Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Net bij de Pfaff's noemde één van die kindjes de versgeboren Keano steevast Piano

Moet je je kind ook maar geen Keano noemen
Dat je naar die Belgen kijkt, valt mij van je tegen trouwens
Zijn bijna mijn buren, dat moet ik wel een beetje bijhouden natuurlijk, wat er in de buurt gebeurd
Tsss, woon je in zo'n proletenbuurt, Pammie?

Pluis heeft vannacht keurig geslapen, en het buurmeisje heb ik ook niet gehoord. Fijn!

Gefeliciteerd, Esmee, met je appartement. Lekker vooruitzicht, wintersport. Ik ben jaloers.

Hoe zou het met Anky zijn? Dat we haar hier nog niet gezien hebben, geeft in elk geval wel hoop dat de operatie gewoon doorgegaan is.
Wat fijn dat Pluis eindelijk ook eens snapte zijn moeder wel een lekker nachtje slaap kon gebruiken! Is hij ook lief gaan slapen vanavond?

Ik hoop ook dat alles goed is gegaan met Maby.

Ben je alweer warm Esmee?

Es, joehoe..? Hoe is het meisje?
Wat fijn Mif! Nu hopen dat hij het ook prettig vond en het kunstje dus wat vaker gaat herhalen.

Zat ook aan Anky te denken. Ben erg benieuwd ook.

Ik ben weer warm. Jij dan? Heb de kachel niet hoger gezet, maar ben in bed gedoken. Esman is er toch niet. Dus lig weer eens aan de verslavende Zylom...
Ik heb een warm chocomelletje genomen, dat hielp ook. Mijn man viel in slaap bij Mini, kwam om kwart voor 9 naar beneden en was om half 10 weer naar boven. Gezellig!
Daarom duik ik in bed als Esman er niet is. Dan krijg ik niet dat commentaar
Balen, alleen de Hema had koopavond, was er van uit gegaan dat de andere winkels meededen, maar dat was niet zo helaas. Nu moet ik donderdag of vrijdagavond nog kadootjes gaan halen. Heb bij de Hema maar voor 1 iemand wat gekocht, ik moet nog voor 3 iemanden. Denk dat Limoen een Duimelijntje Barbie krijgt. En Mandarijn gereedschap. Of misschien toch een houten fornuis voor allebei, maar ik twijfel of de speelkamer dan niet te vol wordt. Goed bezig zijn wij he?

Sorry, ben helemaal niet bijgelezen, ik ga nu een poging doen..
Als je geen House kijkt, is er niets op tv vanavond zeg.
Wij hebben houten fornuis Citro. Is erg leuk, maar ze spelen actiever met foeilelijke plastic variant die veel geluid maakt bij vrienden... Om je twijfel nog even te voeden .
Ik kijk House. Soort van.

Ik vind het niet erg dat hij naar bed is hoor, hij kon wel wat extra uurtjes gebruiken.

Wij hebben ook een plastic keukentje... heeft Mini gekregen voor haar derde verjaardag en met dat ding wordt echt dagelijks gespeeld.

Balen dat je zo weinig hebt gevonden Citro. Bol zegt dat ze nog voor Sinterklaas kunnen leveren, waarom kijk je daar niet even? Scheelt weer een tripje. In plaats van een keukentje kun je ook een werkbank kopen (die zijn zeker weten van plastic, hoef je daar niet meer over na te denken )
Wij kijken al weken of zelfs maanden lang oude Lost afleveringen. Er zijn al 5 seizoenen geweest x 24 afleveringen ofzo.. (weet het niet precies). Zelfs House moet er voor wijken. Niet iedere avond hoor, veel avonden ook geen tijd, daarom duurt het zo lang voor we ze allemaal gehad hebben.

Bedankt Esmee, dat helpt

Ik denk wel dat ze ook met de houten variant spelen (en de plastic varianten vind ik inderdaad foeilelijk (oeps, sorry Pammie, jouw bericht stond er net nog niet) maar bij gastouder hebben ze die ook wel, dus tja, daar zijn ze ook 3 dagen in de week. Twijfel twijfel. En ze spelen sowieso ook wel keukentje zonder het fornuis, want we hebben een hele verzameling servies, pannetjes, plastic fruit, houten taartjes etc..

Kom er achter dat Koeky 4 pagina's terug al zei dat de koopavonden alleen donderdag en vrijdag zijn, balen dat ik dat niet eerder heb gelezen

Knap trouwens Esmee, dat mannie zijn naam schrijft.

Ben ook heel benieuwd hoe het met Anky en Maby gaat. Het feit dat ze niet post zal wel betekenen dat de operatie door is gegaan.

Sok, fijn dat ogentest gelukt is, en goed was.

Ik lees random bij en reageer ook random hoor, sorry, ben niet zo gestructureerd.
I'm not offended, ik vind dat ding ook niet mooi. Maar het is hun favoriete speelgoed, al drie jaar. En alle kinderen die hier komen spelen lopen er ook meteen heen (ook al heb ik 'em verstopt in de hoek van de kamer achter de kast ). Waarschijnlijk hebben die ouders een FSC-keurmerk, biologisch en pedagogisch verantwoord houten keukentje gekocht

En Citro, wat dacht je van een winkeltje?
wou ik ook nog zegge, esmee, dat ik het zo knap van Mannie vond dat-ie zijn eigen naam kon schrijven!

en balen, Citro, dat je nog een keer moet shoppen

hier trouwens ook plastic keukentje, staat boven en daar wordt niet veel gespeeld, maar ze vinden het op zich wel leuk.

heb net drie gedichten gemaakt, moet er nog één voor mijn pa, maare daarvoor heb ik geen inspiratie (en nog geen cadeau ook, maar dat kotm donderdag of zaterdag wel)

kga slapen, ben moe: trusten
I'm off too...

trusten
Ben ik nou alweer de eerste. Da's niks voor mij haha.

Goedemorgen dus .

Dichten is niet mijn ding, maar zonder cadeau gaat het al helemaal niet lukken. Ben wel erg blij dat ik voor thuis en werk geen surprises of gedichten hoef te maken!

Heb rampnacht achter de rug, dus ben niet zo gezellig vandaag.
poging op brakke gsm:alles goed verlopen,m.geopereerd na lobby van ons.nu probderen of we naar huis mogn ipv nog 4 dagn blijvn.
Anky, alles goed gegaan? Nog vier dagen blijven? Waarom willen ze dat? Succes met ontsnappen

Ik moet nog een cadeau zoeken voor man, en dat is best lastig, want hij heeft alles al.

Esmee, waren ze alledrie aan het spoken?
Fijn dat het goed is verlopen Anky. Hopelijk kun je weg, want 4 dagen blijven zou niet mijn hobby zijn zeg maar

Oe, daar zeg je zowat Miffy. Remman en ik moeten natuurlijk ook n og iets krijgen van Sinterklaas. Hmm, zo maar even op pad, ik wil graag een elektrische fonduepan. Grijns
Fijn dat alles goed is verlopen Anky. Hoop dat jullie snel lekker naar huis kunnen.

Had een enorme ruzie met Esman voor ik ging slapen, dat helpt niet om in slaap te komen. Toen was ik net ingedut en was Mini wakker. En Moppie was aan het spoken van vier tot vijf uur. Heb wallen tot mijn kniën werkelijk.

Hoe heeft Pluis het gedaan vannacht?

Heb vanmorgen geholpen met luizencontrole. Geen luis gezien, maar ik krab toch iedere keer onbewust op mijn hoofd...
Anky, je hoofd staat er nu niet naar, maar ik heb de link van ons vakantieappartement in de AK gezet. Wellicht kun je er iets mee.
Pluis lag vanaf twee uur heel knus tegen zijn moeder aan.

Ik krijg al direct jeuk op mijn hoofd van je post, Esmee, dus ik kan het me helemaal voorstellen.

Een electrische fonduepan? Is dat handig, met een snoer dat over je tafel loopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven