes etc..
Kom er achter dat Koeky 4 pagina's terug al zei dat de koopavonden alleen donderdag en vrijdag zijn, balen dat ik dat niet eerder heb gelezen
Knap trouwens Esmee, dat mannie zijn naam schrijft.
Ben ook heel benieuwd hoe het met Anky en Maby gaat. Het feit dat ze niet post zal wel betekenen dat de operatie door is gegaan.
Sok, fijn dat ogentest gelukt is, en goed was.
Ik lees random bij en reageer ook random hoor, sorry, ben niet zo gestructureerd.
Bedankt Esmee, dat helpt
Ik denk wel dat ze ook met de houten variant spelen (en de plastic varianten vind ik inderdaad foeilelijk (oeps, sorry Pammie, jouw bericht stond er net nog niet) maar bij gastouder hebben ze die ook wel, dus tja, daar zijn ze ook 3 dagen in de week. Twijfel twijfel. En ze spelen sowieso ook wel keukentje zonder het fornuis, want we hebben een hele verzameling servies, pannetjes, plastic fruit, houten taartjes etc..
Kom er achter dat Koeky 4 pagina's terug al zei dat de koopavonden alleen donderdag en vrijdag zijn, balen dat ik dat niet eerder heb gelezen
Knap trouwens Esmee, dat mannie zijn naam schrijft.
Ben ook heel benieuwd hoe het met Anky en Maby gaat. Het feit dat ze niet post zal wel betekenen dat de operatie door is gegaan.
Sok, fijn dat ogentest gelukt is, en goed was.
Ik lees random bij en reageer ook random hoor, sorry, ben niet zo gestructureerd.
dinsdag 1 december 2009 om 22:27
I'm not offended, ik vind dat ding ook niet mooi. Maar het is hun favoriete speelgoed, al drie jaar. En alle kinderen die hier komen spelen lopen er ook meteen heen (ook al heb ik 'em verstopt in de hoek van de kamer achter de kast ). Waarschijnlijk hebben die ouders een FSC-keurmerk, biologisch en pedagogisch verantwoord houten keukentje gekocht
En Citro, wat dacht je van een winkeltje?
En Citro, wat dacht je van een winkeltje?
dinsdag 1 december 2009 om 22:41
wou ik ook nog zegge, esmee, dat ik het zo knap van Mannie vond dat-ie zijn eigen naam kon schrijven!
en balen, Citro, dat je nog een keer moet shoppen
hier trouwens ook plastic keukentje, staat boven en daar wordt niet veel gespeeld, maar ze vinden het op zich wel leuk.
heb net drie gedichten gemaakt, moet er nog één voor mijn pa, maare daarvoor heb ik geen inspiratie (en nog geen cadeau ook, maar dat kotm donderdag of zaterdag wel)
kga slapen, ben moe: trusten
en balen, Citro, dat je nog een keer moet shoppen
hier trouwens ook plastic keukentje, staat boven en daar wordt niet veel gespeeld, maar ze vinden het op zich wel leuk.
heb net drie gedichten gemaakt, moet er nog één voor mijn pa, maare daarvoor heb ik geen inspiratie (en nog geen cadeau ook, maar dat kotm donderdag of zaterdag wel)
kga slapen, ben moe: trusten
woensdag 2 december 2009 om 09:43
Ben ik nou alweer de eerste. Da's niks voor mij haha.
Goedemorgen dus .
Dichten is niet mijn ding, maar zonder cadeau gaat het al helemaal niet lukken. Ben wel erg blij dat ik voor thuis en werk geen surprises of gedichten hoef te maken!
Heb rampnacht achter de rug, dus ben niet zo gezellig vandaag.
Goedemorgen dus .
Dichten is niet mijn ding, maar zonder cadeau gaat het al helemaal niet lukken. Ben wel erg blij dat ik voor thuis en werk geen surprises of gedichten hoef te maken!
Heb rampnacht achter de rug, dus ben niet zo gezellig vandaag.
woensdag 2 december 2009 om 10:05
woensdag 2 december 2009 om 10:07
Fijn dat alles goed is verlopen Anky. Hoop dat jullie snel lekker naar huis kunnen.
Had een enorme ruzie met Esman voor ik ging slapen, dat helpt niet om in slaap te komen. Toen was ik net ingedut en was Mini wakker. En Moppie was aan het spoken van vier tot vijf uur. Heb wallen tot mijn kniën werkelijk.
Hoe heeft Pluis het gedaan vannacht?
Heb vanmorgen geholpen met luizencontrole. Geen luis gezien, maar ik krab toch iedere keer onbewust op mijn hoofd...
Had een enorme ruzie met Esman voor ik ging slapen, dat helpt niet om in slaap te komen. Toen was ik net ingedut en was Mini wakker. En Moppie was aan het spoken van vier tot vijf uur. Heb wallen tot mijn kniën werkelijk.
Hoe heeft Pluis het gedaan vannacht?
Heb vanmorgen geholpen met luizencontrole. Geen luis gezien, maar ik krab toch iedere keer onbewust op mijn hoofd...