neigingen die je moeilijk kunt bedwingen,

09-12-2009 14:40 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
maar wat je tot nu toe is gelukt?

Als ik een man/jongen in zo'n veel te grote spijkerbroek zie die halverwege, of onder zijn billen hangt zodat je getracteerd wordt met uitzicht op zijn ondergoed, dan moet ik me vreselijk inhouden om niet even aan de spijkerbroek te gaan hangen, zodat hij tenminste echt op zijn enkels hangt. Dat lijkt me nou echt leuk (naast dat ik het geen mooie stijl vind)!

Ik kan me bedwingen, maar ik heb wel steeds meer zin om met een aantal gelijkgezinden naar een plek te gaan waar veel mannen rondlopen die deze kledingstijl dragen en dan op een afgesproken moment hard joelend allemaal op die mannen af te rennen en een paar broeken op de enkels te trekken. Ik heb echt voorpret bij het idee.

En jij? Doe je mee met mijn broekentrek-avontuur of heb je zelf een andere moeilijk te bedwingen neiging?
Jaaaaaa.... dat is een goeie. Daar heb ik ook wel zin in!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Oh dat doe ik hier met enige regelmaat....mijn puberzoon zijn broek een handje helpen...hahahaha
Dat lijkt me heerlijk! En dan in 1 moeite door die stomme hoge petjes naar beneden trekken, zodat die ook gewoon weer goed zitten
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
WHAHA, wat een geweldig idee! We worden vast en zeker opgepakt als we dat gaan doen, maar dat mag de pret niet drukken .
Dat heb ik ook als ik vrouwen met een te lage broek en te hoge string zie.

Heb dan de bijna onbedwingbare neiging om 's flink aan die uitstekende T te gaan trekken en 'm keihard terug te laten petsen.
Dat ziet er óók niet uit.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hmm ik hoop altijd dat als zo'n jochie met zo'n lage broek op het achterwiel van zijn fiets of scooter langs komt gestunt, dat hij dan keihard op zijn bek gaat. Gebeurt zelden helaas.
ik zou ook wel een sjor aan de bovenkant willen geven van het uberhippe mannendecollete

Ok, misschien een wel grappige anekdote:

Het was vanochtend druk op de parkeerplaats van het lokale winkelcentrum; veel winkelend publiek en ook nog eens markt.

Binnen de hele meute mensen rent er ineens een man heel hard met daar achteraan winkelpersoneel en politie. Een dief dus.

Iemand zag het op afstand aankomen en kon zich niet inhouden: heeft de dief pootje gehaakt, waardoor die keihard op z'n bek ging... Auch! Maar een heisa!
Ik heb altijd zin om de broekspijpen van kindjes die in een buggy zitten naar beneden te trekken als ik zie dat die helemaal omhoog zijn gekropen. En dat bijvoorbeeld in de vrieskou midden in de winter... grrr.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
als ik nog 1 keer zo'n urban-hiphip-ghetto-dude tegekom die zijn moeders panty als pet op zijn hoofd heeft zitten, én als ik dan ook nog eens de ballen zou hebben, zou ik die panty van zijn kop trekken, 'stomme eikel' roepen, en heel hard wegrennen.
Zijn broek omlaag trekken? Ik zou zijn boxer (of wat dan ook) keihard omhoog trekken, heb je veel meer effect
quote:Linndaatje schreef op 09 december 2009 @ 15:08:

Ok, misschien een wel grappige anekdote:

Het was vanochtend druk op de parkeerplaats van het lokale winkelcentrum; veel winkelend publiek en ook nog eens markt.

Binnen de hele meute mensen rent er ineens een man heel hard met daar achteraan winkelpersoneel en politie. Een dief dus.

Iemand zag het op afstand aankomen en kon zich niet inhouden: heeft de dief pootje gehaakt, waardoor die keihard op z'n bek ging... Auch! Maar een heisa!

Dat zou ik ook doen. Lijkt me helemaal geweldig. Stomme hufter, moet je maar niet jatten.

Oh, en die broeken... wat een stiekeme wens is dat...

En een hele gemene van mij.... als ik iemand zie met krukken en hij of zij leunt op een zo'n kruk om die dan weg te schoppen...
Als ik bovenin de bios zit...dan heb ik altijd zin om zo HUPS HUPS op die stoeltjes naar beneden te springen. Uiteraard zonder te vallen en met veel gemak.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik heb altijd de neiging om merkjes weer in truien of broeken te duwen. Of wanneer iemand onder de haren zit te gaan plukken (nu doe ik dit ook bij iedereen en ook bij collega's...maar die neiging heb ik dus bij wildvreemden..)
Perfectionisme is niet perfect...
Ratteke, die van jou vind het ergst!
quote:Schravelvot schreef op 09 december 2009 @ 15:14:

Zijn broek omlaag trekken? Ik zou zijn boxer (of wat dan ook) keihard omhoog trekken, heb je veel meer effect haha, ja een 'wedgie' heet dat geloof ik. Dus: éérst een wedgie en daarna die broek pas omlaag trekken!
O, zo'n broek omlaag trekken, dat wil ik ook zo graag! Ik ben ooit eens in een restaurant geweest waar een ober zo rondliep, serieus, dan sta je dus mensen hun eten te serveren in je onderbroek. Als jullie dat nou ook gaan doen, kunnen we dan een tijd en plek afspreken, dan doe ik mee en ben ik niet alleen
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:blop schreef op 09 december 2009 @ 15:17:

[...]

haha, ja een 'wedgie' heet dat geloof ik. Dus: éérst een wedgie en daarna die broek pas omlaag trekken!Ja hahaha dan staat hij helemaal voor l*l
Ik heb dat altijd als ik met een stapel borden loop, zou het zalig vinden om die eens gewoon laten neer kwakken met veel kabaal.
Een paar weken geleden liep er een mevrouw door een kledingwinkel met een peuter in een buggy. Dat jongetje was aan het huilen en die vrouw was maar aan het vragen: ''Wil je dan dit? Wil je dan dat? Wil je dan zus? Wil je dan zo?'' Ik had bijna tegen haar willen zeggen: ''Misschien wil hij gewoon net als u sokken aan zijn koude voetjes?''. :-S.
Weet iemand trouwens hoe die jongens zorgen dat die broek uberhaupt niet afzakt? Ik kan alleen indenken flink aansjorren met een riem maar als ik dit bij mezelf voorstel....(broek onder bips en dan de riem aantrekken) dan kun je zo toch niet normaal lopen?
quote:schorpioentje29 schreef op 09 december 2009 @ 15:25:

Weet iemand trouwens hoe die jongens zorgen dat die broek uberhaupt niet afzakt? Ik kan alleen indenken flink aansjorren met een riem maar als ik dit bij mezelf voorstel....(broek onder bips en dan de riem aantrekken) dan kun je zo toch niet normaal lopen?Dat vraag ik me dus ook altijd af. Ik zie wel dat ze er een riem strak omheen hebben, maar dit dan toch niet fijn, zo'n strakke riem over de pielemans?
Aan het puntje van hun eikel schorpioentje, het puntje van hun eikel hangt die broek.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven