Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Dank jullie voor het meedenken!Ben er achter gekomen dat die winkel nog een site heeft,daarop stond een ander telefoonnr,die heb ik gebeld en als het goed is is mijn bestelling gister verstuurt.Ik wacht vandaag dus nog even af!Heb ook gelezen dat ze wel aangesloten zijn bij keurmerk webwinkel dus daar heb ik geluk bij...

Ik beloof dat ik voortaan beter op zal letten

Nu even hulp achter der vodden aan zitten!!
Gold,wat leuk even een paar daagjes ertussen uit!!Veel plezier alvast!

Heb het op de bh gezet,maar hoop dat t opgelost is.

Waar is iedereen??Joehoe
Mogge meissies en jongen

Nou ja 't is inmiddels weer middag. Pootje gaat redelijk. Beetje dikke knie maar dat hoort erbij. Vlekken zie ik nog steeds. Dus heel even forummen en dan weer plat.

Coebergh als je via Ideal betaald kun je het nergens terug vragen als er iets mis is. Iedereen kan namelijk Ideal aanvragen. Dat binnen 30 dagen terug krijgen is alleen bij automatische incasso het geval. In gevak van oplichting wel altijd de politie waarschuwen anders gaan ze maar door en door met die praktijken. En het gebeurt echt vaak hoor.

MissM Hoe is het met het manneke? Hebben jullie de gebruiksaanwijzing al gevonden?

'k Ga weer liggen. Pffft Niks meer gewend.
Zoeb,ik had al begrepen dat ik waarschijnlijk naar mijn geld kan fluiten mochten ze niet leveren.Mocht dat het geval zijn dan ga ik zeker aangifte doen.

Hoop dat die vlekken snel verdwijnen!!

Nu weer een ander probleem:ik heb internet van Z****,nu heb ik voor dochter een minilaptop gekocht voor sinterklaas.Ik heb geen draadloos internet dus heb mijn kabel van laptop eruit gehaald en in de nieuwe gestoken,maar daar heb ik geen verbinding...en ik ben zo een wisskid..:)Volgens Z moest ik modem resetten en dat heb ik gedaan maar dat helpt niet.Er moeten toch gewoon 3 computers/laptops op het modem kunnen?Iemand idee wat ik zou moeten doen?
Ik zal Happy even aan zijn jasje trekken, coebergh
Ik heb niet eens een jas aan vandaag....

Druk op Start - Configuratiescherm - Netwerkverbindingen

Daar zie je een LAN-verbinding en die zou wel eens uit kunnen staan. Rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor 'Inschakelen'.

Ik moet even in bespreking en lees over een uurtje wel of het gelukt is
Ik ga het nu proberen,moet stiekem want ze is thuis!

Tot zo
YESSSSSSSSSSSSSS! Nav een soort demo die ik heb gegeven is er een training verkocht!! Ik heb mezelf deze maand weer terugverdient
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
We draaien kerstliedjes hier
Gisteravond kwam Happy thuis met een cadeautje voor me. Toen ik het openmaakte begon ik spontaan te huilen.

Ik was denk ik 15 jaar toen ik op een cassettebandje deze muziek had overgenomen van een vriendinnetje. Mijn moeder vond het rotherrie en heeft het cassettebandje weggegooid!

Al die jaren heb ik (min of meer) gezocht naar de LP. Krijg ik dus gisteren van Happy een cd van 'A star is born' met Kris Kristofferson en Barbra Streisand.

En die muziek draai ik nu met een wat hoger volume! Ixsje is toch al weer wakker
Mooi Jonna!

En wat een prachtig kadootje van je vent.
Wat een prachtig cadeau Jonna.

Zozo Happy, je scoort punten op deze manier

Wij hebben net:

Wanstaltige kerstversieringen gekocht (niet voor mijzelf maar voor op de afdeling van manliefs werk. IT-humor geloof ik...)

En we gaan:

Surprise maken (vriendin helpt)

En ik maak ondertussen de frietpan schoon. Damesplasser-klusje, maar wat zullen de frietjes weer smaken vanavond!

En ik heb nog niet gesnoept.

Net wel heel gezond een banaan als tussendoortje.

Is het al gelukt met de laptop voor je dochter Coe?
laptop van dochter heeft verbinding boven,maar dan gooit ie mij er beneden uit.

Ik denk dat ik al weet wat het probleem is,ik heb geen router maar een switch.

Heb dus net een nieuwe router gekocht en dan straks nog maar eens proberen..

Gl,al woorden gevonden,sorry dat ik zo nieuwsgierig ben hoor!

Jonna,wat een leuk kado!!Vindt lxje het ook mooie muziek?

Mijn broertje belde net,hoorde een hoop gepiep op de achtergrond,zijn hond was aan het bevallen toen ie thuis kwam!!Er waren al 4 pups.Het stomme is alleen dat ie week of 6 geleden naar de dierenarts is geweest omdat ze dachten dat K zwanger was,zegt de dierenarts nee hoor...Nou wel dus
Oja krijg meer terug voor auto als ik verwacht had,dus dat is een mooie meevaller!

Pips,dat is wel een flinke veer in je bevallige achterwerk!:)

Goed gedaan!
Geef me nog even de tijd Coe.

Komt goed
Hihi!Heb zelf een heel leuk avondje in het vooruitschiet maar dat komt wel op de bh
En nu maak jij mij nieuwsgierig Coe
Hello! Hier weer een druk dagje vandaag en dat valt niet mee want ik voel me erg brak... Gisteren al misselijk en met hoofdpijn naar bed gegaan en ook weer zo opgestaan Beetje jammer.. maar met wat paracetamol red ik me wel.

Vanavond het uurtje spinning ga ik wel overslaan, is denk ik iets teveel van het goede.

Rainz, balen dat je ziek bent, hoop dat je je vandaag beter voelt.

Zoeb, beterschap! Vlekken voor je ogen lijkt me erg naar eigenlijk.. en weet je nu al iets van je knie of heb ik daar overheen gelezen? Misschien heb je het gewoon nog niet verteld omdat je natuurlijk ook weer snel plat moet, ik zal gewoon een beetje geduld hebben!!

HPL, you go girl! Echt gaaf dat naar aanleiding van jouw actie een training is verkocht, da's toch wel een hele lekkere veer voor jou! Echt superleuk!!

Coe, is het ondertussen gelukt met de router?? Volgens mij gaat het wel lekker met jou, je berichtjes klinken heel positief allemaal, fijn zeg. Spannend, puppy's bij je broer. Puppy's zijn liiieeffffff (niet dat ik er een zou willen hebben maar bij iemand anders zijn ze heeeeel leuk).

Nog even een uurtje werken, boodschappen doen, koken, eten, was vouwen en dan.. mag ik languit op de bank of misschien zelfs wel naar bed met mn bonkende hoofd.

Ps. ik ga de BH in de gaten houden op zoek naar nieuwe ontwikkelingen....
Wat lief Jonna!

Dat is ff schrikken voor Broer Coe

Gelf, niet sporten als je ziek bent!

Ja, ik ben ook best trots

Zwaait dus even, alles is weer schoon en ik heb dus een drukke dag achter de boeg.

Rainz en Zoeb, beterschap

Pip, you go girl!

En de rest krijgt een kus!
Mogguh

Meer dan een halve dag geen internet gehad, dat is knap frustrie als daarnaast mijn rekening bij de winkel ook alweer leeg bleek. Gelukkig doet alles het weer..

Coebergh, wat leuk voor Broer (en voor jullie.. puppysnuffelen)

Jonna, hartstikke lief van Happy

Pips, mooi dat je jezelf eruitverdiend hebt

Gelfling en Rainz, beterschap

De rest: dikke knuf

Vandaag:

Ochtendroutine met huiswerk

schmink en surprisespul gekocht en 1 brood

Met koters naar hun papa geweest

Oudste heeft met een noodvaart een surprise in elkaar gejast *haalt opgelucht adem, dat is wel eens lastiger geweest*

Avondroutine, wat mij betreft zonder huiswerk.

Morgen hoor ik of ik wel of niet aan de EMDR mag beginnen..
Gelf,doe maar lekker rustig aan met je bonkende hoofd :flower :
HotPip, wat goed!

Happy, wat lief!

Ik ga niet aan een spiraal zeg, Sportman is niet voor niets jaren geleden ontmanteld!

Ik heb er gelukkig maar 1 dag last van en ben maar eens in de 6 weken ongesteld. Nu is alles weer ok, humeur ook, geloof ik.

Ik hou van wanstalige kerstversiering.

Het lieft met veel licht en kleur.

Moet nodig opzoek naar het knipperende "Marry Christmass" geval en de knipperende ster.

Verder geen boom dit jaar, tussen kerst en oud en nieuw gaat het plafond er in het halve huis uit.

Gelukkig gaan we beide dagen uit eten.

Balen Mamz, van het internet.

Boro, Zoeb, Gelf en Rainz hoe gaat het?

Al iets beter?

Ik ga hardlopen, tot later vanavond!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nikki, knipperende lichten en veel kleur heb ik ook gekocht

Manlief was met de pet rondgegaan en ik was 15 cent onder het budget gebleven

En 1 keer in de 6 weken, 1 dag ongesteld? Dan mag je idd niet klagen...

Oh Pips, ik was vergeten je te feliciteren! Goed gedaan meid! *duim omhoog*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven