Is de bevalling van onze poes begonnen

03-12-2009 12:55 808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Onze poes is nu 59 dagen zwanger, en vanmiddag kwam ik thuis na een ochtend werken, en nu vind ik overal bloedsporen. Ook net onder haar staart zijn nog wat bloedsporen. Ik heb het hele huis doorgezocht, maar verder niets kunnen vinden. Is dit het begin van de bevalling? En hoelang kan het nu nog duren? Ik zie niet echt actieve weeen o.i.d.....
Heerlijk, ook bij de dierenarts zit ik op de eerste rij!
Goede morgen.....

Nog altijd niets? Ghehe ik zou zeggen ik zet me bij op de tribune.....maar je word daar zo lui van hé. Ik wil poes wel aanmoedigen, daarom zal ik geregeld eens stiekem komen piepen. Als het dan "eindelijk" zover is, schuif ik me wel zo onopvallend mogelijk en muisstil aan op de tribune......

En poes, zoals je ziet.........we zijn heuuuulemaal niet geïnteresseerd in jou hoor
Ik dacht: ik neem een laat ontbijtje mee voor op de tribune. Schuift er iemand gezellig aan??

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Ooooh dat ziet er lekker uit!

is er al meer nieuws?
Er is nieuws.......

Er is namelijk vannacht wederom niets gebeurd.

We stappen met 10 minuten in de auto richting de DA. Daar staan ze met twee man al te wachten om te kijken wat er met mams is.

Mams is helemaal niet dol op autoritjes (heeeeeeeeeeel stressvol) Dus ik hoop dat ze vandaag in een beter humeur is dan de laatste keer tijdens de autorit....
Succes Filemijntje en Mams. Ik hoop dat alles goed is en en dat er vandaag wat meer duidelijkheid komt!!!

Ha ontbijt!

Moet mijn seizoenskaart voor deze tribune vandaag even inleveren... wordt verwacht door allerleide Sinterklazen (maar dat zal me er niet van weerhouden stiekem te spieken hier als t even kan).

Filemijntje ik hoop dat het allemaal goed komt! Veel sterkte voor jou en poes; zal voor jullie allemaal wel heel stressvol zijn.
tijgerpoes wijzigde dit bericht op 05-12-2009 10:54
Reden: crosspost
% gewijzigd
Veel succes mams......zowel in de auto als bij de DA
Ojee veel succes in de auto en een dikke knuffel voor mams!
sterkte! ik lees mee, eigenlijk vind ik het best zielig, een hoogzwangere poes zo in de stress laten schieten door een autoritje. Kan die beste man niet gewoon bij jullie langs komen? (vast niet maar toch, als ik denk aan hoe graag ik nog in een auto zat toen ik 41 + 5 zwanger was en in barendsnood... wow...)
Ach jee... al die stress er bij.

Hoop dat alles goed gaat!
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Sterkte. Hoop dat je met een nestje terug komt bij de DA vandaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ben er ook weer

Sterkte bij de DA mamapoes!!!
Sterkte bij de DA!

*plak klapstoel en schuift aan bij de rest in de wachtkamer van de DA*
Gister alleen meegelezen, want moest aan het werk.

Maar was vanmorgen gelijk benieuwd of de poesjes al waren geboren.

Nog niet dus.

Sterkte bij de dierenarts en ik kom eind van de dag weer even kijken of je met een gelukkige mamapoes en baby's ben thuis gekomen.
We zijn er weer. Mams heeft zich voorbeeldig gedragen. Wel een beetje gestress in de auto, maar dat viel gelukkig mee. Was al minder erg dan de vorige keer.

De DA wilde even van binnen voelen hoe de poesjes zich gedroegen, maar dat liet mams niet toe.

Daarom is er een echo gemaakt. Mams gedroeg zich wederom weer voorbeeldig toen haar buikje kaal werd geschoren, en ook de echo liet ze een tijdje vol. Op een gegeven moment was ze er natuurlijk wel flauw van, en wilde ze van de tafel afspringen. Ik wilde haar natuurlijk tegenhouden, en wat denk je.........handen onder de echogel :-)

(lang leve de kraan :-) )

De DA kon niet met zekerheid zeggen of hij alle kittens heeft gezien (ja...kan er net eentje aan de andere kant liggen) maar 3 heeft hij kunnen controleren, en daarvan klopten de hartjes nog!!

De DA laat moeder natuur nog even haar werk doen, kijken wat er gebeurd. Morgenvroeg om 10 uur hebben we zowiezo weer contact met de DA.

Afwachten dus maar weer......
Blijft spannend. Gelukkig dat alles goed is met de kittens.Waren de vliezen nu wel of niet gebroken en waar komt dat bloedverlies vandaan?
Spannend! Ik koekeloer vanavond wel weer of er al nieuwe katjes op de wereld zijn. Nu eerst maar Sintinkopen doen.
Spannend Filemijn, laten we hopen dat de kittens snel komen!

Ik moet ook nog wat laatste moment inkopen doen, maar kom vanmiddag gauw weer kijken!!
Het bloedverlies kan vloeien zijn. Iets wat een vrouw ook rond de bevalling kan hebben geloof ik.

Was in ieder geval niet ernstig.
Poes denkt ik ga die Viva dames eens goed foppen...... Hoelang zitten wij met z'n allen nu al op de poesjes te wachten? Hahaha.....
nou, wat spannend joh! en gelukkig was ze niet al te gestressed.

Geef die kat lekker wat annanasharten of bitter-lemon, schijnt bij mensen wel eens te helpen :-D
Spannend zeg! Ik hou het topic in de gaten vandaag, tussen het inpakken, gedichten afmaken en opruimen hier! Succes moeder poes!
Spannend Filemijn! Je bent er maar druk mee he
succes mamapoes en Filemijn!

Ik ben naar de kapper, kom later weer kijken of de kleine pluizenbolletjes er zijn

*klapstoeltje weer netjes op de stapel legt*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven