Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lang ben jij?

17-12-2009 11:59 254 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien past dit topic beter of Lijf & Lijn, maar het is een luchtige topic en dat vind ik dan weer beter bij M&B passen.

In ieder geval....het valt me hier wel eens op dat ik veel mensen "tegen kom" van mijn eigen lengte 1.60 of kleiner terwijl dat in het "normale leven" helemaal niet zo veel voorkomt. Dus ben ik benieuwd wat de gemiddelde lengte is van de forumsters hier.

En nu we toch bezig zijn ben ik benieuwd wat je van je lengte vind. Ik vind mezelf vrij klein met 1.60m, maar ik zit er niet meer. Maar (ja, toch die maar) als ik zomaar 10cm erbij zou kunnen krijgen zou ik geen nee zeggen.

[edit] elke keer als ik de poll bekijk staan de opties in een andere volgorde!? Beetje onhandig, maar niks aan te doen. Oh...de optie met de meeste stemmen staat bovenaan geloof ik, maar ook gelijk voor mensen die niet gestemd hebben. Lekker overzichtelijk

Hoe lang ben jij? (in meters ;-) )

Totaal aantal stemmen: 436

< 1.50 (0%)
1.50 - 1.54 (2%)
1.55 - 1.59 (8%)
1.60 - 1.64 (8%)
1.65 - 1.69 (18%)
1.70 - 1.74 (22%)
1.75 - 1.79 (23%)
1.80 - 1.84 (14%)
1.85 - 1.90 (5%)
>1.90 (0%)
1.87

Natuurlijk weet ik niet beter maar soms wilde ik wel wat kleiner zijn hoor.

Het is net als wat Odi schrijft...ik wil ook wel eens klein en schattig gevonden worden.
1.78. Vind ik wel prima! Ben vooral wel tevreden over de verdeling, behoorlijk lange benen.

Maar Odi heeft wel gelijk dat je niet snel als schattig wordt getypeerd...
1.68
Hmm........... mijn vriend van ruim 2 meter vindt me wel schattig.... en heerlijk om me klein te voelen naast hem, zelfs met hakken.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Mijn man is net wat groter, 1.86 ofzo... dus met goede hakken ben ik wel groter.
1.67
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
1,75.

Zou wel 5 centimeter langer willen zijn, maar ach zo gaat het ook goed!
1.73, met hakken 1.80 dat is mijn ideale lengte.
mahna mahna tuduuuudududu
1.83

Odi, dat klinkt wel herkenbaar.. Vooral vroeger vond ik dat wel eens vervelend.

Maar ik ben wel blij met mijn lengte op festivals of bij concerten!

Met kleren kopen dan weer minder.. Van die leuke schattige jurkjes moet ik het niet hebben tegenwoordig..
1.82... prima lengte! alleen minirokken zijn soms wel erg mini, verder geen klachten!
1.89 zonder haar noch schoeisel

Maar da's niet veel als man-zijnde

Wanneer ik veel krimp word dat ongveer 1.87.
1.66m en ik zou wel een cm of 5 langer willen zijn.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Hier ukkie 1.52m. ML-man is 1.78m. Ik ben gewoon volop schattig!!!!
1.83, en ik ben er blij mee! Draag ook altijd bijna hakken.

Man is even lang.

Daarentegen zijn mijn kinderen weer heel klein. Heb laatst via een site berekend hoe lang ze zullen worden op basis van hun lengte nu. De meiden kwamen op 1.63 uit, en mijn jochie op 1.69!
Iris op welke site kan je dat uitrekenen? Ik zoek daar al een tijdje naar.

Ik ben trouwens 1.68 en mijn man 1.98, hier dus ook volop compensatie.
Ik ben 1.65 en zou niet langer willen zijn! Ik vind mezelf precies goed zo: niet te klein en niet te groot. Overigens ben ik voor mijn moeders familie wel heel klein vergeleken met de rest, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk! (vader is niet zo lang, vandaar.)

Mijn man is 1.85 en mijn drie zoontjes worden geschat op 1.86, maar dat lijkt me stug! (Ze zijn nu 2 en 1!)
175 stemmen in totaal.

Jij stemde optie '1.75 - 1.79'!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben 1.56
Ik ben 1,58.

Prima hoor, behalve dat ik weleens moeite heb met hoge aanrechten, buro's en dat soort meuk. Verder staat in huis alles op grijphoogte en pak ik gewoon een krukkie,

Nadeel vind ik wel dat iedereen je schattig vind, of denken dat je hulpbehoevend bent ofzo. Of je niet serieus nemen omdat ik een kinderhoogte heb. Ben al bijna 30, heur!
Die toekomst schattingen zijn echt hilarisch...ik zou de 1.70m ruim halen...is nooit gebeurd.
1.54 en ik vind het prima.

Spijkerbroek maat 28, lengte 30. Moeilijk te krijgen, dat dan weer wel.
quote:esra schreef op 17 december 2009 @ 12:02:

1,74 en heb ook altijd hakken aan!Ik ook
1.77 m

Ben er helemaal tevreden mee! Alleen als ik hoge hakken aan heb steek ik een beetje boven mijn meneertje katerk0p uit! Maar groot zijn heeft wel voordelen!
Waarom is het een nadeel dat iedereen je schattig vindt? Ik vind het top. Mijn CV en staat van dienst zeggen het tegenovergestelde. Zolang mijn vriend me een schatje vindt zal de mening van de rest aan mijn kontje roesten, denkt iedereen maar wat hij wil.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 17 december 2009 @ 13:56:

Die toekomst schattingen zijn echt hilarisch...ik zou de 1.70m ruim halen...is nooit gebeurd.

"Ze"... de dokter en schooldokter, hebben mijn ouders tot mijn 3e de stuipen op het lijf gejaagd door te melden dat ik een dwerg zou blijven. Mijn oma (van moeders kant) is namelijk een dwerg.

Blijkbaar waren en in de eighties nog geen doktoren die het zouden zijn opgevallen dat ik geen korte armen en beentjes had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven