Datingprofielen, help .... !

10-12-2009 19:00 272 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees eens deze tekst van een vrouw (39) die via een datingsite een man zoekt.

"Jij bent een BESLIST AANTREKKELIJKE MAN VAN NIVEAU. Nederlands, minimaal 1.83 m, niet-rokend en niet kaal. Leuk, verzorgd, attent. Je hebt humor, staat stevig in je schoenen, hebt een vlotte babbel, bent ondernemend, breed geïnteresseerd. Je hebt een goede baan, nog geen kinderen, sport niet overdreven veel en bent geen hondenliefhebber.

Voldoe jij niet aan dit profiel, dan is reageren zinloos en zal ik jouw bericht ook niet beantwoorden."

Aldus vrouw (39).

Wat vind je hiervan?

Weet je ook zo'n pittige tekst, van een man of vrouw?
Waar ben je HenkJan!, Je maakt me altijd zo aan het lachen!
quote:smart79 schreef op 10 december 2009 @ 19:26:

Denk niet dat dat de bedoeling is.Wel leuk om te analyseren met zijn allen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Jorina schreef op 10 december 2009 @ 19:28:

Waar ben je HenkJan!, Je maakt me altijd zo aan het lachen!HJ is vast nieuwe teksten aan het zoeken om te kunnen voorleggen aan ons.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2009 @ 19:29:

[...]

Wel leuk om te analyseren met zijn allen.Daarom doe ik ook mee
quote:smart79 schreef op 10 december 2009 @ 19:29:

[...]

HJ is vast nieuwe teksten aan het zoeken om te kunnen voorleggen aan ons.

leuk, leuk, leuk....heb toch ff niets te doen vanavond

Tis dit of der Untergang kijken zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Schiet een beetje op, HJ
quote:Summerdance schreef op 10 december 2009 @ 19:30:

[...]

leuk, leuk, leuk....heb toch ff niets te doen vanavond

Tis dit of der Untergang kijken zo Ik heb ook nog een spannend boek liggen
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
http://www.date-online.nl/

Op welke zit je, HJ ?
Okee Jorina, lach verder:

"Ben jij die Stoere (uitziende), Mannelijke (ruwe bolster, blanke pit type), Leuke, Zelfbewuste, Sportieve, Symphatieke, No-Nonsense, Vlotte, Moderne (casual geklede), Gezellige vent met ondeugende kop en pretoogjes tussen de 35 en 40 jaar die zichzelf goed verzorgd, eerlijk is, serieus maar niet saai is, zorgzaam is, NIET rookt, trouw kan zijn, humor heeft en SINGLE is? Ga jij voor The Real Thing and don´t settle for less?

Ben je niet zo´n gladde praatjesmaker, geen patser, werk je gewoon voor je euro´s, niet arrogant (niet te verwarren met zelfverzekerdheid), niet (communicatief) gestoord en heb je geen vervelende toestanden met exen? Woon jij gewoon op jezelf en niet bij je ouders op een bovenkamertje, bij je broer of zus, vriend of vriendin vanwege de scheiding? Ben jij niet iemand die een vervangende moeder zoekt, zowel voor jou als voor je kid(s)? Kan jij uiteindelijk afstand doen van je lidmaatschap van RP?! Ik wil hier ooit wel ´s vanaf en ik verwacht dat toch ook echt van jou!

Sta jij hier niet alleen maar met je giechel op om makkelijk te scoren en/ of voor de aandacht? Heb jij verder een leuk leven en zit je niet constant op deze planeet? Ben jij niet just on the rebound? Geen dubbele agenda? GRRR....

Ben je klaar met kansloze en kortzichtige actie´s in deze fase van je leven zoals vluchtige one night stands en/ of relaties die maar op 1 ding gebaseerd zijn?"

Aldus vrouw (37)

Ja tuurlijk kap in met Internetdaten.
quote:EvyBlissy schreef op 10 december 2009 @ 19:32:

[...]

Ik heb ook nog een spannend boek liggenIk de nieuwste van Heleen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2009 @ 19:31:

Schiet een beetje op, HJHij kan geen andere teksten vinden.
Wat is in godesnaam het nut om alles hier te plaatsen?

Etaleer je vrouwenhaat aub ergens anders, 't staat zo dom om je onvrede mbt vrouwen kenbaar te maken op een vrouwenforum.
Ik noem die foto's met een dikke auto/zeilboot, op ski's, op een exotisch strand, met veel vrienden altijd "bewijsfoto's": kijk eens hoe leuk/rijk/hip/populair ik wel niet ben!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 december 2009 @ 19:32:

[...]

Ik de nieuwste van Heleen.Hij is leuk BGB!
WIE O WIE HEEFT NOG EEN NEUKERTJE VRIENDIN OVER VOOR HJ???

Misschien dat een oproepje helpt?
Die vind ik wel leuk. En voor wat ik weet van RP klinkt het ook wel realistisch waar deze mevrouw allemaal bang voor is.

Vraag me alleen op den duur wel af waarom je niet gewoon zelf kapt met RP als het allemaal zo benoemd moet worden al vanaf de advertentie. Maar goed, zoveel verstand heb ik er niet van.
Ik had laatst wel een leuke van een kerel trouwens

"bezit 4 x de L dan hebben wij misschien binnenkort een date"

meer tekst was er niet, 3 goeie foto's erbij, nachtje MSNnen en Sum was op date
quote:Kan jij uiteindelijk afstand doen van je lidmaatschap van RP?! Ik wil hier ooit wel ´s vanaf en ik verwacht dat toch ook echt van jou!Wat is RP?
Is ook gewoon een beetje respectloos om dit soort dingen hier te plaatsen. *stopt nu met typen omdat ze dit al heeft gezegd*
quote:Avaeyebrow schreef op 10 december 2009 @ 19:38:

[...]

Wat is RP?Relatie Planet
Henkjan, ik denk dat je op de verkeerde datingsite zit. Ook je tweede tekst duidt op een vrouw die al veel engs achter haar aan heeft gehad. Dat zie je zelf toch ook wel? "geen mannen die op een zolderkamertje of bij hun moeder wonen, of al dertig jaar een uitkering hebben of moeten lachen om die man met die "i kill you-pop".

Misschien moet je geen vrouw zoeken die een Intelligente Man zoekt?
Gezocht: dikke lange lul met goed uithoudingsvermogen. Eigenaar: gespierd, lang, gebruind en gehoorzaam. Karakter onbelangrijk.
Lief

Lang

Lekker

wat is die vierde L?
Summerdancë:

Lief, Lekker, Lui en L...????
Hey Sum, wat waren die 4x L dan??

*puzzeldepuzzel*
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven