LGZW Deel V

22-10-2009 11:39 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we in dit topic al door voor de tweede?? Caatje???

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenNemovisje271Ja!

22 aug14 januari echoPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Pienienimie moet

alleen nog even

draaien, kom op kleintje!Bengal311Ja!

12 februariHartje!

Lekkere spekbaby op komst Elev292Ja!

25 februariHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli Duftyboy

geboren!

Duftygirl is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Laalbaby

geboren! Luaska3114 aug Luusbaby

geboren! Minie2313 sep Miniemeisje

geboren! Chica29114 sep Chiekmeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!
Ik weet het al. Yummie!
quote:Bengal schreef op 09 december 2009 @ 17:50:

Hebben jullie dit al gezien?

http://www.viva.nl/2009/11/09/gratis-ju ... advies/Jup al gezien. Of zet je dit voor iemand anders neer?
Huh zie nu de berichtjes van Laal over Chris en van Beng over haar verdriet pas. Vaag!!!!

Trouwens Laal ik heb geen ketchup. Gaat er toch weer wat mis met dat recept.
Was denk ik voor mij bedoeld beng? Wat lief van je!

Ik kijk nooit atwt, maar begrijp dat dit voor velen een zeer triest bericht is. De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn. Zou dit dan ook zo'n dag worden waarvan we over 30 jaar nog weten wat we die dag aanhadden, en waar we waren?

Hebben jullie al een kerstboom? Wij doen daar sinds een paar jaar niet meer aan, ons huisdier vindt kerstbomen namelijk erg lekker , een d-r-a-m-a om hem bij die boom vandaan te houden! Wie weet volgend jaar, dan kan meisje helpen versieren
Nog geen kerstboom hier. Maar wil er stiekem wel graag een. Ik denk volgende week ofzo. Heb er al helemaal zin in. Alle versiering weer uit de kast halen.

Maar eh Chiek, zit je volgend jaar niet met hetzelfde huisdier issue? Of heb je dit jaar andere kerstplannen met dit huisdier?
Als kerstdiner bedoel je? Nou, nee hoor, hij is al oud en taai

Aangezien het een hoogbejaard beessie is, zou het zomaar kunnen dat hij er volgend jaar niet meer is... (huilsmiley)
Pien

Ik wil wel graag een kerstboom, maar wacht nog even tot we onze eigen versiering hebben (heb wel al nieuwe lampjes gekocht), vind het een beetje onzin om alles nieuw te kopen, terwijl ik alles in de container heb. Ik kan trouwens ook met aftellen gaan beginnen. Nog 2 dagen en dan is 'ie in de haven en dan nog een week ofzo voordat alles in huis staat (beetje moeilijk aftellen eigenlijk, want we weten de exacte datum niet).
Ik zit dus echt al de halve dag een beetje te internetten hè. Heb ook helemaal geen zin om de deur uit te gaan. Sneeuw is overgegaan in regen en Sproetekind slaapt eindelijk weer (na weer een lange huilsessie). Ben op zoek naar goede schoenen en nieuwe elektrische tandenborstels. Elektronica en kleding zijn hier goed betaalbaar, maar verder is het leven duur hoor! Zelfs als je bedenkt dat we nu nog alles van onze euro's kopen. Vooral eten in de supermarkt is prijzig. Ik vind een literpak yoghurt voor 3,99 (is dus iets van 2,75 euro) bijvoorbeeld best veel. Nu snappen we dus ook waarom Sproetman zoveel verdiend . Maar ik las laatst ook ergens dat de grote stad waar ons stadje aan vastgeplakt zit de op 2 of 3 na duurste stad van het land is.
Nog een voorbeeld:

Poes moest naar de dierenarts (bloed in urine), bloedtest en urinetest laten doen: $205 ! Collega van Sproetman vond het ook duur, dus we gaan snel op zoek naar een nieuwe dierenarts (deze was om de hoek).

Poes heeft gelukkig alleen maar blaasontsteking en krijgt AB. Ik was bang voor veel ergere dingen.
quote:Minie86 schreef op 09 december 2009 @ 16:30:

Nee Aruba, dat raadde iemand daar (of Jada, weet niet meer) maar Miniemeis heet Jane. Oooooooooooow, klok, klepel. Je weet het wel
Even heel snel tussendoor...kom zo bijlezen

Laalman komt waarschijnlijk maandag of dinsdag al thuis! Yeaaahhhhh!!!
Jeeeeeeeeeee Laal wat een feest. Wat goed!!! Belde ie net om dat te vertellen? Nou nog korter aftellen.
Ja hij belde net speciaal om dat te vertellen! Dus we zijn allebei heel erg blij...Nu is het ineens nog maar 5 of 6 dagen...morgen werken, dan weekend vieren, dan nog 1of 2 dagen werken en dan is hij thuis! Nou dat is nog wel te doen
Yeaaaaah Laal! Joepie!!

Ff snel hoor, want Luba heeft een moeilijke dag en luusman zit nu bij hem (hij ligt in bed), hem te troosten (alweer 20 minuten). Hij huilt al sinds 15.00 uur. Was de hele dag al mak... Luusman had oppasdag, dus ik heb hem zelf niet gezien. Alleen sinds 18.00 uur, en toen zag ik wel al dat ie hélemaal gesloopt was, zo megamoe dat ie net meer zelf in slaap kon komen.

Nah is ie om half 7 toch in slaap gevallen en om 7 uur met een schreeuw weer wakker. Tijdens zijn fles huilen huilen huilen, heel hard. Volgens mij heeft ie keelpijn. Als ie hoest, dan gaat ie daarna heel hard huilen. Heel zielig.

Hij heeft geen verhoging (gewoon 37.0). Vind het zo zielig... hij moet gewoon echt in slaap vallen, iets anders werkt niet. Net om 19.15 maar alvast zijn papfles gegeven (normaal komt die om 21.00). Daarna viel hij in slaap op mijn arm,...maarja, bij het naar bed brengen, gaat ie gelijk weer huilen als ie in bed ligt. Pfffff. Geen leuke avond.

Ik wilde morgen gaan babyzwemmen (zwemluiers zijn inmiddels in huis)...maar nu weet ik het zo net niet. Jammer, want vorige week en de week daarvoor ging ook al niet door omdat ie ziek was.... Hij is nu toch al 3 weken verkouden.

Ik heb zelf weer een aardig abces in mijn liezen (ook al sinds mijn borstabces eindelijk over is, begonnen mijn liezen aan beiden zijden te ontsteken.... eerst links drie aardige onder elkaar en nu rechts al een tijdje een abces. Bah...

Ga morgen denk ik maar weer een afspraak maken bij mijn dermatoloog in het AMC.

Ik heb weinig bij gelezen vandaag. Ik kan overdag dus niks bijlezen op mijn werk. Ik mis het wel, loop nu steeds overal achteraan. Wel gaan we heel snel weer een nieuw artikel publiceren!! Dus ben nu retedruk aan het analyseren.
Tjeez Sproet, wat is dat duur allemaal Ik wil eigenlijk nog een keer naar New York...hoeveel uur zit jij daar nu bij vandaan? Heb je trouwens al je buren ontmoet, of gaat dat allemaal heel anders? En de mensen boven jullie? Werkt Sproetman nu ook heel veel? Want daar zijn ze wel heel anders in dan hier in NL. Ook bijna geen vakantiedagen bij jullie toch?

Chiek...wij hebben ook al zo'n oude en taaie ...en door die zere poot zijn al zijn spekkies ook nog eens verdwenen
Och arme Luba...ook snel aan de Luuf...helpt alleen niet tegen keelpijn. Zielig zeg...Jeetje was net van zijn vorige verkoudheid af toen hij deze verkoudheid weer oppikte...Leuk zo'n creche Plus dat ik zelf ook al weeeeken loop te hoesten en te doen.

Dan zou ik maar niet gaan zwemmen met hem, wat zielig!

Balen dat je nu weer naar je arts kunt zeg! Bah!
Ongelooflijk he Laal. Luba is nu geloof ik al drie weken achter elkaar verkouden. Dacht ik dat ie er net weer vanaf was, gaat ie weer naar het kdv en is dan op woensdag weer zieker....pfff.

En inderdaad zelf loop ik ook al drie weken te snotteren en te hoesten.

Nee, ik twijfel ook over zwemmen. Baal er zelfs van. Iedere keer is hij dus zo goed als bijna beter op zondag/maandag. Maar op woensdag (na 's maandags en dinsdag een kdv dag te hebben gehad) is ie dus steeds weer ziek. Zo valt het zwemmen dus steeds in het spreekwoordelijke water, helaas.

Sproet, godsamme... pretty expensive daarzo!

Wist wel dat de salarissen daar hoger lagen, maargoed, als je je eurocentjes zo wegsmijt daar, gaat het rap. Maar bijna 3 euro voor een pak yoghurt vind ik vrij veel.

Ja, hoe zijn je bovenburen?

Duft mop, hoe is het met jou?? Gaat het allemaal?
Ohja, ik had dus vanmiddag al snel Luuf gehaald en gelijk mee ingesmeerd. Plus een zoutoplossing gehaald (DAR*O) voor zijn neusje.
Maarja niet zo vreemd dat ik zelf ook al weken loop te proesten...soms wordt er gewoon midden in mijn gezicht gehoest of geniest

Rot is het wel, voornamelijk voor die kleintjes Ik heb het hoofdeinde van J'tjes bed ook al iets omhoog gebracht zodat hij wat meer adem heeft. Z'n vieze oogjes zijn in ieder geval helemaal over. Nu die verkoudheid nog.
Het linkje was idd voor jou bedoeld Chiek nav mijn bericht op de groep. Maar wilde het gewoon algemeen plaatsen zonder jouw naam te noemen. Hoewel dat dus blijkbaar niet hoefde want je hebt jezelf al bekend gemaakt

Net BV voorlichting gehad. Heb eerlijk waar niks nieuws gehoord, wist alles al eigenlijk. Maar ja, ik lees dan ook veel en onthoud de meest onzinnige details.
Nou meisjes, heb net even een breedsprakige duit in het zakje van de opvoeddiscussie op de groep gedaan. I love opvoeddiscussies (waarschijnlijk omdat ik zo graag mijn gelijk haal ).

Laal, wat fijn dat je je goed voelt bij het besluit te stoppen met kolven. En voor laalman die nu toch wat eerder terug komt!! Heerlijk vooruitzicht dat dit zeer waarschijnlijk de laatste lange reis was zeg...

Hier alles OK, druk gewerkt en daarna fysio. Man heeft een bluray-speler gekocht en zit al de hele avond met en enorme grijns met zijn speeltje te rommelen. En wij hebben een kerstboom! Om kwart voor zes heeft man m nog gauw gehaald, zodat meis en ik m morgen kunnen versieren.. Ze heeft er helemaal zin in. Chiek, waarom nemen jullie dan niet een wat kleiner boompje, en zet je die op een kruk of laag tafeltje? Met een kruipende (of lopende!) baby is een boom op de grond ook niet zo praktisch namelijk.. Dit jaar staat hij voor het eerst weer op de grond bij ons.

Jammer, Beng, dat je voor niets naar de BV-voorlichting ging. Ik hoorde er eigenlijk best wat nieuwe dingen, terwijl ik het nota bene al een keer gedaan heb.

Jammer dat alles daar zo duur is, Sproet. Is het dan ook zo dat slechte kwaliteit voorgeproduceerde dingen goedkoper zijn dan verse ingrediënten om het zelf te maken?

Oh, en sneeuw! geweldig.. Heeft sproetekind het al gevoeld? Hopelijk is zijn ritme gauw weer normaal trouwens.

Verder dikke voor alle verkouden baby's en hun mama's. Hier ligt er ook weer eentje te blaffen (maar wél zonder speen ).
Even voor RTLChiek: wij hebben vanavond Tibetaans gegeten

Laal, wat ontzettend fijn dat Laalman waarschijnlijk eerder thuis komt!

Luus, balen van weer een abces, hopelijk niet zo'n ellendig ding als in je borst.

Beng, ik ging ook voor niets naar de BV-voorlichting, wist ook al 99%. Maar voor Sproetman was het echt heel nuttig. Bengman was toch ook mee?

En voor alle verkouden kindjes en moeders. Wat dat betreft ben ik wel blij dat Sproetekind even niet naar het KDV gaat. Vond zijn (en onze!) verkoudheid vorige keer zo vervelend.
Joepie voor Laal!!! Wat fijn dat laalman al heel snel thuis komt. Heerlijk!
Even heel ego want ik moet zo echt aankleden enzo. Maar ik heb vannacht gedroomd dat de baby geboren werd zonder iemand erbij. Ik was alleen in mijn oude eenpersoonsbed (in het huis waar mijn ouders ook al jaren niet meer wonen). En de baby kwam zo maar. Deed ook geen pijn (komt weer door de bevallingservaringen van mijn moeder). En tuurlijk klopte er nog veel meer niet want ik kleedde het meteen aan en probeerde het toen te laten drinken en dat lukte gelijk. En toen ging ik het in huis laten zien en riep heel vrolijk dat de placenta er nog niet uit was.

En al die tijd wist ik ook niet of het een jongetje of een meisje was want daar had ik nog niet naar gekeken. Toen iemand het vroeg ging ik toch maar even kijken en was het een beetje onduidelijk maar het bleek een meisje te zijn. Ik dacht eerst dat het niks had, heel eng. Kan dat beeld ook nog zo voor me halen.

Nou ja het was dus wederom zo'n rotdroom. Bah!!!

Werd ook helemaal wakker met grote twijfels eerst of de baby nog wel in mijn buik zat en daarna of ik wel mama zou kunnen zijn. Of ik het wel goed zou doen en leuk zou vinden. Pienman vindt dat onzin en heeft het van tafel gewuifd.

Nou ja sorry voor dit lange ego verhaal maar ik merkte dat ik het toch even kwijt moest. Ben die stomme dromen ook wel beetje zat. Of in ieder geval het gevoel erna.
Ach Pientje toch, je hormonen draaien overuren...

Hoort er allemaal bij, maar moe wakke worden omdat je zo intensief gedroomd hebt is natuurlijk erg vervelend. Nog maar 2 dagen en dan hoef je heeeeeel lang niet te werken!

Sproet, als jij nou lekker tibetaans, keniaans en angolees eet, dan eet ik wel gewoon krieltjes, goed?

Ik zou werkelijk geen idéé hebben wat de mensen in Tibet eten, ik neem aan rijst?

En Nederland is supermarkt-technisch een heel goedkoop land hoor dus dat het daar een beetje tegenvalt verbaast me eigenlijk niet. 2,75 voor een liter yoghurt, hier kost dat 80 cent!

Arme luus, weer niet zwemmen Jammer zeg!

Hoop dat je mannetje wel lekker is gaan slapen gisteravond!

Laal, Dikke Vette JeeeeeJ voor laalman die eerder naar huis komt!! Wat een heerlijk vooruitzicht!!

Elev, moet eerlijk zeggen dat ik het hele principe van een boom in huis nooit zo begrepen heb , dus ons huisdier is al jaren een goede smoes Met een peutertje vind ik het weer wel leuk, al snap ik dat glinsterende lichtjes daar zeker ook niet veilig bij zijn We zien het volgend jaar wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven